stop met deze act!quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hallo terechte winnaar van de maand november
Positieve instelling, daar hou ik vanquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
Weer een paar minuten dichter bij het einde
Zeker!! Ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Positieve instelling, daar hou ik van
niet zoveel eigenlijkquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:15 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hele vakantie FOK!ken of ook nog andere dingen gedaan?
niet zoveel gefokt?quote:
enjoyquote:
klote week om vrij te zijn. Ben liever de eerste week van januari vrij.quote:
Ik niet. Tussen kerst en oud en nieuw zit ik liever thuis.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
klote week om vrij te zijn. Ben liever de eerste week van januari vrij.
gefeliciteerd met de eerste plek.quote:
Het seizoen is nog langquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de eerste plek.
Eensquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je het nu niet flikt, krijg je nooit meer de kans.
Die heb ik ook al gezienquote:
Bijna 300 minuten voorsprong en de punten liggen voor het oprapen in de nachten nu. Rare gewaarwording.quote:
niet druk in de nacht?quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna 300 minuten voorsprong en de punten liggen voor het oprapen in de nachten nu. Rare gewaarwording.
met naatje, devzero etc.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet echt nee, is wel eens anders geweest.
Vannacht waren er geen punten te scoren hier hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bijna 300 minuten voorsprong en de punten liggen voor het oprapen in de nachten nu. Rare gewaarwording.
je bent er vroeg bij vandaagquote:
Mark heeft er anders weer flink wat bij.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:47 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Vannacht waren er geen punten te scoren hier hoor.
Ja die was er de hele nacht volgens mij.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mark heeft er anders weer flink wat bij.
Ik was er aan het begin van de nacht en er was amper iemand aanwezig.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja die was er de hele nacht volgens mij.
Die bolkt meteen. Dus dan valt er weinig te scoren voor mij.
hij is nog niet zo erg als kat die bot van hem trouwens nergens meer gezien na zijn overwinning.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:49 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja die was er de hele nacht volgens mij.
Die bolkt meteen. Dus dan valt er weinig te scoren voor mij.
Ik vanaf 3. 1 punt gescoordquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik was er aan het begin van de nacht en er was amper iemand aanwezig.
Nee mark is ook niet zo erg...quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij is nog niet zo erg als kat die bot van hem trouwens nergens meer gezien na zijn overwinning.
Daarom is grrrrrrrrr ook gewoon de winnaarquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij is nog niet zo erg als kat die bot van hem trouwens nergens meer gezien na zijn overwinning.
niks mis mee idd.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee mark is ook niet zo erg...
Hij gaat voor de 1e plaats denk ik.
Dat werd wel tijdquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
ik hoop het we hebben al eerder meegemaakt dat hij dik bovenaan stond en het halverwege opgaf.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Maar goed dat de winterstop bijna begint danquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik hoop het we hebben al eerder meegemaakt dat hij dik bovenaan stond en het halverwege opgaf.
Onzin die winterstopquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar goed dat de winterstop bijna begint dan
Lekker hypocriet wel jaquote:Op dinsdag 4 december 2018 08:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
aloa doet ook weer flink mee wel grappig dat kat gisteren verteldd dat hij moest kappen met bolken
Vaak genoeg gezien dat het na de winterstop zo slecht weer wordt dat er niet meer te voetballen valt.quote:
dit is wel waar ja waarschijnlijk nu weer.quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het na de winterstop zo slecht weer wordt dat er niet meer te voetballen valt.
wat moeten ze dan? Door voetballen en eind maart al klaar zijn met de competitie?quote:Op dinsdag 4 december 2018 08:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het na de winterstop zo slecht weer wordt dat er niet meer te voetballen valt.
dat kan ook. Meer tijd voor een eventueel EK of WK.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wat moeten ze dan? Door voetballen en eind maart al klaar zijn met de competitie?
2quote:
Ieder voordeel heb zijn nadeelquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:03 schreef aloa het volgende:
[..]
dat kan ook. Meer tijd voor een eventueel EK of WK.
quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ieder voordeel heb zijn nadeel
je bent al aardig opweg een echte #men mod te worden.quote:
Gewoon een ooen WiFi spot maken zodat iedereen gratis kqn streamen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, krijg net bericht dat ik er deze maand gratis 5gb bij krijg. Ik krijg 20 gb al niet eens op
Die kreeg ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godsamme, krijg net bericht dat ik er deze maand gratis 5gb bij krijg. Ik krijg 20 gb al niet eens op
Ik gebruik zelden wifi. Zelfs niet meer in het buitenland.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon een ooen WiFi spot maken zodat iedereen gratis kqn streamen.
ik heb 5, dat is wel te weinigquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, waarom zo weinig?quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb 5, dat is wel te weinig
5quote:
Verbruik denk ik buitenshuis gewoon weinig. Beetje appen, beetje nieuws lezen en beetje fokken.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij zit dan zeker ook veel op wifi?
geen ideequote:
ja zelfde hier. Ook nauwelijks apps waar ik gebruik van maak trouwens.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verbruik denk ik buitenshuis gewoon weinig. Beetje appen, beetje nieuws lezen en beetje fokken.
Ik ben saggo als een modderfokker.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je beetje saggo deze morgen?
doe even handen schudden met Driep.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben saggo als een modderfokker.
Niks!quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
doe even handen schudden met Driep.
Je zusje is zo afschuwelijk dat het leuk is.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gevalletje zo afschuwelijk dat het leuk is.
Mooi klote op dat eiland.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zat bij mijn Movistar pakket.
Shots!!quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je zusje is zo afschuwelijk dat het leuk is.
ik heb niet gevraagd naar meer. Zal best bestaan, maar mijn Spaans is nog niet bestquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mooi klote op dat eiland.
Praten toch wel Engels daar?quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb niet gevraagd naar meer. Zal best bestaan, maar mijn Spaans is nog niet best
fired?quote:
de rest van je lichaam zit inmiddels vol cafeïnequote:Op dinsdag 4 december 2018 09:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Mijn hoofd heeft nog geen koffie gehad, dus anders had er een goede comeback gestaan.
schoolhoofden?quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:27 schreef noodgang het volgende:
Hoofden hebben koffie nodig. Dat begrijp ik
Precies.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de rest van je lichaam zit inmiddels vol cafeïne
's nachts bloed eruit laten pompen en koffie erin.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Wat een gedoe joh. Nog erger dan borstvoeding geven.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
's nachts bloed eruit laten pompen en koffie erin.
spanjaarden en Engels pratenquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Praten toch wel Engels daar?
Dat lijkt me ook. (Geen ervaring met borstvoeding geven)quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Nog erger dan borstvoeding geven.
Oke, dat is wel bagger.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
spanjaarden en Engels praten![]()
Nee hoor zeker bij bedrijven gewoon stug Spaans
Dat vind ik ook altijd zo'n gedoe ja borstvoeding gevenquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat een gedoe joh. Nog erger dan borstvoeding geven.
Ik ook man.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n gedoe ja borstvoeding geven
Bij mij gaat het juist wel makkelijkquote:Op dinsdag 4 december 2018 09:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik ook altijd zo'n gedoe ja borstvoeding geven
Komt niet veel uit dan.quote:Op dinsdag 4 december 2018 09:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bij mij gaat het juist wel makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |