abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_183838924
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 19:21 schreef wollah het volgende:

[..]

Totdat er een bejaarde per ongeluk zijn knipperlicht nog aan heeft staan en je een botsing krijgt.....
Ik kijk eigenlijk niet eens meer naar het knipperlicht. Volg gewoon die bocht die ze maken en of ze versnellen of afremmen.

Jammer dat sommige zulke rare bochten maken, dat ik het verkeerd inschat.
.
  woensdag 19 december 2018 @ 21:56:04 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183842062
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:37 schreef Fer het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk niet eens meer naar het knipperlicht. Volg gewoon die bocht die ze maken en of ze versnellen of afremmen.

Jammer dat sommige zulke rare bochten maken, dat ik het verkeerd inschat.
ik schat het idd ook meestal in. Als er ruimte is rijd ik op, of liever nog; meteen door zonder te remmen. Komt echt maar heel zelden voor dat er iemand extra voor me moet remmen. Kwestie van niet twijfelen en niet trutten; als je moet stoppen wordt het al wat lastiger, zeker als je in een slowmo kar rijdt.
Doe het met de kraan ook trouwens.. Als ik moet stoppen met dat ding kom ik er sowieso niet op zonder dat er meerdere mensen dik in de ankers moeten.. Impossibru.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_183848289
Als je dan besluit een kraan de mogelijkheid tot het betreden van de rotonde te geven zullen degenen achter je wel hier komen klagen. Enerzijds terecht, maar goed. Geven en nemen. :Y)
  donderdag 20 december 2018 @ 07:39:20 #94
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_183848804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2018 04:22 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Als je dan besluit een kraan de mogelijkheid tot het betreden van de rotonde te geven zullen degenen achter je wel hier komen klagen. Enerzijds terecht, maar goed. Geven en nemen. :Y)
I know, ik zit liever ook niet achter een kraan of erin op de weg for that matter :+. Zand in de verkeersmachine, maar ik kan er ook niks aan doen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_183856743
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2018 20:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

sja, tiswat. Maar gewoon wachten tot de spits voorbij is lijkt me ook niet de bedoeling wel?
Is een provinciale weg die achterlijk druk is; 90% van het verkeer gaat rechtdoor, en als je dus op die rechtdoor route rijdt kun je bijna als een volleerd lemming blind doorrijden. Weggebruikers die niet rechtdoor gaan weten dat ook, en geven eigenlijk per definitie richting aan als ze 1/4 of 3/4 rond gaan. Als je moet gaan staan wachten of mensen niet per ongeluk een foutje maken staat er een file tot in fucking Roosendaal.
Sowieso; rijd gewoon op als er ruimte is, niemand die hem er moedwillig in boort hoor, dat doen alleen internet heldjes op internet, met hun toetsenbordje, niet in het echt, daar rijden ze ws in een Dacia.
Ik ben het wegnummer even kwijt maar is dat de provinciale weg tussen Dinteloord en Halsteren via Steenbergen?
Helemaal fraai als er ook nog eens landbouwvoertuigen rijden tijdens de spits. :X
pi_183860133
Toegegeven, mijn ego zorgde hier ook niet voor het aardigste verkeersgedrag, maar toch...

Ik rijd 120 op een 100 km weg (haast :@ ) Hierdoor uiteraard links, ben wat auto’s aan het inhalen die nét niet ver genoeg van elkaar rijden om telkens lekker tussen te voegen en niet het gevoel te krijgen een harmonica te zijn met bont knipperlicht festijn.
Achter me nadert een auto zonder licht (in deze donkere dagen vind ik ook overdag licht voeren geen overbodige luxe, maar dat terzijde). Ik zag hem duidelijk naderen want al op 100 meter afstand wordt er met de koplampen geflitst, of ik even plaats wil maken.
Dan moet je mij hebben. :7. Als iemand met hogere snelheid op veilige afstand het gas loslaat en achter me blijft hangen maak ik plek zodra het kan. Maar niet als je me als een stofje opzij wil wuiven. Ik rijd al Vmax+20 en de ander is nog niet eens in de buurt.
Dus ik houd mijn snelheid en rijbaan vast. Ook omdat terugvoegen niet onmogelijk is, maar net niet lekker gaat.
Koplampen achter mij worden nog eens getest en dan denkt meneer een gaatje rechts te zien en wil me daar rechts gaan inhalen. Ik speel het treiterspelletje mee en rijd dat gaatje dicht. Hij boos toeterend klem achter een vrachtwagen.

Om 100 meter verderop de snelweg te gaan verlaten 8)7 Geen idee hoe hij die afslag had willen halen als hij mij+vrachtwagen nog had ingehaald. Road rage much?

En ja, ook niet mijn finest hour maar het voelde goed. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183860789
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Toegegeven, mijn ego zorgde hier ook niet voor het aardigste verkeersgedrag, maar toch...

Ik rijd 120 op een 100 km weg (haast :@ ) Hierdoor uiteraard links, ben wat auto’s aan het inhalen die nét niet ver genoeg van elkaar rijden om telkens lekker tussen te voegen en niet het gevoel te krijgen een harmonica te zijn met bont knipperlicht festijn.
Achter me nadert een auto zonder licht (in deze donkere dagen vind ik ook overdag licht voeren geen overbodige luxe, maar dat terzijde). Ik zag hem duidelijk naderen want al op 100 meter afstand wordt er met de koplampen geflitst, of ik even plaats wil maken.
Dan moet je mij hebben. :7. Als iemand met hogere snelheid op veilige afstand het gas loslaat en achter me blijft hangen maak ik plek zodra het kan. Maar niet als je me als een stofje opzij wil wuiven. Ik rijd al Vmax+20 en de ander is nog niet eens in de buurt.
Dus ik houd mijn snelheid en rijbaan vast. Ook omdat terugvoegen niet onmogelijk is, maar net niet lekker gaat.
Koplampen achter mij worden nog eens getest en dan denkt meneer een gaatje rechts te zien en wil me daar rechts gaan inhalen. Ik speel het treiterspelletje mee en rijd dat gaatje dicht. Hij boos toeterend klem achter een vrachtwagen.

Om 100 meter verderop de snelweg te gaan verlaten 8)7 Geen idee hoe hij die afslag had willen halen als hij mij+vrachtwagen nog had ingehaald. Road rage much?

En ja, ook niet mijn finest hour maar het voelde goed. O+
Misschien had hij meer haast?
.
  vrijdag 21 december 2018 @ 09:41:36 #98
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_183870329
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 19:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als iemand met hogere snelheid op veilige afstand het gas loslaat en achter me blijft hangen maak ik plek zodra het kan. Maar niet als je me als een stofje opzij wil wuiven. Ik rijd al Vmax+20 en de ander is nog niet eens in de buurt.

Dus ik houd mijn snelheid en rijbaan vast.
Gelukkig dat je niet zo'n type bent die dan express even de rem aantikt. Vreselijk gevaarlijke en kinderachtige reactie
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_183900176
Zojuist een noodstop moeten maken vanwege een tegenligger die geen verlichting aanhad en dus ook echt totaal niet te zien was. En dat om een uur of 5 in hartje december, wanneer het echt al praktisch donker is. ^O^
Flesje bier
pi_183901192
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2018 17:45 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist een noodstop moeten maken vanwege een tegenligger die geen verlichting aanhad en dus ook echt totaal niet te zien was. En dat om een uur of 5 in hartje december, wanneer het echt al praktisch donker is. ^O^
Waarom noodstop had hij voorrang dan?
.
pi_183904733
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:37 schreef Fer het volgende:

[..]

Wellicht ondernam hij een inhaalactie.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183920211
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 december 2018 18:37 schreef Fer het volgende:

[..]

Meneer zonder licht kwam me tegenmoet gereden op een vrij smalle weg waar ik geparkeerde auto's aan de rechterkant had en dus voorrang zou moeten verlenen.
Flesje bier
  maandag 24 december 2018 @ 15:39:01 #103
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_183941566
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 09:41 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Gelukkig dat je niet zo'n type bent die dan express even de rem aantikt. Vreselijk gevaarlijke en kinderachtige reactie
Nee, ze is het tokkie type wat vervolgens het gat dicht gaar rijden :r

Wild wief? Mie 'n achterlijke does es iech 't zoe lees.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_183941596
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 15:39 schreef x3ro het volgende:

[..]

Wat is dat voor slaventaaltje
pi_183941981
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 15:39 schreef x3ro het volgende:

[..]

als iemand achter mij met lichten gaat knipperen dan komt die me ook niet zo makkelijk voorbij, geen enkel probleem mee om dat gaatje dan even kleiner te maken.
pi_183952471
Iemand die haast heeft/sneller is bewust hinderen? Goed bezig. ^O^
pi_183954749
https://nos.nl/artikel/22(...)n-verkeersruzie.html

Misschien allemaal ff iets chiller in het nieuwe jaar :{
pi_183959447
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 december 2018 10:03 schreef Piles het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)n-verkeersruzie.html

Misschien allemaal ff iets chiller in het nieuwe jaar :{
Zou mooi zijn. :D
Daarom vind ik dit ook zo'n mooi stukje tekst:
https://www.autobahn.eu/1(...)een-ruzie-op-de-weg/
  dinsdag 25 december 2018 @ 15:30:06 #109
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_183962116
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 13:26 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. :D
Daarom vind ik dit ook zo'n mooi stukje tekst:
https://www.autobahn.eu/1(...)een-ruzie-op-de-weg/
goed stuk, ondanks de compleet debiele 'hippe' schrijfstijl
Ok stelletje hokboeren
  Moderator dinsdag 25 december 2018 @ 22:18:13 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_183968357
Vanavond ritje heen en weer naar Zutphen gedaan om de schoonfamilie te bezoeken op 1e kerstdag.

Man man man wat een rijgedrag weer gezien... We reden zelf rustig 110 op de rechterbaan want geen haast en bovendien rijdt zuiniger op die snelheid.
Nou de een na de andere haastige harry stoof ons voorbij. Viel me echt op hoe hard iedereen reed (sure, wij reden vrij rustig, I know, maar dan nog).

Mensen die elkaar zaten te duwen op de linkerbaan, rechts inhalen, afsnijden, kleven...heb t allemaal weer mogen zien vanavond :N

Want ja, 1e kerstdag betekent: HAAST! SCHIET OP! AAN DE KANT! IKKE IKKE!

zucht :O
pi_183968403
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:18 schreef dick_laurent het volgende:
Vanavond ritje heen en weer naar Zutphen gedaan om de schoonfamilie te bezoeken op 1e kerstdag.

Man man man wat een rijgedrag weer gezien... We reden zelf rustig 110 op de rechterbaan want geen haast en bovendien rijdt zuiniger op die snelheid.
Nou de een na de andere haastige harry stoof ons voorbij. Viel me echt op hoe hard iedereen reed (sure, wij reden vrij rustig, I know, maar dan nog).

Mensen die elkaar zaten te duwen op de linkerbaan, rechts inhalen, afsnijden, kleven...heb t allemaal weer mogen zien vanavond :N

Mja, dat zijn mensen die veelal in de spits rijden, die moeten krap op elkaar rijden anders gaat er iemand tussen... Dat soort ongein.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183970537
1e Kerstdag:

Iemand die van rechts de rotonde naderde, maar alleen oog had voor de richting die hij op wilde, tot ik 1 meter genaderd was en voorrang had. De achterpassagiers zaten tussen de voorstoelen, door zijn remactie.

Een motorrijder, die zijn met 100km/u tussen de middelste en rechtse rijstrook heen wurmt, terwijl er geen file is. Leuk voor je nabestaanden als je vandaag de dood treft. Notabene 2 van de motor gereden op dat stukje weg zondag, die familie heeft ook een leuke Kerst voortaan.

Iemand die 15km lang op 5 meter achter me reed, op de rechter baan.

:N

December is geworden tot haast, slecht rijden en dodelijke ongelukken.
.
  dinsdag 25 december 2018 @ 23:58:06 #113
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_183970650
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 23:51 schreef Fer het volgende:

Iemand die 15km lang op 5 meter achter me reed, op de rechter baan.

Dit ook maar gewoon laten gebeuren :').

Nergens last van gehad overigens. Het was vooral heel uitgestorven op de weg.
pi_183970798
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 december 2018 23:58 schreef JDude het volgende:

[..]

Dit ook maar gewoon laten gebeuren :').

Nergens last van gehad overigens. Het was vooral heel uitgestorven op de weg.
wat zou je daar 'tegen moeten doen' dan?
pi_183970863
quote:
1s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:03 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

wat zou je daar 'tegen moeten doen' dan?
irritant langzaam rijden, zodat je ingehaald wordt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183970873
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 22:18 schreef dick_laurent het volgende:

Herkenbaar! Pas als je rustig aan het cruisen bent zie je de vele overspannen en risicovolle acties van weggebruikers voor een paar luttele seconden tijdswinst
pi_183970910
quote:
0s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:06 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Ja doei, betere dingen te doen, ze klappen maar achterop als ik rem.
.
pi_183970970
quote:

[..]

dat kan inderdaad. Tot de volgende irritante chauffeur 5 minuten later. Of je rijdt je eigen rit en houd je niet zo bezig met dit soort acties van anderen
  woensdag 26 december 2018 @ 00:10:43 #119
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_183971010
quote:

[..]

Ja, of versnellen.

Maar 15 km iemand gevaarlijk dicht achter je laten rijden, dan ben je zelf ook maar een lompe zombie :').
pi_183971053
quote:
7s.gif Op woensdag 26 december 2018 00:10 schreef JDude het volgende:

[..]

Ja, of versnellen.

Maar 15 km iemand gevaarlijk dicht achter je laten rijden, dan ben je zelf ook maar een lompe zombie :').
Waarom, het is toch zijn auto die in puin ligt bij een klapper?
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')