Opslaan als csv, dat is komma gescheiden.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja of meerdere, in ieder geval dat een lijst woorden achter elkaar worden met een komma en spatie ertussen, dus:
Aap
Noot
Mies
wordt dan:
aap, noot, mies
Anders is het geen doen.
je zet dit in excel als 1 kolomquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja of meerdere, in ieder geval dat een lijst woorden achter elkaar worden met een komma en spatie ertussen, dus:
Aap
Noot
Mies
wordt dan:
aap, noot, mies
Anders is het geen doen.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoeveel woorden kan je maximaal in je eigen lijst zetten?
Geen idee, dat moeten we dan testen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zit er een limiet op aantal custom woorden?
Veel meer woorden dan he.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Al krijg je bij het invoeren van eigen woorden hetzelfde probleem als we nu hebben. Je kent de woorden al
Er staat alleen een maximum van aantal letters per woord, en een minimum van aantal woorden.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, dat moeten we dan testen.
Dan moeten we in de duizendtallen komen met aantal woordenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
Al krijg je bij het invoeren van eigen woorden hetzelfde probleem als we nu hebben. Je kent de woorden al
kijk aan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er staat alleen een maximum van aantal letters per woord, en een minimum van aantal woorden.
Dus je zou wel ver mogen gaan denk ik.
Vet mooi als iemand een wolk maakt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moeten we in de duizendtallen komen met aantal woorden
Dankjewel Renequote:Op zaterdag 8 december 2018 17:23 schreef GGMM het volgende:
Als iemand weet hoe je in Excel een rij woorden in één cel zet met een komma ertussen kan ik wel een nieuwe woordenlijst maken, waar we zelf dingen aan kunnen toevoegen.
Donder kende ik nog niet en die wist ik dan gelijk ook nietquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vet mooi als iemand een wolk maakt.
Storm. Regen. Wolk. Hagel. Sneeuw. Tornado. Wind. Orkaan.
Per film kan je al veel associeren, doe je Gizmo en Stripe er ook bij.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:29 schreef GGMM het volgende:
En speciaal voor JR voeg ik dan het woord 'Gremlins' toe
Beloofd!quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Per film kan je al veel associeren, doe je Gizmo en Stripe er ook bij.
Ja die komt echt veel te vaak terug.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vet mooi als iemand een wolk maakt.
Storm. Regen. Wolk. Hagel. Sneeuw. Tornado. Wind. Orkaan.
Doe er ook wat classic fok woorden tussen zoals negersex en uh, okequote:Op zaterdag 8 december 2018 17:32 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, nu dus het volgende probleem, als ik deze woordenlijst opsla:
[ afbeelding ]
Als csv dan krijg ik er nog geen komma tussen en staan ze nog steeds onder elkaar.
Mijn tekening van zout vannacht was ongelofelijk mooi.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die komt echt veel te vaak terug.
je kan ook kolom B een komma neerzettenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:32 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, nu dus het volgende probleem, als ik deze woordenlijst opsla:
[ afbeelding ]
Als csv dan krijg ik er nog geen komma tussen en staan ze nog steeds onder elkaar.
ALS DIT PROBLEEM OPGELOST WORDT JAquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe er ook wat classic fok woorden tussen zoals negersex en uh, oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |