Waarom?quote:Op maandag 10 december 2018 20:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bos bloemen gehad op t werk. Lief
Altijd leukquote:Op maandag 10 december 2018 20:48 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bos bloemen gehad op t werk. Lief
Dit jaar nietquote:Op maandag 10 december 2018 20:57 schreef MCH het volgende:
[..]
Hallo Sarabi, ga je nog een leuke kerstbuikdansvoorstelling geven?
Jaa heeft ongeveer 40 minuten gezeten en ik had nergens last vanquote:
Wat fijnquote:Op maandag 10 december 2018 21:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaa heeft ongeveer 40 minuten gezeten en ik had nergens last vanNormaal zwellen mijn ogen al op na een paar minuten.
Mooi manquote:Op maandag 10 december 2018 21:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jaa heeft ongeveer 40 minuten gezeten en ik had nergens last vanNormaal zwellen mijn ogen al op na een paar minuten.
Nu maar leren om het er leuk op te krijgen. Al zo lang niks gedragenquote:
Oefenen oefenen oefenenquote:Op maandag 10 december 2018 21:17 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nu maar leren om het er leuk op te krijgen. Al zo lang niks gedragen
Hahah inderdaadquote:Op maandag 10 december 2018 21:18 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oefenen oefenen oefenen
Gelukkig kreeg je er wattenschijfjes en remover bij
Sportse!quote:Op dinsdag 11 december 2018 10:41 schreef Poes. het volgende:
Stofzuigen klaar, was opgehangen, LOTR2 afgekeken. Nu maar eens richting sportschool.
Goed bezig!! Klinkt een stuk fijner, om de dagquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:33 schreef LPFAN het volgende:
Vandaag om 1 uur beginnen, omdat het zondag erg laat geworden was, dus nu nog ff lekker relaxen.
Vanaf volgende week in het weekend vrijDan werk ik de maandag, woensdag en vrijdag!
Nu werk ik ook om de dagquote:Op dinsdag 11 december 2018 11:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Goed bezig!! Klinkt een stuk fijner, om de dag
Ik besloot alleen te cardioën, zweten hiero
Oh het voelt alsof je elke dag aan het werk bentquote:Op dinsdag 11 december 2018 12:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nu werk ik ook om de dagAlleen dan dus ook in het weekend. Ze heeft mijn hulp meer nodig door de week dus daarom verandering. Wel lekker om ook zondags vrij te zijn.
En als ik nu dinsdags vrij ben kan ik gaan zwemmen![]()
Heheh goed bezig hoor!
Hahahaquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:02 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh het voelt alsof je elke dag aan het werk bent
En mooi voornemen, dat zwemmen! Moet ik ook vaker doen
Inderdaad, dan maar een dag minder FOK!ken hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2018 18:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nu vooral weer meh, hopelijk helpt wat voedsel dadelijk.
En alvast afgesproken dat als het morgen wel beter is, dat ik het bij een halve dag hou. Maar dat zien we morgen wel.
Ik moest even googlen maar wat cutequote:Op woensdag 12 december 2018 12:43 schreef LPFAN het volgende:
Ik mag straks weer even oppassen op een toy poedel
Jaah, is het hondje van een client van de stichting (Of nah ja zij heeft het hondje in bruikleen, wij zijn nog steeds eigenaar) Client heeft behoorlijke physische problemen en is opgenomen, dus hondje is nu tijdelijk even op de stichting. (Heerlijk tussen de katten :p) Alleen hij kan niet alleen zijn en mijn bazin moet weg vanmiddag, dus mag hij hier ff lekker chillen. Hij is al veel vaker bij me geweest.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik moest even googlen maar wat cute
Pfff stom van de verpleegkundige!quote:Op woensdag 12 december 2018 14:22 schreef Poes. het volgende:
Och dat leuke hondje LPVeel plezier met hem!
Sarabi, klinkt goed! Ik slaap juist beter als ik 's nachts een paar keer wakker wordt (maar dan wel weer snel inslaap)
Reumatoloogverpleegkundige kon vanmorgen ook niks nieuws vertellenDus terug bij af en succes ermee!
B gaat morgen met een vriendje mee dus ik kan even bijslapen. Overal pijn en een vieze oververmoeidheid heerst
Ik moest maar lid worden van de fibro verenigingquote:Op woensdag 12 december 2018 14:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Pfff stom van de verpleegkundige!Rot ook dat je zoveel pijn hebt. Knuffel
Ja dat proberen ze je gelijk aan te smeren inderdaadquote:Op woensdag 12 december 2018 15:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moest maar lid worden van de fibro verenigingJa nee dankje doen we niet.
Gewoon af en toe een dagje bijslapen, dan functioneer ik op dat vlak prima
Haha inderdaad. FOK! is mijn vereniging voor allesquote:Op woensdag 12 december 2018 15:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja dat proberen ze je gelijk aan te smeren inderdaadZe hebben van alles wel een vereniging lijkt het. Ik ga er geen geld aan besteden hoor
![]()
Fijn dat het zo wil ja
Hehequote:Op woensdag 12 december 2018 15:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Haha inderdaad. FOK! is mijn vereniging voor allesAl wil het fibro topic niet zo lopen.
Nou ja, boeiend. Slapen is het beste medicijn
Ja het kan heel zinvol zijn, maar ik zit er niet zo op te wachten eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 december 2018 15:32 schreef LPFAN het volgende:
[..]
HeheIk heb wel veel aan de facebook groep waar ik in zit. en dat is tenminste gratis
Dan moet je het niet doenquote:Op woensdag 12 december 2018 15:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja het kan heel zinvol zijn, maar ik zit er niet zo op te wachten eerlijk gezegd
Hahaquote:Op woensdag 12 december 2018 16:15 schreef Poes. het volgende:
Ik kreun en steun een beetje, krijg wat aandacht en iedereen is een beetje extra lief voor me
Dat is nog netjes, was mij niet gelukt denk ikquote:Op woensdag 12 december 2018 16:53 schreef LPFAN het volgende:
Men die karamel zeezout stroopwafeltjes zijn verslavend. Heb het pakje binnen 2 dagen opgevreten![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 december 2018 16:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is nog netjes, was mij niet gelukt denk ik
Haha nicequote:Op woensdag 12 december 2018 17:57 schreef Poes. het volgende:
Mijn koter heeft de gave om spruitjes met niks met smaak op te eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |