abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_183644751
registreer om deze reclame te verbergen
Tis goed zo :*
Zonder wrijving geen glans
  maandag 10 december 2018 @ 18:07:37 #77
469637 VleesLollie
Vogeltjesdans:I am your father
pi_183645749
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 16:03 schreef Goudenvis het volgende:

[..]

Dus de topics van Werkman gaan ook naar ONZ?
Nee dat gaan ze niet, topics waar moeite in gestopt is van bepaalde gebruikers gaan direct naa ONZ of op slot, topics van de liefjes van de KLB mods blijven open in KLB.

Dit beleid wordt al jaren gevoerd, iets wat meerdere malen aangekaart is en waar geen zak mee word gedaan. Kop in het zand en doen alsof er niets aan de hand is.

Niet snappende dat ze KLB hiermee volledig kapot maken, ze geven elkaar een klapte op de schouder: goed gedaan jonguh (of meisje).

Feedback word niets mee gedaan, dus waarom nog moeite nemen. Ze komen er vanzelf wel achter als de boel in elkaar klapt en er geen hond meer post in KLB.... als ze dan maar niet komen huilen met ‘wir haben nicht gewust’ , want dat doen ze wel degelijk.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
Respect to the man in the ice cream van!
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 18:19:26 #78
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_183646003
Ja man, zijn schijtavonturen gaan KLB redden
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 18:29:16 #79
319274 crew  Vanillekwark
De grote boze VK
pi_183646172
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 18:07 schreef VleesLollie het volgende:
Nee dat gaan ze niet, topics waar moeite in gestopt is van bepaalde gebruikers gaan direct naa ONZ of op slot, topics van de liefjes van de KLB mods blijven open in KLB.
Nota bene vandaag nog een topic van werkman gesloten. Waarom? Baggertopic waar niks van moeite of kwaliteit in zat.

Exact dezelfde reden waarom het miljoenste bitterbal-frituren-op-het-toilet-gtwv-topic gesloten wordt: het voegt niks toe, het heeft geen kwaliteit, en het jaagt users juist weg die dergelijke topics gewoon beu zijn.

Worden er meer topics van de frituren-op-het-toilet-groepje gesloten dan van pakweg werkman? Ja. Jullie maken meer topics, en het gaat altijd om hetzelfde, die topics hebben we nu wel eenmaal gezien.

Wil je iets positiefs bijdragen in KLB? Kom eens met wat origineels. Kom eens iets met wat echt grappigs, en niet een herhaling van een grap die twee jaar terug al oud was.

Bij deze mijn inhoudelijke reactie. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar je hebt je feedback. Je gescheld en getier verder zal gewoon verwijderd worden.
Op zaterdag 6 juni 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Op woensdag 26 augustus 2015 23:54 schreef Remqo het volgende:
Vanillekwark heeft muzieksmaak en is derhalve een toffe user
  maandag 10 december 2018 @ 19:02:47 #80
472597 Goudenvis
#FreePlompzakker
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 19:03:19 #81
De grote boze VK
pi_183646780
quote:
Tnx, opgelost, slotje.
  maandag 10 december 2018 @ 19:03:56 #82
472597 Goudenvis
#FreePlompzakker
pi_183646794
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:03 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Tnx, opgelost, slotje.
Haha.
  maandag 10 december 2018 @ 19:04:39 #83
472597 Goudenvis
#FreePlompzakker
pi_183646808
Ik ben niet aan 't baggeren VK het is echt waar van die tv en de cavias :')
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 19:05:46 #84
De grote boze VK
pi_183646838
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:04 schreef Goudenvis het volgende:
Ik ben niet aan 't baggeren VK het is echt waar van die tv en de cavias :')
ok, ff eens stoffen in huis en de cavia's in de blender gooien, dan is het opgelost.
pi_183646844
Hugecooll wtf gooi je mijn Griekse Y toppa op slot? Is serieuze klacht hoor
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 19:06:37 #86
De grote boze VK
pi_183646863
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:06 schreef wollah het volgende:
Hugecooll wtf gooi je mijn Griekse Y toppa op slot? Is serieuze klacht hoor
Volgens mij heeft ie graag dat je gaat kappen met je gekut. Maar ik kan die sluitpost ook verkeerd opvatten natuurlijk.
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 19:06:52 #87
179075 crew  hugecooll
pi_183646872
Zwijg en verdwijn met je hersenscheten
pi_183646883
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie graag dat je gaat kappen met je gekut. Maar ik kan die sluitpost ook verkeerd opvatten natuurlijk.
Wat een domme uitspraak weer. Ik zie niet in waarom dat toppa bagger of getroll is...
pi_183646892
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:06 schreef hugecooll het volgende:
Zwijg en verdwijn met je hersenscheten
Neem eens cursus modereren van VK joh
  Moderator maandag 10 december 2018 @ 19:08:18 #90
179075 crew  hugecooll
pi_183646901
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 19:07 schreef wollah het volgende:

[..]

Wat een domme uitspraak weer. Ik zie niet in waarom dat toppa bagger of getroll is...
daarom hielp ik je dus even op weg
  maandag 10 december 2018 @ 19:08:19 #91
472597 Goudenvis
#FreePlompzakker
pi_183646902
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 19:05 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

ok, ff eens stoffen in huis en de cavia's in de blender gooien, dan is het opgelost.
Ga even heel gauw je gore bek spoelen :{w
  KLB - Grootste baggeraar 2018 maandag 10 december 2018 @ 20:08:56 #92
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_183648227
Dit is het moment waarop je even in moet houden om een lange ban te voorkomen
Overigens ben ik van mening dat dit weer een goed topic is vogeltjesdans
  Forum Admin maandag 10 december 2018 @ 20:35:08 #93
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_183648803
Ik zit bij tijd en wijle met verbazing te lezen in KLB dat men het vervelend of nog hilarischer onbegrijpelijk vind als hun onzin topic wordt gesloten. Er zitten genoeg topics in die ONZ hartstikke leuk zou vinden of op zijn allerminst best willen tolereren (Want geef toe, 2 jaar oude frituur is op een gegeven moment ook aan verversing toe ;( ). maar nee, het MOET EN ZAL in KLB geopend worden want ONZ heeft een soort van herpes of zo.

De mensen maken de invulling van een forum en als ONZ in KLB strenger wordt aangepakt dan ONZ in, doe eens gek, ONZ misschien is het dan een idee om het meteen daar in te posten. Maar misschien is een deel van de lol ook wel de strijd tussen users en modjes, dat is ook best maar dan is er toch een partij die over de langere termijn consequent aan het kortste eind trekt lijkt me. Dat is dan niet de crew. En lolletje is geen probleem, een keer een (semi) verzonnen topic ook niet, humor in een waargebeurd topic is helemaal top maar op een gegeven moment is een inside joke niet meer dan forumvervuiling voor de overgrote meerderheid die dus KLB achter zich laten, dat is gewoon zonde.

Uiteindelijk is het niet meer dan logisch dat de KLB moderators waken om dit te voorkomen en na een bepaalde tijd en een eindeloze herhaling van stappen zal de vriendelijkheid ook wel een beetje inboeten als er voor de achtentwintig miljardste keer een frituurtopic of volledig uit de duim gezogen topic voorbij komt.

Dan kan je wel boos blijven stampen dat je in dit forum je lolletje wil maken in plaats van het forum hiernaast maar dat heeft geen nut. Net alsof je erop staat om te kakken in de wasbak in plaats van de toiletpot. Het kán wel maar erg handig is het niet en je zal er wat meer weerstand door ondervinden.

Dit zal waarschijnlijk geen verschil maken op de langere termijn binnen KLB maar het zij zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  KLB - Grootste baggeraar 2018 maandag 10 december 2018 @ 21:03:17 #94
451823 Plompzakker
#FREE Vogeltjesdans
pi_183649564
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 20:35 schreef jogy het volgende:
Ik zit bij tijd en wijle met verbazing te lezen in KLB dat men het vervelend of nog hilarischer onbegrijpelijk vind als hun onzin topic wordt gesloten. Er zitten genoeg topics in die ONZ hartstikke leuk zou vinden of op zijn allerminst best willen tolereren (Want geef toe, 2 jaar oude frituur is op een gegeven moment ook aan verversing toe ;( ). maar nee, het MOET EN ZAL in KLB geopend worden want ONZ heeft een soort van herpes of zo.

De mensen maken de invulling van een forum en als ONZ in KLB strenger wordt aangepakt dan ONZ in, doe eens gek, ONZ misschien is het dan een idee om het meteen daar in te posten. Maar misschien is een deel van de lol ook wel de strijd tussen users en modjes, dat is ook best maar dan is er toch een partij die over de langere termijn consequent aan het kortste eind trekt lijkt me. Dat is dan niet de crew. En lolletje is geen probleem, een keer een (semi) verzonnen topic ook niet, humor in een waargebeurd topic is helemaal top maar op een gegeven moment is een inside joke niet meer dan forumvervuiling voor de overgrote meerderheid die dus KLB achter zich laten, dat is gewoon zonde.

Uiteindelijk is het niet meer dan logisch dat de KLB moderators waken om dit te voorkomen en na een bepaalde tijd en een eindeloze herhaling van stappen zal de vriendelijkheid ook wel een beetje inboeten als er voor de achtentwintig miljardste keer een frituurtopic of volledig uit de duim gezogen topic voorbij komt.

Dan kan je wel boos blijven stampen dat je in dit forum je lolletje wil maken in plaats van het forum hiernaast maar dat heeft geen nut. Net alsof je erop staat om te kakken in de wasbak in plaats van de toiletpot. Het kán wel maar erg handig is het niet en je zal er wat meer weerstand door ondervinden.

Dit zal waarschijnlijk geen verschil maken op de langere termijn binnen KLB maar het zij zo.
Goede post _O_
Overigens ben ik van mening dat dit weer een goed topic is vogeltjesdans
  maandag 10 december 2018 @ 21:17:42 #95
286575 Roces18
Chef de party
pi_183649909
Onz heeft inderdaad aids.

Daar heb je gelijk in.

Klb is masterrace
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_183650016
quote:

_O_
Hier schreef koffiekoekje het volgende: naatje_1 is per definitie geloofwaardiger :)
Hier schreef yvonne het volgende: Ik post wederom in een naatje_1 kwaliteitstopic *O*
  maandag 10 december 2018 @ 21:32:04 #97
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_183650330
quote:

ONZ telt idd niet mee.

Enkel klb

w/
Dying whore's cancer heater!!!!!!
  Forum Admin maandag 10 december 2018 @ 22:07:57 #98
34614 crew  jogy
Hersenflatulent
pi_183651218
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 21:32 schreef Rozevla het volgende:

[..]

ONZ telt idd niet mee.

Enkel klb

w/
Joh, als je die strijd aan wil gaan uit een soort van principekwestie moet je het vooral doen maar de consequenties zijn voor jezelf. Het is niet dat er geen vrijheid is om een beetje te kloten en lollig te doen hoor. Er is godnondeju een heel forum voor gemaakt. Alles met mate, niet met je maten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
Vrijheid
Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"
  maandag 10 december 2018 @ 22:11:40 #100
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_183651279
quote:
17s.gif Op maandag 10 december 2018 22:07 schreef jogy het volgende:

[..]

Joh, als je die strijd aan wil gaan uit een soort van principekwestie moet je het vooral doen maar de consequenties zijn voor jezelf. Het is niet dat er geen vrijheid is om een beetje te kloten en lollig te doen hoor. Er is godnondeju een heel forum voor gemaakt. Alles met mate, niet met je maten.
ONZ is nou gewoon eenmaal een dood subforum.

Zal altijd zo blijven helaas pindakaas.
Er is al van alles geprobeerd om het tij te keren maar het is trekken aan een dood paard. :)
Dying whore's cancer heater!!!!!!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')