Nee.. Ze zit eigenlijk alleen maar in huis achter de computer of tv als ze niks te doen heeft met vrienden enzo.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft ze niet iets van een hobby waarin je iets kleins kan zoeken?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2018 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Da's wel een cadeau-uitdaging dan ja.
Maar dan is inderdaad iets waarvan je weet dat ze het gebruikt wel een goeie.Gaat toch vooral om het idee.
Zal zo eens kijken!quote:Op woensdag 5 december 2018 14:50 schreef Samzz het volgende:
De Lidl heeft tillandsia (luchtplantje) voor 3 euro of zo. Misschien is dat leuk?
Oh die wil ik ook! En ik ga naar m’n top2000 kijken ik moet nog dingen typen ook.quote:Op woensdag 5 december 2018 14:50 schreef Samzz het volgende:
De Lidl heeft tillandsia (luchtplantje) voor 3 euro of zo. Misschien is dat leuk?
Oh das zonde ja!quote:Op woensdag 5 december 2018 15:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Oh die wil ik ook! En ik ga naar m’n top2000 kijken ik moet nog dingen typen ook.
En er is geprobeerd een bos bloemen te bezorgen gister. Weet niet van wie, maar wel zonde want ik haal m zo en hij is al 2 dagen oud en dan ook nog weekend weg!
Hmm oke. Hopelijk kan de verpleegkundige je nog wat helpenquote:Op woensdag 5 december 2018 15:04 schreef Poes. het volgende:
Oh goed idee Samzz, dat is misschien wel wat LP![]()
Even bij de overburen geweest, niks nieuws helaas. Volgende week op gesprek bij de reuma-verpleegkunde, kijken of die nog wat tips en tricks heeft.
We waren het er beide over eens dat een revalidatietraject niet haalbaar is.
quote:Op woensdag 5 december 2018 15:11 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hmm oke. Hopelijk kan de verpleegkundige je nog wat helpen
Ik kom nu de weken al met moeite doorquote:Op woensdag 5 december 2018 15:12 schreef LPFAN het volgende:
Dat traject zou teveel voor je worden jaJe moet er niet slechter van worden.
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 5 december 2018 15:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
[..]
Ik kom nu de weken al met moeite door#Faal
Helaas heeft het ziekenhuis geen infraroodcabine, dát zou nog eens helpen
Ja, stomme Lidl. Morgen nog ff bij andere Lidl maar kijken en anders toch maar richting Kruidvat.quote:
Gaaf! Foto?quote:Op woensdag 5 december 2018 16:28 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een luipaardprint rok en ik ben er superblij mee. Bam.
Oh gaaf!!quote:Op woensdag 5 december 2018 16:31 schreef Samzz het volgende:
Heb ik.
[ afbeelding ]
Top is in t echt meer oxblood dan dit fellere rood.
Ja hij is echt gaaf!quote:Op woensdag 5 december 2018 16:32 schreef Samzz het volgende:
Cool he. Zo blij mee. Dikke korting ook, bam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |