Dan zie ik liever wat bronnen uit Parijs die dit bevestigen. Bij dit soort situaties kan iedere hersenscheet op Twitter een eigen leven gaan leiden.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:14 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/HenkKrol/status/1071340127623004160
Is dit waar? dat is wel ranzig, hoor. Verdeel en heers politiek.
Best triest dat deze mensen met hun handen omhoog en op hun knieën zitten en dan nog met traangas worden beschotenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:12 schreef nomina het volgende:
[..]
Dit is een andere plek waar het rustig is, bizar dat verschil.
Henk Krolquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:14 schreef theunderdog het volgende:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:27 schreef itchycoo het volgende:
Ik moet steeds aan Fear and Loathing in Las Vegas denken als ik die journalisten daar tussen de meute zie rondlopen:
[ afbeelding ]
schijnheiligen die hun mediamomentje willen pakken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:23 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Best triest dat deze mensen met hun handen omhoog en op hun knieën zitten en dan nog met traangas worden beschoten
Zoals je kan zien, 90% is relatief rustig, 10% zit onrust te stoken. Welke groep hiervan heeft maskers nodig?quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:14 schreef theunderdog het volgende:
Gaat meestal pas wat later echt los. Overigens is er nu een stuk meer politie, met betere uitrusting en gepanzerde wagens achter de hand. Dat zal ook wel meespelen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:28 schreef trein2000 het volgende:
Ik vind het allemaal wel meevallen eerlijk gezegd.
ja het is vooralsnog erg ‘contained’ geloof ik. Af en toe ook gewoon groepjes ME’ers die oversteken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:28 schreef trein2000 het volgende:
Begrijp ik niet als dan sluit ik die als groep in!quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:30 schreef itchycoo het volgende:
[..]
ja het is vooralsnog erg ‘contained’ geloof ik. Af en toe ook gewoon groepjes ME’ers die oversteken.
Dat zei ik niet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:10 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik was urban warfare beloofd. Volgens Nikon ging de politie met scherp schieten. ()
Valt allemaal nog wel mee tot dusver.
ik begrijp je eerste zin niet helemaal, maar de groep insluiten werkt averechts: een kat in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Begrijp ik niet als dan sluit ik die als groep in!
Volgens mij is er geen duidelijk plan?
Graag nadat het protest in Amsterdam is afgelopen, moet nu mn aandacht verdelenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Gaat meestal pas wat later echt los. Overigens is er nu een stuk meer politie, met betere uitrusting en gepanzerde wagens achter de hand. Dat zal ook wel meespelen.
Ze zijn al een paar uur bezig, had verwacht dat het Elysée nu wel in de fik had gestaan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:28 schreef trein2000 het volgende:
Wat valt er van dat protest in Amsterdam te zien dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Graag nadat het protest in Amsterdam is afgelopen, moet nu mn aandacht verdelen
Meer dan een paar zingende gekkies zal er wel niet te zien zijnquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat valt er van dat protest in Amsterdam te zien dan?
Ex-hippie babyboomers.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Meer dan een paar zingende gekkies zal er wel niet te zien zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |