Nee dat gaan ze niet, topics waar moeite in gestopt is van bepaalde gebruikers gaan direct naa ONZ of op slot, topics van de liefjes van de KLB mods blijven open in KLB.quote:Op maandag 10 december 2018 16:03 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
Dus de topics van Werkman gaan ook naar ONZ?
Nota bene vandaag nog een topic van werkman gesloten. Waarom? Baggertopic waar niks van moeite of kwaliteit in zat.quote:Op maandag 10 december 2018 18:07 schreef VleesLollie het volgende:
Nee dat gaan ze niet, topics waar moeite in gestopt is van bepaalde gebruikers gaan direct naa ONZ of op slot, topics van de liefjes van de KLB mods blijven open in KLB.
ok, ff eens stoffen in huis en de cavia's in de blender gooien, dan is het opgelost.quote:Op maandag 10 december 2018 19:04 schreef Goudenvis het volgende:
Ik ben niet aan 't baggeren VK het is echt waar van die tv en de cavias
Volgens mij heeft ie graag dat je gaat kappen met je gekut. Maar ik kan die sluitpost ook verkeerd opvatten natuurlijk.quote:Op maandag 10 december 2018 19:06 schreef wollah het volgende:
Hugecooll wtf gooi je mijn Griekse Y toppa op slot? Is serieuze klacht hoor
Wat een domme uitspraak weer. Ik zie niet in waarom dat toppa bagger of getroll is...quote:Op maandag 10 december 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie graag dat je gaat kappen met je gekut. Maar ik kan die sluitpost ook verkeerd opvatten natuurlijk.
Neem eens cursus modereren van VK johquote:Op maandag 10 december 2018 19:06 schreef hugecooll het volgende:
Zwijg en verdwijn met je hersenscheten
daarom hielp ik je dus even op wegquote:Op maandag 10 december 2018 19:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Wat een domme uitspraak weer. Ik zie niet in waarom dat toppa bagger of getroll is...
Ga even heel gauw je gore bek spoelenquote:Op maandag 10 december 2018 19:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ok, ff eens stoffen in huis en de cavia's in de blender gooien, dan is het opgelost.
Goede postquote:Op maandag 10 december 2018 20:35 schreef jogy het volgende:
Ik zit bij tijd en wijle met verbazing te lezen in KLB dat men het vervelend of nog hilarischer onbegrijpelijk vind als hun onzin topic wordt gesloten. Er zitten genoeg topics in die ONZ hartstikke leuk zou vinden of op zijn allerminst best willen tolereren (Want geef toe, 2 jaar oude frituur is op een gegeven moment ook aan verversing toe). maar nee, het MOET EN ZAL in KLB geopend worden want ONZ heeft een soort van herpes of zo.
De mensen maken de invulling van een forum en als ONZ in KLB strenger wordt aangepakt dan ONZ in, doe eens gek, ONZ misschien is het dan een idee om het meteen daar in te posten. Maar misschien is een deel van de lol ook wel de strijd tussen users en modjes, dat is ook best maar dan is er toch een partij die over de langere termijn consequent aan het kortste eind trekt lijkt me. Dat is dan niet de crew. En lolletje is geen probleem, een keer een (semi) verzonnen topic ook niet, humor in een waargebeurd topic is helemaal top maar op een gegeven moment is een inside joke niet meer dan forumvervuiling voor de overgrote meerderheid die dus KLB achter zich laten, dat is gewoon zonde.
Uiteindelijk is het niet meer dan logisch dat de KLB moderators waken om dit te voorkomen en na een bepaalde tijd en een eindeloze herhaling van stappen zal de vriendelijkheid ook wel een beetje inboeten als er voor de achtentwintig miljardste keer een frituurtopic of volledig uit de duim gezogen topic voorbij komt.
Dan kan je wel boos blijven stampen dat je in dit forum je lolletje wil maken in plaats van het forum hiernaast maar dat heeft geen nut. Net alsof je erop staat om te kakken in de wasbak in plaats van de toiletpot. Het kán wel maar erg handig is het niet en je zal er wat meer weerstand door ondervinden.
Dit zal waarschijnlijk geen verschil maken op de langere termijn binnen KLB maar het zij zo.
quote:Op maandag 10 december 2018 20:35 schreef jogy het volgende:
Ik zit bij tijd en wijle met verbazing te lezen in KLB dat men het vervelend of nog hilarischer onbegrijpelijk vind als hun onzin topic wordt gesloten. Er zitten genoeg topics in die ONZ hartstikke leuk zou vinden of op zijn allerminst best willen tolereren (Want geef toe, 2 jaar oude frituur is op een gegeven moment ook aan verversing toe). maar nee, het MOET EN ZAL in KLB geopend worden want ONZ heeft een soort van herpes of zo.
De mensen maken de invulling van een forum en als ONZ in KLB strenger wordt aangepakt dan ONZ in, doe eens gek, ONZ misschien is het dan een idee om het meteen daar in te posten. Maar misschien is een deel van de lol ook wel de strijd tussen users en modjes, dat is ook best maar dan is er toch een partij die over de langere termijn consequent aan het kortste eind trekt lijkt me. Dat is dan niet de crew. En lolletje is geen probleem, een keer een (semi) verzonnen topic ook niet, humor in een waargebeurd topic is helemaal top maar op een gegeven moment is een inside joke niet meer dan forumvervuiling voor de overgrote meerderheid die dus KLB achter zich laten, dat is gewoon zonde.
Uiteindelijk is het niet meer dan logisch dat de KLB moderators waken om dit te voorkomen en na een bepaalde tijd en een eindeloze herhaling van stappen zal de vriendelijkheid ook wel een beetje inboeten als er voor de achtentwintig miljardste keer een frituurtopic of volledig uit de duim gezogen topic voorbij komt.
Dan kan je wel boos blijven stampen dat je in dit forum je lolletje wil maken in plaats van het forum hiernaast maar dat heeft geen nut. Net alsof je erop staat om te kakken in de wasbak in plaats van de toiletpot. Het kán wel maar erg handig is het niet en je zal er wat meer weerstand door ondervinden.
Dit zal waarschijnlijk geen verschil maken op de langere termijn binnen KLB maar het zij zo.
ONZ telt idd niet mee.quote:Op maandag 10 december 2018 20:35 schreef jogy het volgende:
Joh, als je die strijd aan wil gaan uit een soort van principekwestie moet je het vooral doen maar de consequenties zijn voor jezelf. Het is niet dat er geen vrijheid is om een beetje te kloten en lollig te doen hoor. Er is godnondeju een heel forum voor gemaakt. Alles met mate, niet met je maten.quote:
ONZ is nou gewoon eenmaal een dood subforum.quote:Op maandag 10 december 2018 22:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Joh, als je die strijd aan wil gaan uit een soort van principekwestie moet je het vooral doen maar de consequenties zijn voor jezelf. Het is niet dat er geen vrijheid is om een beetje te kloten en lollig te doen hoor. Er is godnondeju een heel forum voor gemaakt. Alles met mate, niet met je maten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |