Depolarisatie onder de lakens zoals ze zelf zei ja.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anne fleur is een raar persoon, ze heeft een relatie met een (extreem) rechtse he
Heb alleen bloed moeten prikkenquote:Op woensdag 5 december 2018 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Spannend.
Konden ze nog niks zinnigs zeggen qua indicatie verder?
linkse meisjes houden van rechtse praatjesquote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anne fleur is een raar persoon, ze heeft een relatie met een (extreem) rechtse he
Is wel leuk ja, maar wel energiek vaak pfff.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk leuk!!! Prachtige leeftijd
(extreem)quote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah lekker wachtenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb alleen bloed moeten prikken
Ze ziet er wel beter uit sindsdien, zou bijna rakenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depolarisatie onder de lakens zoals ze zelf zei ja.
Vertel mij wat. Maar wel de leeftijd waarop ze kunnen uitleggen wat er aan de hand is ipv krijsen en weet ik het wat.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel leuk ja, maar wel energiek vaak pfff.
Triggered.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
(extreem)
zie dat de pvda al op je in heeft gepraat
Ik zou haar wel doen hoor.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit sindsdien, zou bijna raken
Ze zijn soms al verrassend scherp op die leeftijdquote:Op woensdag 5 december 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar wel de leeftijd waarop ze kunnen uitleggen wat er aan de hand is ipv krijsen en weet ik het wat.
eerder groenlinksjankbalquote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
(extreem)
zie dat de pvda al op je in heeft gepraat
Nee joh, bijna niemand kan er wat van.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga echt af als een gieter als ik hieraan mee ga doen.
Mooi hequote:Op woensdag 5 december 2018 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn soms al verrassend scherp op die leeftijd
LOLquote:Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij gaat stage lopen bij pvda LOL
Ik vind haar te overdreven in die reclame, dus ik vind haar niet meer zo bijzonder.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jr wat vind je van die reclame dat die drakenvrouw uit got portugees gaat zingen
JC en ik hebben het over jou.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
We hebben het over dr vriend (paul vd bas)
alleen JR en GGMM heb ik goeie zien makenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee joh, bijna niemand kan er wat van.
Gl bah.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
JC en ik hebben het over jou.
Ik vind het vooral leuk met wat voor insteek mensen hun tekeningen al beginnen, dan heeft het nog niet eens te maken met de daadwerkelijke tekenkwaliteiten.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
alleen JR en GGMM heb ik goeie zien maken
jaquote:Op woensdag 5 december 2018 18:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vooral als ze gaan commanderen
We zijn bezig komquote:Op woensdag 5 december 2018 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk met wat voor insteek mensen hun tekeningen al beginnen, dan heeft het nog niet eens te maken met de daadwerkelijke tekenkwaliteiten.
Ook raar dat ze naast draghodi nu ineens ook Portugees spreekt. Vind ik niet realistisch.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind haar te overdreven in die reclame, dus ik vind haar niet meer zo bijzonder.
Daarom ook nieuwe UI gekozen.
Welke film ga je kijkenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ga zo eten en dan film misschien als er nog een later op de avond sessie is
als je epilepsie hebt even eerste paar minuten skippen.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Crimes of Grindelwald met mn huisgenoten
Daar versta ik toch geen zak van.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook raar dat ze naast draghodi nu ineens ook Portugees spreekt. Vind ik niet realistisch.
quote:Op woensdag 5 december 2018 18:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je epilepsie hebt even eerste paar minuten skippen.
O die is niet best.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Crimes of Grindelwald met mn huisgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |