Gister was echt genotquote:Op maandag 3 december 2018 17:07 schreef Saind het volgende:
Ik speel scribble trouwens alleen als ik echt bijna te stoned ben om nog te functioneren anders is het saai
Smakelijk gelachenquote:
neem wel 2 tientjes meequote:Op maandag 3 december 2018 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
ik betaal 16,50 geloof ik
vroeger 12 RIP
Nu snap ik dat je zo bedroevend tekent.quote:Op maandag 3 december 2018 17:07 schreef Saind het volgende:
Ik speel scribble trouwens alleen als ik echt bijna te stoned ben om nog te functioneren anders is het saai
wel gewonnenquote:Op maandag 3 december 2018 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu snap ik dat je zo bedroevend tekent.
Ik 21 euro tegenwoordig. Zijn 2 euro duurder geworden in één jaar tijdquote:Op maandag 3 december 2018 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
ik betaal 16,50 geloof ik
vroeger 12 RIP
naar de Turk danquote:Op maandag 3 december 2018 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik 21 euro tegenwoordig. Zijn 2 euro duurder geworden in één jaar tijd
Sow die laatste was echt gestolen overwinning van mijquote:Op maandag 3 december 2018 17:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mn vriendin won gisteren 3 potjes op rij
Komt goedquote:Op maandag 3 december 2018 17:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Smakelijk gelachen
die zak van de IKEA is trouwens al halfleeg beter maak je volgende keer meer
Was jij basenaadquote:Op maandag 3 december 2018 17:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Sow die laatste was echt gestolen overwinning van mij
als je niet zo achterlijk had getekend, weet niet meer wat, had ik hem gehad
Ik ga gewoon naar een ouderwetse barbier. Ik heb altijd het vooroordeel dat die Turken enkel de tondeuse gebruiken.quote:Op maandag 3 december 2018 17:13 schreef Saind het volgende:
[..]
naar de Turk dan
vroeger ging ik altijd bij moeder van een vriend gewoon thuis
in de woonkamer voor de TV, voetbal aan, pilsje en binnen roken
was echt genieten
sorry watquote:Op maandag 3 december 2018 17:16 schreef RensAjacied het volgende:
Saind gebruikt enkel zijn gesp van de riem voor de vrouwtjes. Is dat al mishandelen
Kan het me niet herinneren in ieder gevalquote:Op maandag 3 december 2018 17:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of was dat Smoofie die altijd die grappen maakte.
Weer bewijs dat je creatief gaat nadenken van wietquote:Op maandag 3 december 2018 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Saind wist zelfs mijn meesterwerken snel te herken
God
Misschien kan iemand scribble twitchen dan kan ik iig kijkenquote:Op maandag 3 december 2018 17:20 schreef Doublepain het volgende:
Saind wist zelfs mijn meesterwerken snel te herken
God
Jammer dat Ms. Knut wegging, was namelijk nek aan nek met Saindquote:Op maandag 3 december 2018 17:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien kan iemand scribble twitchen dan kan ik iig kijken
wowquote:Op maandag 3 december 2018 17:20 schreef RensAjacied het volgende:
FvD heeft niets opgegeven in het cadeauregister. Dubieus
Ben je vandaag de dag fit doorgekomen?quote:Op maandag 3 december 2018 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Aspergesoep en kip uit de oven.
Behoorlijk lui
PVV sowieso nietquote:Op maandag 3 december 2018 17:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Schokkend hè ouwe FVD'er of neig je nog naar SGP/PVV?
CDA past wellicht wel bij je.quote:Op maandag 3 december 2018 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
PVV sowieso niet
Helaas weinig keuze
Niet echt, maar was vrij gelukkigquote:Op maandag 3 december 2018 17:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je vandaag de dag fit doorgekomen?
Hallo GGMMquote:
Nee hoor DP.quote:Op maandag 3 december 2018 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga je nu alle partijen bij langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |