Sorry dat ik niet geloofde dat jij het wasquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mijn tekening van zout vannacht was ongelofelijk mooi.
Niemand tekent zo lelijk als ik doe.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet geloofde dat jij het was
HIJ IS TERUG JAAAAquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:33 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mijn tekening van zout vannacht was ongelofelijk mooi.
Ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niemand tekent zo lelijk als ik doe.
Ik had van de week het woord 'Op naar het Ajax topic' .quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe er ook wat classic fok woorden tussen zoals negersex en uh, oke
Dat Skribbl is oprecht vermakelijk. Vannacht te hard moeten lachen af en toe.quote:
Die had ik tochquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van de week het woord 'Op naar het Ajax topic' .
JanCees tekende vandaag een penis met een vliegend mandje en dat was dan een vuurtoren (lol).quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:34 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Niemand tekent zo lelijk als ik doe.
al 70!quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel woorden heb je al in je lijst GGMM?
Doe je er ook een beetje normale termen bij?quote:
ik sta open voor suggestiesquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Doe je er ook een beetje normale termen bij?
Kijk zo bij 100 dan of die server het daadwerkelijk aan kan.quote:
Ja, waarschijnlijk crasht dat hele ding danquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk zo bij 100 dan of die server het daadwerkelijk aan kan.
Je weet het nooit bij dat spel.
K-popquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik sta open voor suggesties(woorden onder elkaar graag)
Dan kan je beter meerdere bestandjes in een dropbox pleuren of zo.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk crasht dat hele ding dan
als je die lijst die je zou hebben hier copy/paste pleur ik hem er in.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan kan je beter meerdere bestandjes in een dropbox pleuren of zo.
Of een Excellijst doorzenden van waaruit mensen kunnen selecteren en eigen bestandjes kunnen maken.
Ga weg.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dan kan je beter meerdere bestandjes in een dropbox pleuren of zo.
Of een Excellijst doorzenden van waaruit mensen kunnen selecteren en eigen bestandjes kunnen maken.
Dat kunnen we beter en masse doen, iig met mensen die traditioneel meespelen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
als je die lijst die je zou hebben hier copy/paste pleur ik hem er in.
Staat Tom Egbers al in je lijst?quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk crasht dat hele ding dan
Bedankt, 71quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat Tom Egbers al in je lijst?
Ook een goeie jrquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had van de week het woord 'Op naar het Ajax topic' .
Wim Hordijkquote:
Game of Thronesquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones
Daenerys Targaryen
Jon Snow
Onder water zwemmen met een harnas
Verdwenen honden
White Walker
Night King
Drogo
Mijn vriendin is ook een vaste spelerquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat Skribbl is oprecht vermakelijk. Vannacht te hard moeten lachen af en toe.
Lekker manquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vijf minuten kijken naar Robben die naar binnen komt genot.
toegevoegdquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:55 schreef Masterminded het volgende:
nenenenuawrnusdgxigfnjixbgijxbdjzfhiahifhdufhusdfhu tyfus andre silva
Onlogisch, GGMM en ik houden wel van een lekkere kroket op zn tijdquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
De Baron
B2
Vlugge Japie
B1
Verdwenen Sleutel
Huilende Professor
Paul van Gorcum
Adriaan
Bassie
Frikandel
Zak Patat
Kroket
Wim Hordijkquote:
Doe jij dan ook mee met Scribbl?quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:57 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim Hordijk
Passant
Jack van Gelder
Viesdik
Weegschaal
Obesitas
Ziekte
Probleem
Spraakgebrek
Allochtoon
Vannacht voor het eerst gedaan. Mijn tekening van Zout was een hoogtepunt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doe jij dan ook mee met Scribbl?
Viandelquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlogisch, GGMM en ik houden wel van een lekkere kroket op zn tijd
Ik ben benieuwd naar jouw interpretatie van Wim Hordijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vannacht voor het eerst gedaan. Mijn tekening van Zout was een hoogtepunt.
Mooi, ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:59 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Vannacht voor het eerst gedaan. Mijn tekening van Zout was een hoogtepunt.
Gelachen wel toen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Scrummie wim hordijk schreef en wij allemaal tandarts hadden behalve ONZ users
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Toen Scrummie wim hordijk schreef en wij allemaal tandarts hadden behalve ONZ users
Jij kan wel mooi tekenen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mooi, ik kan niet wachtendan laat ik jou ook mijn kunsten zien.
Ik moet wel nog steeds een beetje wennen aan de snelheid van de tijd.. normaal probeer ik de hoofd van een figuur zo mooi mogelijk te maken, maar meestal werk dat niet altijd. Complimenten krijg ik wel via de chat, maar ik kan veel beter.
Wie waren die humorloze mongolen met hun ''Danny_Roodbol'' eigenlijk?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:00 schreef RensAjacied het volgende:
Nonickone vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viandel
Bamischijf
Nasischijf
Berenhap
Berenklauw
Masturbeer
Patatje oorlog
Patatje met
Patatje speciaal
Hamburger
Cheeseburger
Moet wel van ONZ komen. Ook steeds joinen met het goede antwoordquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wie waren die humorloze mongolen met hun ''Danny_Roodbol'' eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |