Waarom trekt Zjak altijd zo'n kutkop in interviews e.d.quote:
Donny, niet gekeken.quote:
hij vingert die mic ook zo engquote:Op woensdag 12 december 2018 13:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Waarom trekt Zjak altijd zo'n kutkop in interviews e.d.
GurneyIsBestOkeIsBestOke.quote:Op woensdag 12 december 2018 01:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beter dan de aidsnaam die je nu hebt.
Kris Mesen ook.quote:Op woensdag 12 december 2018 13:24 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak zit op de sympathieke Cody Harris-bandwagon.
Ik heb een hekel aan de voormalig gevangene C Masonquote:
DRT / Help hier mee de ultieme RTL7 dartsbingo samen te stellen!quote:Op woensdag 12 december 2018 18:58 schreef de_boswachter het volgende:
Is er een Marcel Mayer bingo?
Ik voorspel morgen: GEWELDIGE WEDSTRIJD! en SENSATIONEEL!
Succes, het ik ben geradbraaktquote:Op woensdag 12 december 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga nu aan de mensonterende taak beginnen van het invullen van de sportpools/brekket/voorspelspel/nostradamus
Welke zijn relaxed?quote:Op woensdag 12 december 2018 20:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik ga nu aan de mensonterende taak beginnen van het invullen van de sportpools/brekket/voorspelspel/nostradamus
KIJK ME AAN IN MN OGEN JOSquote:Op woensdag 12 december 2018 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Welke zijn relaxed?
Zit weer in mn cel dus tijd genoeg
Dat was mvg-feboquote:Op woensdag 12 december 2018 23:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Eindelijk staat de beste WK wedstrijd ooit nu ook op YouTube
Toen MVG 110+ gemiddeld speerde? Die wedstrijd was te eenzijdig helaasquote:
Taylor v Barneveld 2007 blijft het beste.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Toen MVG 110+ gemiddeld speerde? Die wedstrijd was te eenzijdig helaas
Waar was jij toen je dat keek?quote:Op donderdag 13 december 2018 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Taylor v Barneveld 2007 blijft het beste.
Hoe kon ik die vergeten.quote:Op donderdag 13 december 2018 00:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Taylor v Barneveld 2007 blijft het beste.
Partquote:
quote:
Dit gaat nog een keer of 100 geplugd worden tijdens dit WK.twitter:mvanzijtveld twitterde op maandag 10-12-2018 om 21:22:04IT'S BACK! Playlist with all the walk-on songs of the 2019 #PDCWorldChampionships darts! Preliminary version, updates & suggestions are welcome & will follow during tournament. Get in the mood 🎯! #lovethedarts @rtl7darts @JJNieuwlaat @FrankVischsch #Darts https://t.co/j6MFPvKqsf reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |