Ik liet net het liedje horen aan een niet ESF fan en hij vond het mooi.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb het zelf opgenomen voor morgenochtend. Nu visite. Maar volgende week ben ik er live bij als Seemone moet
Deden ze verleden jaar ook. Die Batista was vreselijk zeg. Ik val ook net in.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:44 schreef Cee het volgende:
Heb WiDM zitten kijken maar ben nu ingeschakeld, ik kijk wel vanaf het begin maar skip de niet boeiende stukjes! Waarom moeten ze ook een cover zingen?
Heb je geen France/direct 2,quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Waar schakel ik in? Ik vind maar nergens een goede stream.
Volgens mij heeft Greys een stream geplaatst.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
TV5 mondequote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
Batistaquote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:26 schreef Cee het volgende:
Die vrouw in het wit op de trap, die kwam nauwelijks boven de muziek uit (volgens mij maar goed ook)
Doet deze het ook niet bij jou?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb geen Franse tv in mijn ouderwetse pakket en de streams doen het bij mij niet...
Zo toch nog maar even proberen, anders geef ik het op
Deze wel ja! Gek dat ik die net niet vond via Facebook. Bedankt!quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Doet deze het ook niet bij jou?
https://www.facebook.com/EurovisionFrance/videos/236853310534431/
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Deze wel ja! Gek dat ik die net niet vond via Facebook. Bedankt!
Bilal kwam inderdaad saai over, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 22:37 schreef Greys het volgende:
Ik las op Twitter dat de esf community Bilal vrij saai vond en dat Aysat vocaal heel zwak is maar het lied heel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |