Die heeft minder aandacht gehad dus zal wel wat zakkenquote:Op zondag 2 december 2018 20:01 schreef Masterminded het volgende:
Ik was even vergeten dat Ed Sheeran meer dan één nummer in de top 200 kreeg vorig jaar.
Net als Bieber, Dotan, denk ikquote:Op zondag 2 december 2018 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die heeft minder aandacht gehad dus zal wel wat zakken
Zeker een van de mooiste nummers op ARoBttH.quote:Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Ook wel gaaf om Amsterdam van Coldplay in de keuzelijst te zien, die mag er echt wel in mensen.
Negatieve aandacht.quote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dotan minder aandacht dan vorig jaar?
Dotan zie ik wel zakken maar niet zo heel hard, omdat negatieve aandacht is ook aandacht. Hij gaat misschien wel wat kiezers kwijtraken door slecht gedrag.quote:Op zondag 2 december 2018 20:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Net als Bieber, Dotan, denk ik
Doodgaan is ook negatieve aandacht, werkt als een mallequote:
Wat een eer voor zo'n kutstad.quote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker een van de mooiste nummers op ARoBttH.
De Amsterdam van Daughter en van Gregory Alan Isakov verdienen ook wel een plaats in de lijst. Zoveel mooie liedjes over onze hoofdstad <3
Bowiequote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doodgaan is ook negatieve aandacht, werkt als een malle
Werkt negatieve aandacht zo bevorderlijk?quote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dotan zie ik wel zakken maar niet zo heel hard, omdat negatieve aandacht is ook aandacht. Hij gaat misschien wel wat kiezers kwijtraken door slecht gedrag.
Imagine Dragons vind ik dus echt helemaal niks. Oud of nieuw werk, maakt niks uit. Geen idee waarom iedereen daar zo mee wegloopt.quote:Op zondag 2 december 2018 19:53 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Imagine Dragons had toen meteen moeten stoppen met albums maken. Stoppen op je hoogtepunt en dat soort dingen.
Hun eerste album was gewoon prima. Daarna is het meteen door de ondergrens gezakt met harde beuk- en schreeuwplaten.quote:Op zondag 2 december 2018 20:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Imagine Dragons vind ik dus echt helemaal niks. Oud of nieuw werk, maakt niks uit. Geen idee waarom iedereen daar zo mee wegloopt.
Goede plaat inderdaad!quote:Op zondag 2 december 2018 20:17 schreef Goudenvis het volgende:
Barcelona komt ook wel hoog denk ik door de dood van Caballé. Geen moeite mee overigens
Oh die had ook zo in mijn lijstje erbij gekund!quote:
Doodgaan is negatief, maar de aandacht die iemand krijgt rondom de dood is zelden negatiefquote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doodgaan is ook negatieve aandacht, werkt als een malle
Is ie niet Dotan?quote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dotan minder aandacht dan vorig jaar?
Matthijs is te duur.quote:Op zondag 2 december 2018 20:54 schreef ddx het volgende:
Al 2e herhaling van de top2000 quiz, hadden ze dan niet even paar andere mensen kunnen uitnodigen om extra afleveringen te maken ?
het beste lijstje volgt nog ergens deze weekquote:Op zondag 2 december 2018 21:31 schreef Persefoneia het volgende:
Als ik de lijstjes zo zie, gaat het weer een mooie week worden!
Spannuntquote:Op zondag 2 december 2018 21:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
het beste lijstje volgt nog ergens deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |