Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zondag 9 december 2018 14:52 schreef Banaanvragen het volgende:
Hilversum
750k, wat een bedrag, maar wel een mooie keet hoor
Keuken is wel echt op helaas - vloer lijkt mooi maar is aftands zeil met vlekken. Ook vinden we zelf de hoge kastjes in houtkleur niet mooi - die verdwijnen helemaal en er komen ipv eettafel een hoog deel met koelkast, 2 ovens en extra opbergruimte.quote:Op zondag 9 december 2018 15:14 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer?op Funda gezocht?
Mooie woning hoor. Jammer dat de keuken eruit gaat, die vind ik ook wel een leuk kleurtje hebben
Vraagprijs hè? In dit segment valt er nog wel te praten. Dat icm flinke overwaarde in huidige woning bracht het NET binnen budget.quote:Op zondag 9 december 2018 14:52 schreef Banaanvragen het volgende:
Hilversum
750k, wat een bedrag, maar wel een mooie keet hoor
Ik zit nog een beetje te oriënteren. Zonnepanelen op slecht geïsoleerde woning slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zondag 9 december 2018 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
Wauw, wat groot! Ik vind de prijs nog wel meevallen gezien de grootte, maar ik ben Amsterdamse prijzen gewend. Ga je behalve de beglazing nog iets anders doen aan isolatie?
Wij verhuizen van een nieuwbouwtussenwoning naar een slecht geïsoleerde, vrijstaande woning. Ik vrees de energierekening nu al! Wij gaan heftig verbouwen en gaan al het mogelijke doen aan isolatie:quote:Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef HugoSS het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje te oriënteren. Zonnepanelen op slecht geïsoleerde woning slaat natuurlijk nergens op.
Dak is niet geïsoleerd maar plafond van 2e verdieping wel (zit nog vliering boven) voordeel daar is dus beperkt. Muren naar buiten zitten allemaal aan gangkant of aan de geschakelde woning- rest is vooral ramen, dus spouwmuurisolatie lijkt ook relatief weinig effect te hebben.
Het huidige dubbelglas is gedateerd dus lijkt een logische optie. Daarnaast allicht iets in de goed toegankelijke kruipruimte? Iemand nog tips?
Ik kom wel een keer op de koffiequote:Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef HugoSS het volgende:
[..]
Ik zit nog een beetje te oriënteren. Zonnepanelen op slecht geïsoleerde woning slaat natuurlijk nergens op.
Dak is niet geïsoleerd maar plafond van 2e verdieping wel (zit nog vliering boven) voordeel daar is dus beperkt. Muren naar buiten zitten allemaal aan gangkant of aan de geschakelde woning- rest is vooral ramen, dus spouwmuurisolatie lijkt ook relatief weinig effect te hebben.
Het huidige dubbelglas is gedateerd dus lijkt een logische optie. Daarnaast allicht iets in de goed toegankelijke kruipruimte? Iemand nog tips? Zou sowieso pas gebeuren als we er wonen en de andere meer urgente klussen gedaan zijn
Ook al heb je weinig muur die aan de "vrije" buitenlucht grenst, effect van isolatie in de spouw, is aanzienlijk. Komt vooral omdat de luchtstroming tot (bijna) 0 wordt beperkt en dat scheelt enorm in de afkoeling. Verder i.d.d. de vloer, dak (of plafond tweede verdieping beter) isoleren en HR++ glas.quote:Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef HugoSS het volgende:
Het huidige dubbelglas is gedateerd dus lijkt een logische optie. Daarnaast allicht iets in de goed toegankelijke kruipruimte? Iemand nog tips? Zou sowieso pas gebeuren als we er wonen en de andere meer urgente klussen gedaan zijn
Ja - ook nog vrijstaande garage (om verliefd op te worden qua stijl) met vliering zie hieronder. Kleine lekkage daar door 1 kapotte dakpan maar dat simpel op te lossen.quote:Op zondag 9 december 2018 20:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Welkom in Klussen en Wonen !
Poeh, dat is een hele woning zo ! Mooie plannen en ideeën genoeg.
Zit er verder nog iets van een losstaande garage of berging bij ?
Wow, gaaf huis! Deze ga ik volgen.quote:Op zondag 9 december 2018 16:28 schreef HugoSS het volgende:
[..]
Stijlvol, en wat een ruimte in het huis. Heel gaaf!quote:Op zondag 9 december 2018 21:43 schreef HugoSS het volgende:
[..]
Ja - ook nog vrijstaande garage (om verliefd op te worden qua stijl) met vliering zie hieronder. Kleine lekkage daar door 1 kapotte dakpan maar dat simpel op te lossen.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |