Depolarisatie onder de lakens zoals ze zelf zei ja.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anne fleur is een raar persoon, ze heeft een relatie met een (extreem) rechtse he
Heb alleen bloed moeten prikkenquote:Op woensdag 5 december 2018 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Spannend.
Konden ze nog niks zinnigs zeggen qua indicatie verder?
linkse meisjes houden van rechtse praatjesquote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Anne fleur is een raar persoon, ze heeft een relatie met een (extreem) rechtse he
Is wel leuk ja, maar wel energiek vaak pfff.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk leuk!!! Prachtige leeftijd
(extreem)quote:Op woensdag 5 december 2018 18:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah lekker wachtenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb alleen bloed moeten prikken
Ze ziet er wel beter uit sindsdien, zou bijna rakenquote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Depolarisatie onder de lakens zoals ze zelf zei ja.
Vertel mij wat. Maar wel de leeftijd waarop ze kunnen uitleggen wat er aan de hand is ipv krijsen en weet ik het wat.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel leuk ja, maar wel energiek vaak pfff.
Triggered.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
(extreem)
zie dat de pvda al op je in heeft gepraat
Ik zou haar wel doen hoor.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze ziet er wel beter uit sindsdien, zou bijna raken
Ze zijn soms al verrassend scherp op die leeftijdquote:Op woensdag 5 december 2018 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Maar wel de leeftijd waarop ze kunnen uitleggen wat er aan de hand is ipv krijsen en weet ik het wat.
eerder groenlinksjankbalquote:Op woensdag 5 december 2018 18:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
(extreem)
zie dat de pvda al op je in heeft gepraat
Nee joh, bijna niemand kan er wat van.quote:Op woensdag 5 december 2018 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga echt af als een gieter als ik hieraan mee ga doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |