quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:41 schreef Aoibhin het volgende:
Wat zijn dat voor mini-klankschalen op zijn gezicht?
Ja het heeft zeker wat en zou het absoluut kunnen waarderen als dit de inzending wordt, maar hiermee de winst opnieuw binnen slepen zie ik niet gebeuren (volgens veel fans gaan we namelijk naar Portugal volgend jaar als ze Conan sturen).quote:
Oh nee, winst denk ik ook zeker niet. Maar zou het inderdaad wel kunnen waarderen als inzending. Al is het omdat, wat je al zegt, Portugal zich dan van een heel andere kant kan laten zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:48 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja het heeft zeker wat en zou het absoluut kunnen waarderen als dit de inzending wordt, maar hiermee de winst opnieuw binnen slepen zie ik niet gebeuren (volgens veel fans gaan we namelijk naar Portugal volgend jaar als ze Conan sturen).
Dat wel, maar nummer vond ik persoonlijk niet zoquote:Op zaterdag 16 februari 2019 22:56 schreef grazz het volgende:
Ik werd afgeleid, kon alleen horen dat ie een mooie stem heeft.
Nope. Wel een mooi reclameliedje tussendoor. Straks eens even op zoek naar hoe dat heet.quote:
He verdorie, mis ik een reclameliedjequote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nope. Wel een mooi reclameliedje tussendoor. Straks eens even op zoek naar hoe dat heet.
Klinkt zo zuid-europees dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2019 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
Weer een intervalact.![]()
Ze gingen met zoveel vaart door de deelnemers heen en het gelul/interval achteraf duurt gewoon 3x zo lang
Jaquote:
Het is wel een bijzonder en apart liedje, ik denk te gecompliceerd voor de ESF kijkers.quote:
Weten wij sinds vorig jaar alles vanquote:Op zondag 17 februari 2019 00:04 schreef ato het volgende:
[..]
Het is wel een bijzonder en apart liedje, ik denk te gecompliceerd voor de ESF kijkers.
Ik moest af en toe lachen om de danser en dat is ook weer niet de bedoeling.
Ja kloptquote:Op zondag 17 februari 2019 00:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Weten wij sinds vorig jaar alles van
Nationale held, eerste esf winst ooit voor het land. Blijft prachtig hoe dat allemaal gegaan is. En zó geweldig dat ie nu over de hele wereld concerten geeft. Wat dat betreft een erg succesvolle esf winnaar. Concerten met z'n eigen muziek in zo veel landen.quote:Op zondag 17 februari 2019 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
Die beelden weer terugzien van die massa's mensen die Salvador op het vliegveld kwamen ophalen na zijn winst
Ja!quote:Op zondag 17 februari 2019 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nationale held, eerste esf winst ooit voor het land. Blijft prachtig hoe dat allemaal gegaan is. En zó geweldig dat ie nu over de hele wereld concerten geeft. Wat dat betreft een erg succesvolle esf winnaar. Concerten met z'n eigen muziek in zo veel landen.Met z'n nieuwe hart.
Hij heeft wel deze voorronde gewonnen zag ik, het doet mij iets denken aan Salvador in 2017.quote:Op maandag 11 februari 2019 14:32 schreef Spumonisal het volgende:
Ja het is een hele ouderwetse standaard ballad en geen super lied misschien, maar ik vind dit eigenlijk by far het beste nummer dat deze voorronde te bieden heeft. De rest varieert van 'wel okay' alternatief tot heel erg ontoegankelijk hipster
De volgende keer ga ik dit ook niet meer tot het eind kijken. Ik had alleen nog nooit Festival da Cancao gekeken en dacht elke keer dat het wel weer bijna afgelopen zou zijn, maar het ging maar doorquote:Op zondag 17 februari 2019 00:51 schreef grazz het volgende:
Dat je het hebt vol kunnen houden! Conan is 4e bij de jury geëindigd en 1e bij de televoters, wordt dus nog spannend.
Conan vind ik super. Ook live. Deze die jij hier plaatst vind ik tof. Maar ik ben zelf ook nog verliefd op deze hieronderquote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:48 schreef ato het volgende:
WoW deze moet absoluut winnen vanavond en als het goed wordt uitgevoerd richting Tel Aviv:
Verder vind ik deze liedjes ook mooi.
Als deze volgende week doorgaan, wordt het een leuke finale.
Conan en Matay (de nr 2 en 1 van verleden week) vind ik ook goed.
Als NBC, Conan of Matay gaan voor Portugal ben ik dik tevreden.
Ook Conan niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2019 16:56 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben waarschijnlijk weer de enige die geen één nummer echt interessant vind.
Nop, doet me echt weinig. Vind alleen Surma nog wel wat, maar die gaat echt niet scoren op het ESF zelf, mocht ze winnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2019 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook Conan niet?
Had verwacht dat jij dat wel wat zou vinden. Lekker apart.
Wowquote:Op zondag 24 februari 2019 00:01 schreef Greys het volgende:
Lees veel positieve reacties op Surma. Maar ik ben echt bang dat haar op het ESF hetzelfde lot zou wachten als Claudia vorig jaar.
Ik zie ook geen echte gelijkenis hoor, maar denk dat haar hetzelfde lot zou wachten op het ESF. Als in heel laag eindigen. Niet dat het lied erop lijkt maar toch.quote:Op zondag 24 februari 2019 00:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
WowDacht dat dit bijna niet live kon, doet me aan Bjork denken
Zie de gelijkenis met Claudia niet direct![]()
Maar eens, denk eigenlijk niet dat het veel mensen aanspreekt.
Madrepaz vind ik wel ok, maar niet bijzonder eigenlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |