Denk dat jij Leander Kills en Fatal Error wel leuk vind. Yesyes is edm/dance, daar ben jij niet zo van toch?quote:Op woensdag 16 januari 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Laat jij weten als er iets voor mij tussen zit?
Geef de beste man even de youtubes!quote:Op woensdag 16 januari 2019 19:40 schreef Momo... het volgende:
[..]
Denk dat jij Leander Kills en Fatal Error wel leuk vind. Yesyes is edm/dance, daar ben jij niet zo van toch?
quote:Op woensdag 16 januari 2019 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef de beste man even de youtubes!
quote:
Dit kan ik bevestigen van tijdens EIC.quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:09 schreef Kyran het volgende:
Thanks Momo, ik vind Leander Kills wel leuk klinken. Hou wel van wat folkFatal Error is leuk, maar niks bijzonders, vooral niet na vorig jaar.
Ik kan ook wel wat pop/dance hebben hoor op ESF. Vorig jaar vond ik Slovenië ook super gaaf, ook al kwam dat vooral door Lea zelf![]()
*whistles*quote:Op woensdag 16 januari 2019 23:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dit kan ik bevestigen van tijdens EIC.
Yep, dat is hem! Hoe was dit nummer? Zijn nummer uit 2017 was een van mijn topfavorieten toenquote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:45 schreef Greys het volgende:
Joci Papai heeft Heat 3 gewonnen.
Dat is toch deze man van 2017?
Live versie kan ik nu effe snel nog niet vinden maar:quote:Op zaterdag 2 februari 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Yep, dat is hem! Hoe was dit nummer? Zijn nummer uit 2017 was een van mijn topfavorieten toen
Ja. Twitter is ook not amused dat Leander Kills eruit ligt.quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:16 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Jeminee, eerst een Moldavische teleurstelling, en nu ook al Hongarije mehh
Oh sorry had jij dat ook willen doen graag?quote:Op zaterdag 2 februari 2019 22:24 schreef Cyan9 het volgende:
Oh, dus ik hoef voor Hongarije geen resultaat lijstje meer te maken? Dat scheelt weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |