Verhaal van Barney en de frituurseltjes ook al voorbij gekomen?quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:02 schreef TserrofEnoch het volgende:
Mooi verhaal ook over Chris Mason die 3 vrouwelijke Nederlandse dartsfans in een hotellobby wil naaien van achteren, terwijl zijn hoogzwangere vrouw er 3 meter langs zit. De 3 vrouwen zaten er niet op te wachten. Dat hij later op de avond door z'n vrouw uit zijn hotelkamer gegooid wordt en dat hij dronken nog weet te regelen dat hij op de grond bij de scheidsrechters kan pitten.
(Is ondertussen zijn ex-vrouw.)
Waarom heeft die jongen met die verstandelijke beperking een muts op binnenshuis?quote:Op zondag 9 december 2018 20:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Enzo kan nog best lekker darten voor iemand die nagenoeg nooit gedart heeft.
Beter dan mij iig.
Precies dit erger ik me dus aan. Je ziet gewoon dat hij nep lacht. Dit is gewoon pure trucage van die lamlul. Walgelijk!!!quote:
Ik kijk niet meer sinds ie gedumpt is door die geile blondequote:Op zondag 9 december 2018 21:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waarom heeft die jongen met die verstandelijke beperking een muts op binnenshuis?
Iedere keer weer die 'je kunt ook meer dan 180 punten gooien, ik kan het zelfs met één pijl'-grap.quote:Op zondag 9 december 2018 20:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Enzo kan nog best lekker darten voor iemand die nagenoeg nooit gedart heeft.
Beter dan mij iig.
nee nog niet.quote:Op zondag 9 december 2018 21:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Verhaal van Barney en de frituurseltjes ook al voorbij gekomen?
Ja viel mij ook op. Achja het is ook geen cabaretierquote:Op zondag 9 december 2018 22:20 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Iedere keer weer die 'je kunt ook meer dan 180 punten gooien, ik kan het zelfs met één pijl'-grap.
KNOLPOWERquote:Op maandag 10 december 2018 08:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hebben jullie echt 40 minuten naar Knol gekeken?
quote:Op maandag 10 december 2018 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit niet allang geblokt hebben in je agenda!
Dat was wel van andere proporties, hé. Richardson was gewoon een nobody destijds terwijl Cross nu tegen een World Matchplay-halve finalist speelt.quote:
quote:Op maandag 10 december 2018 10:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was wel van andere proporties, hé. Richardson was gewoon een nobody destijds terwijl Cross nu tegen een World Matchplay-halve finalist speelt.
Als het over regerende wereldkampioenen gaat:
quote:
Het jaar van de tochtgate.quote:Op maandag 10 december 2018 11:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Lewis won uiteindelijk het WK (lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |