meer dan datquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
Heb je al naam gemaakt als kunstenaar
talent? Maken is gewoon wat ik doequote:Op vrijdag 7 december 2018 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Knap hoor, ben je zo getalenteerd dan?
ik kan me hier niet over uitlatenquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat maak je dan? Heb je een voorbeeld?
omdat dan automatisch iets van mijn intentie wordt onthuld, en zulke invloed op de perceptie van de toeschouwer wil ik zo veel mogelijk beperkenquote:
Ow. Waar kan je werk bekeken worden dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:55 schreef Drug het volgende:
[..]
omdat dan automatisch iets van mijn intentie wordt onthuld, en zulke invloed op de perceptie van de toeschouwer wil ik zo veel mogelijk beperken
bij mij thuisquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow. Waar kan je werk bekeken worden dan?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:01 schreef Drug het volgende:
"Ik communiceer met emoji's en gifs totdat ik iemand in het echt ontmoet."
Mijn nederige excuses. Hoe kan ik het goedmaken :$quote:
Sorry is genoegquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Hoe kan ik het goedmaken :$
Weet jij leuke look met glitter make-up?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Hoe kan ik het goedmaken :$
Bij dezen dan :$quote:
Neequote:Op vrijdag 7 december 2018 22:23 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Weet jij leuke look met glitter make-up?
Ooh jammer ff op YouTube kijken danquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij dezen dan :$
[ afbeelding ]
[..]
Nee
Ik draag alleen eyeliner
Ik hoop dat je 't vindt uiteraardquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:26 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ooh jammer ff op YouTube kijken dan
Maar jij deelt je kunst ook nietquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:30 schreef Drug het volgende:
Mag ik pic van result se
Ben zo benieuwd!
Wat hplc zegt jaquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:30 schreef Drug het volgende:
Mag ik pic van result se
Ben zo benieuwd!
Topperquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:52 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb hele week gesport en gezond gegeten dus mag wel
quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:42 schreef Drug het volgende:
[..]
is goed maar dm ff je privé contact want fok leest die dm en pb
alsof se een bezit is, zwak zodat het bescherming nodig heeft. Je kent haar duidelijk niet goedquote:
Niet gelezenquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:01 schreef Drug het volgende:
[..]
alsof se een bezit is, zwak zodat het bescherming nodig heeft. Je kent haar duidelijk niet goed
HAHA!quote:
Precies.quote:
je moet je een beetje gaan gedragen jongedamequote:Op zaterdag 8 december 2018 00:29 schreef SideEffect het volgende:
Ey wrm is mijn post weg en die van rozevla
Deed niks vroeg alleen Wrm post van rozevla was verwijderd en daarna werd die van mij verwijdertquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet je een beetje gaan gedragen jongedame
Kom je naar onz?
Vanavond maar eens luisterenquote:
Koos Alberts is voer voor de wormen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:46 schreef Rozevla het volgende:
Hoooooooofd
Schouders wiel en frame wiel en frame!!!!!!
Grgr
Koos Albers
heb geen, jij wel?quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wat is je favo werk van picasso?
Ik heb zojuist heerlijk gezogenquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kerstboom met lampjes gekocht jongens
Mmmmquote:Op zaterdag 8 december 2018 08:58 schreef Rozevla het volgende:
Ik dacht gister ik ga weer is een homobar in en ga er is een mij flink laten grijpen en ik hem.
Zo gezegd zo gedaan, tent op gezocht en lekker zuipen. Ik zag zo’n gozer staan waar ik van dacht prima, die trekken we helemaal aan stukken.
Normaliter zou je na een paar zinnen al op de plee staan met een pik in je reet maar duidelijk liet hij merken er niet zo over te denken.
“ hij wilde elkaar eerst beter leren kennen “
![]()
!!!!! X 1000 slappe piemels.
Ben zo de kroeg uit gelopen en gillend naar huis gerend.
De gayscene is echt voor mietjes geworden.
Tegenwoordig moeten ze praten met elkaar en elkaar leren kennen......
dat kan een kleuterquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:51 schreef Drug het volgende:
[..]
heb geen, jij wel?
vind die kleurrijke kubistische werken wel vet van hem
als een kleuter het maakt vind ik het ook vetquote:
ik zit niet in die handelquote:Op zaterdag 8 december 2018 14:25 schreef Drug het volgende:
[..]
als een kleuter het maakt vind ik het ook vet
maar is goed breng een paar van die kleuters, maken we money op die doeken
Wie was de gelukkige?quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb zojuist heerlijk gezogen
Ja hequote:Op zaterdag 8 december 2018 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel zonde dat de originele Braddie ook geanonimiseerd is zeg.
Hah kom je nu weer hier de aandacht zoeken? Jij kan werkelijk geen 1 dag zonder aandacht te krijgen van het internet.quote:
Pak die rolladequote:Op zaterdag 8 december 2018 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hah kom je nu weer hier de aandacht zoeken? Jij kan werkelijk geen 1 dag zonder aandacht te krijgen van het internet.
Stoere booiiiiiiquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hah kom je nu weer hier de aandacht zoeken? Jij kan werkelijk geen 1 dag zonder aandacht te krijgen van het internet.
Word je daar nooit eens moe van?quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Tyf op hier joh Braddiestalkerquote:Op zaterdag 8 december 2018 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WE'RE SIMPLLYYY HAAVVVINNNG A WONDERFUL CHRISTMAS TIMEquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRR
Het is wel typisch dat mensen die al tijden niet in KLB SC gepost hebben weer gaan posten als ze mij zienquote:
Als je maandenlang kan tellen op een forum dan is dit natuurlijk kinderspel.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Word je daar nooit eens moe van?
ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:18 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
WE'RE SIMPLLYYY HAAVVVINNNG A WONDERFUL CHRISTMAS TIME
Zing het iedere dagquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:16 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Word je daar nooit eens moe van?
Chill!quote:Op zaterdag 8 december 2018 16:37 schreef Amarantha het volgende:
Ah nice meeste vloer ligt er nu in.
Stop eens met aandachtshoererenquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:53 schreef MisterLastName het volgende:
JeetjeZit even die hele BradgeTV reeks terug te lezen in WEB
Wat een drama was dat
Hou je bek joh Braddiestalkerquote:
Oh, dan is het goedquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, maar was gewoon een grolletje om te lachen
Mooie tijd was datquote:Op zaterdag 8 december 2018 16:53 schreef MisterLastName het volgende:
JeetjeZit even die hele BradgeTV reeks terug te lezen in WEB
Wat een drama was dat
Ben blij dat die tijd voorbij is, eindelijk verstandig geworden en het hele persoonlijke leven vloggen/streamen achter mij gelatenquote:
rtquote:
Verstandiger i.i.gquote:
Maar heb je al een baanquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:41 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Verstandiger i.i.g
Opsomming
- Geen persoonlijke details meer
- Geen praatstreams meer
- Geen gebedel meer.
- Geen vlogs waarin ik alles bespreek
- Geen auto livestreams meer.
- Alleen nog muziekcontent.
Dus ja, ik durf wel te stellen dat ik verstandiger ben geworden hier in.
quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt verstandiger ben je inderdaad
Wow als je al zo fel doet voor Chloro dan wil ik niet meemaken wat er gaat gebeuren als iemand Aiu verbaal aanvalt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je doet godverdomme normaal tegen chloro
wil je niet wetenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow als je al zo fel doet voor Chloro dan wil ik niet meemaken wat er gaat gebeuren als iemand Aiu verbaal aanvalt.
Ahwquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je doet godverdomme normaal tegen chloro
Duurt lang om te laden godverdommequote:Op zaterdag 8 december 2018 17:52 schreef Le_Professeur het volgende:
FUCK YYEAHH TORREIRA YOU BEAUTY!!
[ afbeelding ]
Ik bescherm aiu ook met mijn levenquote:Op zaterdag 8 december 2018 17:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow als je al zo fel doet voor Chloro dan wil ik niet meemaken wat er gaat gebeuren als iemand Aiu verbaal aanvalt.
Wat mij betreft schieten ze al die mongolen overhoop.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:50 schreef Zosk het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)c3d/schiet_dan_.html
Oh oke ;squote:Op zaterdag 8 december 2018 18:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weer? Dat doet ze toch nooit
Kan die jongen toch ook niets aan doenquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is vaak gewoon zo dat Braddie irritant aanwezig is
quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan die jongen toch ook niets aan doen
Deed jij dat maar.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Heeft Drug nu z'n account op anoniem laten gooien?
Hopelijk een voorbeeld voor wat anderen hierquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:05 schreef Vanillekwark het volgende:
Heeft Drug nu z'n account op anoniem laten gooien?
Note me ook gelijk even zoals gewoonlijk.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zieke burn, brb, ga ff in de hoek huilen.
haha butthurtquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Note me ook gelijk even zoals gewoonlijk.
Oefquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Note me ook gelijk even zoals gewoonlijk.
quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zieke burn, brb, ga ff in de hoek huilen.
Neh. Sorry.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hopelijk een voorbeeld voor wat anderen hier
Oehquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee met jou ben ik nog niet klaar dus jij moet blijven
Wat zou je ervan vinden als ik dit voorbeeld volgquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hopelijk een voorbeeld voor wat anderen hier
Jammerquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als ik dit voorbeeld volg
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ahw akoetsjiekoetsjiekoetsjie
Ik zei alleen maar rtquote:
Heyquote:
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
VK zit met een stijfje alles te noten. Dus pas maar op.
Ja hij had al pics gestuurd van zn stijfjequote:Op zaterdag 8 december 2018 19:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
VK zit met een stijfje alles te noten. Dus pas maar op.
Weet niet, heb aber al een tijdje niet gezienquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hoe gaat het met mijn favoriete fokster
As ifquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet, heb aber al een tijdje niet gezien
quote:
Vier frikandellen en patatje pindasaus zekerquote:
Ik ben ook chronisch moe en ga hetzelfde doen bij bedrijfsuitje halverwege januariquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben chronisch moe en kan niet wachten om me tijdens de kerstborrel op de laatste dag voor de vakantie helemaal naar de taffes te zuipen
Jaquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je weer eens ongezond gedaan
nee ikzelf nu net.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heeft je moeder dat tegen je gezegd
Grote friet speciaal, normale oorlog en twee frikandellen speciaalquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vier frikandellen en patatje pindasaus zeker
Soep, kliekjes van gisteren, curry en een broodje.quote:
Wanneer is het bedrijfsuitje precies?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben ook chronisch moe en ga hetzelfde doen bij bedrijfsuitje halverwege januari
Wanneer begint de kerstvakantie, 21ste?
Hoeveelquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Grote friet speciaal, normale oorlog en twee frikandellen speciaal
even kort genieten inderdaadquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh daar zou ik niet te zwaar aan tillen.
Ik zou voor de soep en broodje gaan, lekker makkelijkquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soep, kliekjes van gisteren, curry en een broodje.
Close enoughquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Grote friet speciaal, normale oorlog en twee frikandellen speciaal
Halverwege januariquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer is het bedrijfsuitje precies?
Yes
Ja die staan idd wel bovenaan de lijstquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou voor de soep en broodje gaan, lekker makkelijk
🙄quote:
okquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja die staan idd wel bovenaan de lijst.
Ik ook van jouquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je zat er niet heel ver naast inderdaad, daarom hou ik zoveel van je
Zozo dat is helemaal niet gek. Hoe smaakte het?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik heb krieltjes, kip en roerbakgroenten gehad
Oh jammer dan heb ik een begrafenisquote:
Ik zeg doenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat houd je het spannendquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Decentquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zozo dat is helemaal niet gek. Hoe smaakte het?
Omg ja ik heb nog chocobiscuitjes met suiker hnnngquote:
Sow die bewaren ze wel lang dan hequote:Op zaterdag 8 december 2018 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh jammer dan heb ik een begrafenis
Echt he.quote:
Jij begon 😠quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Sow die bewaren ze wel lang dan he
En lekker weekendkorting
Lullig dit
Waarom?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar moet daar ook altijd minimaal 10 euro bestellen
Ja superergquote:
Kan je vanavond ook nog wat snacken, slimquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt he.
Het wordt soep met een bolletje kaas. Lekker makkelijk en ik heb toch niet zo veel honger.
Wollahquote:
Ah zo!quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is het minimale bedrag anders bezorgen ze niet
Chocolate chip cookiesquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan je vanavond ook nog wat snacken, slim
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo!
Hier is geen snackbar die bezorgt. Wel een pizzeria. Dat is voor morgen
.
Houd je het wel een beetje in de gaten, maandag balansdagje?quote:
Oh ja hier verder niet echt veel keuze, wel wat pizza dingen enzo dat doe ik soms ook wel ja.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah zo!
Hier is geen snackbar die bezorgt. Wel een pizzeria. Dat is voor morgen
.
Heb je serieus gemistquote:
Is platonische liefdequote:
Allemaalquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dat heb jij met veel vrouwen zeker
Nee dat zeker nietquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je ook shoppen met de girls
🥰quote:
Weet je hoe erg zosk is met shoppenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je ook shoppen met de girls
Helemaal niet ergquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe erg zosk is met shoppen
Oh. Jmmrquote:
Zo erg als zijn online shoppen zal het wel niet zijn.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet je hoe erg zosk is met shoppen
Jij hebt afgelopen maanden meer aan kleren uitgegeven dan ikquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:48 schreef Zosk het volgende:
Heb ondertussen al een winterjas en twee paar schoenen en een trui erbij hoor
Dat weet ik wel zeker ja, ben iedere maand blutquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt afgelopen maanden meer aan kleren uitgegeven dan ik
quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[..]
Houd je het wel een beetje in de gaten, maandag balansdagje?
Nee vergeleken met dat valt alles meequote:Op zaterdag 8 december 2018 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo erg als zijn online shoppen zal het wel niet zijn.
Zijn jullie klaarquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee vergeleken met dat valt alles mee
Hee lekkertje.quote:
Ik ook hahaquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker ja, ben iedere maand blut
Ben je weleens mee geweest danquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee vergeleken met dat valt alles mee
We beginnen netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |