Ik denk dat ik het ook zo op heb geslagen en het dan maar onder 'verplicht' geschaard hebquote:Op woensdag 5 december 2018 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook![]()
Maar inmiddels snap ik dat dat niet zo is. Terwijl dit eigenlijk wel een bijna noodzakelijke verzekering is als je kinderen hebt.
nog wat gehoord van je brief?quote:Op vrijdag 7 december 2018 18:11 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Wat?![]()
Langs gaan en kijken wat er eventueel nog te verkopen valt ofzo?
Jammer. zo laat je die ouders er mooi mee weg komen.quote:Op woensdag 12 december 2018 07:52 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Nope, maar ik betaal de schade zelf wel.
Hier mag een slotje op.
Die staan te juichen dat die vervelende man niets meer van zich laat horen.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:06 schreef Gunner het volgende:
Jammer. zo laat je die ouders er mooi mee weg komen.
Ik denk dat TS wel even wat anders aan zijn hoofd heeft, en dan moet je keuzes maken, en dit zal qua prioriteiten nu niet in de top 10 vallen, terwijl de top 3 nu al 95% van zijn tijd en energie nodig heeft.quote:Op woensdag 12 december 2018 08:06 schreef Gunner het volgende:
[..]
Jammer. zo laat je die ouders er mooi mee weg komen.
Hoe had ik dat moeten weten?quote:Op woensdag 12 december 2018 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat TS wel even wat anders aan zijn hoofd heeft, en dan moet je keuzes maken, en dit zal qua prioriteiten nu niet in de top 10 vallen, terwijl de top 3 nu al 95% van zijn tijd en energie nodig heeft.
Ja snap ik. Maar wie doet dat voordat je een post maakt. Ik niet.quote:
Uniek is 1 exemplaar. Dit is hooguit zeldzaam. Maar confectie blijft confectiequote:Op woensdag 5 december 2018 21:44 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Uit 2008. Nu 10 jaar dus. Maar is wel een unieke auto door haar motor. Rijden er maar 11 van in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |