SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Altijd de computer de schuld geven...quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:44 schreef Symphonic het volgende:
Zo jammer dat mij ipad iets voor zichzelf ging doen.
De TT had moeten zijn:
Melting is jarig en dat vieren we Vout![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:36 schreef peaceman het volgende:
Goedemorgen en van harte gefeliciteerd Melting!
quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:36 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen![]()
Van harte gefeliciteerd Melting!
quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:44 schreef Symphonic het volgende:
Zo jammer dat mij ipad iets voor zichzelf ging doen.
De TT had moeten zijn:
Melting is jarig en dat vieren we Vout![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd de computer de schuld geven...
Maar gefeliciteerd Melting...
Dank jullie.quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera voor Melting! Geniet van je gebakje!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het droog is daarquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Viel de rit mee? Het is niet zo'n beetje slecht weer, pffff.
je hebt van die dagen....quote:
Ben jij er stiekem ook?quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het droog is daar
Een ongestelde vrouw?quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een ongestelde vrouw?
* Rafeiro gaat zich heel goed verstoppen nu
quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:53 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt van die dagen....
soms gaat het goed en soms gaat het vout
quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een ongestelde vrouw?
* Rafeiro gaat zich heel goed verstoppen nu
quote:
When all else fails:quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:11 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm heb ik een docking station gekocht voor HDD's krijg ik de HDD niet uit mijn oude PC.
Zo eerst maar even boodschappen doen en dan nog eens kijken. Best frustrerend, maar zie geen schroefjes meer in de buurt van de HDD.
Leuk zo'n custom PC haha, die ik dus heb laten assembleren. Koste een tientje boven de onderdelen geloof ik en dan kon ik het niet slopen(al zouden de onderdelen los vast goedkoper gevonden kunnen zijn). Er zal vast ergens een klepje of een plaatje of een ietsje voor een schroefje zitten, maar ik zie het niet
En dan daarna proberen de HDD uit een nog oudere PC die in de schuur staat uit te lezen, daar hoop ik nog wat pareltjes op terug te vinden, is geloof ik nog een pentium 4, dus hopen dat die HDD nog leeft. denk dat dat ding uit de jaren 90 is
Hmmm ik heb theoretisch gezien een kloofbijl. Al is die praktisch gezien nooit bij mij.quote:
quote:Programma van vandaag
15:15 - 16:30 MadMaster - Terwijl Moeders De Kerstversierselen Ophangt...
20:00 - 21:00 Vout Voorlopers Vereniging Vereeuwigd Velen
21:00 - 23:00 Dj Vout gaat los
Ik moet helaas nog even een restje muziek doorploeteren. Ik ga dan om 18:00 uur beginnen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga ook een show in elkaar draaien.
Nu, live, bam!
[..]
Ik ben toch aan het draaien/experimenteren terwijl mw. MM met dennengroen aan het klooien is, dan kan het ook wel de stream op...quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik moet helaas nog even een restje muziek doorploeteren. Ik ga dan om 18:00 uur beginnen.
Dank u! Klinkt weer best.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom!![]()
Allemaal in het kader van de educatie...
Ik bleek dus nog de VDJ7 MultiFX skin te hebben, heb nu de VDJ 8 versie even aangezet.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bleek dus nog de VDJ7 MultiFX skin te hebben, heb nu de VDJ 8 versie even aangezet.
Niet veel verschil, alleen begrijp ik u waarom jij geen MIC knop vond waar ik 'm aanwees...
mag je niet helpen versieren?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben toch aan het draaien/experimenteren terwijl mw. MM met dennengroen aan het klooien is, dan kan het ook wel de stream op...
Yep, daar kwam ik na een tijdje zoeken eindelijk achter. Zit al een aantal uren te stoeien om de USB Samson microfoon aan de praat te krijgen met Mixxx. Drama. Hoop gekraak en ellende. Uiteindelijk maar aan Audacity geknoopt en dan werkt het gewoon.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dei zit in deze versie links, verstopt onder outputs...
Nee, de katten lopen al genoeg in de weg...quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mag je niet helpen versieren?
Mixxx?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, daar kwam ik na een tijdje zoeken eindelijk achter. Zit al een aantal uren te stoeien om de USB Samson microfoon aan de praat te krijgen met Mixxx. Drama. Hoop gekraak en ellende. Uiteindelijk maar aan Audacity geknoopt en dan werkt het gewoon.
Old skool...quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vanavond draaien vanaf Linux laptop, met Mixxx, zonder controller.
Ja, een wat oudere laptop. Ik probéér niet eens om Virtual DJ erop te laten draaien.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mixxx?
Ben vanmiddag wezen kijken voor een nieuwe laptop waar het hele zooitje op moet draaien en dat wordt nog een leuk ding. Het is het allemaal net niet tot nu toe,,,
Wat een kleintje.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben net klaar met de kerstboom optuigenHij staat er weer mooi bij.
![]()
🎄
Mja, we zijn wel verwend hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Old skool...
Ik heb laatst Mixxx weer eens aangeslingerd, ik word er gek van...
Ik heb vanwege de tags, die ik onder VDJ niet aan de praat kreeg, best wel een tijd met Mixxx gedraaid. Maar ik ben bang dat ik er niet meer mee uit de voeten kan.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, we zijn wel verwend hoor.
De echte in de woonkamer niet hoor. Die is bijna 2 mmeter hoog en ruim een meter breed op zijn breedste stuk.quote:
Geen idee wat dat is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik mis in VDJ alleen nog wel steeds de Duck' Mic optie die in Mixxx wel zit...
Oh, dat is een iets ander verhaal.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De echte in de woonkamer niet hoor. Die is bijna 2 mmeter hoog en ruim een meter breed op zijn breedste stuk.
Dat je de Mic aanstuurt en het volume van de audio-kanalen automatisch voor een deel onderdrukt wordt, waardoor je 'over' de muziek heen kan praten...quote:
Hmm, ik was in de veronderstelling dat VirtDJ dat automatisch deed, maar als je tijdens het draaien praat, dan valt de muziek dus 100% weg. Eens bij de instellingen kijken, want dat lijkt me een erg vreemde zaak dat het ontbreekt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat je de Mic aanstuurt en het volume van de audio-kanalen automatisch voor een deel onderdrukt wordt, waardoor je 'over' de muziek heen kan praten...
Nee, de muziek valt juist helemaal niet weg, die blijft op 100%.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, ik was in de veronderstelling dat VirtDJ dat automatisch deed, maar als je tijdens het draaien praat, dan valt de muziek dus 100% weg. Eens bij de instellingen kijken, want dat lijkt me een erg vreemde zaak dat het ontbreekt.
Gek zeg. En dat voor een professioneel programma.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de muziek valt juist helemaal niet weg, die blijft op 100%.
Je moet dus zelf de audio dempen met je faders als je er 'overheen' wilt praten...
Ja, er wordt al jaren om gevraagd, maar tevergeefs tot op heden.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gek zeg. En dat voor een professioneel programma.
nu afwachten hoe het gaat met de kittens.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is een iets ander verhaal.
Succes!quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu afwachten hoe het gaat met de kittens.
Ja, er is wel een mouw aan te knopen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, er wordt al jaren om gevraagd, maar tevergeefs tot op heden.
Anderzijds, een beetje DJ bedient z'n faders gewoon...![]()
Maar het was in Mixxx wel makkelijk...
Oh jee...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nu afwachten hoe het gaat met de kittens.
We hebben geen slingers, dat scheelt. Net met versieren vonden ze de ballen die onderin hangen wel interessant. En de boom staat voor het raam waar ze vaak zitten. Ik denk dat ze daar nog weleens een bal gaan raken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Succes!
Die jongste van ons vindt de slingers geweldig!
Onze boom staat dit jaar op een kast en heeft uitsluitend houten figuurtjes er in (en lichtjes) dus die kunnen ze niet slopen...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We hebben geen slingers, dat scheelt. Net met versieren vonden ze de ballen die onderin hangen wel interessant. En de boom staat voor het raam waar ze vaak zitten. Ik denk dat ze daar nog weleens een bal gaan raken.
Verstandigquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze boom staat dit jaar op een kast en heeft uitsluitend houten figuurtjes er in (en lichtjes) dus die kunnen ze niet slopen...
Ook wel een idee.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
VerstandigWij hebben voornamelijk niet breekbare ballen. Die hangen onderin en aan het uiteinde van de takken. De paar ballen die wel breekbaar zijn, hangen boven - en tussenin.
Versierselsen zijn ook leukquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook wel een idee.
We hebben onze versierselen destijds in Lapland gekocht en eigenlijk vinden we dat leujker dan ballen. Alleen een pluche versie van Garfield als Kerstman nog wel zit in de piek...
Die Garfield hebben we al jaren, geen idee meer hoe we er aan komen...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Versierselsen zijn ook leuk![]()
Dat zie je ook steeds meer.
Die Garfield had Lennon ook wel willen hebben... waar heb je die gekocht?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ow moet nu afsluiten... douchen en dan uiteten en naar “Elvis”Fijne middag en avond en plezier bij Vout!
quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, de kerst is nog niet klaar...
Ik heb er nog niks van gezien of gehoord, ik vind het wel best...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
De live geluiden vanuit Parijs passen prima binnen deze mix.
Even een uurtje rust voor de uitzendmarathon begint is misschien ook wel lekker...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik hoop zó dat je vrouw er tot 6 uur over doet.
Rust, wtf?quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even een uurtje rust voor de uitzendmarathon begint is misschien ook wel lekker...
quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lag vannacht pas om 3 uur in mijn nest, de whiskyavond was best gezellig...
Ik heb nog even meegeluisterd, maar ik vond het wel mooi na een lange dag...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Afgelopen nacht tot ongeveer die tijd naar Eggs zitten luisteren. Mét whisky.
Heeft dat afgedaan na gisteren?quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Denk dat ik nu geen jenever meer lust zo langzamerhand.
Nee, ik begin het door de whisky gewoon steeds minder smakelijk te vinden. En daarbij kan je dat prima drinken op kamertemperatuur, waar jenever dan niet echt lekker meer is. Je kan het moeilijk in 1x achterover kieperen, omdat het nog lekker koud is.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft dat afgedaan na gisteren?
Daar doelde ik ook op.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, ik begin het door de whisky gewoon steeds minder smakelijk te vinden. En daarbij kan je dat prima drinken op kamertemperatuur, waar jenever dan niet echt lekker meer is. Je kan het moeilijk in 1x achterover kieperen, omdat het nog lekker koud is.
Korenwijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook op.
Ik vind oude jenever zo af en toe nog wel gaan, maar jonge jenever krijg ik niet weg...
quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, één keer per jaar bij de nieuwe haring...
quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had net een scheutje rum in de warme chocomel.
En nu weer warm van de rum?quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had net een scheutje rum in de warme chocomel. Vanochtend gewinkeld, laatste dingetjes voor de kerstpakketten en wat kleding voor Symph
Regelen we straks wel even...quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook een manier ja.
ja, zelfs mijn handen zijn warm nu en dat gebeurt niet zo vaak. Symph heeft zowaar twee petten voor de winter gevonden, voor zijn grote hoofd is dat niet zo makkelijk, maar kennelijk viel de grote maat extra ruim dit jaar. Dit is er eentje https://www.c-and-a.com/n(...)3/1?categoryId=15075quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu weer warm van de rum?
Het viel gelukkig in de loop van de dag nog wel mee...
Heb ook 2 van die Barry Hughes dingen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, zelfs mijn handen zijn warm nu en dat gebeurt niet zo vaak. Symph heeft zowaar twee petten voor de winter gevonden, voor zijn grote hoofd is dat niet zo makkelijk, maar kennelijk viel de grote maat extra ruim dit jaar. Dit is er eentje https://www.c-and-a.com/n(...)3/1?categoryId=15075
Ach ja, het wordt alweer donker.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oeh, wat een lekker stampwerk weer.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, het wordt alweer donker.
Ze moeten je toch ergens door herkennen...
Ha, dat deed ik vroeger ook met oproepen voor militiare mobilisatie, bij oefeningen, die via de radio werden afgeroepen...quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ben een stukje van je mix aan het opnemen, met wat Franse toestanden op de achtergrond.
Oh tof! Een kennis van me werd piloot in Amerika en verdwaalde tijdens een vlucht in een Cessna. Hij nam de audio van dat gesprek met de verkeersleider mee en dat gebruikte ik weer in een mix. Maar die is ter ziele.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, dat deed ik vroeger ook met oproepen voor militiare mobilisatie, bij oefeningen, die via de radio werden afgeroepen...
Soms kan je stukken tekst of geluid prima gebruiken...quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh tof! Een kennis van me werd piloot in Amerika en verdwaalde tijdens een vlucht in een Cessna. Hij nam de audio van dat gesprek met de verkeersleider mee en dat gebruikte ik weer in een mix. Maar die is ter ziele.
Ik zou wat eerder beginnen als ik het kon redden, maar dat wordt lastigquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:13 schreef MadMaster het volgende:
OK, hierna nog eentje dan.
Of zoiets...
Ik ben er nu in ieder geval klaar mee...quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou wat eerder beginnen als ik het kon redden, maar dat wordt lastig
Alstu, er viel helaas weinig te bekeren...quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dank je, Mad, dat was érg lekker!
quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alstu, er viel helaas weinig te bekeren...
Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oké, nu ben ik in het bezit van een live mix van Mad, inclusief Franse relgeluiden. Ruim 15 min. Klinkt heul best.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:33 schreef Elfletterig het volgende:
Even eenzoals het betaamt: ik ga om 18:00 uur van start
Een tango als dat goed isquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat heb je buiten felicitatie voor 'm meegenomen, Sjoef?
Zo zo!quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:46 schreef MadMaster het volgende:
Ondertussen worden hier de voorbereidingen getroffen voor de whisky proeverij voor het goede doel morgen, Scottish Eggs in wording:
[ afbeelding ]
Ja, dat had goed bij 11 gepast.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:58 schreef livelink het volgende:
Het is nog Gup, maar het had Elf kunnen zijn met FYC
Verderop in de show gaat het alarm nog een keerquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:02 schreef Elfletterig het volgende:
i Verder vanavond een nieuwe Lucky's Law
quote:
Ik vind het helemaal top. Prachtig rustig nummer om bij weg te zwijmelen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]De grootste hit van Placebo, maar dan geremixt door Les Rhythmes Digitales, één van de projecten van Stuart Price.
Dat is meestal het geval als mensen het origineel kennen, maar gelukkig kende ik het nog niet.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar her origineel vind ik wel mooier!
Hierna een rustpunt hoorquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sja, daar gaat ie weer ----------------------------------------------------+
Winston?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Winston staat helemaal onrustig om zich heen te kijken waar of je blijft.
Ah, ja...quote:
Er is een heel album met dit soort nummers uit.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dit is zwaar oké gedaan zeg!
Tuurlijk mag dat. Ik zou haast zeggen: ik had niet anders van je verwachtquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:21 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik het origineel toch mooier vinden?
Denk dat het er wel aan zit te komen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, ja...Ik denk niet dat er zo weinig volk is dat -ie mij mist. Wat wel weer triest is om te zien: er is totaal geen enkele aandacht voor de man in Nederland. Echt zo enorm onterecht.
Staat op haar zelfgetitelde album Kylie Minogue uit 1994quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
De eerste keer dat ik dit nummer hoor...
Ik vind het qua idee leuk uitgevoerd, maar verder een saaie versie...quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat. Ik zou haast zeggen: ik had niet anders van je verwacht
Beetje Franse rel geluiden eronder zetten om het op te frissen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het qua idee leuk uitgevoerd, maar verder een saaie versie...
Ik vind de tekst 'Who's gonna drive you home?' dan nogal ironisch...quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje Franse rel geluiden eronder zetten om het op te frissen.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind de tekst 'Who's gonna drive you home?' dan nogal ironisch...
Nu aan tafel, het kerstmenu is klaar...
Daar is je vrouw dan niet verlaat mee... - eet smakelijkquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind de tekst 'Who's gonna drive you home?' dan nogal ironisch...
Nu aan tafel, het kerstmenu is klaar...
Ik snap die associatie welquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moet een beetje aan James Blake denken hierbij
mobiel kan je ook luisterenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elfje.
Ik ben mobiel on line, dus meeluisteren gaat nu even niet.
Toch leuk dat je even komt buurtenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:34 schreef moemoe het volgende:
[..]
Elfje.
Ik ben mobiel on line, dus meeluisteren gaat nu even niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heej Lucky.
Gaat alles goed met je?
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:36 schreef moemoe het volgende:
Oooh, je draait nog anderhalf uur zie ik.
Dan kan ik later wel even aansluiten.
Ha, ha, ik was er gewoon weer.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Over de volgende track kan ik zeggen dat Livelink nu niet in de buurt is, dus dat de kust veilig is...
Te laatquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:39 schreef Elfletterig het volgende:
Ik bedoelde natuurlijk: ehhhh.... welkom Livelink. Als ik jou was, zou ik een minuut of 10 wachten met inschakelen
Altijd goedquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:38 schreef livelink het volgende:
Ik ga lekker naar jouw jaarlijst luisteren Elf. Heb ik vorig jaar ook gedaan en was wel even een lekkere break van de top2000
Even doorbijten zo dan maar...quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Te laat![]()
Maar stupid girl mag nog wel.
Een beetje brak, maar verder wel goedquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gaat oké hier. En met u, gezellige dame?
Ook al brakquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje brak, maar verder wel goed.
Rond 19.30 uur ben ik terug om mee te luisteren, kan ik ook een show van jouw hand meepakken weer.
Straks knap je wel wat op.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een beetje brak, maar verder wel goed.
Rond 19.30 uur ben ik terug om mee te luisteren, kan ik ook een show van jouw hand meepakken weer.
Je had het er laatst al over. Lekker hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Rammstein - Amerika (Jam & Spoon So Kann's Gehen mix)
Een remix die behoort tot het latere werk van het duo, uitgebracht in 2004
De remix bevalt me in ieder geval beter. Het leidt wat af van die vreselijke stem.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
Rammstein - Amerika (Jam & Spoon So Kann's Gehen mix)
Een remix die behoort tot het latere werk van het duo, uitgebracht in 2004
Misschien is dit dan toch nog draaglijk voor Livelink....quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:44 schreef naatje_1 het volgende:
Het is dat de vocals van rammstein zo herkenbaar zijn, anders zou je dit toch niet aan het origineel koppelen...
Dat had inderdaad ook wel gekund jaquote:
Beter, want goed nummer en nena is vaker te horen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat had inderdaad ook wel gekund ja
Maar ik zat eigenlijk aan deze van The 5th Dimension te denken. Up, Up And Away
Ik heb (2xquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beter, want goed nummer en nena is vaker te horen.
Hoe kan dat 2x?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb (2x) op Aquarius / Let The Sunshine In gestemd voor de Top 2000...
Ik heb ook ouders die stemmenquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook ouders die stemmen
waarom niet 3x dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb ook ouders die stemmen
Ze hebben maar 1 computer (IP-adres) en één gezamenlijk e-mailadres.quote:
Ja, dat verzachtte het leed inderdaad wel. Mooi nummer was dat.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:50 schreef Elfletterig het volgende:
Speciaal om het leed voor Livelink te verzachten: een ander nummer van Laing...
Hoch Ist Die Richtige Richtung
Ah, op die manierquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 computer (IP-adres) en één gezamenlijk e-mailadres.
Gelukkig heb ik ook nog een fake-accountje voor spam én een werkplek![]()
Gemiste kans om stempolitie als één (elfletterig) woord te schrijvenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
11 krijgt vandaag of morgen de stem politie nog eens aan huis.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gemiste kans om stempolitie als één (elfletterig) woord te schrijven
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Stien Struis zou trots op me zijn(ik vind het gewoon een leuk liedje, dit)
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog steeds jammer dat Piet zijn wazige reggae sessies niet meer te horen zijn hier. Die had van die kekke oude nummers met van die valse orgeltjes erin.
Zeker, maar hij doet z'n Piraat-naam graag eer aanquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nog steeds jammer dat Piet zijn wazige reggae sessies niet meer te horen zijn hier. Die had van die kekke oude nummers met van die valse orgeltjes erin.
Ah!quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeker, maar hij doet z'n Piraat-naam graag eer aan
Yup. Labrinth met Misbehavingquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik dacht even dat er een jingle was, maar het hoort gewoon in het nr
Ik vind This One van Paul McCartney zo'n leuk nummer. Daar word ik altijd direct vrolijk van.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:03 schreef Elfletterig het volgende:
Ook hier is door mij, mijn ouders en mijn spam-account heel eensgezind op gestemd.
Paul McCartney - Once Upon A Long Ago
Kan gebeuren. Smaken zijn er om te verschillenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind This One van Paul McCartney zo'n leuk nummer. Daar word ik altijd direct vrolijk van.
Once Upon A Long Ago vind ik mooi, maar doet me niet zo heel veel verder
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Door Paul McCartney ben ik volgens mij aan lager wal geraakt.
Je verwachtte een pakketje dat nooit aankwam?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Door Paul McCartney ben ik volgens mij aan lager wal geraakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je verwachtte een pakketje dat nooit aankwam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
ik zag dat je niet ging uiteindelijk (en duh, je draait), maar wat was daarvoor de reden?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
Straks treedt -ie op in Paradiso Noord, met z'n broer Tom Baxter in het voorprogramma: Charlie Winston. Dit is een track van zijn album Square 1: Photograph.
Tijdgebrek, eerlijk gezegd. En ook niet veel zin om het hele eind naar Amsterdam te klepperen (en om in m'n eentje te gaan). Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zag dat je niet ging uiteindelijk (en duh, je draait), maar wat was daarvoor de reden?
Ahja, jammer wel, wel ticketswap ingezet?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tijdgebrek, eerlijk gezegd. En ook niet veel zin om het hele eind naar Amsterdam te klepperen (en om in m'n eentje te gaan). Volgende keer beter.
Ik had geen tickets gekocht.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ahja, jammer wel, wel ticketswap ingezet?
Deze heb ik alleen maar in de shows van Elf gehoord. Nooit ergens anders volgens mij.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
Deze heb ik eerder in een 11-show gehoord, als ik me niet vergis
*moemoe bij middel grijpt, meubels aan kant kwakt en door kamer hostquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:33 schreef moemoe het volgende:
Nu krijg ik wel een beetje zin om te dansen.
* moemoe zet Lucky een feesthoedje opquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*moemoe bij middel grijpt, meubels aan kant kwakt en door kamer host
En het riep een Pet Shop Boys-associatie bij me op...quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
Dit klinkt als een verdomd lekker nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |