Ja klopt wel.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Promiss, daar kopen toch alleen kort pittige kapsels hun kleding?
Ik had gister ook pech.quote:
op die foto's is het jack alleen maar dichtquote:Op donderdag 6 december 2018 12:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee juist niet. Zie pics. Kraag blijft ook mooi.
Koekoek.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik had gister ook pech.
Moest vliegticket voor vrouw kopen.
1100 pond.
Maar was lui en ging pas later boeken.
2100 pond
Viesmad
Horloge, concertkaartjes, een date?quote:Op donderdag 6 december 2018 12:03 schreef GGMM het volgende:
Don, ik weet niks te vragen voor kerst. heb jij nog ideeën?
Ik heb een zeer goede kledingstijl.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker jojo.
Misschien met het geld een cursus kleed je naar je leeftijd volgen.
Sowquote:Op donderdag 6 december 2018 12:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik had gister ook pech.
Moest vliegticket voor vrouw kopen.
1100 pond.
Maar was lui en ging pas later boeken.
2100 pond
Viesmad
Heb Rene al tientallen tips gestuurd maar niks is goed genoeg.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Horloge, concertkaartjes, een date?
Jacob & Co (lol)quote:Op donderdag 6 december 2018 12:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Horloge, concertkaartjes, een date?
Dat is wel verstandig als je denkt om de marketing.quote:
Cookies verwijderenquote:Op donderdag 6 december 2018 12:06 schreef Tarado het volgende:
ik krijg meteen advertenties van de k promiss
Wat zwart is moet zwart blijven. Robijngodenquote:Op donderdag 6 december 2018 12:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eindelijk zwarte piet weg uit de banner
Naja als jojo nu veel meer dingen eet dan vroeger dan is dat haar goed recht knut-sanquote:Op donderdag 6 december 2018 12:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lekker jojo.
Misschien met het geld een cursus kleed je naar je leeftijd volgen.
Laat me met rustquote:Op donderdag 6 december 2018 12:16 schreef Elan het volgende:
Je mist je V-v-v-v-ier op een rij Flopland.
Je bent weer zwangerquote:Op donderdag 6 december 2018 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet jullie nog wat vertellen trouwens.
WEER ZWANGER YESquote:Op donderdag 6 december 2018 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
Weer zwanger?quote:Op donderdag 6 december 2018 12:17 schreef Jojoortje het volgende:
dat is een goed tekenquote:Op donderdag 6 december 2018 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet dus al twee maanden geen koekje of snoepje meer hč. Heel gezond bezig dit dat.
Heb mezelf wel voorgenomen dat ik één chocoladeletter mocht eten tijdens pakjesavond. Nou heb ik me daar weken op verheugd... en jezus wat viel dat tegen. De helft laten staan. WTF.
Wekenlang droom ik over chocolade en dan dit...
Chocola werkt goed als alternatief voor sex. Waarschijnlijk veel geneukt dan.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
Ik eet dus al twee maanden geen koekje of snoepje meer hč. Heel gezond bezig dit dat.
Heb mezelf wel voorgenomen dat ik één chocoladeletter mocht eten tijdens pakjesavond. Nou heb ik me daar weken op verheugd... en jezus wat viel dat tegen. De helft laten staan. WTF.
Een hele chocoladeletterquote:Op donderdag 6 december 2018 12:20 schreef Jojoortje het volgende:
Juist niet tochquote:Op donderdag 6 december 2018 12:20 schreef Tarado het volgende:
met borstvoeding is dat vrij moeilijk, zwanger worden
werd vroeger als anticonceptie gebruikt, zolang vrouwen zogen schijnen ze moeilijker zwanger te wordenquote:
Vroeger raakte vrouwen dan ook aan de lopende band zwanger. Dus hoe goed dat werkt weet ik nietquote:Op donderdag 6 december 2018 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
werd vroeger als anticonceptie gebruikt, zolang vrouwen zogen schijnen ze moeilijker zwanger te worden
Hallo dan.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Chocola werkt goed als alternatief voor sex. Waarschijnlijk veel geneukt dan.
Maat volg deze eindbaasquote:Op donderdag 6 december 2018 12:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vroeger raakte vrouwen dan ook An lopende band zwanger. Dus hoe goed dat werkt weet ik niet
Leuk met de tweelingwagen op padquote:Op donderdag 6 december 2018 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
Tarado ik waag het er niet op hoor.
zou ik ook niet doen maar het is geen fabeltjequote:Op donderdag 6 december 2018 12:25 schreef Jojoortje het volgende:
Tarado ik waag het er niet op hoor.
quote:Het geven van borstvoeding kan ervoor zorgen dat de eerste menstruatie langer uitblijft. Moeders die het eerste halfjaar volledig voeden en ook na die tijd de borst blijven aanbieden, worden gemiddeld na ongeveer veertien maanden weer ongesteld
Ja dat klopt wel.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou ik ook niet doen maar het is geen fabeltje
[..]
Weet niet hoor. Niet iedereen kan een baby teveel aan.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo.
Beter een baby te veel dan te weinig
Mijn zus had dat ze kreeg letterlijk moordneigingen van een tijdje.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou een huilbaby HEEL erg vinden.
Nightnannyquote:Op donderdag 6 december 2018 12:31 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou een huilbaby HEEL erg vinden.
Wellicht een leuk kerstcadeau.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:39 schreef GGMM het volgende:
Sinds ik op de link van Jojo heb geklikt krijg ik advertenties voor leren jasjes.
ik had er in 1 keer 2 en was er ook meteen weer klaar mee, geen spijt van hoor maar is ook meteen genoegquote:Op donderdag 6 december 2018 12:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik zeg altijd maar zo.
Beter een baby te veel dan te weinig
7 lijkt mij leukquote:Op donderdag 6 december 2018 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had er in 1 keer 2 en was er ook meteen weer klaar mee, geen spijt van hoor maar is ook meteen genoeg
Dan kan je ze naar de 7 dwergen noemenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
7 lijkt mij leuk
Maar te veel
denk dat je vrouw dat ook vindtquote:Op donderdag 6 december 2018 13:04 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
7 lijkt mij leuk
Maar te veel
Dopey en Grumpygodenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je ze naar de 7 dwergen noemen
Bedankt! Hoop dat ik kan voetballen zondag.. Vanavond maar even fysio.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei, wat naar om te horen!Sterkte.
Dat janken zit wel een beetje in de familie hé.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn zus had dat ze kreeg letterlijk moordneigingen van een tijdje.
Gelukkig genoeg hulp uit omgeving maar dat is inderdaad niet best.
voor wat?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Weet jij een goede toko in Tilburg?
Gisteren je moeder nog aan het janken gekregen. Anaal is blijkbaar niet zo haar dingquote:Op donderdag 6 december 2018 13:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat janken zit wel een beetje in de familie hé.
ik kan nu tekenen met mijn TOUCHSCREENLAPTOP ALELS IN ÉÉN modelquote:Op donderdag 6 december 2018 13:31 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik vond Skribl trouwens ERG leuk gisteravond.
hoe lang sta je al droog?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren je moeder nog aan het janken gekregen. Anaal is blijkbaar niet zo haar ding.
Alleen JR en Roland kunnen tekenen. Rens en Scrummie zijn écht heel slecht.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan nu tekenen met mijn TOUCHSCREENLAPTOP ALELS IN ÉÉN model
jammer dat ik niet kan tekenen
Ik kan ook heel slecht tekenen.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik kan nu tekenen met mijn TOUCHSCREENLAPTOP ALELS IN ÉÉN model
jammer dat ik niet kan tekenen
Ik weet van wijlen HMF dat onlogisch in het echt een bijzonder gevoelige jongen is. Sindsdien doen zijn ´sneren´ me eigenlijk vrij weinigquote:
aan wie?quote:Op donderdag 6 december 2018 13:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuk spel voor de Switch nodig om cadeau te doen voor kerst.
Aan een nichtje (15 jaar) die een switch heeft gekocht maar nog niet geld heeft voor meer spellen.quote:
Mario Partyquote:Op donderdag 6 december 2018 13:34 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Aan een nichtje (15 jaar) die een switch heeft gekocht maar nog niet geld heeft voor meer spellen.
Dat zal dan aan een minderjarige zijn neem ik aan.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:33 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik heb trouwens nog een leuk spel voor de Switch nodig om cadeau te doen voor kerst.
Niks mis met gevoelig zijn.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik weet van wijlen HMF dat onlogisch in het echt een bijzonder gevoelige jongen is. Sindsdien doen zijn ´sneren´ me eigenlijk vrij weinig.
Voornamelijk voor sambal. Ga normaal naar Asiana maar ligt even niet op de route en heb het vanavond nodig.quote:Op donderdag 6 december 2018 13:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
voor wat?
ik ga vaak gewoon bij die ene vlakbij stadhuisplein naast die wijnzaak
je hebt een iets grotere bij de westermarkt
diablo 3, octopath, smash voor een meisje van 15quote:Op donderdag 6 december 2018 13:35 schreef aTypisch het volgende:
zelda
mario
super smash
octopath traveler
pokémon let's go
mario party
mario kart
mario + rabbids
diablo 3
stardew valley
overcooked
Forum Opties | |