abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:43:52 #201
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183745644
Nog een blije ontvanger *O*!

quote:
"Anonieme fok user, heel erg bedankt voor het kerstpakket wat ik heb ontvangen, :D! Ik had geen idee wat het was en van wie het kwam. Mijn vriendin had me wel gezegd dat er een pakketje zou komen met "anoniem" er op. Maar toen afgelopen donderdag er een postbode aan de deur kwam met een grote leuk ingepakte doos was ik heel erg benieuwd wat dit kon zijn, :D. OMG! Ik mocht het pas vandaag uitpakken van mn vriendin ( :') :+ ) dus stond ik twee dagen naar die mysterieuze kerstdoos te kijken, :o.

Ik wist niet eens of 'ie voor mij was, _O-. In elk geval mocht ik hem vandaag uitpakken en hoorde ik het hele verhaal, :o O+. Ik ben ontroerd, :'( en blij :D. Ik durf het pakket eigenlijk niet in ontvangst te nemen, :@. WAT LIEF, O+.

De lieve kerstkaart, de fondueset mét chocolade :D ( :9 nu al zin in), de pastaspullen en de mini Jenga (!) :D . Maar ook de hondensnoepjes :'( ... zo attent. Maar ook al het andere zoals de grote chocoladerepen, kruidenmix en wierrook met houder. Ik ga hier zoveel plezier aan beleven :9 en lekker van eten.

Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand die ik niet ken zoveel tijd, geld en aandacht in mij heeft gestoken - iemand die hij/zij ook niet kent. Ik vind dit zo ontzettend lief. BEDANKT FOK!user, je hebt mijn kerst zeker een stukje beter gemaakt, :D :'( O+. Ik hoop dat jij ook een hele fijne kerst hebt en alle goeie karma je kant opwaait."

“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:45:20 #202
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183745675
_O_ O+ O+ O+ O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_183745735
Heerlijk om al die blije verhalen te lezen en wat een super mooie pakketten allemaal dit jaar! O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 15 december 2018 @ 15:55:52 #204
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183745851
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:48 schreef _Hestia_ het volgende:
Heerlijk om al die blije verhalen te lezen en wat een super mooie pakketten allemaal dit jaar! O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_
Echt he O+.
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:02:34 #205
120423 Melting
on Radio 49!
pi_183745955
Leuk om te lezen zeg, dat al die pakketten zo goed ontvangen worden, en wat een werk is er weer in gestoken.

_O_
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
pi_183746318
Een hele toffe fokker heeft mij ENORM verwend.
Ontzettend, ontzettend, enorm bedankt.
Morgen komt de foto, wil het een beetje dankbaarder uitzetten, maar krijg het nu niet zoals ik wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar WOW.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:27:33 #207
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183746323
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen komt de foto, wil het een beetje dankbaarder uitzetten, maar krijg het nu niet zoals ik wil.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar WOW.
O+ _O_
-Scorpion_17
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 december 2018 @ 16:35:56 #208
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183746435
Een krappe twee uur geleden stond mijn gever voor de deur met een enorm pakket O+ De kinderen zijn gigantisch verwend met speelgoed en de grootste hit waren de feyenoord-pyama's die ze kregen. Ze hebben hun cadeautjes samen met de gever uitgepakt terwijl ik met tranen in m'n ogen stond te kijken. Zo geweldig, zo lief O+ O+

Lieverds, dank jullie wel!!! O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_183746487

Toch maar even snel uitgestald.
pi_183746553
O+ O+ O+
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:50:06 #211
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183746623
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:35 schreef DJMO het volgende:
Een krappe twee uur geleden stond mijn gever voor de deur met een enorm pakket O+ De kinderen zijn gigantisch verwend met speelgoed en de grootste hit waren de feyenoord-pyama's die ze kregen. Ze hebben hun cadeautjes samen met de gever uitgepakt terwijl ik met tranen in m'n ogen stond te kijken. Zo geweldig, zo lief O+ O+

Lieverds, dank jullie wel!!! O+ O+
O+
-Scorpion_17
  zaterdag 15 december 2018 @ 16:50:34 #212
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183746631
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Ook alweer zoveel lekkers _O_ super!
-Scorpion_17
pi_183747158
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:27 schreef Rafeiro het volgende:
SPOILER
Maar WOW.
Bedankt voor de koffie, koek en niet te vergeten gastvrijheid!

Je doet de deur toch open voor een vreemde he? 😂
suck my asshole taco bender
pi_183747369
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 17:24 schreef Remco_h het volgende:

[..]

Bedankt voor de koffie, koek en niet te vergeten gastvrijheid!

Je doet de deur toch open voor een vreemde he? 😂
Een heel vreemde :+
pi_183747465
Ik lees dat ik nog een mok moet kopen voor in het pakket :Y)

Gelukkig ben ik weer genoeg opgeknapt en kon ik vandaag de eerste dingen gaan kopen. De komende dagen ga ik alles bij elkaar leggen en kijken wat ik heb (en wat ik nog wil). Hopelijk kan het pakket dan woensdag de deur uit!
pi_183749129
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 december 2018 16:40 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal lekkere en bruikbare dingen. Top-pakket ook _O_
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 december 2018 @ 19:28:54 #217
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183749386
ik haal deze foto's straks weer weg, dus graag quoten zonder de spoiler :+

SPOILER
O+ O+

[ Bericht 13% gewijzigd door DJMO op 16-12-2018 09:45:24 ]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_183749895
Jongetjes met hun pyama, dozen vol lekkers en Raf gaat macaroni koken _O_
pi_183750028
Ok foto's van mn ingepakte pakketten. :P

Ik had een tijdje terug gezellig koekblikken gekocht die ik wilde vullen met zelfgemaakte koekjes:

Maar ik kwam wat in tijdnood ivm een baan die ik sinds kort heb :P en daarbij heb ik een hardnekkige hoest opgelopen dus het leek me niet echt handig om dan lekker hands on in de koekjesdeeg te gaan zitten vroeten en mn ziektekiemen te verspreiden :@ Ik hoop dus niet dat ik iemand hiermee teleurstel -O-

Ik:

Jullie ;( :

Maar de blikken zijn goed gevuld *O*

Laag 1:

Laag 2:

Laag 3 :?

Over tot de pakketten *O*

Pakket 1 (met op de achtergrond de restanten van inpakpapier) :

Pakket 2 (met op de achtergrond pakket 1 in doos :P ) :

Pakket 3:

En ja in pakket 3 zit ook een echt kerstpakket. Want:

Uiteindelijk zijn er 2 rollen inpakpapier doorheen gegaan (of ik ben zo slecht in economisch inpakken of er zat gewoon weinig op de rol _O- ) en ik ben er 3 uur mee bezig geweest :@

Sterkte voor de mensen die de pakketten gaan ontvangen want ehm... Er zit heel veel versnipperd papier in zoals in een echt kerstpakket *O* En ik ben slecht in inpakken dus er zit iets van 2 kilo plakband om de pakketjes heen ~:)

En ik kan eindelijk weer bij mn kledingkast en ik zie de vloer van mn slaapkamer!

Ik weet niet waarom, maar ik voel de behoefte om te speechen. Ik wil graag mn sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze pakketten. Letterlijk :P Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. CL bedank ik voor de emotionele support tijdens het shoppen van de laatste kadoos (ze leest dit niet, de trut, maar ik wilde haar toch even noemen). Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden. En natuurlijk de sligro voor de feestelijke kartonnen dozen waar ik nu even geen foto van heb maar geloof me ze zijn gezellig.
pi_183750142
Wat een hysterische post :D _O_
pi_183750207
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:28 schreef DJMO het volgende:
ik haal deze foto's straks weer weg, dus graag quoten zonder de spoiler :+

SPOILER
O+ O+
Verkeerde club :N

SPOILER
zie email 27 oktober
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 december 2018 @ 20:07:22 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183750238
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Verkeerde club :N

SPOILER
Klopt de enige club kan natuurlijk alleen maar AJAX zijn ! :P

pi_183750248
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:07 schreef DJMO het volgende:

[..]

Klopt de enige club kan natuurlijk alleen maar AJAX zijn ! :P
Weg jij! Kssst! :(
zie email 27 oktober
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 december 2018 @ 20:12:58 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183750348
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 20:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Weg jij! Kssst! :(
neem jij mijn werk op de FP over dan? :9

zaterdag 15 december 2018 @ 20:14:10 #225
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_183750371
quote:
17s.gif Op zaterdag 15 december 2018 19:58 schreef Elvi het volgende:

Ik had een tijdje terug gezellig koekblikken gekocht die ik wilde vullen met zelfgemaakte koekjes:

[ afbeelding ]

Maar ik kwam wat in tijdnood ivm een baan die ik sinds kort heb :P en daarbij heb ik een hardnekkige hoest opgelopen dus het leek me niet echt handig om dan lekker hands on in de koekjesdeeg te gaan zitten vroeten en mn ziektekiemen te verspreiden :@ Ik hoop dus niet dat ik iemand hiermee teleurstel -O-

Ik:
[ afbeelding ]

Jullie ;( :
[ afbeelding ]

Laag 1:

[ afbeelding ]

Laag 2:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pakket 3:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Uiteindelijk zijn er 2 rollen inpakpapier doorheen gegaan (of ik ben zo slecht in economisch inpakken of er zat gewoon weinig op de rol _O- ) en ik ben er 3 uur mee bezig geweest :@

Sterkte voor de mensen die de pakketten gaan ontvangen want ehm... Er zit heel veel versnipperd papier in zoals in een echt kerstpakket *O* En ik ben slecht in inpakken dus er zit iets van 2 kilo plakband om de pakketjes heen ~:)

En ik kan eindelijk weer bij mn kledingkast en ik zie de vloer van mn slaapkamer!
[ afbeelding ]

Ik weet niet waarom, maar ik voel de behoefte om te speechen. Ik wil graag mn sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze pakketten. Letterlijk :P Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. CL bedank ik voor de emotionele support tijdens het shoppen van de laatste kadoos (ze leest dit niet, de trut, maar ik wilde haar toch even noemen). Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden. En natuurlijk de sligro voor de feestelijke kartonnen dozen waar ik nu even geen foto van heb maar geloof me ze zijn gezellig.
whehehehe geweldig dit _O- :D
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 december 2018 @ 20:17:41 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183750463
quote:
Ik weet niet waarom, maar ik voel de behoefte om te speechen. Ik wil graag mn sponsors bedanken voor het mogelijk maken van deze pakketten. Letterlijk Zonder jullie was dit niet mogelijk geweest. CL bedank ik voor de emotionele support tijdens het shoppen van de laatste kadoos (ze leest dit niet, de trut, maar ik wilde haar toch even noemen). Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden. En natuurlijk de sligro voor de feestelijke kartonnen dozen waar ik nu even geen foto van heb maar geloof me ze zijn gezellig.
* DJMO huilt van het lachen
_O-

pi_183756848
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 december 2018 15:39 schreef houdjemond het volgende:
Mijn cadeautjes zijn nogsteeds netjes dicht O-) . Is het al kerstavond? :X
_O_ omg je cadeaus. Ja die zijn het wachten wel waard :o
Op anoniem
  Manager PR/Moderator zondag 16 december 2018 @ 02:13:18 #228
269689 crew  Viv
pi_183758308
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 december 2018 17:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Gelukkig ben ik weer genoeg opgeknapt en kon ik vandaag de eerste dingen gaan kopen.
Fijn zeg, je had het goed te pakken! :*
quote:
Ik wil ook mn vader bedanken omdat hij de afgelopen week al het oud papier door de papierversnipperaar heeft gehaald en er 3 vuilniszakken vol snippers in zn kantoor stonden.
:D

Hier was het pakket gisteren af, vandaag op de post gedaan:

Weer met mijn vaste photo bomb-poes erbij. :')

Er zat aanvankelijk een heerlijk neurotische logica in: groen cadeaupapier voor cadeautjes en naturel voor etenswaren. O+ En toen was mijn groene rol op en bleek dat uitverkocht te zijn, terwijl nog niet alle cadeautjes ingepakt waren. :{
* ViviRAWRS *twitch*
Dus, ontvanger: alle groene pakjes zijn cadeautjes, maar niet alle naturel pakjes zijn etenswaren. :7

Ik deed dit jaar voor het eerst mee, als shopper, en ik vond het heel tof! Het was echt een soort puzzel om het geld van de sponsor zo optimaal mogelijk te besteden: wat is de beste balans tussen veel waar voor je geld en de wat luxere dingen die je niet snel voor jezelf zou kopen, en tussen cadeautjes en etenswaren, en tussen kerst-gerelateerd en interesse-gerelateerd?

En wat ik al eerder schreef: dat ik bij iedere winkel en webshop die ik voor mezelf bezocht ook even mijn ontvanger in gedachten had, of er iets voor diegene bij zou zijn. En uiteraard het idee dat dit pakket voor iemand is die het goed kan gebruiken. O+ Volgend jaar doe ik zeker weer mee! :Y
  zondag 16 december 2018 @ 10:08:53 #229
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_183759940
Wat heerlijk om hier te lezen en alle blije verhalen en foto's te zien! Hartverwarmend! O+

Djmo, heb je jongens gemist ;(
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 16 december 2018 @ 10:15:13 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183760018
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 10:08 schreef Ireth het volgende:
Wat heerlijk om hier te lezen en alle blije verhalen en foto's te zien! Hartverwarmend! O+

Djmo, heb je jongens gemist ;(
check FB :*

pi_183760059
quote:

[ afbeelding ]

Ik:
[ afbeelding ]

Jullie ;( :
[ afbeelding ]

Laag 1:

[ afbeelding ]

Laag 2:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pakket 3:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Super tof! Jij bedankt voor alle tijd en moeite O+
  zondag 16 december 2018 @ 10:48:03 #232
47102 Elvi
miemkwien
pi_183760358
De 3 pakketten zijn klaar voor verzending *O* gek genoeg is het kleinste pakket ook het zwaarst _O-

pi_183760550
Wat een mooie dozen :o O+ Of is het inpakpapier?
  zondag 16 december 2018 @ 11:11:50 #234
47102 Elvi
miemkwien
pi_183760636
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 11:04 schreef Poes. het volgende:
Wat een mooie dozen :o O+ Of is het inpakpapier?
Het zijn dozen van de Sligro die gebruikt worden voor echte kerstpakketten :P
pi_183761165
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 11:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Het zijn dozen van de Sligro die gebruikt worden voor echte kerstpakketten :P
Aahh vandaar de sponsoring, ik vind ze mooi!
  zondag 16 december 2018 @ 13:24:40 #236
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183762718
Die speech _O_ O+
-Scorpion_17
  zondag 16 december 2018 @ 14:32:18 #237
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_183764477
Klaar met shoppen! Nu inpakken :D

En leukste wat ons pakket eigen maakt; eitjes van onze krielkipjes :D

[ Bericht 40% gewijzigd door superkimmi op 16-12-2018 14:44:01 ]
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 16 december 2018 @ 15:31:50 #238
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_183765684
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 14:32 schreef superkimmi het volgende:
Klaar met shoppen! Nu inpakken :D

En leukste wat ons pakket eigen maakt; eitjes van onze krielkipjes :D
heeft de postbode ook geen last meer van droog haar
  zondag 16 december 2018 @ 15:32:30 #239
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_183765694
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 15:31 schreef Symphonic het volgende:

[..]

heeft de postbode ook geen last meer van droog haar
Ik ga m zelf bezorgen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 16 december 2018 @ 15:35:31 #240
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_183765746
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 15:32 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Ik ga m zelf bezorgen
dat doe je goed ^O^
Ik dacht even in plaatjes :@
pi_183778017
quote:

[ afbeelding ]

Ik:
[ afbeelding ]

Jullie ;( :
[ afbeelding ]

Laag 1:

[ afbeelding ]

Laag 2:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Pakket 3:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

( _O- )

Geweldig _O_ O+
  maandag 17 december 2018 @ 08:36:22 #242
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
  maandag 17 december 2018 @ 08:41:42 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183779547
Aaah shit, gisteren vergeten de OP aan te passen :@.

Vanavond even doen. Sorry!
pi_183781625
quote:
Er zat aanvankelijk een heerlijk neurotische logica in: groen cadeaupapier voor cadeautjes en naturel voor etenswaren. O+ En toen was mijn groene rol op en bleek dat uitverkocht te zijn, terwijl nog niet alle cadeautjes ingepakt waren. :{
* ViviRAWRS *twitch*
Dus, ontvanger: alle groene pakjes zijn cadeautjes, maar niet alle naturel pakjes zijn etenswaren. :7
Kan de ontvanger alvast zonder schuldgevoel wat cadeautjes uitpakken :)
Andersom was het gekker geweest, als je naturel papier op was. Dan had er zomaar een blikje knakworst of zakje gehaktkruiden onder de boom kunnen liggen :D
  maandag 17 december 2018 @ 11:51:15 #245
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183781824
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 11:40 schreef Majoraan het volgende:

[..]

Kan de ontvanger alvast zonder schuldgevoel wat cadeautjes uitpakken :)
Andersom was het gekker geweest, als je naturel papier op was. Dan had er zomaar een blikje knakworst of zakje gehaktkruiden onder de boom kunnen liggen :D
Wat wel weer tres hilarisch was geweest _O-
-Scorpion_17
pi_183782155
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 11:51 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Wat wel weer tres hilarisch was geweest _O-
wij hadden ooit met Sinterklaas onverwacht een paar extra gasten. Toen zijn er echt heel snel pakken sap, kaarsen en koekjes ingepakt, naast wat douchegel etc uit eigen voorraad.
  maandag 17 december 2018 @ 12:20:09 #247
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183782538
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

wij hadden ooit met Sinterklaas onverwacht een paar extra gasten. Toen zijn er echt heel snel pakken sap, kaarsen en koekjes ingepakt, naast wat douchegel etc uit eigen voorraad.
Werd vast gewaardeerd toch? Ik blijf erbij dat het om het gebaar gaat O+.
-Scorpion_17
  maandag 17 december 2018 @ 19:21:33 #248
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183790733
Godsamme, mijn toetsenbord is kapot dus ik kom mijn laptop niet in en kan de lijst niet bijwerken :'(.

Hopelijk morgen!

Waarom komt alles altijd tegelijk :').
  maandag 17 december 2018 @ 19:48:51 #249
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_183791353
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 19:21 schreef Samzz het volgende:
Godsamme, mijn toetsenbord is kapot dus ik kom mijn laptop niet in en kan de lijst niet bijwerken :'(.

Hopelijk morgen!

Waarom komt alles altijd tegelijk :').
Iemand hier kan wel een pakketje gebruiken. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 17 december 2018 @ 20:00:37 #250
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_183791639

Sneak peek van een anonieme gever *O*.

Kleine toevoeging, de witte doos is lekkers en de gouden doos zijn cadeautjes *O*.

[ Bericht 16% gewijzigd door Samzz op 17-12-2018 20:36:47 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')