abonnement Unibet Coolblue
pi_183583111
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:58 schreef miss_sly het volgende:
O, die vind ik wel erg mooi, douche-eendje!

Mijne is niet heel mooi, maar wel acceptabel, vind ik. Simpel zwart en recht. Ik was echt op zoek naar een tracker waarmee ik mijn gewone bewegingspatroon en mijn sporten kon vastleggen. Ik hou wel van die getalletjes en vergelijkingen met mezelf :)

Ik vind het alleen wel jammer dat ik hem bij een mudmasters niet aan kan houden. Dat durf ik niet aan, niet vanwege het water, want hij is waterdicht, maar omdat ik toch van anderen had gehoord dat de modder/zandkorrels het opladen later moeilijk tot onmogelijk maakten. Ik zou wel eens willen zien wat dat doet met stappen, hartslag, stress en calorieverbruik!
Kun je m niet onder de kraan schoonmaken dan?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 13:07:48 #52
5428 crew  miss_sly
pi_183583164
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kun je m niet onder de kraan schoonmaken dan?
Nou ja, volgens iemand die het heeft geprobeerd niet dus. En dat risico wil ik niet nemen, want ik wil mijn tracker echt niet kwijt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_183583300
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 13:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Voor mij heel simpel, ik wilde een vierkant kastje. Foto's kijk ik liever op een iets groter scherm, niet eens in me opgekomen om die op mijn horloge te willen.
Ja, snap ik wel! Ik vind t wel leuk nu ik het heb, maar om daar specifiek een horloge voor te kopen is ook weer zoiets... :P

Ik kan niet horen, dus ben blij met een ding om mijn pols dat trilt als er een mail of appje binnenkomt en dat ik die dan ook meteen helemaal kan lezen. Anders zou ik continu mijn mobiel voor mijn neus hebben liggen (want kind op opvang en stel dat er iets is). Nu ligt die lekker in mijn tas in de kast. Als er iets belangrijks is dat ik moet beantwoorden, pak ik hem wel.

Maar qua sporten is ie - op zwemmen na - wel vergelijkbaar. Kan ook verschillende activiteiten selecteren. Slaap bijhouden kan ie ook, maar nog niet geprobeerd :)
pi_183583716
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 11:50 schreef Aerenia het volgende:
Waarom is iedereen toch zo weg van die fitbit-dingen? Je kan er toch amper iets mee? :D Ik heb een Fossil Q-venture (roségoud met bling), waarop ik allemaal foto's van mijn kint heb gezet (elke keer als ik kijk, heb ik een andere foto als achtergrond). Hij houdt mijn stappen en beweging bij. Krijg alle mails, appjes en andere meldingen volledig in beeld, hij vertaalt, er zit GoogleMaps op, werkt via wifi (als ik mijn telefoon thuis laat liggen, krijg ik op t werk nog berichten) en best of all... Krijg elke dag een inspirerende quote vandaag van Joost van den Vondel :+

Ik heb niks gekregen van Sint. Ook niet voor mijn verjaardag maandag ;( Maar mijn A'tje is op die dagen wel enorm verwend :')
Als ik lees wat jouw Fossil kan dan vraag ik me af hoe groot ie dan is ;).
Ik hoef er geen foto's oid op te zien. Dat hij melding geeft als mijn telefoon over gaat of als ik een app heb vind ik nog wel handig.
Lees verderop dat je niet kan horen, dan is het inderdaad wel handig dat je die meldingen krijgt.
Ik kan ze met mijn fitbit ook aan of uit zetten, maar dan moet 'ie dus wel synchorniseren anders werkt het niet ;)

Leandra, heerlijk rustig!

Douche-eendje: die ziet er inderdaad uit als een "gewoon" horloge, grappig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:46 schreef trui het volgende:
Ik heb wel een fitbit (Versa, ook geschikt om mee te zwemmen) maar kreeg op een gegeven moment ook problemen met synchroniseren met m'n telefoon, net als jij, Nijna. Heb jij ook een Huawei? Bij mij deed hij 't eerst wel, en daarna niet meer. Ik heb toen een nieuwe toegestuurd gekregen en nu gaat het wel weer goed. Dus misschien toch de moeite waard om het aan te kaarten bij de winkel waar je 'm gekocht hebt.

Ik hoef ook geen foto's of mail via m'n activity tracker, die gebruik ik echt voor de stappen, hartslag, slaap en dus ook bij 't zwemmen tegenwoordig (moet ik wel weer eens gaan, ahum).
Ja, ook Huawei. Heb je het over telefoon of tracker waar je een nieuwe voor hebt gekregen?
Is wel de moeite om even achteraan te gaan.

Miss_sly, dat risico met zand en modder zou ik ook niet nemen!
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 7 december 2018 @ 13:38:28 #55
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183583757
De tracker!
in de haak.
pi_183584138
Ik heb een versa. Maar allerliefst draag ik gewoon mijn gewone horloge, een swatch skin. Ultralicht dun en hoeft niet opgeladen of uit in water. Blijft mijn favoriet. En geen berichten nog tracker. Mis het niet.
Met een meidenkwartet
pi_183584233
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 12:58 schreef miss_sly het volgende:
O, die vind ik wel erg mooi, douche-eendje!

Mijne is niet heel mooi, maar wel acceptabel, vind ik. Simpel zwart en recht. Ik was echt op zoek naar een tracker waarmee ik mijn gewone bewegingspatroon en mijn sporten kon vastleggen. Ik hou wel van die getalletjes en vergelijkingen met mezelf :)

Ik vind het alleen wel jammer dat ik hem bij een mudmasters niet aan kan houden. Dat durf ik niet aan, niet vanwege het water, want hij is waterdicht, maar omdat ik toch van anderen had gehoord dat de modder/zandkorrels het opladen later moeilijk tot onmogelijk maakten. Ik zou wel eens willen zien wat dat doet met stappen, hartslag, stress en calorieverbruik!
*Lurker meldt*
Ik doe dezelfde sport, en ken een hoop mensen die wél met hun sporthorloge meedoen aan survivalruns/mudruns. Je kunt er een soort band omheen dragen die hem beschermt tegen zwaar krassen en stoten (dat risico is blijkbaar groter dan de modder - ik heb nooit iemand gehoord over modder maar wel over butsen/stoten/scheuren/kwijtraken)
  Moderator vrijdag 7 december 2018 @ 14:10:18 #58
5428 crew  miss_sly
pi_183584332
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 14:05 schreef Tele6 het volgende:

[..]

*Lurker meldt*
Ik doe dezelfde sport, en ken een hoop mensen die wél met hun sporthorloge meedoen aan survivalruns/mudruns. Je kunt er een soort band omheen dragen die hem beschermt tegen zwaar krassen en stoten (dat risico is blijkbaar groter dan de modder - ik heb nooit iemand gehoord over modder maar wel over butsen/stoten/scheuren/kwijtraken)
O, dan zal ik daar eens naar kijken, een beschermband dus.
Ik wil zo graag mezelf eens tracken :)
Dank je!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_183588577
Trui, ik ga er eens even achteraan, bedankt voor de tip!
Mama van 2 lieve meiden :)
  vrijdag 7 december 2018 @ 17:53:26 #60
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183588981
Ik track helemaal niks. Ben ik de enige? Is dit zoiets als de mobiele telefoon, die eerst onzin leek? En toen de smartphone? En dat dan op een gegeven moment 90% van de mensen om is?

Kwam trouwens vooral vragen hoe het met je dochter is, Cathmar.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183589070
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik track helemaal niks. Ben ik de enige? Is dit zoiets als de mobiele telefoon, die eerst onzin leek? En toen de smartphone? En dat dan op een gegeven moment 90% van de mensen om is?

Kwam trouwens vooral vragen hoe het met je dochter is, Cathmar.
Nog steeds in het zh maar nu 12 uur koortsvrij. Hoop dat we het ergste hebben gehad en dat de medicijnen eindelijk aanslaan. Wat heeft ze zich beroerd gevoeld mijn meisje. Wat ben ik blij dat ik maandag naar het zh gegaan ben met haar
Met een meidenkwartet
  vrijdag 7 december 2018 @ 17:59:31 #62
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_183589081
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:58 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nog steeds in het zh maar nu 12 uur koortsvrij. Hoop dat we het ergste hebben gehad en dat de medicijnen eindelijk aanslaan. Wat heeft ze zich beroerd gevoeld mijn meisje. Wat ben ik blij dat ik maandag naar het zh gegaan ben met haar
Nou! Fijn is dat. En ook fijn dat ze wat opknapt. Was het toch gewoon een longontsteking dus?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_183589114
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik track helemaal niks. Ben ik de enige? Is dit zoiets als de mobiele telefoon, die eerst onzin leek? En toen de smartphone? En dat dan op een gegeven moment 90% van de mensen om is?

Kwam trouwens vooral vragen hoe het met je dochter is, Cathmar.
Ik gebruik hem vooral als stappenteller om te kijken of ik een beetje voldoende beweeg, want veelal zittend werk. Maar de app die bij de mijne hoort heeft ook nog een pregnancy mode waarin je dus je gewicht kunt bijhouden en wekelijks tips krijgt. En we hebben een withings thermometer, die zit er ook aan gekoppeld :P
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:58 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nog steeds in het zh maar nu 12 uur koortsvrij. Hoop dat we het ergste hebben gehad en dat de medicijnen eindelijk aanslaan. Wat heeft ze zich beroerd gevoeld mijn meisje. Wat ben ik blij dat ik maandag naar het zh gegaan ben met haar
Wat fijn dat het beter gaat Cathmar!
  vrijdag 7 december 2018 @ 18:04:06 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_183589148
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:58 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Nog steeds in het zh maar nu 12 uur koortsvrij. Hoop dat we het ergste hebben gehad en dat de medicijnen eindelijk aanslaan. Wat heeft ze zich beroerd gevoeld mijn meisje. Wat ben ik blij dat ik maandag naar het zh gegaan ben met haar
Oh, gelukkig, dat lijkt de goede kant op te gaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_183589625
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:59 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Nou! Fijn is dat. En ook fijn dat ze wat opknapt. Was het toch gewoon een longontsteking dus?
Longoedeem. Vocht in de long.
Met een meidenkwartet
pi_183591515
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik track helemaal niks. Ben ik de enige? Is dit zoiets als de mobiele telefoon, die eerst onzin leek? En toen de smartphone? En dat dan op een gegeven moment 90% van de mensen om is?

Kwam trouwens vooral vragen hoe het met je dochter is, Cathmar.
Ik ben voor mijn verjaardag op zoek naar een nieuw horloge. Een gewone. Met klokje, niks digitaals. Dus je bent niet de enige die er niks mee heeft :)
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:31:54 #67
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183594307
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2018 17:53 schreef Lemijn het volgende:
Ik track helemaal niks. Ben ik de enige? Is dit zoiets als de mobiele telefoon, die eerst onzin leek? En toen de smartphone? En dat dan op een gegeven moment 90% van de mensen om is?
Ik weet niet, vind het zelf aan de ene kant ook best een beetje overbodig, maar ik merk wel dat het mij motiveert om meer te bewegen, beetje kinderachtig van me maar allez. :)
in de haak.
  vrijdag 7 december 2018 @ 21:35:20 #68
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_183594413
Fijn dat ze nu in elk geval koorts rij is, Cathmar. Hopelijk kan ze snel naar huis.
in de haak.
pi_183595279
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 19:49 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ik ben voor mijn verjaardag op zoek naar een nieuw horloge. Een gewone. Met klokje, niks digitaals. Dus je bent niet de enige die er niks mee heeft :)
Oe, ik kan Jacob Jensen aanbevelen. Moet natuurlijk wel je smaak zijn! Hier ook geen fitbit of iets dergelijks.
pi_183595320
Cathmar, wat schrikken! Hopelijk gaat het snel beter.

SQ een nieuwe baan, gefeliciteerd!
En BE spannende tijden...

Ik ben om wat betreft de Fitbit. Heb 'm in eerste instantie genomen (gekregen, ik vond hem zelf te duur) voor het hardlopen, maar draag hem in de praktijk altijd. Goede bewustwording en ik ben een cijfertjesfreak :P

Al mijn shirtjes krijgen ineens van die gaatjes ter hoogte van de knoop. :( Oude, redelijk nieuwe, ineens allemaal tegelijk. Grrr.
pi_183595581
Ik hou ook van cijfers O+ Ik denk er dan ook over om binnenkort overstag te gaan, ook omdat ik laatst ergens las dat je het ook zou kunnen gebruiken als wekker :+ Ik zoek al een tijdje een losse wekker die trilt als alarm (om de rest van de familie niet wakker te maken) en om zo de telefoon beneden te laten en eindelijk weer eens een boek te gaan lezen in bed 8-)
pi_183595611
Klopt. Moet je wel met dat ding om willen slapen. Ik merk dat ik het best irritant vind dat ie 's nachts vrij veel licht geeft als ik me omdraai.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_183598642
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Klopt. Moet je wel met dat ding om willen slapen. Ik merk dat ik het best irritant vind dat ie 's nachts vrij veel licht geeft als ik me omdraai.
Dat vind ik ook! Mijn garmin is echt wel fel. Leuk ook als je de kinderen nasr bed brengt en zij denken dat het jinglebellstijd is.

Ik ben erg blij met mn Garmin vivoactive. Leuk om inzicht te krijgen in mn beweeg- en slaappatroon. In de ochtend kunnen man en ik ook met feiten op tafel eens worden over wie de kutste nacht had :P
pi_183600360
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 december 2018 00:48 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]
...

In de ochtend kunnen man en ik ook met feiten op tafel eens worden over wie de kutste nacht had :P
:D _O-
pi_183600777
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 december 2018 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Klopt. Moet je wel met dat ding om willen slapen. Ik merk dat ik het best irritant vind dat ie 's nachts vrij veel licht geeft als ik me omdraai.
Kun je dat licht dan niet uitzetten?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')