quote:"Anonieme fok user, heel erg bedankt voor het kerstpakket wat ik heb ontvangen,! Ik had geen idee wat het was en van wie het kwam. Mijn vriendin had me wel gezegd dat er een pakketje zou komen met "anoniem" er op. Maar toen afgelopen donderdag er een postbode aan de deur kwam met een grote leuk ingepakte doos was ik heel erg benieuwd wat dit kon zijn,
. OMG! Ik mocht het pas vandaag uitpakken van mn vriendin (
![]()
) dus stond ik twee dagen naar die mysterieuze kerstdoos te kijken,
.
Ik wist niet eens of 'ie voor mij was,. In elk geval mocht ik hem vandaag uitpakken en hoorde ik het hele verhaal,
![]()
. Ik ben ontroerd,
en blij
. Ik durf het pakket eigenlijk niet in ontvangst te nemen,
. WAT LIEF,
.
De lieve kerstkaart, de fondueset mét chocolade(
nu al zin in), de pastaspullen en de mini Jenga (!)
. Maar ook de hondensnoepjes
... zo attent. Maar ook al het andere zoals de grote chocoladerepen, kruidenmix en wierrook met houder. Ik ga hier zoveel plezier aan beleven
en lekker van eten.
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand die ik niet ken zoveel tijd, geld en aandacht in mij heeft gestoken - iemand die hij/zij ook niet kent. Ik vind dit zo ontzettend lief. BEDANKT FOK!user, je hebt mijn kerst zeker een stukje beter gemaakt,![]()
![]()
. Ik hoop dat jij ook een hele fijne kerst hebt en alle goeie karma je kant opwaait."
Echt hequote:Op zaterdag 15 december 2018 15:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Heerlijk om al die blije verhalen te lezen en wat een super mooie pakketten allemaal dit jaar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar WOW.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
Een hele toffe fokker heeft mij ENORM verwend.
Ontzettend, ontzettend, enorm bedankt.
Morgen komt de foto, wil het een beetje dankbaarder uitzetten, maar krijg het nu niet zoals ik wil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar WOW.![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:35 schreef DJMO het volgende:
Een krappe twee uur geleden stond mijn gever voor de deur met een enorm pakketDe kinderen zijn gigantisch verwend met speelgoed en de grootste hit waren de feyenoord-pyama's die ze kregen. Ze hebben hun cadeautjes samen met de gever uitgepakt terwijl ik met tranen in m'n ogen stond te kijken. Zo geweldig, zo lief
![]()
![]()
Lieverds, dank jullie wel!!!![]()
Ook alweer zoveel lekkersquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even snel uitgestald.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
Een hele toffe fokker heeft mij ENORM verwend.
Ontzettend, ontzettend, enorm bedankt.
Morgen komt de foto, wil het een beetje dankbaarder uitzetten, maar krijg het nu niet zoals ik wil.Bedankt voor de koffie, koek en niet te vergeten gastvrijheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar WOW.
Je doet de deur toch open voor een vreemde he? 😂suck my asshole taco bender
Een heel vreemdequote:Op zaterdag 15 december 2018 17:24 schreef Remco_h het volgende:
[..]
Bedankt voor de koffie, koek en niet te vergeten gastvrijheid!
Je doet de deur toch open voor een vreemde he? 😂
Allemaal lekkere en bruikbare dingen. Top-pakket ookquote:Op zaterdag 15 december 2018 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Toch maar even snel uitgestald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 13% gewijzigd door DJMO op 16-12-2018 09:45:24 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef DJMO het volgende:
ik haal deze foto's straks weer weg, dus graag quoten zonder de spoiler
Verkeerde clubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Verkeerde club
Klopt de enige club kan natuurlijk alleen maar AJAX zijn !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Weg jij! Kssst!quote:Op zaterdag 15 december 2018 20:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Klopt de enige club kan natuurlijk alleen maar AJAX zijn !
neem jij mijn werk op de FP over dan?quote:
whehehehe geweldig ditquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Elvi het volgende:
Ok foto's van mn ingepakte pakketten.![]()
Ik had een tijdje terug gezellig koekblikken gekocht die ik wilde vullen met zelfgemaakte koekjes:
[ afbeelding ]
Maar ik kwam wat in tijdnood ivm een baan die ik sinds kort heben daarbij heb ik een hardnekkige hoest opgelopen dus het leek me niet echt handig om dan lekker hands on in de koekjesdeeg te gaan zitten vroeten en mn ziektekiemen te verspreiden
Ik hoop dus niet dat ik iemand hiermee teleurstel
Ik:
[ afbeelding ]
Jullie:
[ afbeelding ]
Maar de blikken zijn goed gevuld
Laag 1:
[ afbeelding ]
Laag 2:
[ afbeelding ]
Laag 3
[ afbeelding ]
Over tot de pakketten
Pakket 1 (met op de achtergrond de restanten van inpakpapier) :
[ afbeelding ]
Pakket 2 (met op de achtergrond pakket 1 in doos) :
[ afbeelding ]
Pakket 3:
[ afbeelding ]
En ja in pakket 3 zit ook een echt kerstpakket. Want:
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zijn er 2 rollen inpakpapier doorheen gegaan (of ik ben zo slecht in economisch inpakken of er zat gewoon weinig op de rol) en ik ben er 3 uur mee bezig geweest
![]()
Sterkte voor de mensen die de pakketten gaan ontvangen want ehm... Er zit heel veel versnipperd papier in zoals in een echt kerstpakketEn ik ben slecht in inpakken dus er zit iets van 2 kilo plakband om de pakketjes heen
![]()
En ik kan eindelijk weer bij mn kledingkast en ik zie de vloer van mn slaapkamer!
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom, maar ik voel de behoefte om te speechen. Ik wil graag mn sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze pakketten. LetterlijkZonder jullie was dit niet mogelijk geweest. CL bedank ik voor de emotionele support tijdens het shoppen van de laatste kadoos (ze leest dit niet, de trut, maar ik wilde haar toch even noemen). Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden. En natuurlijk de sligro voor de feestelijke kartonnen dozen waar ik nu even geen foto van heb maar geloof me ze zijn gezellig.
* DJMO huilt van het lachenquote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Elvi het volgende:
Ik weet niet waarom, maar ik voel de behoefte om te speechen. Ik wil graag mn sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze pakketten. Letterlijk Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. CL bedank ik voor de emotionele support tijdens het shoppen van de laatste kadoos (ze leest dit niet, de trut, maar ik wilde haar toch even noemen). Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden. En natuurlijk de sligro voor de feestelijke kartonnen dozen waar ik nu even geen foto van heb maar geloof me ze zijn gezellig.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 15:39 schreef houdjemond het volgende:
Mijn cadeautjes zijn nogsteeds netjes dicht. Is het al kerstavond?
Fijn zeg, je had het goed te pakken!quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gelukkig ben ik weer genoeg opgeknapt en kon ik vandaag de eerste dingen gaan kopen.
quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden.
check FBquote:Op zondag 16 december 2018 10:08 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk om hier te lezen en alle blije verhalen en foto's te zien! Hartverwarmend!![]()
Djmo, heb je jongens gemist
Super tof! Jij bedankt voor alle tijd en moeitequote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Elvi het volgende:
Ik had een tijdje terug gezellig koekblikken gekocht die ik wilde vullen met zelfgemaakte koekjes:
[ afbeelding ]
Maar ik kwam wat in tijdnood ivm een baan die ik sinds kort heben daarbij heb ik een hardnekkige hoest opgelopen dus het leek me niet echt handig om dan lekker hands on in de koekjesdeeg te gaan zitten vroeten en mn ziektekiemen te verspreiden
Ik:
[ afbeelding ]
Jullie:
[ afbeelding ]
Laag 1:
[ afbeelding ]
Laag 2:
[ afbeelding ]
Laag 3
[ afbeelding ]
Over tot de pakketten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteindelijk zijn er 2 rollen inpakpapier doorheen gegaan (of ik ben zo slecht in economisch inpakken of er zat gewoon weinig op de rol) en ik ben er 3 uur mee bezig geweest
![]()
Sterkte voor de mensen die de pakketten gaan ontvangen want ehm... Er zit heel veel versnipperd papier in zoals in een echt kerstpakketEn ik ben slecht in inpakken dus er zit iets van 2 kilo plakband om de pakketjes heen
![]()
En ik kan eindelijk weer bij mn kledingkast en ik zie de vloer van mn slaapkamer!
[ afbeelding ]
Ik weet niet waarom, maar ik voel de behoefte om te speechen. Ik wil graag mn sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze pakketten. LetterlijkZonder jullie was dit niet mogelijk geweest. CL bedank ik voor de emotionele support tijdens het shoppen van de laatste kadoos (ze leest dit niet, de trut, maar ik wilde haar toch even noemen). Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden. En natuurlijk de sligro voor de feestelijke kartonnen dozen waar ik nu even geen foto van heb maar geloof me ze zijn gezellig.
Het zijn dozen van de Sligro die gebruikt worden voor echte kerstpakkettenquote:Op zondag 16 december 2018 11:04 schreef Poes. het volgende:
Wat een mooie dozen![]()
Of is het inpakpapier?
Aahh vandaar de sponsoring, ik vind ze mooi!quote:Op zondag 16 december 2018 11:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het zijn dozen van de Sligro die gebruikt worden voor echte kerstpakketten
heeft de postbode ook geen last meer van droog haarquote:Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef superkimmi het volgende:
Klaar met shoppen! Nu inpakken
En leukste wat ons pakket eigen maakt; eitjes van onze krielkipjes
Ik ga m zelf bezorgenquote:Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heeft de postbode ook geen last meer van droog haar
(quote:Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Elvi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik:
[ afbeelding ]
Jullie:
[ afbeelding ]
Laag 1:
[ afbeelding ]
Laag 2:
[ afbeelding ]
Laag 3
[ afbeelding ]
Over tot de pakketten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pakket 3:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kan de ontvanger alvast zonder schuldgevoel wat cadeautjes uitpakkenquote:Er zat aanvankelijk een heerlijk neurotische logica in: groen cadeaupapier voor cadeautjes en naturel voor etenswaren.En toen was mijn groene rol op en bleek dat uitverkocht te zijn, terwijl nog niet alle cadeautjes ingepakt waren.
![]()
* ViviRAWRS *twitch*
Dus, ontvanger: alle groene pakjes zijn cadeautjes, maar niet alle naturel pakjes zijn etenswaren.
Wat wel weer tres hilarisch was geweestquote:Op maandag 17 december 2018 11:40 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Kan de ontvanger alvast zonder schuldgevoel wat cadeautjes uitpakken![]()
Andersom was het gekker geweest, als je naturel papier op was. Dan had er zomaar een blikje knakworst of zakje gehaktkruiden onder de boom kunnen liggen
wij hadden ooit met Sinterklaas onverwacht een paar extra gasten. Toen zijn er echt heel snel pakken sap, kaarsen en koekjes ingepakt, naast wat douchegel etc uit eigen voorraad.quote:Op maandag 17 december 2018 11:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat wel weer tres hilarisch was geweest
Werd vast gewaardeerd toch? Ik blijf erbij dat het om het gebaar gaatquote:Op maandag 17 december 2018 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wij hadden ooit met Sinterklaas onverwacht een paar extra gasten. Toen zijn er echt heel snel pakken sap, kaarsen en koekjes ingepakt, naast wat douchegel etc uit eigen voorraad.
Iemand hier kan wel een pakketje gebruiken.quote:Op maandag 17 december 2018 19:21 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, mijn toetsenbord is kapot dus ik kom mijn laptop niet in en kan de lijst niet bijwerken.
Hopelijk morgen!
Waarom komt alles altijd tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |