abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 december 2018 @ 15:09:28 #151
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_183642149
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat ís is een slecht voorbeeld. En behoorlijk selectief. Er zijn er namelijk een stuk meer die dat niet doen op die leeftijd, ook spelers die uiteindelijk de top halen.

[..]

Natuurlijk moet hij kansen krijgen. Als de nummer 10 gewisseld wordt moet hij gewoon degene zijn die erin komt, niet Ayoub of Tapia. Maar hij heeft een goede helft gespeeld tegen Emmen.
Uit je eerste post kwam een hele andere houding naar voren. Alsof ie sowieso (nog) niet goed genoeg zou zijn.

Meer kansen geven kan ook gewoon een basisplek zijn. Laat die jongen een keer vanaf het begin starten in een relatief eenvoudige wedstrijd. Ik heb in ieder geval niet het idee dat ie er níet klaar voor is.
pi_183642223
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

Maar hij heeft een goede helft gespeeld tegen Emmen.
een goede helft gespeeld?

Heb jij al die helften met toornstra in de basis soms gemist

Een wereld van verschil met de eerste helft met toornstra die zoals gewoonlijk weer geen bal raakte e de 2e helft met Kokcu

Een verschil met een blinder werken toornstra en een voetballer met techniek en inzicht kokcu
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 10 december 2018 @ 15:13:45 #153
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183642254
Persoonlijk verwacht ik dat na dit seizoen Tapia en Vilhena vertrekken en van Persie stopt. Clasie zal worden aangekocht. Terecht overigens, doet het gewoon prima en wordt steeds beter. Wehrmann zal worden verhuurd.

Voor het middenveld heb je dan:
Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

Daarachter komt dan nog Burger en el Bouchataoui. Dat is te kort. Dus wat krijg je dan? Een middelmaatje van ome Martin. En die zal de voorkeur krijgen boven Kokcu, wat nu ook al het geval is.

De enige reden dat Kokcu gisteren speelde was de blessure van van Persie, Toornstra en Ayoub.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:18:57 #154
262211 hhh38
pi_183642364
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:13 schreef satecl het volgende:
Persoonlijk verwacht ik dat na dit seizoen Tapia en Vilhena vertrekken en van Persie stopt. Clasie zal worden aangekocht. Terecht overigens, doet het gewoon prima en wordt steeds beter. Wehrmann zal worden verhuurd.

Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

Daarachter komt dan nog Burger en el Bouchataoui. Dat is te kort. Dus wat krijg je dan? Een middelmaatje van ome Martin. En die zal de voorkeur krijgen boven Kokcu, wat nu ook al het geval is.

De enige reden dat Kokcu gisteren speelde was de blessure van van Persie, Toornstra en Ayoub.
Zou Doan haalbaar zijn? Die zie ik de middelmaat nog wel overstijgen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:19:46 #155
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183642379
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Zou Doan haalbaar zijn? Die zie ik de middelmaat nog wel overstijgen.
Nee, zal wel voor minimaal 10 miljoen weggaan. Ajax zie ik die gok wel nemen. Of anders een club uit Engeland/Italië.
pi_183642400
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

een goede helft gespeeld?

Heb jij al die helften met toornstra in de basis soms gemist

Een wereld van verschil met de eerste helft met toornstra die zoals gewoonlijk weer geen bal raakte e de 2e helft met Kokcu

Een verschil met een blinder werken toornstra en een voetballer met techniek en inzicht kokcu
ga gewoon weg
pi_183642421
quote:

Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

:') Erg raar ja dat Kokcu nu nog niet altijd in de basis staat!
  maandag 10 december 2018 @ 15:26:40 #158
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_183642542
quote:
14s.gif Op maandag 10 december 2018 15:21 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:') Erg raar ja dat Kokcu nu nog niet altijd in de basis staat!
Dat is inderdaad erg bijzonder al zie je hoe hij boven iedereen uitstijgt in de o19. Elke wedstrijd weer. Ajax o19 had ook weer totaal geen grip op hem vorige week op Varkernoord. Maar dat zal je we niet gezien hebben.

En als je dan ziet hoeveel minuten hij krijgt t.o.v. Ayoub, die er bij o23 als een zak aardappelen bij loopt... is dat best bijzonder te noemen.

Maar dat is eigenlijk vaak zo bij Feyenoord. Middelmaatjes van buitenaf krijgen veelal de voorkeur. Soms pakt dat overigens wel redelijk uit hoor, zie van der Heijden. Maar ik zie liever jeugdspelers kansen krijgen.

Kokcu is voor mij nog geen basisspeler. Maar hij had bijvoorbeeld na Gemert uit wat vaker minuten mogen krijgen.
pi_183642586
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:26 schreef satecl het volgende:

[..]

Dat is inderdaad erg bijzonder al zie je hoe hij boven iedereen uitstijgt in de o19. Elke wedstrijd weer. Ajax o19 had ook weer totaal geen grip op hem vorige week op Varkernoord. Maar dat zal je we niet gezien hebben.

En als je dan ziet hoeveel minuten hij krijgt t.o.v. Ayoub, die er bij o23 als een zak aardappelen bij loopt... is dat best bijzonder te noemen.

Maar dat is eigenlijk vaak zo bij Feyenoord. Middelmaatjes van buitenaf krijgen veelal de voorkeur. Soms pakt dat overigens wel redelijk uit hoor, zie van der Heijden. Maar ik zie liever jeugdspelers kansen krijgen.

Kokcu is voor mij nog geen basisspeler. Maar hij had bijvoorbeeld na Gemert uit wat vaker minuten mogen krijgen.
Lul niet zo dom

Iedere blinde lul kan nu wel concluderen dat Kokcu gewoon bij Feyenoord in de basis gaat komen volgend seizoen.

Gio kan er niet omheen. Geen enkele trainer kan er omheen als je zo voetbalt als Kokcu

Gio is wel een lul maar niet dom
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  maandag 10 december 2018 @ 15:36:31 #160
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183642724
Noem eens drie jeugdspelers die niet genoeg kansen hebben gehad de laatste pakweg 4 jaar en waar achteraf bleek dat Gio het bij het verkeerde eind had?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 december 2018 @ 15:37:11 #161
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183642739
Hier werd bijvoorbeeld ook wekenlang geroeptoeterd om Woudenberg, Achahbar en Sleegers. Geen idee waar die nu spelen overigens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183642774
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 15:37 schreef Caland het volgende:
Hier werd bijvoorbeeld ook wekenlang geroeptoeterd om Woudenberg, Achahbar en Sleegers. Geen idee waar die nu spelen overigens
niet door mij

Anchabar heb ik altijd van geroepen dat hij fysiek gewoon tekort kwam voor de spitspositie

woudenberg sleegers nooit van gehoord
pi_183642800
Woudenberg deed het op zich best aardig voor hij geblesseerd raakte. In het kampioensjaar 7 wedstrijden op rij ongeslagen en maakte hij een erg degelijke indruk.

Doorbreken in het eerste of weggestuurd worden kan je ontwikkeling in die zin ook wel een boost geven, of andersom.
blablablabla
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 15:40:33 #164
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_183642809
quote:
Jij was ook fan van Achahbar :).
  maandag 10 december 2018 @ 15:41:00 #165
262211 hhh38
pi_183642820
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:36 schreef Caland het volgende:
Noem eens drie jeugdspelers die niet genoeg kansen hebben gehad de laatste pakweg 4 jaar en waar achteraf bleek dat Gio het bij het verkeerde eind had?
Dat kan je niet zeggen, want juist het niet krijgen van kansen kan de ontwikkeling van een jeugdspeler erg afremmen. Het is niet alsof elke speler altijd z'n potentie bereikt.
pi_183642874
Feit is gewoon dat er weinig spelers kansen hebben gehad onder Gio omdat hij maar bleef vasthouden aan 11-13 spelers

In de periode koeman en daarvoor kregen de ene na de andere talent wel kansen

Onder Koeman hebben we zelfs nog gespeeld met 9 eigen jeugdepelers in het eerste

Gio is wat dat betreft gewoon een schijterd. Hij is geeen trainer die veel risicoos wil nemen met talenten omdat hij zekerheidjes zoals toornstra maar wil blijven opstellen.

Maar ik denk dat er een ommekeer gaat komen omdat hij van bovenaf daarover is aangesproken. Kan niet anders.
  maandag 10 december 2018 @ 15:46:54 #167
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183642918
quote:

Clasie
Toornstra
Ayoub
Kokcu

Ben het met je eens, behalve dat Kokcu wat mij betreft niet nu meteen elke keer basis hoeft te starten. Maar geef hem de komende periode wel de kans. Aan het eind van het seizoen heb je dan een beter beeld of hij volgend jaar basisspeler kan zijn en blijven.
pi_183642952
quote:
Schuurgod
  maandag 10 december 2018 @ 15:48:37 #169
268491 fetX
pi_183642954
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:44 schreef klaasweetalles het volgende:
Maar ik denk dat er een ommekeer gaat komen omdat hij van bovenaf daarover is aangesproken. Kan niet anders.
Kokcu viel in, omdat Ayoub afgelopen vrijdag 'out' was gegaan. Niet omdat Gio opeens daarover is aangesproken.
pi_183643014
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Kokcu viel in, omdat Ayoub afgelopen vrijdag 'out' was gegaan. Niet omdat Gio opeens daarover is aangesproken.
Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.

Ze hebben zelf ook in de media geroepen dat ze geen aankopen gingen doen omdat ze zoveel talent hebben op varkenoord.

Dan moeten ze dat toch ook gewoon waarmaken als ze dat in een persbericht naar buiten brengen?

Dat Ayoub zogenaamd iets had is gewoon een dom lulverhaal

hij zat gewoon op de bank en kon gewoon spelen.
  maandag 10 december 2018 @ 15:52:57 #171
262211 hhh38
pi_183643045
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat er intern is gesproken over een betere doorstroming en geven van kansen van eigen talent.

Ze hebben zelf ook in de media geroepen dat ze geen aankopen gingen doen omdat ze zoveel talent hebben op varkenoord.

Dan moeten ze dat toch ook gewoon waarmaken als ze dat in een persbericht naar buiten brengen?

Stop eens met die fucking witregels
pi_183643064
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:52 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Stop eens met die fucking witregels
nee

dat bepaal ik zelf wel even

hier op

fok

gesnopen?
  maandag 10 december 2018 @ 15:55:48 #173
268491 fetX
pi_183643110
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 15:51 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ok.
pi_183643141
Van de Brom gaat aan het einde van het seizoen weg bij AZ, hopelijk vindt ie snel een andere club anders heb ik vermoedens :')
pi_183643224
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Van de Brom gaat aan het einde van het seizoen weg bij AZ, hopelijk vindt ie snel een andere club anders heb ik vermoedens :')
is al in gesprek met fc utrecht

dus nee
  maandag 10 december 2018 @ 16:31:27 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183643792
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 15:40 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Jij was ook fan van Achahbar :).
Nog steeds. Maar soms moet je tot de conclusie komen dat hij voor een bepaald niveau essentiele kwaliteiten ontbeert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_183645130
Sinisterra twee goaltjes meegepikt tegen Jong Roda. Wat een god _O_
En tevens: van mij mag Kokcu vanaf nu iedere wedstrijd invallen op 10. Ayoub brengen zou achterlijk zijn. Die gozer heeft nu al een aantal maal laten zien niet in het eerste thuis te horen, en is bovendien ook gewoon viesdik.
pi_183645676
quote:
Tonny Vilhena is dit seizoen van groot belang voor Feyenoord. De middenvelder stopt veel energie in zijn wedstrijden en kan op complimenten rekenen van FOX Sports-analist Ronald de Boer, die hem zelfs vergelijkt met een wereldster.

"Zijn drive en diepgang zijn zo belangrijk. Maar ook verdedigend: hij heeft altijd de agressie om ballen af te pakken. Dan ben je van ongelooflijke waarde", zegt De Boer bij Dit was het Weekend. De Boer hoopt dat Vilhena een slimme vervolgstap maakt. "Je moet goed kijken naar wat voor club je gaat: wat past bij je en wat voor spelers hebben ze? Hebben ze al vier van dat soort spelers of juist niet?"

De Boer wil hem zelfs vergelijken met een wereldster van Chelsea. "Ik vergelijk hem bijvoorbeeld met een N'Golo Kanté, maar dan iets verder naar voren. Bij het Nederlands elftal jaagt hij ook de hele boel op."
Had Tony niet iets met de dochter van de Boer een tijdje geleden?

Maar hij speelt de laatste weken echt goed.

Hij heeft veel zelfvertrouwen gekregen na die wedstrijd tegen die duitsers lijkt het wel
  maandag 10 december 2018 @ 18:48:56 #179
268491 fetX
pi_183646488
quote:
Emil Hansson heeft er definitief voor gekozen om in de toekomst uit te komen voor Zweden. De van Feyenoord gehuurde middenvelder, die momenteel uitkomt voor RKC Waalwijk, heeft een Noorse moeder terwijl zijn vader Patrik de Zweedse nationaliteit heeft.

''Ik denk dat het Zweedse voetbal toch beter bij me past. Uit de gesprekken die ik heb gehad bleek dat ze me er in Zweden graag bij willen hebben. Dat gaf mij vertrouwen, dat heeft mijn keuze uiteindelijk bepaald,'' laat Hansson weten op de website van zijn zaakwaarnemer Teamwass.

Hansson is de laatste tijd uitstekend op dreef. Hij heeft inmiddels vier doelpunten en vijf assists achter zijn naam staan. ''Mijn coach, Fred Grim, is heel gedreven, hij zit er bovenop. Hij is contant bezig om ons individueel beter te maken en het teamproces te bevorderen. Bij vlagen spelen we erg goed maar er zitten ook mindere wedstrijden tussen. Die wisselvalligheid moet eruit.’’

Het is nog niet duidelijk wat de toekomst gaat brengen voor Hansson. De middenvelder gaat er nu vanuit dat hij terugkeert naar De Kuip. ''Mijn contract bij Feyenoord loopt tot 2020, dus ik zal de komende zomer in principe weer terugkeren naar Rotterdam. Maar zeker weten doe je niets in de voetballerij, daar ben ik inmiddels wel achter.''
Helemaal vergeten dat we deze knakker ook nog hebben.
  maandag 10 december 2018 @ 20:09:42 #180
262211 hhh38
pi_183648250
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 18:48 schreef fetX het volgende:

[..]

Helemaal vergeten dat we deze knakker ook nog hebben.
Je bent niet de enige.

Had vanmiddag bij dat lijstje met middenvelders voor volgend jaar wel een gevoel dat we nog iemand hadden verhuurd, maar kon er niet komen wie :')
pi_183648883
Na 1 helftje lekker ballen tegen het altijd lastige Emmen is Kokcu dus maar meteen de Verlosser. Ik zie hem graag slagen maar waarom nou meteen weer zo'n hype.. geeft goed aan hoe schrikbarend weinig creatieve spelers er doorbreken bij Feyenoord. Nu hebben we er eindelijk eentje en dan moet de hele wereld het weten ook.
pi_183650011
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Na 1 helftje lekker ballen tegen het altijd lastige Emmen is Kokcu dus maar meteen de Verlosser. Ik zie hem graag slagen maar waarom nou meteen weer zo'n hype.. geeft goed aan hoe schrikbarend weinig creatieve spelers er doorbreken bij Feyenoord. Nu hebben we er eindelijk eentje en dan moet de hele wereld het weten ook.
Zeur niet

Je heb toornstra in de eerste helft gezien tegen het altijd lastige emmen,....?

Je heb Kokcu in de 2e helft gezien?
pi_183650376
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Zeur niet

Je heb toornstra in de eerste helft gezien tegen het altijd lastige emmen,....?

Je heb Kokcu in de 2e helft gezien?
Ik ben ook geen fan van Toornstra maar vind dat we moeten oppassen om Kokcu meteen enorm op te hemelen. Ik hoop dat hij meer speeltijd gaat krijgen, dan zien we vanzelf hoe we hem moeten inschatten. Hij lijkt me van dezelfde categorie als De Guzman.
pi_183650558
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 21:33 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik ben ook geen fan van Toornstra maar vind dat we moeten oppassen om Kokcu meteen enorm op te hemelen. Ik hoop dat hij meer speeltijd gaat krijgen, dan zien we vanzelf hoe we hem moeten inschatten. Hij lijkt me van dezelfde categorie als De Guzman.
Ik heb geen idee hoe je aan de guzman komt

Ik zie helemaal geen gelijknissen....

Laten we hopen dat hij veel beter gaat worden....
pi_183656172
quote:
Opvallend veel spierblessures bij Feyenoord

Feyenoord lijkt herboren, de ploeg won vijf duels op rij. Maar er sluimert gevaar: opvallend veel spelers belanden ineens in de ziekenboeg. Overbelasting lijkt uitgesloten.

Mikos Gouka 11-12-18, 08:08
Misschien is het gewoon een beetje pech. We hebben niet heel veel wedstrij­den gespeeld en we spelen ook niet Europees.

Jan-Arie van der Heijden
Door Mikos Gouka

Heeft een bijna herboren Feyenoord eindelijk de juiste schwung te pakken, dreigt er vlak voor de winterstop toch nog gevaar uit ­onverwachte hoek. Waar de Rotterdammers juist stiekem erop hadden gerekend dat ze aanzienlijk fitter zouden zijn dan de concurrenten Ajax en PSV (die ook nog Champions League spelen), daar vallen ze bij de bekerwinnaar opeens één voor één om.

Voor Nicolai Jørgensen en Jens Toornstra zit het dit kalenderjaar er eigenlijk al op, beiden kampen met hamstringblessures. Een kwetsuur die de Colombiaan Luis Sinisterra ook al aan de kant hield. Neem daarnaast de spierblessure die Robin van Persie ruim een maand aan de kant hield (en die verhinderde dat hij na zijn rentree tegen VVV vier dagen later ook in Emmen in actie kwam) en er lijkt genoeg reden om intern eens goed naar de oorzaken te zoeken. Ook Eric Botteghin en Jeremiah St. Jus­te haakten recent af met blessures, de laatste lijkt met een schouderblessure nu weer even uit de roulatie.

Lees ook
Kökcü is bij Feyenoord een debutant van een andere orde
PREMIUM
Lees meer
Scorende Feyenoord-debutanten: Alleen Tebbenhoff jonger dan Kökcü
Scorende Feyenoord-debutanten: Alleen Tebbenhoff jonger dan Kökcü
Lees meer
Champions League
Giovanni van Bronckhorst.
Giovanni van Bronckhorst. © ANP Pro Shots
Vorig seizoen regende het ook blessures in de Kuip. Toen werd er gewezen naar de extra belasting van zes wedstrijden in de Champions League. De feiten dit seizoen: Feyenoord speelde 20 duels. PSV en Ajax werken nu midweeks respectievelijk duel 26 en 29 af. Aanzienlijk meer dan Feyenoord, dat een relatief rustige eerste helft van het seizoen had.

,,Deze periode kost veel kracht’’, oordeelde coach Giovanni van Bronckhorst. En hij wees op het extra optreden tegen VVV. Een wedstrijd die vrij snel in de binnenzak van de Rotterdammers zat en waar enkele sterkhouders ruim voor tijd naar de kant konden worden gehaald om de benen te sparen.

,,Waar al die blessures opeens vandaan komen?’’ zo herhaalt Sven van Beek, de verdediger die de laatste weken ijzersterk blijkt, de vraag. ,,Ik heb echt geen idee. We doen niets geks of zo. Ik kan alleen voor mezelf spreken en ik voel me topfit.’’

Net als Tonny Vilhena, die als jeugdspeler geregeld van Maassluis naar Hoek van Holland en ­terug rende om extra inhoud te kweken. Inspanningsfysiologen schudden steevast het hoofd als ze dat verhaal horen. ,,Maar ik ben nog nooit afwezig geweest vanwege een blessure, alleen vanwege schorsingen’’, zei Vilhena recent in deze krant.

KNVB-beker
Feyenoord moet nog één week het gaspedaal vol intrappen om enigszins in het spoor te blijven van PSV en Ajax. Fortuna Sittard- thuis en ADO Den Haag-uit in competitieverband, tussendoor ­FC Utrecht op bezoek in de Kuip in het bekertoernooi. Dat zijn de laatste opdrachten van 2018.

Wie de vele spelers vaak rekkend en stretchend het einde zien halen, letterlijk vechtend tegen de kramp, weet dat er in de winterstop bij Feyenoord fysiek nog wel ruimte is voor verbetering. Als de ploeg écht nog in de nek wil hijgen van de top 2, dan moeten de Rotterdammers fitter worden. ­Zeker ook omdat na vanavond PSV geen enkele extra belasting meer heeft, omdat de ploeg dan zowel Europees als nationaal uitgebekerd is.

,,De blessure van St. Juste is een schouderblessure, daar kan niemand iets aan doen’’, aldus Jan-Arie van der Heijden. Maar er zijn dus ook veel spierblessures, vaak het gevolg van blokkades in bijvoorbeeld de rug of het bekken. Van der Heijden: ,,Misschien is het gewoon een beetje pech. We hebben niet heel veel wedstrijden gespeeld en we spelen ook niet Europees. Maar we hebben gelukkig ook jongens achter de hand die kunnen invallen. Kijk naar Orkun Kökcü tegen Emmen en Bart Nieuwkoop, die er altijd staat.’’
Gouka heeft weer geen reet te doen blijkbaar
  dinsdag 11 december 2018 @ 09:32:56 #186
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183656178
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Artikelen schrijven is zijn werk.
pi_183656289
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:32 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Artikelen schrijven is zijn werk.
onzin verzinnen om onrust te veroorzaken ook

Iedere ploeg kampt met spierblessures

Als Feyenoord ipv 5 x op rij winst een paar slechte resultaten had gehaald dan had die over gio geschreven en had die dit verhaal achterwege gelaten. Dan had het allemaal weer aan gio gelegen ipv aan blessures.

Journalisten blijven triest volk
pi_183656318
quote:
Jens Toornstra zit het dit kalenderjaar er eigenlijk al op, beiden kampen met hamstringblessures
goed nieuws wat mij betreft
pi_183656822
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je toch alle artikelen die je vindt op het internet gaat quoten, kan je het net zo goed even netjes maken door die

"Lees ook
PREMIUM
Kokcü is bij Feyenoord een debutant van een andere orde
... etc."

stukjes te verwijderen.
  dinsdag 11 december 2018 @ 10:30:34 #190
268491 fetX
pi_183656871
Tering wat word ik moe van die vent zeg.
  dinsdag 11 december 2018 @ 10:31:16 #191
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_183656883
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 09:41 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

onzin verzinnen om onrust te veroorzaken ook

Iedere ploeg kampt met spierblessures

Als Feyenoord ipv 5 x op rij winst een paar slechte resultaten had gehaald dan had die over gio geschreven en had die dit verhaal achterwege gelaten. Dan had het allemaal weer aan gio gelegen ipv aan blessures.

Journalisten blijven triest volk
Misschien moet je het dan houden bij Feyenoord TV en Feyenoord magazine

Louter positieve verhalen en speciaal ontwikkeld voor simpel volk :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 11 december 2018 @ 10:46:55 #192
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_183657161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:30 schreef fetX het volgende:
Tering wat word ik moe van die vent zeg.
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_183657473
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Misschien moet je het dan houden bij Feyenoord TV en Feyenoord magazine

Louter positieve verhalen en speciaal ontwikkeld voor simpel volk :)
ga toch weg man

bij Ajax en psv zijn er ook blessures

Bij Manchester city en barcelona ook

Het is gewoon domme bullshit om de paginaas te vullen en weer onrust te zaaien

Het gaat blijkbaar beter met Feyenoord dan wat iedereen verwachte 1 maand geleden...
pi_183657582
Daarnaast zijn het ook veelal dezelfden die keer op keer geblesseerd raken. Toornstra is nu eventjes een bijzonder geval, want hij is bijna nooit geblesseerd. Jorg, St. Juste, Botteghin, enzovoorts hebben vaak genoeg blessures gehad, terwijl andere spelers zoals Berghuis, Larsson, Vilhena en Clasie daar nooit last van hebben. Denk dat het eerder ligt aan de spelers dan aan de trainingen.
pi_183657784
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 11:09 schreef dopemin het volgende:
Daarnaast zijn het ook veelal dezelfden die keer op keer geblesseerd raken. Toornstra is nu eventjes een bijzonder geval, want hij is bijna nooit geblesseerd. Jorg, St. Juste, Botteghin, enzovoorts hebben vaak genoeg blessures gehad, terwijl andere spelers zoals Berghuis, Larsson, Vilhena en Clasie daar nooit last van hebben. Denk dat het eerder ligt aan de spelers dan aan de trainingen.
  dinsdag 11 december 2018 @ 11:29:58 #196
268491 fetX
pi_183657931
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Het houdt niet op, niet vanzelf.
Echt ongelooflijk. Zoveel domheid heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_183658190
Wel mooi om te zien hoe de sfeer hier is omgeslagen sinds mijn woede uitbarsting :).
  dinsdag 11 december 2018 @ 11:44:31 #198
262211 hhh38
pi_183658230
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Wel mooi om te zien hoe de sfeer hier is omgeslagen sinds mijn woede uitbarsting :).
Zal verder weinig met de aanhoudende resultaten te maken hebben inderdaad.

Overigens betekent dit niet ineens dat de structurele problemen bij Feyenoord zijn opgelost
  dinsdag 11 december 2018 @ 12:10:07 #199
268491 fetX
pi_183658629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 11:42 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben wel wat positiever inderdaad gezien de laatste weken. We spelen beter en we krijgen zelfs (om wat voor reden dan ook) een hele helft een talent te zien die het ook nog eens goed doet! Ongelooflijk.

Betekent niet dat er helemaal geen kritiek meer kan zijn. We zijn veel te laat begonnen met goed voetballen en de Europese uitschakeling is echt een schande. Ben ook niet ineens voorstander van Gio/van Geel te laten blijven.
pi_183658804
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 12:10 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik ben wel wat positiever inderdaad gezien de laatste weken. We spelen beter en we krijgen zelfs (om wat voor reden dan ook) een hele helft een talent te zien die het ook nog eens goed doet! Ongelooflijk.

Betekent niet dat er helemaal geen kritiek meer kan zijn. We zijn veel te laat begonnen met goed voetballen en de Europese uitschakeling is echt een schande. Ben ook niet ineens voorstander van Gio/van Geel te laten blijven.
Heb je nog meer domme post

Feyenoord presteert maximaal naar de mogelijkheden

Om nog beter te gaan presteren heb je geld nodig

Maar geld is ook niet alles, zie 020 die 5 seizoenen geen prijs zullen pakken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')