Begrijp ik niet als dan sluit ik die als groep in!quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
ja het is vooralsnog erg ‘contained’ geloof ik. Af en toe ook gewoon groepjes ME’ers die oversteken.
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik was urban warfare beloofd. Volgens Nikon ging de politie met scherp schieten. ()
Valt allemaal nog wel mee tot dusver.
ik begrijp je eerste zin niet helemaal, maar de groep insluiten werkt averechts: een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Begrijp ik niet als dan sluit ik die als groep in!
Volgens mij is er geen duidelijk plan?
Graag nadat het protest in Amsterdam is afgelopen, moet nu mn aandacht verdelenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Gaat meestal pas wat later echt los. Overigens is er nu een stuk meer politie, met betere uitrusting en gepanzerde wagens achter de hand. Dat zal ook wel meespelen.
Ze zijn al een paar uur bezig, had verwacht dat het Elysée nu wel in de fik had gestaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen eerlijk gezegd.
Wat valt er van dat protest in Amsterdam te zien dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Graag nadat het protest in Amsterdam is afgelopen, moet nu mn aandacht verdelen
Meer dan een paar zingende gekkies zal er wel niet te zien zijnquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat valt er van dat protest in Amsterdam te zien dan?
Ex-hippie babyboomers.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Meer dan een paar zingende gekkies zal er wel niet te zien zijn
Ik schat op basis van de foto een mannetje of 100 bij de stopera. een deel is nu onderweg naar de dam.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Meer dan een paar zingende gekkies zal er wel niet te zien zijn
Hoezo vaag? Juist scherp beeld bij mijquote:
Want? RT is altijd degene die bij dit soort dingen aanwezig is. In welk land dan ook. Vind het een pracht zender, ook al zijn ze pro-Russisch.quote:
ja zag een paar bontkraagjesquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:36 schreef Nikonlover het volgende:
Wow! Waren dat arrestatieteams met traangaswapens? Leken wel agenten met burgerkleding. Zoals je het arrestatieteam bij ons ziet.
Tuurlijk is dat wel mogelijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:36 schreef capricia het volgende:
Gezien het feit dat normale journalistiek in Rusland zelf niet mogelijk is.
Nee, want je gaat geen at inzetten met traangas heeft totaal geen zin.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:36 schreef Nikonlover het volgende:
Wow! Waren dat arrestatieteams met traangaswapens? Leken wel agenten met burgerkleding. Zoals je het arrestatieteam bij ons ziet.
Vertel eens, ben je er geweest en waar kon je dat uit opmaken?quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:36 schreef capricia het volgende:
Gezien het feit dat normale journalistiek in Rusland zelf niet mogelijk is.
Ze zijn allemaal uitelkaar gedreven. Overal staan van dit soort kleine groepenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:38 schreef itchycoo het volgende:
Als dit net een totaalshot was van de hele demonstratie dan valt de omvang nog wel mee
dan zit er wellicht toch meer een plan achter (van de politie) dan het tot nu toe leekquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal uitelkaar gedreven. Overal staan van dit soort kleine groepen
Het grootste gedeelte van de Nederlanders heeft hun eigen cultuur jaren geleden al weggegeven.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:42 schreef itchycoo het volgende:
Wel fascinerend dat ze voortdurend de Marseillaise zingen. In Nederland zie ik dat niet zo snel gebeuren, maar goed het patriotisme is ook onvergelijkbaar denk ik
Het Wilhelmus heeft ook niets met patriotisme te maken. Geen idee welk lied we in de Bataafse tijd zongen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:42 schreef itchycoo het volgende:
Wel fascinerend dat ze voortdurend de Marseillaise zingen. In Nederland zie ik dat niet zo snel gebeuren, maar goed het patriotisme is ook onvergelijkbaar denk ik
Marseillaise is ook meer opzwepend dan het Wilhelmus.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:42 schreef itchycoo het volgende:
Wij hebben "Olé olé"quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het Wilhelmus heeft ook niets met patriotisme te maken. Geen idee welk lied we in de Bataafse tijd zongen.
IS is dan ook zo goed als uitgeroeid.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:47 schreef Richestorags het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel dat een IS-achtige loner nog niet zijn kans heeft gegrepen en elders een aanslag pleegt. Er is nu veel mankracht op de been in Parijs plus een aanslag zal ook effect hebben op het verloop van de demonstraties. Je kan het land in ultieme chaos storten nu.
Dat weet ik niet, maar de (tegenwoordig) rustige melodie en de introspectieve tekst maken het niet echt tot een mobilisatiemiddel voor Het Volk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het Wilhelmus heeft ook niets met patriotisme te maken.
Het is niet alsof de inlichtingsdiensten hun speurtocht naar terroristen laat varen, omdat er wat onrust is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:47 schreef Richestorags het volgende:
Het verbaast me eigenlijk wel dat een IS-achtige loner nog niet zijn kans heeft gegrepen en elders een aanslag pleegt. Er is nu veel mankracht op de been in Parijs plus een aanslag zal ook effect hebben op het verloop van de demonstraties. Je kan het land in ultieme chaos storten nu.
Patriotten zijn anti-oranje. Dan ga je niet het Wilhelmus zingenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:49 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar de (tegenwoordig) rustige melodie en de introspectieve tekst maken het niet echt tot een mobilisatiemiddel voor Het Volk.
Daarom zei ik ook, loners. Loners kunnen volledig aan het zicht onttrokken zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:50 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is niet alsof de inlichtingsdiensten hun speurtocht naar terroristen laat varen, omdat er wat onrust is.
Pertinent onwaar. Ze zijn als staat de facto wel klaar. Maar ze zijn nog steeds in staat aanslagen te plegen en bezitten nog steeds grond en aanhang in Syrië. Ook hebben ze nog meer dan 10.000 strijders in Syrië alleen al.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:48 schreef Infection het volgende:
[..]
IS is dan ook zo goed als uitgeroeid.
Gelukkig stikt het niet van de loners die een aanslag willen plegen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook, loners. Loners kunnen volledig aan het zicht onttrokken zijn.
De dag is nog niet om hey.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:47 schreef Richestorags het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |