Goede vraag!quote:Op maandag 3 december 2018 10:35 schreef mstx het volgende:
En wat was het prijsverschil tussen 1993 en 2006?
Volgens hans hogervorst zou het juist goedkoper worden door privatisering en zouden de Nederlanders dus minder moeten betalen aan zorgpremies bij beter wordende zorg!!quote:Op maandag 3 december 2018 10:34 schreef Woelwater het volgende:
Maar het is ook 75% beter geworden, ze kunnen veel meer tegenwoordig
Nou was dit toen niet mijn primaire interessegebied, maar volgens mij hebben ze nooit beweerd dat de zorg over 10 jaar goedkoper zou zijn, alleen minder duur dan zonder aangepast beleid.quote:Op maandag 3 december 2018 10:42 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Volgens hans hogervorst zou het juist goedkoper worden door privatisering en zouden de Nederlanders dus minder moeten betalen aan zorgpremies bij beter wordende zorg!!
Goed gelogen hans hogervorst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben bijna 30 en als ik met pensioen ga is de vergrijzing op zijn hoogtepunt. Reken nog maar wat langer dus.quote:Op maandag 3 december 2018 11:24 schreef westwoodblvd het volgende:
Nogal wiedes gezien het feit dat het inmiddels zwart ziet van de grijze bejaarden in Nederland. En dat gaat alleen maar erger worden. Als over 30 jaar de hele babyboombups de pijp uit is kan het weer omlaag.
Daarom euthanasiewet versoepelen.quote:Op maandag 3 december 2018 11:32 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en als ik met pensioen ga is de vergrijzing op zijn hoogtepunt. Reken nog maar wat langer dus.
En vervolgens zijn veel medicijnen niet meer beschikbaar. Mooie backfire voor patiënten.quote:Op maandag 3 december 2018 10:44 schreef paulgo het volgende:
De prijsverhoging is vooral door die mislukte idiote marktwerking gekomen. Elk jaar worden er honderden miljoenen besteed aan allemaal idiote reclame campagnes van zorgverzekeraars.
Trouwens voormalig minister Edit Schippers, ja ook van de VVD, heeft toch maar mooi met goed onderhandelen, een korting bedongen op de kostprijs van veel medicijnen.
Jawel dat hebben ze zeer zeker gemeld om de meute te overtuigen / beslissing door te drukken.quote:Op maandag 3 december 2018 11:31 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Nou was dit toen niet mijn primaire interessegebied, maar volgens mij hebben ze nooit beweerd dat de zorg over 10 jaar goedkoper zou zijn, alleen minder duur dan zonder aangepast beleid.
Dat zet wel zoden aan de dijk/zerkquote:Op maandag 3 december 2018 11:34 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Daarom euthanasiewet versoepelen.
Ik wil niet voor al die bureaucratie betalen en voor nooit verrichte zorg bij de diagnose behandelcombinaties(DBC's) Onze gezondheidszorgis gewoon een pervers boekhoudersparadijs geworden. Elk telefoongesprekje van maar een paar minuten moet al financieel verantwoord worden. Artsen en verpleegkundigen zijn veel te veel tijd kwijt aan niet-medische zakenquote:Op maandag 3 december 2018 13:33 schreef C.L.Werner het volgende:
Het erg vinden om te betalen voor je zorg
Ik betaal elke maand graag!
En terecht, want jij en ik betalen er voor. Dus ik vind het niet meer dan normaal dat men weet waar het geld heengaat.quote:Op maandag 3 december 2018 13:37 schreef paulgo het volgende:
Elk teelfoongesprekje van maar een paar minutren moet al financieel verantwoord worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |