abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_190600743
registreer om deze reclame te verbergen
Nog even een late aanvulling van mij op hiervoor gemelde berichten:
2e concert Ziggodome was op de dag zelf nog niet uitverkocht. Laatste kaarten zijn weg gegeven of gewoon niet opgevuld. Dat was eigenlijk al te veel.

In 2017 werd een concert in Noord Colombia (ver weg van hoofdstad Bogota) afgelast, waarschijnlijk ook door een te slechte verkoop van kaarten.

Paul komt graag in Nederland. Hij staat graag op plaatsen waar hij nog niet eerder heeft gestaan. Nijmegen voldoet daar aan. En misschien hoopten ze op bezoekers uit Duitsland.

Van mij mogen ze het concert naar Gelredome of Ziggodome verplaatsen. Ik ben 1 van die ouwere lullen (mwa) die het niet erg vind als een concert binnen is. Daarnaast vervliegt het geluid ook nog eens heel makkelijk in de open lucht, zalen zijn qua geluidskwaliteit meestal toch een stuk beter te regelen door een geluidstechnicus als het binnen is.

Verder snap ik bovenstaande punten allemaal en kan ik me er wel in vinden. Lokatie, seltist, hoge prijs, daar trek je alleen de die hard fans mee, en veel minder de eenmalige bezoekers.

Nederland is nooit zo'n actief land geweest met heel veel fans die makkelijk een zaal vol krijgt. Hoe goed heel veel mensen hem ook vinden, het aantal is minder hoog dan we denken... denk ik. Wij Nederlanders zijn geen Zuid Amerika of Japan waar massa's mensen Paul al op het vliegveld opwachten en bij het hotel rondhangen. Nederlanders zijn gewoon wat meer down to earth en laten ons niet gek maken.

Maar ik ga!!! :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')