Nee maar sommige zijn wel moeilijk. Bayonetta bv kicked my ass. Die one shots.... doen au. King Dedede is ook zo'n figuur. Van 0 naar 90+% in 1 klap. Au.....quote:
Ik vergeet steeds dat die game bestaat. Ben wel benieuwd of het iets is.quote:Op vrijdag 14 december 2018 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
Starlink gekochtVoor 25 euro (Game UK) wil ik dat best proberen én je krijgt een spaceship met Fox
Duurt langquote:Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wargroove staat niet in die lijst. Wat een kutlijst.
Dat kan.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:01 schreef amp25 het volgende:
heb net smash voor 1ste keer gespeeld maar ik vind er geen zak aan om eerlijk te zijn
Ik kan het niet zo goed volgen allemaal. Ben constant m'n character kwijt bij online tegen 3 anderen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 17:01 schreef amp25 het volgende:
heb net smash voor 1ste keer gespeeld maar ik vind er geen zak aan om eerlijk te zijn
Begin met 1v1 of team battlesquote:Op zaterdag 15 december 2018 21:33 schreef miaeak het volgende:
[..]
Ik kan het niet zo goed volgen allemaal. Ben constant m'n character kwijt bij online tegen 3 anderen.
Ja moet toch nog zowat alle characters nog unlocken.quote:Op zaterdag 15 december 2018 22:14 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Begin met 1v1 of team battles
Heeft die analoge triggers?quote:Op zaterdag 15 december 2018 21:11 schreef Sjemmert het volgende:
Heb die Hori GameCube controller binnen. Hij voelt wat licht en goedkoop aan maar speelt verder perfect. Voor 25 euro zeker geen verkeerde controller
Ik stel mn aankoop iid even uit totdat er goede titels uitkomen idd.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wargroove staat niet in die lijst. Wat een kutlijst.
Zelda breath of the wild is de enige reden die je nodig hebt.quote:Op zondag 16 december 2018 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik stel mn aankoop iid even uit totdat er goede titels uitkomen idd.
Zelda en Metroid zijn twee van de Nintendo dingen die me niet overhalen, no offence...quote:Op zondag 16 december 2018 15:47 schreef miaeak het volgende:
[..]
Zelda breath of the wild is de enige reden die je nodig hebt.
Wat voor spellen vind jij dan leuk?quote:Op zondag 16 december 2018 16:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zelda en Metroid zijn twee van de Nintendo dingen die me niet overhalen, no offence...
Ik speel voornamelijk JRPGs en zo nu en dan wat fighters of bullet hell shooters.quote:Op zondag 16 december 2018 16:22 schreef miaeak het volgende:
[..]
Wat voor spellen vind jij dan leuk?
Ah ja dat is inderdaad iets heel anders dan Zelda. Al is botw wel een beetje rpg-achtig met z'n open world en enemy scaling etc.quote:Op zondag 16 december 2018 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk JRPGs en zo nu en dan wat fighters of bullet hell shooters.
Qua JRPG is het aanbod ook wel redelijk met Octopath, Xenoblade 2 en volgend jaar Tales, de FF's, DQ11, DQ builders 2, SMTV en missschien wel persona.quote:Op zondag 16 december 2018 16:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik speel voornamelijk JRPGs en zo nu en dan wat fighters of bullet hell shooters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |