quote:Op donderdag 6 december 2018 10:02 schreef onlogisch het volgende:
Exact om 10:00 het nieuwe topic geopend.
Graag verwijs ik naar mijn ondertitel
quote:
welkequote:Op donderdag 6 december 2018 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben nog altijd trots op mijn tekening van gisternacht bij Skribl.
Scrummiegod.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben nog altijd trots op mijn tekening van gisternacht bij Skribl.
Bedankt DP, hij werkt voor geen meter.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dank aan dp voor de screenshot.
Nu wel.quote:Op donderdag 6 december 2018 10:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt DP, hij werkt voor geen meter.
Mooi hequote:Op donderdag 6 december 2018 10:50 schreef Doublepain het volgende:
Maar die ONZ lui werden wel viesmad omdat ze het niet begrepen lol
Wij ook naar guitaristquote:Op donderdag 6 december 2018 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
LBM is al een tijdje zoekende naar GGMM
Viel me ook al op ja. Er zit hem duidelijk iets dwars.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
LBM is al een tijdje zoekende naar GGMM
Ik ben zeer tevreden met mijn goedkope Huaweiquote:Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Telefoon kapotKoop echt nooit meer een samsung
iPhonegoden.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Met sneeuw?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de Fortnite spelers zet nu je pc, playstation of xbox (lol die heeft niemand) aan want de update is er .
Deed gister testpotjequote:Op donderdag 6 december 2018 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Voor de Fortnite spelers zet nu je pc, playstation of xbox (lol die heeft niemand) aan want de update is er .
koop een Xiaomiquote:Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Wat is er kapot?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Terecht. Paupermerkquote:Op donderdag 6 december 2018 11:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GOEDEMORGEN
Geeft niet maat ik carry je welquote:Op donderdag 6 december 2018 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Deed gister testpotje
1 grote kanjerdrama
Voor geen goud.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
KIJKTIP BEN ERBIJ
JIJ OOK RENE
Jawel. Heb hem de hele ochtend nog niet gehoord. En dat is niet alleen omdat ik hem kwijt ben.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De kleine niet blij met de cadeautjes?
quote:Op donderdag 6 december 2018 11:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jawel. Heb hem de hele ochtend nog niet gehoord. En dat is niet alleen omdat ik hem kwijt ben.
Ik vond het ook een lelijk jasje maar heb van mijn zus geleerd (nee geen pics) dat je dat beter niet kunt zeggen.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Of haar vriend vond het niks. Wat hem een verstandig man zou maken
Lolquote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
https://www.promiss.nl/ja(...)campaign=retargeting
KIJK.
Hahaha. Stuur terug.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK.
Maat 48 is uitverkocht dus je mag je alsnog gelukkig prijzen dat je er op tijd bij was.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK.
Heb je al gebeld?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK.
zo dat is nog eens genaaid worden zonder naald en draadquote:Op donderdag 6 december 2018 11:50 schreef Jojoortje het volgende:
Deze week toch m’n leren jasje gekocht van 259,- euro?
Wat is dit voor debiele zinquote:Op donderdag 6 december 2018 11:51 schreef GGMM het volgende:
Ik weet waarom Jojoortje woedend ik(maar ik zeg het niet)
Ik liet het jasje aan mn vriendin zien en ze vroeg of je een adamsappel had zo smakeloos is dat jasjequote:
2 dezelfde?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:55 schreef Jojoortje het volgende:
Heb nu twee jasjes hier liggen. De ene moet terug en de andere is goed, maar kaartje er af.
MOMENT.
Ik hoef geen pics.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toevallig komt er vandaag bij mij ook een nieuwe lading kleding binnenSpannend zeg.
Al weet ik dat mn winterjas goed is die heb ik afgelopen weekend al gepast. Carharttgod
Promiss, daar kopen toch alleen kort pittige kapsels hun kleding?quote:Op donderdag 6 december 2018 11:52 schreef Jojoortje het volgende:
KIJK.
Dat wel.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook niet van mn baard dadelijk?
Het is ook echt een heel lelijk jasjequote:Op donderdag 6 december 2018 11:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik liet het jasje aan mn vriendin zien en ze vroeg of je een adamsappel had zo smakeloos is dat jasje
quote:Op donderdag 6 december 2018 12:01 schreef KingRoland het volgende:
Als marketingstudent heb ik van die zalando coupons t.w.v. 30 euro kan je besteden online
Krijg ik wel soms
Dat dat ding ook 250 euro kost zeg. Die liggen bij die ene pauperwinkel voor een tientje. Ben de naam kwijt maar jullie weten vast welke ik bedoel.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Het is ook echt een heel lelijk jasje
Nee juist niet. Zie pics. Kraag blijft ook mooi.quote:Op donderdag 6 december 2018 12:00 schreef Tarado het volgende:
probleem met zo'n sluiting is dat als je hem open doet het zo lullig staat, dan moet je meteen je jas uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |