quote:Op maandag 10 december 2018 10:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit niet allang geblokt hebben in je agenda!
Dat was wel van andere proporties, hé. Richardson was gewoon een nobody destijds terwijl Cross nu tegen een World Matchplay-halve finalist speelt.quote:
quote:Op maandag 10 december 2018 10:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was wel van andere proporties, hé. Richardson was gewoon een nobody destijds terwijl Cross nu tegen een World Matchplay-halve finalist speelt.
Als het over regerende wereldkampioenen gaat:
quote:
Het jaar van de tochtgate.quote:Op maandag 10 december 2018 11:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar Lewis won uiteindelijk het WK (lol)
Tevens het piekjaar van Hamilton en het eerste WK van Jizzy waarbij hij Teler versloeg.quote:
Ja, had ie toch frituurpan bij.quote:Op zondag 9 december 2018 22:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
nee nog niet.
Of bedoel je met de feather op Barney zijn hotelkamer gehaktballetjes eten?
Dit is satire hoop ik?quote:Op maandag 10 december 2018 12:10 schreef Masterminded het volgende:
Vrijdagmiddag wordt een streling voor het oog.
Dibo dartwinkel.nl genotquote:Op maandag 10 december 2018 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de 2-3 grootste online dartshops in Nederland? Darts Warehouse, Dartshopper en Dartwinkel?
Dartshop Zaanstadquote:Op maandag 10 december 2018 14:50 schreef heywoodu het volgende:
Wat zijn zo'n beetje de 2-3 grootste online dartshops in Nederland? Darts Warehouse, Dartshopper en Dartwinkel?
HG schimmelreiniger om even de voeg van t vrouwtje schoon te maken koekoekquote:Op maandag 10 december 2018 14:53 schreef de_boswachter het volgende:
Vanaf donderdag weer drie weken lang met de HG vlekkenreiniger langs het bankstel
Genottttt!!!
HG is wel een mooi merk.quote:Op maandag 10 december 2018 15:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
HG schimmelreiniger om even de voeg van t vrouwtje schoon te maken koekoek
Uiteraard. Mensen die regelmatig de vloer volgen, weten dat dit een kwelling wordt.quote:Op maandag 10 december 2018 14:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is satire hoop ik?
Ik kijk wel enorm uit naar de eerste twee avondjes.
24&31 december gewoon lekker naar kantoor denk ik. Toch geen potjes dan.quote:Op maandag 10 december 2018 17:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uiteraard. Mensen die regelmatig de vloer volgen, weten dat dit een kwelling wordt.
24 december was vorig jaar nog te doen omdat er toen voetbal was. Nu wordt het saai as fuck.quote:Op maandag 10 december 2018 17:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
24&31 december gewoon lekker naar kantoor denk ik. Toch geen potjes dan.
Zo wil ik ook wel 50,- winnenquote:
Misschien wordt Die Hard nog uitgezonden op tvquote:Op maandag 10 december 2018 17:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
24 december was vorig jaar nog te doen omdat er toen voetbal was. Nu wordt het saai as fuck.
quote:Op zondag 9 december 2018 16:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ach wat leuk, weer zo'n hondslelijk setje RTL7 pijlen. Nee bedankt.
Wat een foeilelijke barrel ook.quote:
quote:Jeffrey de Zwaan has found his walk on song for the PDC World Darts Championship. ‘The Black Cobra’ asked help from darts fans recently, as he was looking for a new song.
De Zwaan made his debut at the World Championship three years ago. At that time the Dutchman walked to the stage on the sounds of Moves Like Jagger, but that was not his own choice. De Zwaan had a hardcore song in his mind, but that choice was rejected by the PDC and Sky Sports.
The 22-year-old Dutchman will use Could you be Loved from Bob Marley as his walk on song this year. This song was emerged as the winner after fans sent over hundred suggestions.
Niet op de bank stuiteren bij DO YOU COME FROM A LAND DOWN UNDAAAAAAAAHquote:Op maandag 10 december 2018 19:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Whitlock heeft ook een low-energy walk-on en die werkt juist perfect voor hem
Nog drie dagen en dan thuiskomen van stage met WK Darts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |