Nee, Wolfs wist niets van de fles. Hij wilde er wel uit drinken, maar het kwam er nooit vanquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:32 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht dat Wolfs het al wist van die fles. Hij zat zo te kijken hoe zij een teug van dat glas nam. En hij liep weg. Maar toch ineens verbaasd over die fles. Dat vatte ik niet helemaal.
Maar inderdaad eindelijk gelukkig meer verhaallijnen.
Nou, ik dacht dat hij vorige week ofzo ineens een vermoeden begon te krijgen. Weet even niet meer hoe, maar zoiets leek door te schemeren. En dan nu met zijn schijnbeweging om ook te drinken. 1+1=2. Maar toch niet dus.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, Wolfs wist niets van de fles. Hij wilde er wel uit drinken, maar het kwam er nooit van
Lid van het zelfde genootschap als Mechels en de kinderrechter.quote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:32 schreef Postbus100 het volgende:
Waar kennen we die Schalkwijk van? (diegene die het onderzoek ineens overnam)
Werkelijk waar ja, alsof er geen wachtlijsten etc zijnquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat een ongelooflijke bullshit van die afkickkliniek.
Eva komt binnen zonder afspraak, ze kan diezelfde dag bij een arts terecht én ze kan direct opgenomen worden
Precies.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Werkelijk waar ja, alsof er geen wachtlijsten etc zijn
Volgens mij meer omdat ze dat glas zo achterover kiepertquote:Op vrijdag 15 februari 2019 21:32 schreef Postbus100 het volgende:
Ik dacht dat Wolfs het al wist van die fles. Hij zat zo te kijken hoe zij een teug van dat glas nam. En hij liep weg. Maar toch ineens verbaasd over die fles. Dat vatte ik niet helemaal.
Maar inderdaad eindelijk gelukkig meer verhaallijnen.
Waar kennen we die Schalkwijk van? (diegene die het onderzoek ineens overnam)
Ah, omdat niet veel vrouwen dat doen en hij daar even van genoot? Zou het even terug moeten kijken, maar klinkt in ieder geval als een plausibele verklaring. Het snijdt hout.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:50 schreef slangpie het volgende:
[..]
Volgens mij meer omdat ze dat glas zo achterover kiepert
In de private verslavingszorg zullen weinig wachtlijsten zijn.quote:Op zondag 17 februari 2019 21:17 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Werkelijk waar ja, alsof er geen wachtlijsten etc zijn
Nou!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
eindelijk wordt het spannend dit seizoen
Heeft lang geduurd.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 21:21 schreef Peterselieman het volgende:
eindelijk wordt het spannend dit seizoen
Twijfelde je daaraan? Ze zit op de regels en wil alles kunnen verantwoorden, maar verder staat ze voor d'r vak.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 07:33 schreef Max23 het volgende:
Kamphuis lijkt me toch wel oke dus na de afgelopen aflevering.
Volgende week de laatste van het seizoen.
Ik denk het laatstequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:05 schreef Piebe het volgende:
Kick.
Vanavond de laatste van het seizoen.
Wordt het een topafsluiter of een teleurstelling?
Of wordt het een cliffhanger richting volgend seizoen?
Zou wel wat irritant zijn.quote:
In het seizoen of in de aflevering?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh, einde? Ik begon er net een beetje in te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |