Je hebt vaak ook baden, werkt erg relaxend.. daarnaast kan je diverse behandelingen krijgen.. heerlijkquote:Op maandag 17 december 2018 11:24 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit laat goed zien wat een kansloos gebeuren sauna's zijnen dat allemaal om een beetje hip te zweten.
https://www.libresse.nl/v(...)s-je-ongesteld-bent/quote:Op maandag 17 december 2018 11:59 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dankje.
Ik zit nu rond m'n laatste dag dus vloei nauwelijks nog.
Zit er nu aan te denken toch te gaan en een tampon te gebruiken, maar het idee dat die zich vol zuigt met dat gore water lijkt me niet heel hygienisch.
Maar als je hem goed diep inbrengt lijkt me dat geen issue. Ook buiten je menstruatie om is het namelijk niet de bedoeling dat je hele vagina volstroomt met waterquote:Als je bang bent dat de tampon water absorbeert, haal hem er dan na het zwemmen direct uit. Er is ook een kleine kans dat de tampon bacteriën uit het zwembadwater opneemt, dus is het een goed idee om extra goed op hygiëne te letten als je gaat zwemmen. Gebruik na het zwemmen nieuwe bescherming en je hoeft je geen zorgen meer te maken.
Dan zink jequote:Op maandag 17 december 2018 12:20 schreef Chia het volgende:
Ook buiten je menstruatie om is het namelijk niet de bedoeling dat je hele vagina volstroomt met water
Weet ik niet. Misschien ook wel gewoon bij de drogist?quote:Op maandag 17 december 2018 12:41 schreef miaeak het volgende:
Die cups zijn alleen online te bestellen of niet?
Hij moet niet zo diep als een tampon he! Heb je er 1 met een steeltje? Dan kan het best zijn dat het steeltje er een klein stukje uit steekt als je hem inbrengt.quote:Op dinsdag 18 december 2018 14:16 schreef miaeak het volgende:
Krijg dat ding onmogelijk waar ie hoort.
Ja, maar eh..quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij moet niet zo diep als een tampon he! Heb je er 1 met een steeltje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:50 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ja, maar eh..Hij moet ook vacuum zuigen, daardoor houdt ie de zooi binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je haalt het vacuum los door in het puntje te knijpen, en dan haal je hem er zo uit
disclaimer
OH!!!quote:Op dinsdag 18 december 2018 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij moet ook vacuum zuigen, daardoor houdt ie de zooi binnen.
Je haalt het vacuum los door in het puntje te knijpen, en dan haal je hem er zo uit
op een of andere manier heeft hij wel een punt vind ik. In een land waar louter wc papier gebruikt wordt en geen bidet loopt men te zeuren over een ongestelde vrouw in de saunaquote:Op zondag 16 december 2018 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk zo'n verzonnen verhaal, maar dat mag elders.
Heb je het wel gelezen? Dit is dus om meerdere redenen gewoon niet waar. Mocht het wel waar zijn dan begrijp ik niet waarom je nog met zo'n vent naar de sauna zou gaan.quote:Op dinsdag 18 december 2018 18:36 schreef Prego het volgende:
[..]
op een of andere manier heeft hij wel een punt vind ik. In een land waar louter wc papier gebruikt wordt en geen bidet loopt men te zeuren over een ongestelde vrouw in de sauna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |