Wat is deze?quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Guti is echt een absolute verademing t.o.v. Pereiro. Mijn god, waarom is dit niet 14 speelronden geleden al gebeurd?
Je speelt tegen Excelsior hansquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:49 schreef nickhguitar het volgende:
Guti is echt een absolute verademing t.o.v. Pereiro. Mijn god, waarom is dit niet 14 speelronden geleden al gebeurd?
Het spel is op de wagen. (ik weet dat dit nergens op slaat maar wil het gewoon gezegd hebben.)quote:
Dat niet alleen. Niemand heeft ongestraft kritiek op Gastongod Pereirogenot.quote:Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je speelt tegen Excelsior hans
Geen penalty idd... Maar hoe ze het weer doen met de var minutenlang is amateuristisch als wat natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat vinden we overigens van het penalty moment boys?
Ik wist niet dat de VAR die terug kon draaien eigenlijk. Dacht alleen goals en eventuele rode kaart-momenten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Pingel. 100%. Hij duwt, dat is een opzettelijke poging om Lozano uit balans te brengen. Dus is het een overtreding en dus een strafschop.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Duwt em in zn rug waardoor lozano uit balans raakt,100% penalquote:Op vrijdag 7 december 2018 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Met Pereiro speelde je ook tegen gehandicaptenquote:Op vrijdag 7 december 2018 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je speelt tegen Excelsior hans
Hey! Niet zo he. Enorme Gutiboi dat je er loopt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al die Pereirobois mad omdat Guti hem uit de basis powned
Tu es un pessimiste!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |