Waarom trekt Zjak altijd zo'n kutkop in interviews e.d.quote:
Donny, niet gekeken.quote:
hij vingert die mic ook zo engquote:Op woensdag 12 december 2018 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom trekt Zjak altijd zo'n kutkop in interviews e.d.
GurneyIsBestOkeIsBestOke.quote:Op woensdag 12 december 2018 01:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan de aidsnaam die je nu hebt.
Kris Mesen ook.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak zit op de sympathieke Cody Harris-bandwagon.
Ik heb een hekel aan de voormalig gevangene C Masonquote:
DRT / Help hier mee de ultieme RTL7 dartsbingo samen te stellen!quote:Op woensdag 12 december 2018 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Is er een Marcel Mayer bingo?
Ik voorspel morgen: GEWELDIGE WEDSTRIJD! en SENSATIONEEL!
Succes, het ik ben geradbraaktquote:Op woensdag 12 december 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga nu aan de mensonterende taak beginnen van het invullen van de sportpools/brekket/voorspelspel/nostradamus
Welke zijn relaxed?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga nu aan de mensonterende taak beginnen van het invullen van de sportpools/brekket/voorspelspel/nostradamus
KIJK ME AAN IN MN OGEN JOSquote:Op woensdag 12 december 2018 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke zijn relaxed?
Zit weer in mn cel dus tijd genoeg
Dat was mvg-feboquote:Op woensdag 12 december 2018 23:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Eindelijk staat de beste WK wedstrijd ooit nu ook op YouTube
Toen MVG 110+ gemiddeld speerde? Die wedstrijd was te eenzijdig helaasquote:
Taylor v Barneveld 2007 blijft het beste.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen MVG 110+ gemiddeld speerde? Die wedstrijd was te eenzijdig helaas
Waar was jij toen je dat keek?quote:Op donderdag 13 december 2018 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Taylor v Barneveld 2007 blijft het beste.
Hoe kon ik die vergeten.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Taylor v Barneveld 2007 blijft het beste.
Partquote:
quote:
Dit gaat nog een keer of 100 geplugd worden tijdens dit WK.twitter:mvanzijtveld twitterde op maandag 10-12-2018 om 21:22:04IT'S BACK! Playlist with all the walk-on songs of the 2019 #PDCWorldChampionships darts! Preliminary version, updates & suggestions are welcome & will follow during tournament. Get in the mood 🎯! #lovethedarts @rtl7darts @JJNieuwlaat @FrankVischsch #Darts https://t.co/j6MFPvKqsf reageer retweet
Dat betekent dat Zjak niet in het commentaarhokje zit, dus we hebben kans op Zijtgod of Niels.twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:14:57Het wachten is bijna voorbij. Vanavond 20:00 uur op RTL-Z begint het WK Darts. Speciaal voor deze openingsdag der wereldkampioenen zijn @Raybar180 en @JelleK180 te gast. Ik heb vandaag de eer te mogen presenteren. #ZinIn #rtl7darts #LoveTheDarts https://t.co/roKMpbgr3H reageer retweet
DAT betekent GEEN Piet Pleeborstel in de studioquote:Op donderdag 13 december 2018 09:17 schreef El-Stinho het volgende:
Dat betekent dat Zjak niet in het commentaarhokje zit, dus we hebben kans op Zijtgod of Niels.twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:14:57Het wachten is bijna voorbij. Vanavond 20:00 uur op RTL-Z begint het WK Darts. Speciaal voor deze openingsdag der wereldkampioenen zijn @Raybar180 en @JelleK180 te gast. Ik heb vandaag de eer te mogen presenteren. #ZinIn #rtl7darts #LoveTheDarts https://t.co/roKMpbgr3H reageer retweet
quote:
Ik kan niet alles zien helaas maar ik ga mijn best doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 03:04 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mani gaat hem bijhouden. Dit komt helemaal goed, ik voel het.
Ik heb speciaal voor jou Clemens in mijn sportspool en in de derde ronde van het BREKKET (lol).quote:Op donderdag 13 december 2018 09:17 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou Clemens in mijn sportspool en in de derde ronde van het BREKKET (lol).
Vuile klootzak.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt weer een gezellig met zijn allen jongons. DRT is een warm bad.
quote:Op donderdag 13 december 2018 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Wow. Op dag 1 al een mes in de rug.
Ik heb er nu al zin in. Benieuwd wanneer we voor het eerst diep de nacht in gaan.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt weer een gezellig feest met zijn allen jongons. DRT is een warm bad.
quote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jan Dekker moet tegen een vrouw?
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:17 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:28:57@jmnuijs77 @Raybar180 @JelleK180 Vanavond zijn dat @FrankVischsch en @180deRuiter reageer retweet
Kut voor hem. Als hij wint dan zegt iedereen dat het logisch is, want vrouw. Als hij verliest dan heeft hij verloren van een vrouw wat gelijk staat aan dikke faal. Hij kan het dus nooit goed doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jan Dekker moet tegen een vrouw?
Beste vrouw die er is.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Kut voor hem. Als hij wint dan zegt iedereen dat het logisch is, want vrouw. Als hij verliest dan heeft hij verloren van een vrouw wat gelijk staat aan dikke faal. Hij kan het dus nooit goed doen.
Maar zou ze hem partij kunnen geven?
Als ze haar niveau haalt wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Coelho het volgende:
Als Dekker rond de 90 gemiddeld gooit, heeft Dekker wel een klein probleem denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Kut voor hem. Als hij wint dan zegt iedereen dat het logisch is, want vrouw. Als hij verliest dan heeft hij verloren van een vrouw wat gelijk staat aan dikke faal. Hij kan het dus nooit goed doen.
RTL Z.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat RTL het darts wel uitzenden vanavond? Er is toch ook Europa Liek?
Ze hebben geen last meer van VI verder.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:18 schreef heywoodu het volgende:
Zou wel ff lekker zijn als ze dag één van het WK niet uitzenden
Nu EL nog even van de hand doen en het is helemaal top.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben geen last meer van VI verder.
De stagiair post hier dus mee, maar wie is het?twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 13-12-2018 om 08:00:00HET WK BEGINT VANDAAG!! #rtl7darts #darts https://t.co/Sl8iomODcD reageer retweet
Klopt als een bus.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20:00 uur begint die uitzending?
KingRoland heeft het wel erg vaak over zijn stage.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:23 schreef wimderon het volgende:
De stagiair post hier dus mee, maar wie is het?twitter:rtl7darts twitterde op donderdag 13-12-2018 om 08:00:00HET WK BEGINT VANDAAG!! #rtl7darts #darts https://t.co/Sl8iomODcD reageer retweet
Laptop de deur uit geflikkerd toen Marcel Maijer met z'n blije kutkop in beeld kwam.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:23 schreef wimderon het volgende:
Maar één dag nog last van het gehandicaptengenot van Celtic tijdens het WK Darts.quote:Op donderdag 13 december 2018 12:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu EL nog even van de hand doen en het is helemaal top.
Extra expressief knipperen om je irritantheid te vergrotenquote:Op donderdag 13 december 2018 12:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laptop de deur uit geflikkerd toen Marcel Maijer met z'n blije kutkop in beeld kwam.
Gaat ook niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 13 december 2018 12:50 schreef bechirti het volgende:
toch extra vernederend als dekker verliest vnv
En de stream?quote:Op donderdag 13 december 2018 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
20:00 uur begint die uitzending?
Met droge ogen hequote:De Zwaan brak dit jaar door bij het grote publiek. Hij won op tv-toernooien een aantal keer van oud-wereldkampioenen, zoals Michael van Gerwen, Adrian Lewis, Jelle Klaasen en John Part. De Zwaan wordt door kenners daarom getipt als outsider voor de wereldtitel.
We beginnen gelijk met een TOPwedstrijd. Michael Barnard tegen Jose de Sousa!quote:Op donderdag 13 december 2018 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat Marcel morgenmiddag wel doet. Dat past perfect bij de treurige affiches.
Marcel doet altijd lacherig over spelers die hij niet kent.quote:Op donderdag 13 december 2018 13:37 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
We beginnen gelijk met een TOPwedstrijd. Michael Barnard tegen Jose de Sousa!
Denk nog steeds dat Cross gaat winnen vanavondquote:Op donderdag 13 december 2018 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
De Zwaan gaat bezwijken onder de druk
U leest het hier voor het eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |