Ik geef met het ouder worden elk jaar minder uit. Nu doen we per persoon een tientje ofzo en halen we daar paar mooie potten van.quote:Op zondag 9 december 2018 00:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende: [..] Het was leuk tot ik 15 was ofzo. Daarna nooit meer gesnapt waarom je geld de lucht in zou schieten
Daar ga ik wel vanuit ja, verder ook niet niet naar gekekenquote:Op zondag 9 december 2018 00:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Even gegoogled, zit daar gewoon hetzelfde heineken bier in of?
Ik in mijn hele leven ¤0 uitgegeven aan vuurwerk.quote:Op zondag 9 december 2018 00:10 schreef R-woud88 het volgende:
In de afgelopen 8 jaar 14 euro uitgegeven aan vuurwerk
Ah nice.quote:Op zondag 9 december 2018 00:10 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit ja, verder ook niet niet naar gekeken
Zijn er ook meisjes dan?quote:Op zondag 9 december 2018 00:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah nice.
Nee ik heb echt enorm geluk met een baas die veel te gul is, heeft alle mannen een beetje van werk uitgenodigd en hij zorgt gewoon voor de hele avond. Heeft ook een eigen bar in zn huis dus dat is wel mooi.
Hoef eigenlijk ook helemaal niet uit te gaan daarna. Veel te druk altijd met oud en nieuw, terwijl je kapot gaat van de kou in de rij.
Oprecht overschat.quote:
Kunnen die niet wat aanhang meenemen dan.quote:Op zondag 9 december 2018 00:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van een paar gasten de vriendin denk ik.
Mijn buurman schiet, ongelogen, ieder jaar voor 10k de lucht in. Net klein-Aleppo hier met oud en nieuw.quote:Op zondag 9 december 2018 00:10 schreef R-woud88 het volgende:
In de afgelopen 8 jaar 14 euro uitgegeven aan vuurwerk
Het is geen orgyquote:Op zondag 9 december 2018 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen die niet wat aanhang meenemen dan.
Promes weer kut vandaag?quote:Op zondag 9 december 2018 00:13 schreef Masterminded het volgende:
Vanaf volgende week sowieso weinig voetbal kijken, hier. Alleen Ajax en Sevilla sowieso.
Ik keek vandaag voor het eerst in weken weer Premier League.quote:Op zondag 9 december 2018 00:13 schreef Masterminded het volgende:
Vanaf volgende week sowieso weinig voetbal kijken, hier. Alleen Ajax en Sevilla sowieso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |