Dat is niet echt een probleem, vroeger toen m'n oudste hartje nog klein was, had je een kinderopvang organisatie die alle kinderdagverblijven van de stad had, tegenwoordig heb je vele organisaties en zien we tussen de bomen het bos niet meer.quote:
Dat hóóp jij ja, want zo 'luilekkerleven' was dat niet. Het is niet voor niets dat ze ACUUT een baan ging zoeken na jouw opmerking.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:27 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Nee joh, als ze ziet wat ze uiteindelijk over houdt is ze zo weer terug naar haar huisvrouwen luilekkerleven.
Daar moet ik je teleurstellen, ze heeft al zeggenschap over mijn inkomsten, zij beheert namelijk de rekeningen. Maar ze ging zich nogal eens te buiten aan schoenen, kleding en make-up. Sites als Zalando zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ze met haar werk zeggenschap krijgt over het gezinsinkomen, is dat natuurlijk wel winst.
Als zij de rekeningen beheert, dan slaat jouw OP uit je originele topic al helemáál nergens op.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Daar moet ik je teleurstellen, ze heeft al zeggenschap over mijn inkomsten, zij beheert namelijk de rekeningen. Maar ze ging zich nogal eens te buiten aan schoenen, kleding en make-up. Sites als Zalando zouden verboden moeten worden
En snap ik ook niet waarom er nu meteen een poets moet komenquote:Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hóóp jij ja, want zo 'luilekkerleven' was dat niet. Het is niet voor niets dat ze ACUUT een baan ging zoeken na jouw opmerking.
Nou ben ik even nieuwsgierig; je zult aan de verkoop van het huis wel wat overgehouden hebben, en je huurt nu.quote:Op woensdag 5 december 2018 13:35 schreef BlackMolly77 het volgende:
[..]
Daar moet ik je teleurstellen, ze heeft al zeggenschap over mijn inkomsten, zij beheert namelijk de rekeningen. Maar ze ging zich nogal eens te buiten aan schoenen, kleding en make-up. Sites als Zalando zouden verboden moeten worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |