quote:
Nee, volgens mij volgende week zaterdag om 10:30u.. Dus lekker begin van je weekend juist!quote:Op donderdag 31 januari 2019 09:26 schreef Em31 het volgende:
Had er nog helemaal niet bij stilgestaan dat deze finale natuurlijk ‘s nachts gaat zijn![]()
quote:Op donderdag 31 januari 2019 10:01 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee, volgens mij volgende week zaterdag om 10:30u.. Dus lekker begin van je weekend juist!
Luxe zaterdagquote:Op donderdag 31 januari 2019 10:01 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nee, volgens mij volgende week zaterdag om 10:30u.. Dus lekker begin van je weekend juist!
Na een refreintje uitgezet. Wat een plichtmatige troep. Jammer.quote:Op donderdag 31 januari 2019 23:00 schreef Greys het volgende:
Officieel uit nu.
Gepost door Sheppard zelf.
We kunnen dus zonder problemen meekijkenquote:'Eurovision - Australia Decides' is a massive party and everyone's invited.
Australians overseas and euro-Eurovision fans, we are happy to announce that you too can tune in and party along with 'Eurovision - Australia Decides' on the Gold Coast.
For the first time ever, SBS is hosting a national competition so the Australian public can select the artist and song that will compete at the Eurovision Song Contest in 2019 in Tel Aviv.
Viewers within Australia can tune in on SBS or SBS On Demand (scroll down for details), but if you’re out of the country, the show will also stream live on social media.
The stream will be available from SBS on Facebook and Twitter at 9:30AM GMT.
https://www.sbs.com.au/pr(...)tralia-decides-party
Ja ik begin 'm ook leuker te vindenquote:Op vrijdag 1 februari 2019 18:51 schreef MMF93 het volgende:
Ik was eerst ook wat teleurgesteld over het nummer van sheppard, maar moet zeggen dat hoe vaker ik hem luister op spotify op maximaal volume hoe vaker ik zin heb om hem nog een keer te luisteren. Hij zit toch wel in mn hoofd nu!
Jan Smit?quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:50 schreef Em31 het volgende:
Drie keer raden wie ook hier in de jury zit
quote:
Nogal veel invloed voor maar 5 personenquote:The jury, who will comprise 50% of the scoring consists of Christer Björkman, producer for Eurovision & Melodifestival; Fifa Riccobono, former CEO of Alberts; Milly Petriella, Artist Service director of APRA; Josh Martin, Commissioning Editor, Entertainment SBS; and Paul Clarke, Head of Australian Eurovision Delegation.
Het zal voor hem wel prima gaan qua financieel geld. En nog leuke snoepreisjes erbij ook.quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:59 schreef Greys het volgende:
Wtf wéér Bjorkman.
Die man heeft echt te veel invloed op het hele esf. Benieuwd wat het financieel allemaal voor hem doet.
Mja, 5 of 10 man maakt uiteindelijk ook weer niet zo heel veel uit natuurlijk, als je het afzet tegen de hele bevolking. Hooguit middelt de jury-score wat meer uit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:05 schreef Em31 het volgende:
Ik vind 50% ook veel te veel voor 5 persoonlijke meningen
Dat is wel een beetje wij van wc eend...quote:Op woensdag 6 februari 2019 16:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Nogal veel invloed voor maar 5 personen
Ja dit.quote:Op woensdag 6 februari 2019 17:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het zal voor hem wel prima gaan qua financieel geld. En nog leuke snoepreisjes erbij ook.
Maar de Zweedse invloed op het ESF mag van mij wel een onsje minder. We worden nu overspoeld met dertien-in-dozijn inzendingen die in Zweden zijn geproduceerd en we hebben ook al dat achterlijke puntensysteem van het MF gekregen.
Oh ja ik zie nu dat het in Frankrijk ook 50% was en dat was nog makkelijk om te draaien door het publiek, dacht dat het veel minder wasquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mja, 5 of 10 man maakt uiteindelijk ook weer niet zo heel veel uit natuurlijk, als je het afzet tegen de hele bevolking. Hooguit middelt de jury-score wat meer uit.
Feitelijk gaat het bij het ESF niet anders, daar geven 5 man ook 12 punten vanuit één landquote:Op woensdag 6 februari 2019 17:05 schreef Em31 het volgende:
Ik vind 50% ook veel te veel voor 5 persoonlijke meningen
Ja maar dat gaat in ieder geval nog x43quote:Op woensdag 6 februari 2019 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feitelijk gaat het bij het ESF niet anders, daar geven 5 man ook 12 punten vanuit één land
Bij het MF is de internationale jury zelfs maar 1 persoon per land, en namens NL was dat ooit ook nog Daniel Dekkerquote:Op woensdag 6 februari 2019 19:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Feitelijk gaat het bij het ESF niet anders, daar geven 5 man ook 12 punten vanuit één land
Ohquote:Op woensdag 6 februari 2019 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij het MF is de internationale jury zelfs maar 1 persoon per land, en namens NL was dat ooit ook nog Daniel Dekker
twitter:escdaily twitterde op donderdag 07-02-2019 om 09:59:19Sheppard: “We’ll interact with animations on stage, like Mans Zelmerlöw” https://t.co/nlglphPdq6 https://t.co/htnTrp1pod reageer retweet
Dat onderste zou ik op zich wel toejuichen, al vrees ik er wel een beetje voor dat Sheppard op basis van hun naam wint, ook bij de vakjury.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:21 schreef Cee het volgende:
Juryshow is net afgelopen, heb een filmpje op twitter vanuit het publiek gezien van Kate (Zero Gravity) en dat gaat me een spektakel worden.Ze hebben naar het schijnt wel heel goed naar Estland 2018 geluisterd en gekeken.
Ik vrees/denk dat Sheppard het net niet gaat redden.
Denk/hoop dat de Aussies zelf juist echt gaan voor wat ze het allerbeste vinden. Als ik zo op Twitter lees gaan ze zeker niet automatisch voor Sheppard en is het enthousiasme daarover juist nogal mild. Er is geen Bilal hype happening zeg maar. Verre van.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 12:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat onderste zou ik op zich wel toejuichen, al vrees ik er wel een beetje voor dat Sheppard op basis van hun naam wint, ook bij de vakjury.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |