Wie heb je op 1 staan?quote:Op woensdag 5 december 2018 12:55 schreef Sarabi het volgende:
Nou top 2000 lijst is gemaakt. Nu is het wachten op het "Oja die ben ik vergeten" gevoel
Heheh ;pquote:Op woensdag 5 december 2018 13:00 schreef Sarabi het volgende:
Zit niet echt een rangorde in. Zou het nog lastiger maken
Gewoon 35 van mijn favo liedjes.
Ja, maar je voor en achternaam staan er wel bij.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:02 schreef Sarabi het volgende:
Werkt dit?
https://stem.nporadio2.nl(...)d491a5113db05f77741b
Dat vind ze niks ;pquote:Op woensdag 5 december 2018 13:04 schreef Poes. het volgende:
Ik zou iets luxe van de Etos halen, veel parfum en verzorging momenteel in de aanbieding. Pakken ze het ook nog leuk in LP!
Door mijn sig link ben ik toch al niet zo anoniemquote:Op woensdag 5 december 2018 13:03 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, maar je voor en achternaam staan er wel bij.
Goede smaak heb je!
Heheh ik heb alle LP nummers er in gegooid die ze hebbenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
En kijk nu begint het alhad In The End er ook wel in willen zetten
Fair enoughquote:Op woensdag 5 december 2018 13:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Door mijn sig link ben ik toch al niet zo anoniem
Mijn moeder dus ;p daarom weet ik het dus nietquote:Op woensdag 5 december 2018 13:05 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wie vind dat nou niks![]()
Nou dan weet ik het ook niet, sterkte ermee
Ja dat doet het altijd goedquote:Op woensdag 5 december 2018 13:06 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Mijn moeder dus ;p daarom weet ik het dus nietDenk dat ik maar een leuk plantje of bloemetje doe ofzo
Vorig jaar had ik er wel meerdere in staan.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:05 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heheh ik heb alle LP nummers er in gegooid die ze hebben
Ja dat zijn wel mijn favoriete van deze generatie.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:06 schreef Poes. het volgende:
F
[..]
Fair enough![]()
Veel Pink en Robbie Williams
Ja gaat ook om het idee, ze verwacht toch niks van mijquote:
Begin 00'squote:Op woensdag 5 december 2018 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel mijn favoriete van deze generatie.
En bedanktquote:Op woensdag 5 december 2018 13:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja gaat ook om het idee, ze verwacht toch niks van mij
Oja Eminem had er ook echt bij gemogenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Begin 00's![]()
Pink, Robbie Williams, Eminem, Christina Aguilera, Linkin Park
Hahahquote:
Nice!quote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef Poes. het volgende:
Robbie Williams - Feel
Christina Aguilera - Beaufitul
Guns n' Roses - Sweet Child O Mine
Queen - Bohemian Rapsopdy
Kamelot - Don't you cry
HIM - Funeral of Hearts
Ugly Kid Joe - Cats in the Cradle
Lady Gaga - Born this way
Journey - Don't stop Believing
Hahahquote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net wel gelachen op school. Van die enorme surprises die de moeders dan op de fiets mee proberen te zeulen.
#wachtmaar
Mooi lijstje.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef Poes. het volgende:
Robbie Williams - Feel
Kamelot - Don't you cry
HIM - Funeral of Hearts
Goed lijstjequote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef Poes. het volgende:
Robbie Williams - Feel
Kamelot - Don't you cry
HIM - Funeral of Hearts
Heerlijk toch.quote:
Is toch niet erg.quote:
Shadowlandquote:Op woensdag 5 december 2018 13:14 schreef Poes. het volgende:
Feel moet ook op m'n uitvaart worden gedraaid
Hebben jullie zo'n nummer?
One More Light van LPquote:Op woensdag 5 december 2018 13:14 schreef Poes. het volgende:
En dan moeten de gekregen suprises weer mee terug ook.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb net wel gelachen op school. Van die enorme surprises die de moeders dan op de fiets mee proberen te zeulen.
#wachtmaar
Moeilijk....quote:Op woensdag 5 december 2018 13:14 schreef Poes. het volgende:
Nee, Shadowland is een lied uit Lion King the musical.quote:
Oepsquote:Op woensdag 5 december 2018 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Shadowland is een lied uit Lion King the musical.
Nee.. Ze zit eigenlijk alleen maar in huis achter de computer of tv als ze niks te doen heeft met vrienden enzo.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft ze niet iets van een hobby waarin je iets kleins kan zoeken?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2018 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel een cadeau-uitdaging dan ja.
Maar dan is inderdaad iets waarvan je weet dat ze het gebruikt wel een goeie.Gaat toch vooral om het idee.
Zal zo eens kijken!quote:Op woensdag 5 december 2018 14:50 schreef Samzz het volgende:
De Lidl heeft tillandsia (luchtplantje) voor 3 euro of zo. Misschien is dat leuk?
Oh die wil ik ook! En ik ga naar m’n top2000 kijken ik moet nog dingen typen ook.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:50 schreef Samzz het volgende:
De Lidl heeft tillandsia (luchtplantje) voor 3 euro of zo. Misschien is dat leuk?
Oh das zonde ja!quote:Op woensdag 5 december 2018 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook! En ik ga naar m’n top2000 kijken ik moet nog dingen typen ook.
En er is geprobeerd een bos bloemen te bezorgen gister. Weet niet van wie, maar wel zonde want ik haal m zo en hij is al 2 dagen oud en dan ook nog weekend weg!
Hmm oke. Hopelijk kan de verpleegkundige je nog wat helpenquote:Op woensdag 5 december 2018 15:04 schreef Poes. het volgende:
Oh goed idee Samzz, dat is misschien wel wat LP![]()
Even bij de overburen geweest, niks nieuws helaas. Volgende week op gesprek bij de reuma-verpleegkunde, kijken of die nog wat tips en tricks heeft.
We waren het er beide over eens dat een revalidatietraject niet haalbaar is.
quote:Op woensdag 5 december 2018 15:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm oke. Hopelijk kan de verpleegkundige je nog wat helpen
Ik kom nu de weken al met moeite doorquote:Op woensdag 5 december 2018 15:12 schreef LPFAN het volgende:
Dat traject zou teveel voor je worden jaJe moet er niet slechter van worden.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 5 december 2018 15:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Ik kom nu de weken al met moeite door#Faal
Helaas heeft het ziekenhuis geen infraroodcabine, dát zou nog eens helpen
Ja, stomme Lidl. Morgen nog ff bij andere Lidl maar kijken en anders toch maar richting Kruidvat.quote:
Gaaf! Foto?quote:Op woensdag 5 december 2018 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een luipaardprint rok en ik ben er superblij mee. Bam.
Oh gaaf!!quote:Op woensdag 5 december 2018 16:31 schreef Samzz het volgende:
Heb ik.
[ afbeelding ]
Top is in t echt meer oxblood dan dit fellere rood.
Ja hij is echt gaaf!quote:Op woensdag 5 december 2018 16:32 schreef Samzz het volgende:
Cool he. Zo blij mee. Dikke korting ook, bam.
Shoppen zonder te kijken of kijken zonder te kopen?quote:Op woensdag 5 december 2018 21:42 schreef LPFAN het volgende:
Lekker winkelcentrum dagje morgen. Leuk verjaardagskadootje voor mijn moeder kopen, lekker broodje eten en shoppen zonder te kijkenEn daarna ff naar de kringloop.
Nu hopen dat het weer meewerkt.
Moet ie op dieet?quote:Op woensdag 5 december 2018 17:58 schreef LPFAN het volgende:
Ik kom foto's tegen in Google foto's van jaren geleden. Ook van mijn kat waarop ze behoorlijk slanker is dan nu
Ooit wil ik ook een kerstdorpquote:Op donderdag 6 december 2018 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
De dorpjes is ook het enige wat ik leuk vind aan kerstmeuk.(Qua neerzetten/optuigen. Boom vind ik niet echt leuk om te doen.) Dus nu voor het zoveelste jaar op rij bij m'n mama neerzetten.
En dat voelde vast fantastisch, dat rechtmasseren. Ik heb af en toe wat knopen die losmoeten en dan zit ik al tegen het plafond.
Donker wel, mistig valt mee.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:01 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ooit wil ik ook een kerstdorpMaar eerst een groter huis
![]()
Ja was wel even fijn, voelt nu wel wat beurs aan. Vanmiddag maar even liggen.
Is het bij jullie ook zo donker en mistig?
Flamingo's??quote:Op donderdag 6 december 2018 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Donker wel, mistig valt mee.
En de mijne is ook maar klein hoor. Wel met flamingo's.En zo'n dorp is wel echt een meerjarenproject. Die zooi verzamelen is duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 6 december 2018 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Snoepjesthema.
Even in spoilert, dat vind ik mobiel altijd maar gekloot.Wat lekker kitschSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje de kerstversiering opetenquote:Op donderdag 6 december 2018 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze hadden het in de winkel uitgestald staan met roze "suikerspin" in plaats van sneeuw.
Commentaar van vent: "Ik krijg er trek van"
Nah, dan vergrijpt 'ie zich eerder aan m'n spekjes.quote:Op donderdag 6 december 2018 11:49 schreef Poes. het volgende:
[..]
Beetje de kerstversiering opeten![]()
Hier is de boom gewoon 'klassiek' zilver/zwart
Oh kijken zonder te kopen. Oopsquote:Op donderdag 6 december 2018 07:30 schreef Poes. het volgende:
[..]
Shoppen zonder te kijken of kijken zonder te kopen?![]()
Veel plezier vandaag!
Ik heb zo weer fysio en daarna B alweer halen. Iedereen is vandaag om 11.30 vrij ivm een uitvaartVanmiddag samen naar de bieb en de Action, B wil poezenkerstkaartjes kopen
Veel plezier dit weekend! en ja ze moet eigenlijk wel een beetje op dieetquote:Op donderdag 6 december 2018 07:36 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die wijnadventskalender was een goed ideeelke avond 3/4e glas pp.
Vanavond gaan we voor een weekend weg
[..]
Moet ie op dieet?
Hmm lastig, ik heb zo'n memory foam kussen, maar denk dat dat te hard voor je is?quote:Op donderdag 6 december 2018 09:24 schreef Vlindur het volgende:
Hier vandaag een dagje niks. En ga ik ga denk ik ook echt niks doen, want mijn schouder zit vreselijk in de knoop. Mn fysiotherapeuten prikken maar raak elke keer, maar de knopen blijven terugkomen.
Ik moet een nieuw kussen, maar heb afgelopen zomer een nieuwe gekocht en dat was dus een miskoop. Hoe weet ik nou wat een fijn kussen is als je die dingen niet eens fatsoenlijk uit kan testen?
Het kussen moet stevig in de nek zijn, maar niet hard en ik moet hem niet horen knisperen of kraken als ik lig
quote:Op donderdag 6 december 2018 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Snoepjesthema.
Even in spoilert, dat vind ik mobiel altijd maar gekloot.Wat leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Dat is lekker danquote:Op donderdag 6 december 2018 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn pil is niet meer te krijgen bij de apotheekze hebben ook geen idee wanneer weer wel
quote:Op donderdag 6 december 2018 12:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja nu maar kijken op marktplaats ofzo
Alleen lichtere, en daar ben ik waarschijnlijk te zwaar voorquote:Op donderdag 6 december 2018 12:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]Ze hebben geen vervanging ook voor je?
Bahquote:Op donderdag 6 december 2018 12:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Alleen lichtere, en daar ben ik waarschijnlijk te zwaar voor
Thanks! Jij zo ook bij de Actionquote:
Nomquote:
Andere merken hebben ze ook niet?quote:Op donderdag 6 december 2018 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Nou mijn pil is niet meer te krijgen bij de apotheekze hebben ook geen idee wanneer weer wel
Een enorme batch was niet goedgekeurd en verbrand. En nu is er een tekort aan grondstoffen.quote:Op donderdag 6 december 2018 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat zo'n issue momenteel met de pil ja? Dat vind ik echt een slechte zaak. Waar komt dat door?
Ik vind de gewone HP toch veel leukerquote:
^quote:Op donderdag 6 december 2018 16:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind de gewone HP toch veel leuker
Maar dit is dan ook geen HP. Maar een verhaal op zichzelf.quote:Op donderdag 6 december 2018 16:46 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik vind de gewone HP toch veel leuker
Ja true maar toch ;p ik kan het er niet los van zien op de een of andere manier ;Pquote:Op donderdag 6 december 2018 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dit is dan ook geen HP. Maar een verhaal op zichzelf.
Hehequote:
Dat zeker jaquote:Op donderdag 6 december 2018 16:56 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t verhaal leuk, die Nomage is awesome en grappig en de special effects zijn geweldig.
En de acteurs ontzéttend goed.
Nooit wat aan gevondenquote:Op donderdag 6 december 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Alle Lord of the Rings-films staan ook online.
Die wil ik nog wel eens goed bekijken, bij alle drie in slaap gevallenquote:Op donderdag 6 december 2018 17:01 schreef Samzz het volgende:
Alle Lord of the Rings-films staan ook online.
Slaap lekker zo!quote:Op donderdag 6 december 2018 17:23 schreef Poes. het volgende:
Ik skip het afwassen en ga tegelijk met Bill op bed. God in ben OP
Bleghquote:Op donderdag 6 december 2018 17:25 schreef Poes. het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, ik val nu al bijna om![]()
Toe aan wéééékend
Morgen bloed doneren en 's middags therapie. Gelukkig maar tot 15.30 dit keer omdat het contactpersonendag is, dan mag ik lekker naar huisquote:
Haha dat scheelt jaquote:Op donderdag 6 december 2018 17:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen bloed doneren en 's middags therapie. Gelukkig maar tot 15.30 dit keer omdat het contactpersonendag is, dan mag ik lekker naar huis
Nee ook geen andere merkenquote:Op donderdag 6 december 2018 13:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Andere merken hebben ze ook niet?
Wat een ellende he.
Heb ook nog maar één strip!
Wat is contactpersonendag?quote:Op donderdag 6 december 2018 17:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Morgen bloed doneren en 's middags therapie. Gelukkig maar tot 15.30 dit keer omdat het contactpersonendag is, dan mag ik lekker naar huis
Liefquote:Op donderdag 6 december 2018 18:29 schreef LPFAN het volgende:
Was wel blij met mijn moeders reactieZe had het totaal niet aan zien komen. Heb uiteindelijk een setje niveau spul gekocht dat ze graag gebruikt en een pakje van haar favoriete snijworst van de markt.
Jah, ze was even van de kaartquote:
Mooiquote:Op donderdag 6 december 2018 18:29 schreef LPFAN het volgende:
Was wel blij met mijn moeders reactieZe had het totaal niet aan zien komen. Heb uiteindelijk een setje niveau spul gekocht dat ze graag gebruikt en een pakje van haar favoriete snijworst van de markt.
Fijn is dat he, dat je de persoon waar je om geeft bij kunt makenquote:Op donderdag 6 december 2018 18:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jah, ze was even van de kaartZo heerlijk dat ik dat nu eens kon doen
Ik vond het geloof ik leuker dan zij zelf
Jaquote:Op donderdag 6 december 2018 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fijn is dat he, dat je de persoon waar je om geeft bij kunt maken.
quote:
Daarom koop ik eigenlijk alles via de e-shop.quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:35 schreef Sarabi het volgende:
De nieuwe Super Smash Bros besteldhopelijk vanavond al in huis. Goed begin van de vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Het is iig watquote:Op vrijdag 7 december 2018 06:42 schreef Poes. het volgende:
Ik krijg maar ¤178,- terug van Oxxio![]()
FML.
-Edit- Ik heb ook een hoog voorschot voor m'n zonnepanelen, daar krijg ik gelukkig ook nog weer wat van terug. Maar zuur is het wel
Jaloers!quote:Op vrijdag 7 december 2018 08:35 schreef Sarabi het volgende:
De nieuwe Super Smash Bros besteldhopelijk vanavond al in huis. Goed begin van de vakantie
quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Fijn dat je cadeautje zo gewaardeerd werd LP.
[..]
Daarom koop ik eigenlijk alles via de e-shop.(Tenzij er een fysiek goeie deal is, ik ben ook niet gek natuurlijk.
) Maar tof.
Gisteren kerstdorp bij m'n mama gebouwd, best aardig geworden, al zeg ik het zelf.
Want waardeloos zonder plaatje:Leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Ah zoquote:Op vrijdag 7 december 2018 06:37 schreef Poes. het volgende:
Lief LP![]()
Samzz, na elke module (onderwerp waar we het een aantal weken over hebben) is er een dag waarbij de contactpersonen van alle cliënten meekomen om te bespreken wat we geleerd hebben. En of zij ook verandering zien etc.
Kan een ouder, partner, goede vriend, behandelaar oid zijn.
Ik heb alleen Vlindur die me goed kent (geen familie meer) maar die heeft op vrijdagmiddag gewoon haar gezin om voor te zorgen, die ga ik daar niet mee belasten. Ze wil wel af en toe helpen met opdrachten thuis, dat is fijn
En ik mag op zulke dagen om 15.30 naar huis![]()
Ik lag dus om 18.15 op bed, god wat heb ik geslapen
quote:Op vrijdag 7 december 2018 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom koop ik eigenlijk alles via de e-shop.(Tenzij er een fysiek goeie deal is, ik ben ook niet gek natuurlijk.
) Maar tof.
Gisteren kerstdorp bij m'n mama gebouwd, best aardig geworden, al zeg ik het zelf.
Want waardeloos zonder plaatje:Oh dat is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wij meestal ook maar nu is het wel welkom dat we het pas over een paar weken mogen betalenquote:Op vrijdag 7 december 2018 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
) Maar tof.
Paypal en creditkaart.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij meestal ook maar nu is het wel welkom dat we het pas over een paar weken mogen betalen
Heb ik beide niet. Ik ben gewoon te dom voor PayPal volgens mijquote:Op vrijdag 7 december 2018 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Paypal en creditkaart.![]()
Nah, meestal gewoon direct van m'n bankrekening, maar het zou kunnen.
Het is zo simpel.quote:Op vrijdag 7 december 2018 10:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb ik beide niet. Ik ben gewoon te dom voor PayPal volgens mij
Netjes!quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:05 schreef Sarabi het volgende:
Ali is echt te makkelijk geworden
Heb me dit jaar nog ingehouden, maar 10 dingen daar besteld
quote:Op vrijdag 7 december 2018 11:32 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels 8 poesjes, 2 hondjes en een poesje onderweg
Wel een goed idee denk ikquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:38 schreef Sarabi het volgende:
We zouden eigenlijk gaan wandelen naar het restaurant vanavond
Wordt toch misschien gewoon de auto
Rond een uur of 5 zou t droog worden idd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Warempel, het schijnt vanavond toch nog droog te worden.
Wel windkracht 6.
Ja in Zeeland, Friesland moet het ergste nog krijgenquote:Op vrijdag 7 december 2018 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond een uur of 5 zou t droog worden idd.
Zo ergquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:09 schreef Poes. het volgende:
Avengers trailer gezien, nu wil ik een dekentje en in een hoekje gaan huilen
Iedereen is verdrietig en dat maakt mij ook verdrietigquote:
Zal wel net zo 'echt' zijn als het eind van de vorige filmquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:12 schreef Poes. het volgende:
[..]
Iedereen is verdrietig en dat maakt mij ook verdrietig
Hoe was dat niet echt?quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zal wel net zo 'echt' zijn als het eind van de vorige film
Iedereen die dood ging (behalve loki lijkt me, sorryquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:16 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe was dat niet echt?
#BringBackLoki
Plus de memorial voor Stan Lee aan het eindBen benieuwd of hij z'n cameo nog heeft kunnen opnemen.
Ze zitten toch in één van de Infinity stones? Andere dimensie?quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Iedereen die dood ging (behalve loki lijkt me, sorry) zal niet echt dood blijken
Of ik moet me heel erg gaan vergissen
Al mogen de Black Panther en consorten wegblijvenquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:23 schreef Samzz het volgende:
Die komen toch allemaal gewoon weer terug joh.
Dát snap ikquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Al mogen de Black Panther en consorten wegblijven
Ik weet nietquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:20 schreef Poes. het volgende:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat er ook maar iemand is die denkt dat die 50% écht dood-dood is.
Daarvoor zijn er teveel belangrijke personages gegaan.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet nietBen niet meer zo zeker van het IQ van de meerderheid van de mensheid
Kijk maar naar Trump en alle aanhangers
Een IronMan is genoeg, en ik prefereer good old Tonyquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:26 schreef Sarabi het volgende:
Dat zusje (?) van black panther is wel cute
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:27 schreef Poes. het volgende:
[..]
Een IronMan is genoeg, en ik prefereer good old Tony
Doen hoor, hij was geweldigquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik heb de laatste Avengers nog niet gezien geloof ik.
Vast wel, maar ik hoef dan geen vervangende acteur. RD Jr = Tony Stark.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat sowiesomaar die gaat wel stoppen toch?
quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:29 schreef Poes. het volgende:
[..]
Doen hoor, hij was geweldig
Vooral de Guardians samen met Thor
Vind ik normaal ook maar de vorige Spiderman film vond ik toch erg okequote:Op vrijdag 7 december 2018 16:30 schreef Poes. het volgende:
Spiderman tel ik niet mee, die vind ik toch stom
Ik moet alleen Antman en the Wasp nog, dan ben ik ook bij.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ben nu Age of Ultron aan het kijken.
Alle films van Thor heb ik wel gezien. Van Iron Man ook.
Ik vind hem veel te jong en puberaalquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vind ik normaal ook maar de vorige Spiderman film vond ik toch erg oke
Ik krijg de films van Captain America niet gekekenquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moet alleen Antman en the Wasp nog, dan ben ik ook bij.
Spiderman heb ik dus overgeslagen. Misschien ooit nog.
[..]
Ik vind hem veel te jong en puberaal
Ja dat is wel de invalshoek van die film. Dan kan je hem beter overslaanquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:33 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik moet alleen Antman en the Wasp nog, dan ben ik ook bij.
Spiderman heb ik dus overgeslagen. Misschien ooit nog.
[..]
Ik vind hem veel te jong en puberaal
CapAm vind ik juist de mooiste, hele serieuze films ookquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg de films van Captain America niet gekeken.
Maar ik moet er sowieso nog heel veel geloof ik.
Daarom, ik vind het goed zo.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja dat is wel de invalshoek van die film. Dan kan je hem beter overslaan
Antman en the Wasp moeten wij ook nog steeds zien, vast deze vakantie
Die vind ik ook lastig om doorheen te komenquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg de films van Captain America niet gekeken.
Maar ik moet er sowieso nog heel veel geloof ik.
Civil Warquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die vind ik ook lastig om doorheen te komen
Behalve die met Iron man
Ah ligt dus niet helemaal aan mijquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die vind ik ook lastig om doorheen te komen
Behalve die met Iron man
Dat vind ik dan weer niks aan, net als alle andere Marvel seriesquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:41 schreef Samzz het volgende:
Agents of S.H.I.E.L.D. ook maar weer eens gaan kijken.
Ja ik weet t niet zo goed. Toen t net uit was gaan kijken. Toen gestopt. Geen idee meer wat ik ervan vond.quote:Op vrijdag 7 december 2018 16:42 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niks aan, net als alle andere Marvel series
DC vind ik ook niks aan, te agressief en donkerquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik weet t niet zo goed. Toen t net uit was gaan kijken. Toen gestopt. Geen idee meer wat ik ervan vond.
Legends of tomorrow weet ik ook nog niet zo goed (DC).
De humor in Marvel is leuk jaquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:45 schreef Poes. het volgende:
[..]
DC vind ik ook niks aan, te agressief en donker
Ik hou van de humor in Marvel.
Absoluutquote:Op vrijdag 7 december 2018 16:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Daarom zijn de Guardians en Thor ook een gouden combinatie
Ik eet altijd juist terwijl ik dat kijkquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:46 schreef Poes. het volgende:
Damn, dat was lekker. Nu zonder schuldgevoel naar My 600lb Life kijken
Dat is ook niet goedquote:Op vrijdag 7 december 2018 18:55 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ik eet altijd juist terwijl ik dat kijk![]()
Ja echt zo bizar. Wat ik nog bizarder soms vind is dat ze toch soms een operatie hebben ondergaan, en dan toch nog naar de mac gaan ofzo.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:08 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed![]()
Vind het fascinerend om te kijken, vooral hoe je het zo ver hebt kunnen laten komen..
Heheh lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:08 schreef Poes. het volgende:
Maar ik lag net lekker onder m'n kleedje en dat ga ik nu weer doenKoudddd
Een operatie verandert je instelling niet en neemt ook je verslaving niet weg.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ja echt zo bizar. Wat ik nog bizarder soms vind is dat ze toch soms een operatie hebben ondergaan, en dan toch nog naar de mac gaan ofzo.
En als die smoesjes die ze hebben.
Nee is ook zo.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een operatie verandert je instelling niet en neemt ook je verslaving niet weg.
Louis mis ik op Netflix.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:19 schreef Poes. het volgende:
Het schijnt wel je hongerprikkel weg te nemen, dat zegt Dr Now (wat een geweldige vent!) tenminste.. maar het is inderdaad de verslaving in je hoofd. Sneu hoor..
Kijk nu Louis Theroux terug, over polyamorie. Vanavond komt een nieuwe op NPO3, over euthanasie volgens mij. Ik lig dus nog wel even goed op de bank![]()
Louis
Werd een beetje verdrietig van sommige mensen bij Louisquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:19 schreef Poes. het volgende:
Het schijnt wel je hongerprikkel weg te nemen, dat zegt Dr Now (wat een geweldige vent!) tenminste.. maar het is inderdaad de verslaving in je hoofd. Sneu hoor..
Kijk nu Louis Theroux terug, over polyamorie. Vanavond komt een nieuwe op NPO3, over euthanasie volgens mij. Ik lig dus nog wel even goed op de bank![]()
Louis
Van de Poly aflevering?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Werd een beetje verdrietig van sommige mensen bij Louis
Ben benieuwd naar die van vanavond
Hij is echt goed
Nu flink uitbuiken, we hadden een pannekoekenproeverij
Was lekker maar erg veel
Lijkt me echt vreselijk zo te leven. Ik denk ook niet dat die mensen echt oprecht niet jaloers zijn of zo.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Van de Poly aflevering?
Ik had heel erg te doen met de man van Heidi, ze kwam zo lief over maar het is volgens mij een giftig egocentrisch mens![]()
Doe mij Sister Wives maar, vind polygamie veel interessanter.
Hoe zie ik zo'n proeverij voor me?
Bij Sister Wives ging het goed tot er jáááren later nog een vierde (jongere en vruchtbaardere....) vrouw werd toegevoegd.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk zo te leven. Ik denk ook niet dat die mensen echt oprecht niet jaloers zijn of zo.
Ja hij, zij dacht volgens mij alleen aan zichzelf.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:44 schreef Poes. het volgende:
[..]
Van de Poly aflevering?
Ik had heel erg te doen met de man van Heidi, ze kwam zo lief over maar het is volgens mij een giftig egocentrisch mens![]()
Doe mij Sister Wives maar, vind polygamie veel interessanter.
Hoe zie ik zo'n proeverij voor me?
Ja zie je. Geloof nooit fat dat lang goed gaat. Kan ook niet. Er wordt altijd iemand favoriet.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bij Sister Wives ging het goed tot er jáááren later nog een vierde (jongere en vruchtbaardere....) vrouw werd toegevoegd.
Denk dat het vaak ook uit maakt of je er zelf in bent opgegroeidquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lijkt me echt vreselijk zo te leven. Ik denk ook niet dat die mensen echt oprecht niet jaloers zijn of zo.
Ja guilty pleasurequote:Op vrijdag 7 december 2018 20:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hij, zij dacht volgens mij alleen aan zichzelf.
Sister Wives is ook altijd leuk.
De proeverij begon met een borrelplateau (stukjes kaas, worst, fruit etc) daarna 3 x 3 kleine pannenkoekjes (de smaken mocht je zelf kiezen) en daarna nog een toetje.
Robin werd toch later pas een 'probleem '?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:48 schreef Poes. het volgende:
[..]
Bij Sister Wives ging het goed tot er jáááren later nog een vierde (jongere en vruchtbaardere....) vrouw werd toegevoegd.
Robin was ook de vierde vrouw! Naar mensquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Robin werd toch later pas een 'probleem '?
Toen hij ook van Meri moest scheiden.
Die is volgens mij wel het leukste om mee om te gaanquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:51 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja guilty pleasureChristine vind ik het leukst
![]()
Oeh dat klinkt wel heel lekkerJullie zijn echte bourgondiërs volgens mij!
Ja dat zal ook wel. Maar dan nog.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Denk dat het vaak ook uit maakt of je er zelf in bent opgegroeid
quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die is volgens mij wel het leukste om mee om te gaan
En ja dat zie je ook wel aan ons formaat
Ik geloof niet eens dat ik van 2 kinderen evenveel kan houdenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel. Maar dan nog.
Ik geloof niet dat iemand even veel van meerdere verschillende mensen kan houden.
Denk dat de meeste mensen dat niet kunnenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:53 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat ik van 2 kinderen evenveel kan houden
Neuh zo lang we normaal maar gezond levenquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:53 schreef Poes. het volgende:
[..]![]()
Vinden jullie het zelf een probleem?
En tķch zeggen al m'n vriendinnen met 2 of meer kinderen dat het wél zo is.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Denk dat de meeste mensen dat niet kunnen
Ik zie om mij heen toch vooral dat het niet luktquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:56 schreef Poes. het volgende:
[..]
En tķch zeggen al m'n vriendinnen met 2 of meer kinderen dat het wél zo is.
Ik weet ook niet beter natuurlijk.
Maar mijn ouders konden het in ieder geval niet
Just curious, omdat ik je ook wel zie posten in het dieettopic en zo..quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Neuh zo lang we normaal maar gezond leven
Nu in de vakantie gaan we misschien wel net wat te vaak te ver maar ach
Ik wil sowieso geen kinderen meer, ben geen fan van verschillende vaders.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zie om mij heen toch vooral dat het niet lukt
Vervelend dat jij het zo ook hebt meegemaakt
Ja snap ook niet helemaal wat ik daar doequote:Op vrijdag 7 december 2018 20:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Just curious, omdat ik je ook wel zie posten in het dieettopic en zo..
Klopt, jij bent ook niet degene die ik daar stalkquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja snap ook niet helemaal wat ik daar doe
Gezellig en handig met de eetlijstjes denk ik
Als ik nooit meer een gram af zou vallen zou ik dat ook helemaal goed vinden
Gezond leven vind ik wel belangrijk, maar dat is voor iedereen ook weer persoonlijkquote:Op vrijdag 7 december 2018 20:59 schreef Poes. het volgende:
[..]
Klopt, jij bent ook niet degene die ik daar stalk![]()
Nee grapje hoor, ik lurk af en toe mee![]()
Maar snap het nu
Nee dat snap ik, je straalt ook absoluut uit dat je zelfverzekerd bentquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gezond leven vind ik wel belangrijk, maar dat is voor iedereen ook weer persoonlijk
Maar heb geen probleem met mijn gewicht (anders zou ik ook niet in mijn buikdanskostuums voor publiek optreden)
Leuk om te horenquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:04 schreef Poes. het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, je straalt ook absoluut uit dat je zelfverzekerd bent
Fijn dat je dat nu wel durftquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:06 schreef Poes. het volgende:
En het is inderdaad heel persoonlijk.
Zo durfde ik afgelopen zomer pas voor het eerst in shorts te lopen of in (langere...) rok zonder legging.
quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:07 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik je ''uitfoeterde'' omdat je een sportlegging met kort shirt droeg
Appel bij de pannenkoek was ook erg lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:10 schreef Poes. het volgende:
Oh en een medecliënt had fruit meegenomen vanmiddag, dus geen standaard koekjes (die ik al liet liggen) in de pauze. Lekker een zure appel naar binnen gewerkt, #winning
Ik kwam laatst op de Ali Plussize FB groep een vrouw tegen die écht enorm obees was en daar mee te koop liep. Dat kan toch nooit gezond zijnquote:
Ik blief geen warm fruitquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Appel bij de pannenkoek was ook erg lekker
Tja dat is wel lastig. Echt obees is niet heel erg gezond natuurlijk. Maarja moet iedereen zelf weten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op de Ali Plussize FB groep een vrouw tegen die écht enorm obees was en daar mee te koop liep. Dat kan toch nooit gezond zijn
Ja maar ik vind daar weer wat van. Hoge zorgkosten dit dat. Net als met kettingrokers, alcoholisten en andere drugsgebruikers.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Tja dat is wel lastig. Echt obees is niet heel erg gezond natuurlijk. Maarja moet iedereen zelf weten.
Daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:14 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja maar ik vind daar weer wat van. Hoge zorgkosten dit dat. Net als met kettingrokers, alcoholisten en andere drugsgebruikers.
De komst van Robin had alleen niks te maken met hun gedwongen vertrek naar Las Vegas. En Meri mķest ook niet scheiden, maar dat bood ze aan, zodat Kody met Robin kon trouwen en haar kinderen kon adopteren.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:52 schreef Poes. het volgende:
Sowieso had Kody al jaren een goede band met al z'n vrouwen en gezinnen, allemaal in 1 huis. Hele dynamiek werd verstoord met de komst van Robin, haar kinderen én alle nieuwe aparte woningen.
Vooral kneiterharde windquote:Op zaterdag 8 december 2018 08:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedemorgen
Storm bij jullie? Hier waait het al aardig hard
Hoe bedenken ze het ookquote:Op zaterdag 8 december 2018 00:25 schreef Sarabi het volgende:
En de nieuwe The Good Place is ook eindelijk weer erg goed
Zonder Robin was de RLS er nooit geweest en hadden ze nog redelijk anoniem polygaam in Utah kunnen wonen.quote:Op zaterdag 8 december 2018 01:09 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De komst van Robin had alleen niks te maken met hun gedwongen vertrek naar Las Vegas. En Meri mķest ook niet scheiden, maar dat bood ze aan, zodat Kody met Robin kon trouwen en haar kinderen kon adopteren.
Ga vanavond kijken. Zin in!quote:Op zaterdag 8 december 2018 00:25 schreef Sarabi het volgende:
En de nieuwe The Good Place is ook eindelijk weer erg goed
Hier in het dorp woont een vrouw waar ik nog wel 2 keer in pas, die loopt ook gewoon in de zomer in naveltruitjes enzo. Zie haar ook altijd eten. En ze is nu ook nog eens zwanger ook.quote:Op vrijdag 7 december 2018 21:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ik kwam laatst op de Ali Plussize FB groep een vrouw tegen die écht enorm obees was en daar mee te koop liep. Dat kan toch nooit gezond zijn
Maar wáárom dan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hier in het dorp woont een vrouw waar ik nog wel 2 keer in pas, die loopt ook gewoon in de zomer in naveltruitjes enzo. Zie haar ook altijd eten. En ze is nu ook nog eens zwanger ook.
Snap ik ook niet. Kleed je naar je figuur vind ik.quote:
Samequote:Op zaterdag 8 december 2018 12:10 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Kleed je naar je figuur vind ik.
Haha ja kom maar langsquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:11 schreef Poes. het volgende:
[..]
Same![]()
Ben je vrij vandaag? Ik verveel me, kom ik langs
Oke is goedquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Kom 14.55 aan, ik weet je huis wel te vinden dit keer. Hoef jij de storm niet in
Let niet op de troep btw ;pquote:
Hahaquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:25 schreef Samzz het volgende:
Ik heb toch t drieluik lijstjes bij de Action gehaald.
Nu maar dingetjes maken om erin te doen.
Waarom was de rls er niet gekomen zonder Robin?quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Hoe bedenken ze het ook
[..]
Zonder Robin was de RLS er nooit geweest en hadden ze nog redelijk anoniem polygaam in Utah kunnen wonen.
Mijn inziens had Meri geen keus, ik kan me ook écht niet voorstellen dat ze buiten de camera's om niet is ''gemanipuleerd''.
Omdat ze pas tijdens de courtship met Robin er publiekelijk voor uit wilden komen. Alle jaren daarvoor ging het zoals het ging, goed.quote:Op zaterdag 8 december 2018 12:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom was de rls er niet gekomen zonder Robin?
Wb Meri is het einde natuurlijk zoek, want je kunt dan achter elke actie die er on screen wel geloofwaardig uitziet wel een script of manipulatie vermoeden. Waarom zou je dan nog wel iets geloven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |