abonnement Unibet Coolblue
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 10 december 2018 @ 21:31:19 #151
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183650293
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:29 schreef miaeak het volgende:
Dat is nu een achtergrondkarakter. Oftewel geen actrice in beeld, maar ze is ook niet weg. :)
Ze wilden haar wat ouder hebben (16, ze is nu 17) voor de verhaallijn voor Jan Maes. Achteraf vonden ze die met de leeftijd van Sjors een beetje raar dus hebben ze besloten haar naar de achtergrond te laten gaan. :)
:') Zo iets kan je toch op voorhand bedenken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183650363
quote:
10s.gif Op maandag 10 december 2018 21:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

:') Zo iets kan je toch op voorhand bedenken.
Ja ik snap het ook niet :').
Het was het niet echt waard voor de verhaallijn ofzo.
Nu zitten ze met een ge-SORASte Lana waar ze niks mee kunnen.
pi_183650461
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:29 schreef miaeak het volgende:
Dat is nu een achtergrondkarakter. Oftewel geen actrice in beeld, maar ze is ook niet weg. :)
Ze wilden haar wat ouder hebben (16, ze is nu 17) voor de verhaallijn voor Jan Maes. Achteraf vonden ze die met de leeftijd van Sjors een beetje raar dus hebben ze besloten haar naar de achtergrond te laten gaan. :)
Ik dacht dat het te maken had met het afmaken van haar HAVO? Of was dat volgend seizoen?
pi_183650526
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:33 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja ik snap het ook niet :').
Het was het niet echt waard voor de verhaallijn ofzo.
Nu zitten ze met een ge-SORASte Lana waar ze niks mee kunnen.
Het was überhaupt niet nodig omdat dezelfde verhaallijn ook aan een Kimberly (maar die zat toen met dat van die naaktfoto's) of Rikki (die ze ontslagen hebben, terwijl ik denk; hier had je een verhaal) gekoppeld had kunnen worden. Oh en Sam kan ook nog.
pi_183650613
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:38 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Het was überhaupt niet nodig omdat dezelfde verhaallijn ook aan een Kimberly (maar die zat toen met dat van die naaktfoto's) of Rikki (die ze ontslagen hebben, terwijl ik denk; hier had je een verhaal) gekoppeld had kunnen worden. Oh en Sam kan ook nog.
Ja het was ook heel onnodig.
En stom, want Lana had best nog even kind kunnen blijven. Ze is immers pas in 2010 geboren :'). En Sjors is nu rond de 32 en was echt geen 14 toen lana werd geboren. Dat ligt gewoon net iets te dicht bij elkaar allemaal.

Maar op de wiki staat dit:

"Net als vele andere personages is Lana geboren in de serie en zou ze qua tijdlijn met personages als Sjors Langeveld, Nina Sanders, Lucas Sanders en Kimberly Sanders in 2017/2018 moeten worden gecast als een vijftienjarig meisje. Echter is haar soapmoeder dan nog maar dertig en vonden ze dit een beetje vreemd. Daarom werd Lana verouderd maar zou ze puur een gastrol blijven om daarna uit beeld te verdwijnen. "
pi_183650649
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:42 schreef miaeak het volgende:

[..]

Ja het was ook heel onnodig.
En stom, want Lana had best nog even kind kunnen blijven. Ze is immers pas in 2010 geboren :'). En Sjors is nu rond de 32 en was echt geen 14 toen lana werd geboren.
Maar op de wiki staat dit:

"Net als vele andere personages is Lana geboren in de serie en zou ze qua tijdlijn met personages als Sjors Langeveld, Nina Sanders, Lucas Sanders en Kimberly Sanders in 2017/2018 moeten worden gecast als een vijftienjarig meisje. Echter is haar soapmoeder dan nog maar dertig en vonden ze dit een beetje vreemd. Daarom werd Lana verouderd maar zou ze puur een gastrol blijven om daarna uit beeld te verdwijnen. "
Nu je het zegt? Waar is Lana atm? Bij de Langevelds? Je gaat met toch niet zeggen dat ze bij Sjors woont maar niet in beeld is? Please..
pi_183650737
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 21:43 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Nu je het zegt? Waar is Lana atm? Bij de Langevelds? Je gaat met toch niet zeggen dat ze bij Sjors woont maar niet in beeld is? Please..
Volgens mij is ze inderdaad nog gewoon bij Sjors. Laatst was het random haar verjaardag en kwam de actrice even terug. Toen vond Sjors het ineens wel goed dat Q en zij een relatie hebben. (Want leeftijdsverschil 18 en 16 is drama, maar 19 en 17 kan prima :') )

Trouwens wat ze op die facebook soms doen kan echt niet.
Een titel met "WTF" erin :'). Kom op jongens...



[ Bericht 15% gewijzigd door miaeak op 10-12-2018 21:52:52 ]
pi_183652112
Haha :p
Ik vind het zelf persoonlijk wel 'goed' dat er af en toe kut, verdomme ofzo word gezegd. Niet dat het goed is natuurlijk, maar als iedereen maar shit en potverdorie blijft zeggen neem ik het ook niet serieus.
pi_183652417
Grappig dat het Flash-gedeelte van het AA&F kantoor in de laatste weken van seizoen 7 al niet meer in gebruik was en dat decor werd omgebouwd tot de woning van Mira :D Maar wel tekenend ook voor hoe 'groot' het bedrijf eind dat seizoen nog was, met alleen Robert, Jef en Daniël (en die dan ook meer niet als wel) nog effectief aan het werk daar... Wat een verschil met een seizoen eerder.

En godsamme, wat was Suzanne in de laatste weken van dat seizoen een ongelofelijke trut :{ Ik spoelde alleen wat door de afleveringen heen en ik kon haar al niet uitstaan :r
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183653268
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 23:10 schreef PeterKelder het volgende:
Grappig dat het Flash-gedeelte van het AA&F kantoor in de laatste weken van seizoen 7 al niet meer in gebruik was en dat decor werd omgebouwd tot de woning van Mira :D Maar wel tekenend ook voor hoe 'groot' het bedrijf eind dat seizoen nog was, met alleen Robert, Jef en Daniël (en die dan ook meer niet als wel) nog effectief aan het werk daar... Wat een verschil met een seizoen eerder.

En godsamme, wat was Suzanne in de laatste weken van dat seizoen een ongelofelijke trut :{ Ik spoelde alleen wat door de afleveringen heen en ik kon haar al niet uitstaan :r
Ik ben gek op Susanne, juist omdat ze soms echt saai was en dan ineens superdroog uit de hoek kon komen. Herinner me nog dat ik om een paar scenes de slappe lach kreeg (besef, ik ben 22 nu, en dat is zeker 2 jaar geleden) :3

Susanne moet terug. En desnoods alleen Guusje :). Snap sowieso niet waarom niemand van de schrijvers zo creatief is geweest om hem terug in de serie te brengen. Ik bedoel; ze verzinnen de meest random personages. Had bedacht dat Nina bij Guusje [die in spanje was] had verbleven omdat hij haar herkende, maar zij hem niet.. Eerlijk ik moet schrijver worden voor de serie. :p
pi_183653341
Vandaag voor het eerst bij mijn opa en oma een aflevering van GTST uitgezeten, man man man :') Ik vind op zich de verhalen niet eens slecht :@ Maar dat acteerwerk... Hoe overdreven/houterig kan men acteren :')
pi_183653528
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:01 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik ben gek op Susanne, juist omdat ze soms echt saai was en dan ineens superdroog uit de hoek kon komen. Herinner me nog dat ik om een paar scenes de slappe lach kreeg (besef, ik ben 22 nu, en dat is zeker 2 jaar geleden) :3

Susanne moet terug. En desnoods alleen Guusje :). Snap sowieso niet waarom niemand van de schrijvers zo creatief is geweest om hem terug in de serie te brengen. Ik bedoel; ze verzinnen de meest random personages. Had bedacht dat Nina bij Guusje [die in spanje was] had verbleven omdat hij haar herkende, maar zij hem niet.. Eerlijk ik moet schrijver worden voor de serie. :p
Ik ben ook nog steeds voor, Nathvi! :)
pi_183653681
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:17 schreef vanThijn het volgende:

[..]

Ik ben ook nog steeds voor, Nathvi! :)
Yay!! :D
Ik kijk pas sinds 2011 maar ik kan niet uitleggen waarom ik gekker ben op oud-personages. Tuurlijk, zoals jullie zeggen is het tegenwoordig minder, maar ik heb ook het gevoel dat de personages toen meer een bepaald karakter hadden. Anita en Janine waren wel 2 "goodguys" en zijn dat altijd gebleven. Ik genoot ook echt toen Anita even terugkwam in 2014 of wanneer het was. Dian laten doodgaan vond ik echt zonde, ookal vond ik Chris Jolles leuker als Dian dan Rixt Leddy. Mocht de soap ooit ophouden als Jette nog leeft. Doe mij maar als laatste aflevering dat Arnie nog blijkt te leven en z'n moeder komt opzoeken. Een comeback van Dennis zou mij ook niet storen trouwens. :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 11 december 2018 @ 08:47:06 #164
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_183655765
Suzanne huilebalk :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_183656608
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 00:01 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Ik ben gek op Susanne, juist omdat ze soms echt saai was en dan ineens superdroog uit de hoek kon komen. Herinner me nog dat ik om een paar scenes de slappe lach kreeg (besef, ik ben 22 nu, en dat is zeker 2 jaar geleden) :3

Susanne moet terug.
Hè ja. Komt ze niet verder dan wat random nietszeggende affaires/relaties met Anton, Rik of Ludo, terwijl ze verder niks noemenswaardig meemaakt. Ik ga het lijstje van mislukte comebacks van de laatste 10 jaar maar niet opdreunen :')

quote:
En desnoods alleen Guusje :). Snap sowieso niet waarom niemand van de schrijvers zo creatief is geweest om hem terug in de serie te brengen.
Ik snap dan weer niet dat jij deze schrijvers enige creativiteit toerekent :? :P

quote:
Ik bedoel; ze verzinnen de meest random personages. Had bedacht dat Nina bij Guusje [die in spanje was] had verbleven omdat hij haar herkende, maar zij hem niet.. Eerlijk ik moet schrijver worden voor de serie. :p
Juist... Behalve dan dat Guus nog maar zes jaar was toen hij emigreerde naar Amerika, en Nina op dat moment net twee jaar was. In dat opzicht zou Guus haar enkel kunnen herkennen vanuit de media, en Nina zou zelfs helemaal geen herinnering aan hem kunnen hebben - ook niet met met haar geheugen terug. Het is leuk bedacht, maar logisch is het nergens. Toegegeven, wat Blanco op papier zet is dat ook niet dus in dat geval zou dit zeker kans maken :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183656630
quote:
0s.gif Op maandag 10 december 2018 22:55 schreef Nathvi het volgende:
Haha :p
Ik vind het zelf persoonlijk wel 'goed' dat er af en toe kut, verdomme ofzo word gezegd. Niet dat het goed is natuurlijk, maar als iedereen maar shit en potverdorie blijft zeggen neem ik het ook niet serieus.
Ik vind het in de serie ook prima. Maar zo op die facebook vind ik het een beetje sneu.
pi_183656901
Ik zit nu de aflevering van volgende week dinsdag te kijken en ik zit me ineens te verbazen dat niemand in de serie volle broers/zussen van elkaar zijn. Misschien is het een idee dat als ze een nieuw karakter (zoals Zoë) in de serie doen dat ze meteen vermelden dat ze 2 broers en 3 zussen heeft :p. Is dat probleem ook meteen opgelost xD
pi_183656947
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:32 schreef Nathvi het volgende:
Ik zit nu de aflevering van volgende week dinsdag te kijken en ik zit me ineens te verbazen dat niemand in de serie volle broers/zussen van elkaar zijn. Misschien is het een idee dat als ze een nieuw karakter (zoals Zoë) in de serie doen dat ze meteen vermelden dat ze 2 broers en 3 zussen heeft :p. Is dat probleem ook meteen opgelost xD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 11 december 2018 @ 15:15:51 #169
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_183662332
quote:
1s.gif Op maandag 10 december 2018 20:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Respect dat ze er aandacht aan geven!
Ach, welnee. Ze doen het alleen maar juist óm actueel te blijven. PeterKelder heeft daar in een eerder deel een heel mooi betoog over geschreven.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_183663405
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 15:15 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Ach, welnee. Ze doen het alleen maar juist óm actueel te blijven. PeterKelder heeft daar in een eerder deel een heel mooi betoog over geschreven.
Zith zegt dat bij alles :).
Ironisch bedoeld neem ik aan.
  dinsdag 11 december 2018 @ 20:28:09 #171
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_183668581
"Anton, wil je m'n vrouw omleggen?" :')
pi_183668629
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef James1988 het volgende:
"Anton, wil je m'n vrouw omleggen?" :')
Mooi ook dat Anton daartoe bevoegd is als SEH-arts :')
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_183668849
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:28 schreef James1988 het volgende:
"Anton, wil je m'n vrouw omleggen?" :')
Heftig wel hoor.....
pi_183673910
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 10:36 schreef miaeak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183677189
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:30 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Mooi ook dat Anton daartoe bevoegd is als SEH-arts :')
Hij is van huis uit huisarts dus in theorie zou hij daartoe bevoegd moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')