Het slaat wel door hè. Vroeger waren er alleen marketingpoppetjes die dan een afwijkende kledingkeuze hadden maar nu zie ik regelmatig iemand met witte sneakers onder een "hip" pak rondlopen die dan iets probeert te verkopen. Dat gaat me te ver.quote:
Want?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo
Kost bedrijf gewoon potentieel geld
Matige bank als je niet bij MeesPierson zit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:14 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zit in Nederland nog bij de ABN AMRO overigens
Ja je moet het ook niet doen maar het is toch belachelijk dat je baas je naar huis stuurt vanwege je sokkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het slaat wel door hè. Vroeger waren er alleen marketingpoppetjes die dan een afwijkende kledingkeuze hadden maar nu zie ik regelmatig iemand met witte sneakers onder een "hip" pak rondlopen die dan iets probeert te verkopen. Dat gaat me te ver.
Marketingpoppetjes?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het slaat wel door hè. Vroeger waren er alleen marketingpoppetjes die dan een afwijkende kledingkeuze hadden maar nu zie ik regelmatig iemand met witte sneakers onder een "hip" pak rondlopen die dan iets probeert te verkopen. Dat gaat me te ver.
Er zijn klanten die hier over de vloer komen van bepaalde nationaliteiten die daar totaal op zouden afknappen.quote:
Sociaal recht heeft er ook een handje van, al snap ik daar de keuze volledig.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, geen last van.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:16 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn klanten die hier over de vloer komen van bepaalde nationaliteiten die daar totaal op zouden afknappen.
Nee, inderdaad dat is belachelijk. Maar dat kleding wel met name bepalend is voor een eerste indruk is natuurlijk zo klaar als een klontje.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja je moet het ook niet doen maar het is toch belachelijk dat je baas je naar huis stuurt vanwege je sokken
Lijkt de basisschool wel
Welke sector dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal denken maar in mijn sector sla je de plank volledig mis als je in volledig pak op sollicitatiegesprek komt.
Je doet de hospitality bij je bedrijf?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nette schoenen, nette spijkerbroek en overhemdje. Prima man.
Van die hippe bois en girls die out-of-the-box steevast rode Allstars onder een maatpak dragen om te laten zien hoe creatief ze zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Marketingpoppetjes?
Ik ben benieuwd hoe Roland hierover denkt.
Tja dat is in mijn sector schier onmogelijk. Die lui hebben nogal wat geld, Saind.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn een ander bedrijf te zoeken
ah Dutch Suit,quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
Gewoon nette schoenen, nette spijkerbroek en overhemdje. Prima man.
Want?quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat zou voor mij een reden zijn een ander bedrijf te zoeken
naja ik zie mezelf ook niet in jouw sector werkenquote:Op vrijdag 7 december 2018 13:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Tja dat is in mijn sector schier onmogelijk. Die lui hebben nogal wat geld, Saind.
Dat lijkt me heel sterk. Beter overdressed dan underdressed.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet niet wat jullie allemaal denken maar in mijn sector sla je de plank volledig mis als je in volledig pak op sollicitatiegesprek komt.
Niet zozeer, wel veel klantcontact in meetings. Maar ligt een beetje aan de sector natuurlijk. Bankensector en advocatuur zal wel iets anders zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Je doet de hospitality bij je bedrijf?
Oké dat is ook niks voor mij. Ik draag altijd nette schoenen.quote:Op vrijdag 7 december 2018 13:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van die hippe bois en girls die out-of-the-box steevast rode Allstars onder een maatpak dragen om te laten zien hoe creatief ze zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |