quote:Op zondag 2 december 2018 12:07 schreef BlackMolly77 het volgende:
Korte vraag Fokkers, is een vrouw die niet werkt gelijkwaardig aan haar partner die wel werkt? Moet zij toestemming vragen om bijvoorbeeld iets te kopen?
En moet de wel werkende partner nog steeds meehelpen met huishoudelijke taken?
Opgelost voor jequote:Op woensdag 5 december 2018 10:34 schreef Brybry het volgende:
Hellup!! Wilde een nieuw deel openen maar weet niet hoe dat moet
De OP uit deel 1:
[..]
De toegevoegde waarde daarvan is vooral haar verdiencapaciteit als ze weer meet uren kan gaan werken als de kinderen naar school gaan.quote:Op woensdag 5 december 2018 10:38 schreef Jordy-B het volgende:
Dag ligt aan de onderlinge afspraken. Het verschilt ook of er bijvoorbeeld kinderen in het spel zijn, want daar zit veel tijd in (en ik zie er niet echt de toegevoegde waarde van in als een moeder aan het werk is om enkel de kinderopvang te bekostigen)
Dank!quote:
Dat staat mij ook bij.quote:Op woensdag 5 december 2018 11:32 schreef Allures het volgende:
[..]
alleen TS mag dat toch als er behoefte is aan een deel 2
Mooi tochquote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
De orginele ts heeft er geen behoefte aan. Gezien ik geen huisvrouw meer heb
Is ze er vandoor? Of baan gekregen?quote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nou mag je op papadagen ook de was doen en de badkamer schoonmaken.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2018 13:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nou mag je op papadagen ook de was doen en de badkamer schoonmaken.
Dat lijkt me win-win!
Kun je iig ook niet meer zeiken als ze laarzen en make-up koopt.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:18 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]ik heb m'n oude poets al gebeld.
Nou ja, dat kan dan nog steeds natuurlijk, alleen kan hij het nu niet meer zo makkelijk als pressiemiddel gebruiken.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je iig ook niet meer zeiken als ze laarzen en make-up koopt.
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft ze een baan of is ze bij je weg?quote:Op woensdag 5 december 2018 13:11 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een ander probleem in een nieuw topic komenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon niet. Want eigen geld.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan dan nog steeds natuurlijk, alleen kan hij het nu niet meer zo makkelijk als pressiemiddel gebruiken.
Nee joh, als ze ziet wat ze uiteindelijk over houdt is ze zo weer terug naar haar huisvrouwen luilekkerleven.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is er al; Kinderopvangquote:Op woensdag 5 december 2018 13:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Er zal vast wel weer een ander probleem in een nieuw topic komen
Als ze met haar werk zeggenschap krijgt over het gezinsinkomen, is dat natuurlijk wel winst.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:27 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Nee joh, als ze ziet wat ze uiteindelijk over houdt is ze zo weer terug naar haar huisvrouwen luilekkerleven.
Dat is niet echt een probleem, vroeger toen m'n oudste hartje nog klein was, had je een kinderopvang organisatie die alle kinderdagverblijven van de stad had, tegenwoordig heb je vele organisaties en zien we tussen de bomen het bos niet meer.quote:
Dat hóóp jij ja, want zo 'luilekkerleven' was dat niet. Het is niet voor niets dat ze ACUUT een baan ging zoeken na jouw opmerking.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:27 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Nee joh, als ze ziet wat ze uiteindelijk over houdt is ze zo weer terug naar haar huisvrouwen luilekkerleven.
Daar moet ik je teleurstellen, ze heeft al zeggenschap over mijn inkomsten, zij beheert namelijk de rekeningen. Maar ze ging zich nogal eens te buiten aan schoenen, kleding en make-up. Sites als Zalando zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze met haar werk zeggenschap krijgt over het gezinsinkomen, is dat natuurlijk wel winst.
Als zij de rekeningen beheert, dan slaat jouw OP uit je originele topic al helemáál nergens op.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Daar moet ik je teleurstellen, ze heeft al zeggenschap over mijn inkomsten, zij beheert namelijk de rekeningen. Maar ze ging zich nogal eens te buiten aan schoenen, kleding en make-up. Sites als Zalando zouden verboden moeten worden
En snap ik ook niet waarom er nu meteen een poets moet komenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hóóp jij ja, want zo 'luilekkerleven' was dat niet. Het is niet voor niets dat ze ACUUT een baan ging zoeken na jouw opmerking.
Nou ben ik even nieuwsgierig; je zult aan de verkoop van het huis wel wat overgehouden hebben, en je huurt nu.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Daar moet ik je teleurstellen, ze heeft al zeggenschap over mijn inkomsten, zij beheert namelijk de rekeningen. Maar ze ging zich nogal eens te buiten aan schoenen, kleding en make-up. Sites als Zalando zouden verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |