VAR had niet in mogen grijpen. Mag nl alleen indien het overduidelijk een onjuiste beslissing was. En je kan hem geven.quote:Op vrijdag 7 december 2018 23:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat vinden we overigens van het penalty moment boys?
Niet als het in de middencirkel gebeurt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duw van achter is eigenlijk altijd wel een pingel
Ik weet niet of Guti al het verdedigende werk van Hendrix over kan nemen en dan toch nog tot zijn recht kan komen. Hendrix speelde gisteren wel weer prima, ballen afpakken en aan één van de creatieve spelers afgeven. Meer niet. Dan is hij gewoon heel nuttig in dit team. Eigenlijk zou Guti het beste in de rol van Rosario passen. Maar het zou zeer onterecht zijn als die eruit gehaald wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:29 schreef BadderHaring het volgende:
Guti speelde prima, maar zou verder naar achteren op het middenveld nog beter zijn. Hendrix eruit, Guti daar en Malen voor Pereiro.
Tegen de mindere goden kan dat best.quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:22 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik weet niet of Guti al het verdedigende werk van Hendrix over kan nemen en dan toch nog tot zijn recht kan komen. Hendrix speelde gisteren wel weer prima, ballen afpakken en aan één van de creatieve spelers afgeven. Meer niet. Dan is hij gewoon heel nuttig in dit team. Eigenlijk zou Guti het beste in de rol van Rosario passen. Maar het zou zeer onterecht zijn als die eruit gehaald wordt.
Het kan, maar ik denk dat Guti beter uit de verf komt als hij verder naar voren staat, het spel kan verdelen en iets minder bezig hoeft te zijn met verdedigen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tegen de mindere goden kan dat best.
Allemaal even lachenquote:Op zaterdag 8 december 2018 08:09 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet als het in de middencirkel gebeurt.
Dit was de kampioenswedstrijd!quote:
Scheids is natuurlijk ook wel een droplul. Hoezo trek je na het zien van die beelden je keutel in? Ik kan me voorstellen dat je denkt:"Was maar een zacht duwtje en Lozano valt makkelijk." maar het wás een duw in de rug die heel bewust gegeven wordt en met het doel om te hinderen. In de zestien.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
VAR had niet in mogen grijpen. Mag nl alleen indien het overduidelijk een onjuiste beslissing was. En je kan hem geven.
Maar goed, over de VAR raken we de komende jaren niet uitgepraat.
Het is wat vroeg om al dronken te zijn joh.quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Malen moet gewoon op de plek van Lozano. Ff lekker banken chucky.
Bergwijn op 10quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:29 schreef BadderHaring het volgende:
Guti speelde prima, maar zou verder naar achteren op het middenveld nog beter zijn. Hendrix eruit, Guti daar en Malen voor Pereiro.
Eens. Een dikke score is leuk, maar een wedstrijd kun je dit niet noemen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:02 schreef satecl het volgende:
Eredivisie is gewoon geen kut aan met dit soort tegenstanders.
Het wordt tijd voor 16 clubs. 1 keer tegen elkaar, en dan 2 poules die nog 2 keer tegen elkaar spelen.
Tussendoor nog een beker samen met de Belgen.
Voor PSV en Ajax wordt het dan ook weer een beetje leuk.
Wat is dit voor waanzin?quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:02 schreef satecl het volgende:
Het wordt tijd voor 16 clubs. 1 keer tegen elkaar, en dan 2 poules die nog 2 keer tegen elkaar spelen.
Dat zal inderdaad wel de conclusie bij ze zijnquote:Op zaterdag 8 december 2018 09:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het trieste is dat zowel VAR als arbiter waarschijnlijk heel trots op zichzelf zijn nu. "Hebben we toch mooi laten zien dat we niet zomaar pingels uitdelen en ons laten foppen door zo'n duikelaartje!".
Onbegrijpelijk inderdaad. De regels zijn best wel duidelijk. Maar niet voor de mensen die erover gaan. De mensen in het busje willen subjectiviteit inbrengen (wat een scheids normaal natuurlijk doet), maar daar is de VAR nou weer net niet voor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 07:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
VAR had niet in mogen grijpen. Mag nl alleen indien het overduidelijk een onjuiste beslissing was. En je kan hem geven.
Maar goed, over de VAR raken we de komende jaren niet uitgepraat.
Of je zorgt voor eerlijkere verdeling van tv gelden zodat het rechter rijtje wat sterker wordt.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:02 schreef satecl het volgende:
Eredivisie is gewoon geen kut aan met dit soort tegenstanders.
Tussendoor nog een beker samen met de Belgen.
Voor PSV en Ajax wordt het dan ook weer een beetje leuk.
Dat zal wel wat uithalen ja, flinke pot met geld.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of je zorgt voor eerlijkere verdeling van tv gelden zodat het rechter rijtje wat sterker wordt.
De grap is dat als de scheids in eerste instantie niet had gefloten ik het wel had zien gebeuren dat de VAR dan juist had ingegrepen om wel een penalty te gevenquote:Op zaterdag 8 december 2018 10:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dat zal inderdaad wel de conclusie bij ze zijn.
Ze lieten bij fox ook een moment van 1 a 2 weken geleden zien. En dat was precies hetzelfde.. en die penalty werd niet teruggedraaid.
Kunnen ze misschien een eretreffer forcerenquote:Op zaterdag 8 december 2018 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Of je zorgt voor eerlijkere verdeling van tv gelden zodat het rechter rijtje wat sterker wordt.
Of een keer op doel kunnen schieten.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kunnen ze misschien een eretreffer forceren
Zoet geen 1x in beeld gezien tegen Excelsiorquote:Op zaterdag 8 december 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of een keer op doel kunnen schieten.
Ja. Nergens zo scheef als in Nederland.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zal wel wat uithalen ja, flinke pot met geld.
het profvoetbal in NL is gewoon aan het afsterven, PSV en Ajax zijn de Excelsiors van Europa, Excelsior had vorig jaar ook een goed jaar maar nu is het weer niks.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het klassenverschil tussen PSV en Barcelona was een stuk kleiner dan tussen PSV en Excelsior.quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
het profvoetbal in NL is gewoon aan het afsterven, PSV en Ajax zijn de Excelsiors van Europa, Excelsior had vorig jaar ook een goed jaar maar nu is het weer niks.
daarom zeg ik toch vorig jaar had Excelsior een goed jaar, dit jaar niet en verder denk ik dat het in verhouding wel meevalt dat klassenverschil.quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het klassenverschil tussen PSV en Barcelona was een stuk kleiner dan tussen PSV en Excelsior.
Ik weet niet hoor maar de laatste weken is hij stukken minder.quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is wat vroeg om al dronken te zijn joh.
Nou ja, dat gelul van Derksen en die statistieken van de telegraaf hoe vaak er een kaart uitgedeeld wordt na een overtreding op hem beïnvloed de scheidsrechter ook hier denk ik.quote:Op zaterdag 8 december 2018 09:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Scheids is natuurlijk ook wel een droplul. Hoezo trek je na het zien van die beelden je keutel in? Ik kan me voorstellen dat je denkt:"Was maar een zacht duwtje en Lozano valt makkelijk." maar het wás een duw in de rug die heel bewust gegeven wordt en met het doel om te hinderen. In de zestien.
Mocht de scheids dat in een vlaag van verstandsverbijstering écht compleet ontgaan zijn dan zou hij eigenlijk geel moeten geven voor een schwalbe. Op alle manieren een wanvertoning van de arbitrage dus.
Het trieste is dat zowel VAR als arbiter waarschijnlijk heel trots op zichzelf zijn nu. "Hebben we toch mooi laten zien dat we niet zomaar pingels uitdelen en ons laten foppen door zo'n duikelaartje!".
quote:Zakaria Labyad was anderhalf jaar lang een van de uitblinkers bij FC Utrecht en zag zijn goede spel in de Domstad afgelopen zomer beloond worden met een transfer naar Ajax. Met zijn overstap naar Ajax kwam er voor de spelmaker een droom uit, aangezien de aanvallende middenvelder, die zijn opleiding genoot bij PSV, al van jongs af aan fan is van de club: “Je ziet dat het hier enorm is, tijdens de oefenwedstrijden van begin af aan al. Toen ik als kleine jongen bij PSV in de jeugd speelde, was ik al fan van Ajax. Ik weet nog dat Wiljan Vloet hoofd jeugdopleiding was en ik bij PSV kwam in een Ajax-trainingspak. Ik dacht er niet bij na, omdat de kleding van Ajax heel mooi was. Van jongs af aan wist ik al dat Ajax de grootste club van Nederland was”
Eng mannetjequote:15 januari 2015
De directie van PSV was daar niet blij mee, maar inmiddels is de kou volgens Labyad uit de lucht. Als speler van Vitesse kwam hij technisch manager Marcel Brands onlangs tegen en gaf hij hem een hand en een knuffel. "Ik begreep ook wel dat het hard was aangekomen. Een jongen uit de eigen jeugd die zomaar wegging. Ik was er opgegroeid, opgevoed. Het was niet de leukste manier om te vertrekken", aldus Labyad. "PSV blijft voor mij de mooiste club van Nederland."
Ja 1x, toen pakte snel viergever de bal voor zijn neus weg...quote:Op zaterdag 8 december 2018 11:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zoet geen 1x in beeld gezien tegen Excelsior
Zegt Viergever nu ook dat PSV de mooiste club van NL is?quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
vraag het ook even aan Viergever, wiens brood men eet diens woord men spreekt
Hij kwam wel in PSV-trainingspak naar de Toekomst.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zegt Viergever nu ook dat PSV de mooiste club van NL is?
Verstandige jongen die erg ver gaat komen, dus.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:53 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij kwam wel in PSV-trainingspak naar de Toekomst.
Haha Markquote:Van Bommel lichtte zijn keuze voor Gutiérrez toe. "Het is een slimme speler met de juiste passing en met gevoel om tussen de linies te spelen. Dat heeft Gastón (Pereiro, red) ook, maar nu heb ik even voor hem gekozen."
Het een sluit het ander niet uit tochquote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Haha MarkWaarom zien we dat bij Pereiro dan zo weinig?
Hij kan natuurlijk moeilijk zeggen:"Ik heb voor Guti gekozen omdat Gaston al weer een tijdje aan het lapzwansen is en ik het wel mooi geweest vond onderhand...."quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Mwaaaa...Eigenlijk zegt hij dat hij fan was van Ajax omdat het grootste club is, maar dat hij PSV de mooiste club vindt.quote:
Aha. Zoals 80% van de Ajax-fans dus?quote:Op zaterdag 8 december 2018 20:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwaaaa...Eigenlijk zegt hij dat hij fan was van Ajax omdat het grootste club is, maar dat hij PSV de mooiste club vindt.
Ik kan dit bevestigen. PSV is hot. Ook in USA bij de Mexicanen.quote:Toon Gerbrands: 'Het is echt zo dat na Barcelona en Real Madrid PSV komt in Mexico'
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen Excelsior ging algemeen directeur Toon Gerbrands dieper in op de connectie van PSV met Mexico. "We zijn een jaar bezig geweest in Mexico om dit te regelen. Het ambassadeurschap van Salcido is daar een uitvloeisel van, maar ook de connectie met Chivas", aldus Gerbrands in gesprek met Fox Sports. "Er zijn honderd miljoen mensen daar. Het nieuws dat PSV gaat samenwerken met zo'n club is voorpaginanieuws."
De populariteit van PSV in Mexico is zo groot dat na Barcelona en Real Madrid de club al op de derde plaats komt. "Dat is echt zo", geeft de algemeen directeur aan. "We werden vorig voorjaar verrast toen wij het rugnummer bekend maakten van Lozano. We kregen toen 18 miljoen hits. Op een gegeven moment waren we bijna populairder in Mexico City dan in Eindhoven."
Gerbrands ging verder: "Er is daar een gigantische markt, dus wij zijn daar heen geweest. De connectie is nu gelegd. Nu hebben we Salcido die dan ambassadeur wordt, maar ook alle andere spelers die daar op reageren. Voor ons is het echt een heel interessante connectie."
Op meerdere vlakken is er voor PSV veel te halen in Noord-Amerika. "Een club als Chivas heeft een database van 140 miljoen mensen. Als wij een wedstrijd zouden spelen in Amerika, waar 10 miljoen volgers zitten, weten we honderd procent zeker dat een Orange Bowl met 110.000 toeschouwers direct vol zit als wij daar komen. We hebben op dit moment ook meer dan 20 aanbiedingen om oefenwedstrijden te spelen, dus er zitten meerdere kanten aan deze connectie."
Tijd voor een Mexicaanse shirtsponsor.quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. PSV is hot. Ook in USA bij de Mexicanen.
Mora Mexicanoquote:Op zaterdag 8 december 2018 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijd voor een Mexicaanse shirtsponsor.
Dat noemen zij de Carrero, toch?quote:
Ach, wat schattig. Een poging tot grapjes maken.quote:Op zondag 9 december 2018 06:07 schreef Scarface88 het volgende:
Binnenkort geen Bavaria meer geschonken in het Philips stadion maar Corona. Burritos en tacos eten tijdens de wedstrijd in plaats van een frikandel en friet. Mark laat een dikke snor staan en zal 'el Mark' genoemd worden. Het nieuwe clublied niet meer vooruit nu rood-witten maar vamos rojos blancos.
voor Taco Bell kwam het allemaal te laatquote:Op zondag 9 december 2018 06:07 schreef Scarface88 het volgende:
Binnenkort geen Bavaria meer geschonken in het Philips stadion maar Corona. Burritos en tacos eten tijdens de wedstrijd in plaats van een frikandel en friet. Mark laat een dikke snor staan en zal 'el Mark' genoemd worden. Het nieuwe clublied niet meer vooruit nu rood-witten maar vamos rojos blancos.
Dit zou ik prima vinden, wel met limoentjequote:Op zondag 9 december 2018 06:07 schreef Scarface88 het volgende:
Binnenkort geen Bavaria meer geschonken in het Philips stadion maar Corona . Burritos en tacos eten tijdens de wedstrijd in plaats van een frikandel en friet. Mark laat een dikke snor staan en zal 'el Mark' genoemd worden. Het nieuwe clublied niet meer vooruit nu rood-witten maar vamos rojos blancos.
Hoe weet jij dit? Woon jij in amerika dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 21:30 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen. PSV is hot. Ook in USA bij de Mexicanen.
Voer hem nou niet.quote:Op zondag 9 december 2018 10:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit? Woon jij in amerika dan?
sorryquote:
Omdat hij te weinig energie in een wedstrijd legt. In principe zegt Mark hier niks geks; Gut en Pereiro zijn eigenlijk de enige 2 spelers die goed op die positie (CAM) kunnen spelen. Ik vind ze aan de bal beide heel goed, zonder bal minder. Ook Guti is dan een soort light versie van Toni Kroos. Verschil is dat hij nog wel moeite doet om ook verdedigen iets bij te dragen. Ik zou als Rosario/Hendrix zijnde helemaal leip worden als ik 90 minuten lang liep te buffelen en dan zie je Pereiro een wandelvierdaagse voor je ogen voltooien.quote:Op zaterdag 8 december 2018 18:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zondag 9 december 2018 11:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Omdat hij te weinig energie in een wedstrijd legt. In principe zegt Mark hier niks geks; Gut en Pereiro zijn eigenlijk de enige 2 spelers die goed op die positie (CAM) kunnen spelen. Ik vind ze aan de bal beide heel goed, zonder bal minder. Ook Guti is dan een soort light versie van Toni Kroos. Verschil is dat hij nog wel moeite doet om ook verdedigen iets bij te dragen. Ik zou als Rosario/Hendrix zijnde helemaal leip worden als ik 90 minuten lang liep te buffelen en dan zie je Pereiro een wandelvierdaagse voor je ogen voltooien.
Dat kan wel, maar dan moet je van het kaliber Messi/Ronaldo/Sjaak Polak zijn.
lolquote:
Joh dat je je hier zo druk om kunt makenquote:
Gelachen. Wat maak je jezelf toch vaak belachelijk.quote:Op zondag 9 december 2018 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax had gisteren trouwens in de 6e minuut donkerrood moeten hebben. Matthijs de Ligt die doorgebroken PEC speler vloert. Waar is de VAR dan? Echt mensen die denken dat de VAR de competitie eerlijker maakt moeten maar eens een aantal wedstrijden van Ajax dit seizoen analyseren. Zo ook VVV uit zuivere goal VVV afkeuren en Ajax laatste minuut onverdiende pingel.
En wij gisteren weer genaaid door de VAR. Niet dat t wat uit had gemaakt maar het was wel een penalty.
quote:Op zondag 9 december 2018 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelachen. Wat maak je jezelf toch vaak belachelijk.
Lekker duidelijk op een plaatjequote:Op zondag 9 december 2018 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen rood???
Op basis van dit plaatje zou je dat kunnen zeggen. Maar als je de bewegende beelden ziet, dan zie je dat hij de bal veel te ver voor zich uitspeelt en hij dus geen scoringskans meer zou krijgen. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.quote:Op zondag 9 december 2018 18:54 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is geen rood???
Elke voetbalanalist vond het rood. Ajacieden niet natuurlijk.quote:
quote:Op zondag 9 december 2018 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Elke voetbalanalist vond het rood. Ajacieden niet natuurlijk.
Perez niet. (inb4 dat is ook een ajacied!!)quote:Op zondag 9 december 2018 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Onzin. Een PEC speler zou rood hebben gehad dat weet je zelf ook. Thorsby kreeg voor een zelfde situatie rood twee weken geleden tegen ons. (Dankzij VARquote:Op zondag 9 december 2018 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van dit plaatje zou je dat kunnen zeggen. Maar als je de bewegende beelden ziet, dan zie je dat hij de bal veel te ver voor zich uitspeelt en hij dus geen scoringskans meer zou krijgen. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.
quote:Als dit niet als rood bestraft wordt(doorgebroken speler), dan hoop ik voor de #VAR dat het dus geen overtreding was van De Ligt...Terugdraaien van gele kaart kan dus niet door VAR.#PECAJA#varvandeweek — Pierre van Hooijdonk (@pierrevh17) 8 december 2018
Maak me er niet druk om hoor.quote:Op zondag 9 december 2018 18:25 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Joh dat je je hier zo druk om kunt makenDie gast die warmt nou het bankje op bij een concurrent, laat gaan. Het is niet zo dat hij bepalend is ofzo, integendeel.
Was ook gewoon roodquote:Op zondag 9 december 2018 18:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
JANKENquote:Op zondag 9 december 2018 18:50 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax had gisteren trouwens in de 6e minuut donkerrood moeten hebben. Matthijs de Ligt die doorgebroken PEC speler vloert. Waar is de VAR dan? Echt mensen die denken dat de VAR de competitie eerlijker maakt moeten maar eens een aantal wedstrijden van Ajax dit seizoen analyseren. Zo ook VVV uit zuivere goal VVV afkeuren en Ajax laatste minuut onverdiende pingel.
En wij gisteren weer genaaid door de VAR. Niet dat t wat uit had gemaakt maar het was wel een penalty.
We kunnen wel gerust stellen dat de VAR een mislukt experiment is en wel om 2 redenen. 1: alle vaart wordt uit het spel gehaald wanneer de VAR ingeschakeld wordt en 2: ALS de VAR dan ingeschakeld wordt dan blijft het alsnog een menselijke beslissing, het enige verschil is dat diegene wat meer tijd heeft. Ik zie er persoonlijk nog geen meerwaarde in; meer discutabele momenten dan duidelijke momenten gehad eigenlijk.quote:Op zondag 9 december 2018 20:02 schreef TehRocks het volgende:
Als Thorsby rood krijgt kun je hem ook aan de Ligt geven. Ik vond Thorsby wat aan de zware kant.
Die goal van NAC van vandaag was een goed voorbeeld van hoe het wel kan.quote:Op zondag 9 december 2018 21:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We kunnen wel gerust stellen dat de VAR een mislukt experiment is en wel om 2 redenen. 1: alle vaart wordt uit het spel gehaald wanneer de VAR ingeschakeld wordt en 2: ALS de VAR dan ingeschakeld wordt dan blijft het alsnog een menselijke beslissing, het enige verschil is dat diegene wat meer tijd heeft. Ik zie er persoonlijk nog geen meerwaarde in; meer discutabele momenten dan duidelijke momenten gehad eigenlijk.
daarnaast raakt de ligt hem niet eens.quote:Op zondag 9 december 2018 18:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op basis van dit plaatje zou je dat kunnen zeggen. Maar als je de bewegende beelden ziet, dan zie je dat hij de bal veel te ver voor zich uitspeelt en hij dus geen scoringskans meer zou krijgen. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook al.
Gedeeltelijk onzin.quote:Op zondag 9 december 2018 21:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
We kunnen wel gerust stellen dat de VAR een mislukt experiment is en wel om 2 redenen. 1: alle vaart wordt uit het spel gehaald wanneer de VAR ingeschakeld wordt en 2: ALS de VAR dan ingeschakeld wordt dan blijft het alsnog een menselijke beslissing, het enige verschil is dat diegene wat meer tijd heeft. Ik zie er persoonlijk nog geen meerwaarde in; meer discutabele momenten dan duidelijke momenten gehad eigenlijk.
Iets met een spijker en een kopquote:Op zondag 9 december 2018 21:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk onzin.
Systeem is absoluut nog niet waterdicht. En je hebt wel een punt.
Maar, buitenspel is buitenspel. Links of rechtsom. De var zit hier gewoon goed en haalt gewoon de fouten (voor en nadeel) eruit.
De wedstrijd is eerlijker geworden. Door een x aantal momenten (wat ik zelf inderdaad ook nog aan de hoge kant vind) is de VAR ineens een mislukking.. Maar dat is te kort door de bocht.
Bij de duitsers werd er van de week ook een pingel gegeven waar er eigenlijk niks gebeurd. Var kijkt er na en doet niks (want de pingel blijft staan).
Zelfde als bij lozano. Alleen hier werd de pingel terecht ingetrokken.
Alleen het grote probleem is dat er teveel momenten zijn waarop er alsnog discussie is na een VAR en dat moet er gewoon uit.
Of het nou ervaring is, of toch als VAR een lichte voorkeur.. .of je wilt de wedstrijd niet teveel beinvloeden (zoals bij die gele /rode kaar van de Ligt.
In de bundesliga is het nu het 2de seizoen. In seizoen 1 was het hetzelfde als nu in nederland. Wisselvallig... maar wel eerlijker (over een heel seizoen gezien).
Je haalt fouten van scheidsrechters eruit. Dat is een feit. De persoonlijke discussie zal altijd wel blijven... wel of geen hands bijvoorbeeld...
Ramselaar zet echt geen stap teveel.quote:Op maandag 10 december 2018 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Gakpo on fire![]()
(Jong)PSV meest productieve ploeg in de KKD en Eredivisie
Het probleem is natuurlijk dat een onpartijdige er naar kijkt. Alleen is zijn waarneming natuurlijk nooit objectief. Het is voor de kijker frustrerend dat de verantwoordelijke op het veld niet meer op zijn verantwoordelijkheid aangekeken kan worden. Ze moeten de VAR zoals hawk eye bij tennis doen. Ieder team 2 mogelijkheden de scheids de herhaling te laten zien. Corrigeert de scheids zichzelf blijft de mogelijkheid behouden. Is er geen correctie dan blijft er 1 mogelijkheid over.quote:Op zondag 9 december 2018 21:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk onzin.
Maar, buitenspel is buitenspel. Links of rechtsom. De var zit hier gewoon goed en haalt gewoon de fouten (voor en nadeel) eruit.
De wedstrijd is eerlijker geworden. Door een x aantal momenten (wat ik zelf inderdaad ook nog aan de hoge kant vind) is de VAR ineens een mislukking.. Maar dat is te kort door de bocht.
Bij de duitsers werd er van de week ook een pingel gegeven waar er eigenlijk niks gebeurd. Var kijkt er na en doet niks (want de pingel blijft staan).
Alleen het grote probleem is dat er teveel momenten zijn waarop er alsnog discussie is na een VAR en dat moet er gewoon uit.
Of het nou ervaring is, of toch als VAR een lichte voorkeur.. .of je wilt de wedstrijd niet teveel beinvloeden (zoals bij die gele /rode kaar van de Ligt.
In de bundesliga is het nu het 2de seizoen. In seizoen 1 was het hetzelfde als nu in nederland. Wisselvallig... maar wel eerlijker (over een heel seizoen gezien).
Je haalt fouten van scheidsrechters eruit. Dat is een feit. De persoonlijke discussie zal altijd wel blijven... wel of geen hands bijvoorbeeld...
Geef hem groot gelijk.quote:Op maandag 10 december 2018 21:16 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ramselaar zet echt geen stap teveel.
Ik denk dat men beter gaat interpreteren wanneer 3D VAR wordt ingevoerd.quote:Op zondag 9 december 2018 21:26 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Gedeeltelijk onzin.
Hoe ver zit die nog van het eerste af qua niveau?quote:Op maandag 10 december 2018 21:12 schreef PSVCL het volgende:
Gakpo on fire![]()
(Jong)PSV meest productieve ploeg in de KKD en Eredivisie
Lastig inschatten na een paar potjes van Jong PSV te hebben gezien,hij boekt iig wel progressie en is constant.quote:Op dinsdag 11 december 2018 03:45 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Hoe ver zit die nog van het eerste af qua niveau?
Dat vind je alleen maar omdat hij Marokkaans praat.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:09 schreef PSVCL het volgende:
Triest hoe PSV(bommel) met Ramselaar omgaat
Heb hem nooit “Marokkaans” horen pratenquote:Op dinsdag 11 december 2018 07:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat vind je alleen maar omdat hij Marokkaans praat.
Wat moet hij dan? Gewoon Ramselaar opstellen omdat hij het zielig voor hem vind? Het is z'n taak om wedstrijden te winnen en niet om spelers blij te houden.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:09 schreef PSVCL het volgende:
niet iedereen kan altijd spelen. Deal with it.quote:Op dinsdag 11 december 2018 00:09 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? Gewoon Ramselaar opstellen omdat hij het zielig voor hem vind? Het is z'n taak om wedstrijden te winnen en niet om spelers blij te houden.
quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niet iedereen kan altijd spelen. Deal with it.
Niet spelen nee ,maar iig bij de selectie voegen.quote:Op dinsdag 11 december 2018 12:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
niet iedereen kan altijd spelen. Deal with it.
Hoe groter de afstand, hoe kleiner de kans dat hij in kan vallen. Alleen maar positief toch?quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet spelen nee ,maar iig bij de selectie voegen.
Hij heeft meer kwaliteit en krediet (groot aandeel in het kampioenschap van vorig seizoen) dan wat er nu op de bank zit..
je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is, misschien loopt hij de kantjes er wel af op de training, dan kan je als trainer hem moeilijk bij de selectie latenquote:Op dinsdag 11 december 2018 13:36 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
[..]
Niet spelen nee ,maar iig bij de selectie voegen.
Hij heeft meer kwaliteit en krediet (groot aandeel in het kampioenschap van vorig seizoen) dan wat er nu op de bank zit..
Klopt..is van de winter waarschijnlijk toch wel vertrokken.quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hoe groter de afstand, hoe kleiner de kans dat hij in kan vallen. Alleen maar positief toch?
Zou kunnen idd..bij Jong PSV deed ie iig niet veel .quote:Op dinsdag 11 december 2018 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
je weet toch helemaal niet wat er aan de hand is, misschien loopt hij de kantjes er wel af op de training, dan kan je als trainer hem moeilijk bij de selectie laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |