quote:Op donderdag 13 december 2018 09:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb speciaal voor jou Clemens in mijn sportspool en in de derde ronde van het BREKKET (lol).
Vuile klootzak.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt weer een gezellig met zijn allen jongons. DRT is een warm bad.
quote:Op donderdag 13 december 2018 10:38 schreef maxi-mus het volgende:
Wow. Op dag 1 al een mes in de rug.
Ik heb er nu al zin in. Benieuwd wanneer we voor het eerst diep de nacht in gaan.quote:Op donderdag 13 december 2018 10:36 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt weer een gezellig feest met zijn allen jongons. DRT is een warm bad.
quote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jan Dekker moet tegen een vrouw?
quote:Op donderdag 13 december 2018 09:17 schreef El-Stinho het volgende:
Dat betekent dat Zjak niet in het commentaarhokje zit, dus we hebben kans op Zijtgod of Niels.twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:14:57Het wachten is bijna voorbij. Vanavond 20:00 uur op RTL-Z begint het WK Darts. Speciaal voor deze openingsdag der wereldkampioenen zijn @Raybar180 en @JelleK180 te gast. Ik heb vandaag de eer te mogen presenteren. #ZinIn #rtl7darts #LoveTheDarts https://t.co/roKMpbgr3H reageer retweet
twitter:JJNieuwlaat twitterde op donderdag 13-12-2018 om 09:28:57@jmnuijs77 @Raybar180 @JelleK180 Vanavond zijn dat @FrankVischsch en @180deRuiter reageer retweet
Kut voor hem. Als hij wint dan zegt iedereen dat het logisch is, want vrouw. Als hij verliest dan heeft hij verloren van een vrouw wat gelijk staat aan dikke faal. Hij kan het dus nooit goed doen.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:05 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jan Dekker moet tegen een vrouw?
Beste vrouw die er is.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Kut voor hem. Als hij wint dan zegt iedereen dat het logisch is, want vrouw. Als hij verliest dan heeft hij verloren van een vrouw wat gelijk staat aan dikke faal. Hij kan het dus nooit goed doen.
Maar zou ze hem partij kunnen geven?
Als ze haar niveau haalt wel.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Coelho het volgende:
Als Dekker rond de 90 gemiddeld gooit, heeft Dekker wel een klein probleem denk ik.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:58 schreef Coelho het volgende:
[..]
Kut voor hem. Als hij wint dan zegt iedereen dat het logisch is, want vrouw. Als hij verliest dan heeft hij verloren van een vrouw wat gelijk staat aan dikke faal. Hij kan het dus nooit goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |