Ik ben, verrassing verrassing, alleenquote:Op maandag 10 december 2018 16:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Mijn doel is ook om weer 22.00 te slapen hoor
Vuurwerk![]()
Nou ja, knalvuurwerk en halve garen
Heb je geen vrienden waar je heen mag?quote:Op maandag 10 december 2018 16:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben, verrassing verrassing, alleen.
Nee, die moeten werkenquote:Op maandag 10 december 2018 16:31 schreef Poes. het volgende:
[..]
Heb je geen vrienden waar je heen mag?
Haha neequote:Op maandag 10 december 2018 16:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Je mag hier wel komen hoor
Gaan we samen om 22.00 naar bed
Zou goed kunnen jaquote:Op maandag 10 december 2018 17:25 schreef Poes. het volgende:
LP, ik vond de biefstukc niet zo bijzonder![]()
Maar ken de echte ook niet, misschien is dat hem?
Gelukkig heb ik ook nog vissticks, zigeunerschnitzels, groenteballetjes, falafel en spinaziekaas-filets ingeslagenquote:
Heheh nicequote:Op maandag 10 december 2018 17:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ook nog vissticks, zigeunerschnitzels, groenteballetjes, falafel en spinaziekaas-filets ingeslagen
Ja man.quote:
Hehehquote:Op maandag 10 december 2018 17:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja man.
Morgen weer even een batch couscous groente maken. Shitload aan paprika, rode ui en courgette snijden. Yay
Zeg dat wel.quote:
Ik vond het altijd wel vermakelijkquote:Op maandag 10 december 2018 17:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg dat wel.
Ik wilde laatst al voor de grap een paar topiconderwerpen suggereren die er misschien wel aan zaten te komen (nadat K. een baan had gevonden) maar deze had ik niet kunnen bedenken.
Ja inderdaadquote:Op maandag 10 december 2018 17:56 schreef Poes. het volgende:
Ik hoop oprecht dat het een troll is. Zo niet, dat moet hij zich eens goed afvragen wat er mis is.
Op de een of andere manier krijg ik hiervan het gevoel dat het geen trol is, hoe erg de verhalen ook zijn.quote:Op maandag 10 december 2018 17:56 schreef Poes. het volgende:
Ik hoop oprecht dat het een troll is. Zo niet, dat moet hij zich eens goed afvragen wat er mis is.
Als dat zo is is het maar goed dat de GGZ (waarschijnlijk?) is ingeschakeld.quote:Op maandag 10 december 2018 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik hiervan het gevoel dat het geen trol is, hoe erg de verhalen ook zijn.
Samequote:Op maandag 10 december 2018 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Op de een of andere manier krijg ik hiervan het gevoel dat het geen trol is, hoe erg de verhalen ook zijn.
Denk ook niet dat ie een trol is.quote:Op maandag 10 december 2018 18:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
YEAHHHHquote:Op maandag 10 december 2018 20:41 schreef LPFAN het volgende:
Hmm Samzz, het lijkt er op dat ik tegen die make-up kan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |