abonnement Unibet Coolblue
pi_183500429
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
pi_183500450
Je voelt afkeer ? Lol
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500465
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:17 schreef ludovico het volgende:
Je voelt afkeer ? Lol
Ja.
  zondag 2 december 2018 @ 19:18:02 #4
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500477
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik heb Anneloos en Deb gezien.
En zij jou ook of dat dan weer niet?
pi_183500485
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja.
Dat is best heftig, waar komen die gevoelens vandaan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500492
Jullie mogen ook verder gaan per DM hoor.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183500501
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En zij jou ook of dat dan weer niet?
Jahoor, vanwaar de afgunst?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 december 2018 @ 19:19:02 #8
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500512
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:18 schreef pitebuell85 het volgende:
Jullie mogen ook verder gaan per DM hoor.
Nee man gek! live stream en samen iets eten! *O*
pi_183500525
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is best heftig, waar komen die gevoelens vandaan?
Je bent een irritant persoon. Tenminste zo laat je je hier zien.
  zondag 2 december 2018 @ 19:20:04 #10
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183500541
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:19 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Nee man gek! live stream en samen iets eten! *O*
Nieuwe aflevering van first dates🤔
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183500563
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bent een irritant persoon. Tenminste zo laat je je hier zien.
Aha, zo zie ik dat zelf toch niet eigenlijk. Vreemde opinie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 december 2018 @ 19:21:18 #12
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500578
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jahoor, vanwaar de afgunst?
Na de zoveelste keer is het wel duidelijk toch?

Als je het nou gewoon rechtuit zou vragen maak je ook wat meer kans in het algemeen denk ik..
pi_183500617
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En zij jou ook of dat dan weer niet?
Ja, hoor! Drankje gedaan :Y
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:23:00 #14
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500624
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:20 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Nieuwe aflevering van first dates🤔
FOK! Datingtv reallife dit dat..
Laat maar komen! :Y
pi_183500635
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:23 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

FOK! Datingtv reallife dit dat..
Laat maar komen! :Y
:D :D
pi_183500643
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:21 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Na de zoveelste keer is het wel duidelijk toch?

Als je het nou gewoon rechtuit zou vragen maak je ook wat meer kans in het algemeen denk ik..
Je springt voor mij nu echt op de hak van de tak, heb je het nu weer over Yasmin? Dat spelletje is toch allang gespeeld.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500668
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aha, zo zie ik dat zelf toch niet eigenlijk. Vreemde opinie.
En heb je al eerder gezegd dat ik geen interesse in een date met je heb. Negeren werkt blijkbaar ook niet.
  zondag 2 december 2018 @ 19:25:53 #18
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500693
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je springt van mij nu echt op de hak van de tak, heb je het nu weer over Yasmin? Dat spelletje is toch allang gespeeld.
Ja vraagt waar de afgunst vandaan kwam.. nou daarvan dus..

En vervolgens stel ik de vraag of ze jou ook gezien hebben.. vanwege de manier van vragen en opdringen die ik las..

Vandaar ook de tip om het rechtstreeks te vragen, dan heb je in 1 keer een helder antwoord.. ;)
pi_183500753
@weethetevennnietmeer Ik snap het ook wel, want ik heb wel even hetzelfde. Wil niet daten om het daten. Hoe graag ik ook iemand zou willen om lekker tegen aan te kruipen en van wil genieten. Er heeft tot nu toe nog geen één man mij die gevoelens kunnen geven en elke keer iemand moeten afwijzen is ook niet leuk meer.

Ik denk eerder dat er iets mis met mij is dan met die mannen, want geloof me stuk voor stuk leuke mannen.
-
pi_183500754
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:25 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja vraagt waar de afgunst vandaan kwam.. nou daarvan dus..

En vervolgens stel ik de vraag of ze jou ook gezien hebben.. vanwege de manier van vragen en opdringen die ik las..

Vandaar ook de tip om het rechtstreeks te vragen, dan heb je in 1 keer een helder antwoord.. ;)
Volgens mij nemen jullie het allemaal véél te serieus. Relaxxx
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500784
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
@weethetevennnietmeer Ik snap het ook wel, want ik heb wel even hetzelfde. Wil niet daten om het daten. Hoe graag ik ook iemand zou willen om lekker tegen aan te kruipen en van wil genieten. Er heeft tot nu toe nog geen één man mij die gevoelens kunnen geven en elke keer iemand moeten afwijzen is ook niet leuk meer.

Ik denk eerder dat er iets mis met mij is dan met die mannen, want geloof me stuk voor stuk leuke mannen.
Maar wat is er dan mis met jou?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500805
@vlaggenroof Dan maak je alleen maar een goede keuze voor jezelf! Het is ook nog niet extreem lang klaar met jouw ex toch?

Lijkt me ook niet dat je daar zomaar overheen bent. Ik begin daar ook niet aan met mannen die net uit een relatie komen. Die zoeken ook niets serieus, maar willen vaak afleiding! Wat goed te begrijpen is. O+

Maar het komt echt wel goed! :Y
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:30:42 #23
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500822
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij nemen jullie het allemaal véél te serieus. Relaxxx
Maar je wijst onderhuids steeds naar hetzelfde.. dat komt heel irritant.. half stalkerig over bij anderen..

Niet dat ik me er druk om maak hoor.. maar voor je het weet jaag je alle leuke vrouwen er mee weg..
pi_183500839
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Maar wat is er dan mis met jou?
Het feit dat ik geen gevoelens meer kan ontwikkelen voor iemand als een normaal mens. Al kan je natuurlijk ook niet zomaar op iedereen verliefd worden en dat verwacht ik ook niet,
maar ik ben ongeduldig.
-
pi_183500841
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:30 schreef Anneloos het volgende:
@vlaggenroof Dan maak je alleen maar een goede keuze voor jezelf! Het is ook nog niet extreem lang klaar met jouw ex toch?

Lijkt me ook niet dat je daar zomaar overheen bent. Ik begin daar ook niet aan met mannen die net uit een relatie komen. Die zoeken ook niets serieus, maar willen vaak afleiding! Wat goed te begrijpen is. O+

Maar het komt echt wel goed! :Y
4 maanden officieel.

Misschien zoek ik ook geen relatie maar gewoon iemand tegenaan te praten.
Afleiding dus
Dat is raar, maar boeie. Ik kan niet helder denken nu
  zondag 2 december 2018 @ 19:32:15 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183500857
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het feit dat ik geen gevoelens meer kan ontwikkelen voor iemand als een normaal mens. Al kan je natuurlijk ook niet zomaar op iedereen verliefd worden en dat verwacht ik ook niet,
maar ik ben ongeduldig.
Misschien zijn je eigen verwachtingen te hoog of niet realistisch?
pi_183500877
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:30 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Maar je wijst onderhuids steeds naar hetzelfde.. dat komt heel irritant.. half stalkerig over bij anderen..

Niet dat ik me er druk om maak hoor.. maar voor je het weet jaag je alle leuke vrouwen er mee weg..
Ik wijs onderhuids naar hetzelfde? Wat bedoel je?

Je laat je wel een beetje kennen hoor. Niet liegen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500892
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 19:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien zijn je eigen verwachtingen te hoog of niet realistisch?
Qua mannen.. ik weet het niet! Ben niet echt oppervlakkig heb ik het idee en filter mannen meestal op interesses eruit en ja.. mijn verwachting om echt verliefd te worden op iemand.. misschien is dat hoog ja ;(
-
pi_183500905
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het feit dat ik geen gevoelens meer kan ontwikkelen voor iemand als een normaal mens. Al kan je natuurlijk ook niet zomaar op iedereen verliefd worden en dat verwacht ik ook niet,
maar ik ben ongeduldig.
Kan je met minder genoegen nemen en geduld opbrengen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500923
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

4 maanden officieel.

Misschien zoek ik ook geen relatie maar gewoon iemand tegenaan te praten.
Afleiding dus
Dat is raar, maar boeie. Ik kan niet helder denken nu
Ja, je zegt niet iets raars. Dit is mijn idee over mannen die net uit een relatie zijn. Zelfde voor vrouwen. De eerste maanden toen het uit was met mijn ex zocht ik ook gewoon afleiding. Het is niet raar. Just take a break and focus on making yourself feel good, yeah? O+ O+
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:35:46 #31
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183500936
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik wijs onderhuids naar hetzelfde? Wat bedoel je?

Dit.. zo half grappig wijzend in een richting..
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:03 schreef ludovico het volgende:

[..]

Bedoel dan om met mij af te spreken natuurlijk.
En dit snap ik niet:
quote:
Je laat je wel een beetje kennen hoor. Niet liegen.
?
pi_183500971
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:34 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kan je met minder genoegen nemen en geduld opbrengen?
Geduld, gaat wel. Er zijn pieken wanneer het even stings dat je niemand hebt, maar je moet er mee leren leven. Met minder genoegen nemen? Nee. Ik wil niet met iemand samenzijn die mij echt super vindt terwijl ik er niet hetzelfde insta ik wil een gelijkwaardige relatie.. ik heb niet het idee dat verliefdheid bij mij groeit als het er niet al snel is aan het begin van het daten!
-
pi_183500974
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:35 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dit.. zo half grappig wijzend in een richting..

[..]


[..]

?
Lijkt mij toch iets meer obvious dan "onderhuids" .. maar flirten met Yasmin is nooit serieus want dat is een kansloze missie. Dat jullie het zo serieus en beladen maken maakt het juist raar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183500987
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij toch iets meer obvious dan "onderhuids" .. maar flirten met Yasmin is nooit serieus want dat is een kansloze missie. Dat jullie het zo serieus en beladen maken maakt het juist raar.
Het wordt wel wat irritant.
  zondag 2 december 2018 @ 19:38:22 #35
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501001
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:33 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Qua mannen.. ik weet het niet! Ben niet echt oppervlakkig heb ik het idee en filter mannen meestal op interesses eruit en ja.. mijn verwachting om echt verliefd te worden op iemand.. misschien is dat hoog ja ;(
Maar echt verliefd, soms gaat daar wel tijd overheen. En iedereen is anders wat dat betreft maar als je zegt ik ben ongeduldig dan wil je misschien te veel te snel?
pi_183501041
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Geduld, gaat wel. Er zijn pieken wanneer het even stings dat je niemand hebt, maar je moet er mee leren leven. Met minder genoegen nemen? Nee. Ik wil niet met iemand samenzijn die mij echt super vindt terwijl ik er niet hetzelfde insta ik wil een gelijkwaardige relatie.. ik heb niet het idee dat verliefdheid bij mij groeit als het er niet al snel is aan het begin van het daten!
Waarom doet het zeer dat je niemand hebt dan?
Nee dat klopt misschien wel over die verliefdheid. Maar het is nogal wat, kun je niet wat losser en minder veeleisend in je contact staan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 december 2018 @ 19:39:48 #37
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501043
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij toch iets meer obvious dan "onderhuids" .. maar flirten met Yasmin is nooit serieus want dat is een kansloze missie. Dat jullie het zo serieus en beladen maken maakt het juist raar.
Als het zo kansloos is.. doe het dan ook niet..
Kun je beter je energie steken in iets wat kansen heeft en daar hier uitgebreid verslag van doen.. want daar willen we alles van weten natuurlijk! ^O^
pi_183501105
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als het zo kansloos is.. doe het dan ook niet..
Kun je beter je energie steken in iets wat kansen heeft en daar hier uitgebreid verslag van doen.. want daar willen we alles van weten natuurlijk! ^O^
Misschien moet je wat minder "energie steken" in dingen en een beetje lol gaan hebben. Manmanman wat een discussie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183501110
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 19:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar echt verliefd, soms gaat daar wel tijd overheen. En iedereen is anders wat dat betreft maar als je zegt ik ben ongeduldig dan wil je misschien te veel te snel?
Oh dit klopt ook wel, daarom voor nu gewoon even niets!
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:44:07 #40
545 dop
:copyright: dop
pi_183501130
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt mij toch iets meer obvious dan "onderhuids" .. maar flirten met Yasmin is nooit serieus want dat is een kansloze missie. Dat jullie het zo serieus en beladen maken maakt het juist raar.
niks raar aan.
Je bent de enige die er waarschijnlijk iets uit haalt.
Zij vind het niet leuk, en ik vermoed dat de rest hier ook wel zonder kan.
Of vind je het heel positief en nuttig?
Wat haal jij er uit door dit te blijven herhalen?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183501140
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:39 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom doet het zeer dat je niemand hebt dan?
Nee dat klopt misschien wel over die verliefdheid. Maar het is nogal wat, kun je niet wat losser en minder veeleisend in je contact staan?
Nee, helaas zit ik niet zo in elkaar. Vrienden heb ik zat en maak ook graag bij. Maar als ik met de insteek van ‘dating’ iemand ontmoet, dan moeten er ook wel fucking sparks komen. Losse contacten zie ik overigens als fwb? En dat doe ik al helemaal niet.
-
pi_183501146
Okay, tering, deze discussie is al een behoorlijke tijd nogal zuigend, laten we kappen, okay?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 2 december 2018 @ 19:45:11 #43
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501150
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Misschien moet je wat minder "energie steken" in dingen en een beetje lol gaan hebben. Manmanman wat een discussie.
Ik heb lol.. Lekker een beetje FOK!ken.. ik geef je net nog een paar tips.. wie weet kun je er iets mee.
Hartstikke leuk topic en mensjes die hier komen.. *O*
pi_183501162
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:44 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, helaas zit ik niet zo in elkaar. Vrienden heb ik zat en maak ook graag bij. Maar als ik met de insteek van ‘dating’ iemand ontmoet, dan moeten er ook wel fucking sparks komen. Losse contacten zie ik overigens als fwb? En dat doe ik al helemaal niet.
Waarom doet het dan zeer dat je niemand hebt?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183501170
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:42 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oh dit klopt ook wel, daarom voor nu gewoon even niets!
Ik herken mezelf wel een beetje in jou verhaal....misschien wil ik ook wel meteen teveel.....maar tis wel lastig om dat een beetje onder controle te houden..... :)
  zondag 2 december 2018 @ 19:46:35 #46
545 dop
:copyright: dop
pi_183501176
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:44 schreef ludovico het volgende:
Okay, tering, deze discussie is al een behoorlijke tijd nogal zuigend, laten we kappen, okay?
pm het meisje en zeg het haar hoef je jezelf er hier ook niet voor te verdedigen.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zondag 2 december 2018 @ 19:46:45 #47
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501182
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:44 schreef ludovico het volgende:
Okay, tering, deze discussie is al een behoorlijke tijd nogal zuigend, laten we kappen, okay?
^O^ Punten zijn van alle kanten wel duidelijk idd..
  zondag 2 december 2018 @ 19:47:26 #48
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501194
Nu weer over anaal

Oh wacht..
  zondag 2 december 2018 @ 19:47:44 #49
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501206
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:44 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, helaas zit ik niet zo in elkaar. Vrienden heb ik zat en maak ook graag bij. Maar als ik met de insteek van ‘dating’ iemand ontmoet, dan moeten er ook wel fucking sparks komen. Losse contacten zie ik overigens als fwb? En dat doe ik al helemaal niet.
Ik denk zelf dat dat niet realistisch is. Dat is misschien zo bij je eerste liefde maar daarna wordt dat gewoon minder.
pi_183501239
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik herken mezelf wel een beetje in jou verhaal....misschien wil ik ook wel meteen teveel.....maar tis wel lastig om dat een beetje onder controle te houden..... :)
Haha, zo ken ik nog wel meer vrouwen. Zal ook wel veel met hormonen te maken hebben hoor bij mij, maarja als jij dan als enige single bent in de omgeving en ook gewoon weer die liefde wilt voelen, dan is het soms even kut
-
pi_183501246
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef Zolderkamer het volgende:
Nu weer over anaal

Oh wacht..
Verkeerde topique
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:50:40 #52
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501276
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:49 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Verkeerde topique
:N Anaal op de eerste date.. Dat past hier ook prima.. :*
Staat ook regelmatig in de OP trouwens.. O-)
pi_183501280
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom doet het dan zeer dat je niemand hebt?
Genoeg de psycholoog uitgehangen? Vind je niet? Geef zat verklaring daarvoor en ik neem aan dat jij je dit ook best kan voorstellen!
-
pi_183501288
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:50 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

:N Anaal op de eerste date.. Dat past hier ook prima.. :*
Staat ook regelmatig in de OP trouwens.. O-)
Neuken op de eerste date :')
-
pi_183501299
Ik heb na de Juf ook niet heel veel zin meer om die apps op te starten, en als ik dat dan wel doe en ik match iemand, heb ik ook weer geen motivatie om diegene aan te spreken... Omdat ik stiekem al weet dat na 1 zin het gesprek dood is... Ik zeg ook, 2019 pas weer daten!...
pi_183501302
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 19:47 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat dat niet realistisch is. Dat is misschien zo bij je eerste liefde maar daarna wordt dat gewoon minder.
Well they better be there ;(
-
pi_183501306
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Neuken op de eerste date :')
Wat is daar lachwekkend aan?
pi_183501311
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb na de Juf ook niet heel veel zin meer om die apps op te starten, en als ik dat dan wel doe en ik match iemand, heb ik ook weer geen motivatie om diegene aan te spreken... Omdat ik stiekem al weet dat na 1 zin het gesprek dood is... Ik zeg ook, 2019 pas weer daten!...
Dan met mij, omdat je mijn kant op gaat verhuizen hé O+
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:52:11 #59
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501313
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Neuken op de eerste date :')
Kletsnat naar huis rijden en dan een berichtenbom sturen.. :')
pi_183501323
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is daar lachwekkend aan?
Ik doe dat niet, maar iedereen zijn ding.
-
pi_183501327
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:52 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dan met mij, omdat je mijn kant op gaat verhuizen hé O+
Haha, nouja... eerst maar eens kijken of ik dit krot kan verkopen weer :P
pi_183501333
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:48 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Haha, zo ken ik nog wel meer vrouwen. Zal ook wel veel met hormonen te maken hebben hoor bij mij, maarja als jij dan als enige single bent in de omgeving en ook gewoon weer die liefde wilt voelen, dan is het soms even kut
Ja precies......
pi_183501341
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kletsnat naar huis rijden en dan een berichtenbom sturen.. :')
Kletsnat na een eerste date dat heb ik dan weer wil eens als er goed gezoend is dan..
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:53:42 #64
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501350
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb na de Juf ook niet heel veel zin meer om die apps op te starten, en als ik dat dan wel doe en ik match iemand, heb ik ook weer geen motivatie om diegene aan te spreken... Omdat ik stiekem al weet dat na 1 zin het gesprek dood is... Ik zeg ook, 2019 pas weer daten!...
Herkenbaar..
pi_183501351
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:52 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik doe dat niet, maar iedereen zijn ding.
Prima als het niet jouw ding is, maar het ging mij meer om die emoticon die je erbij gebruikt.
pi_183501355
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:52 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Haha, nouja... eerst maar eens kijken of ik dit krot kan verkopen weer :P
Oké, we blijven wel vrienden dan! Neem ik ook genoegen mee, cause you are awesome O+
-
pi_183501363
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Prima als het niet jouw ding is, maar het ging mij meer om die emoticon die je erbij gebruikt.
Mag dat niet dan?
-
  zondag 2 december 2018 @ 19:54:59 #68
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501376
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Kletsnat na een eerste date dat heb ik dan weer wil eens als er goed gezoend is dan..
En dan die arme date met blauwe ballen laten zitten.. Wat ben jij een kreng :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183501391
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:50 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Genoeg de psycholoog uitgehangen? Vind je niet? Geef zat verklaring daarvoor en ik neem aan dat jij je dit ook best kan voorstellen!
Ik probeer je een spiegel voor te houden ja, misschien heb je er wat aan maar je lijkt het alleen maar keihard te ontwijken, je durft het niet eens onder ogen te zien. En dan val je mij daar op aan.

Het gemis is voor mij niet pijnlijk ofzo hoor, als je een beetje geduld en "all is okay" houding aanneemt heb jij er misschien ook wat minder last van. En naast de ongeduld ben je tamelijk veeleisend lijkt het wel. Alsof je vergeet om gewoon te genieten, wat je misschien ook nodig hebt om "Sparks" te voelen.

En ik praat nu met een meisje waarbij de Sparks toch echt pas met de tijd komen dus...

Alleen maar goed bedoelde adviezen, dus een beetje rustig graag.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183501406
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oké, we blijven wel vrienden dan! Neem ik ook genoegen mee, cause you are awesome O+
Ook als ik nog voor Ajax ben? :@

Wanneer gaan we nou naar die karaokebar eigenlijk? *) :B
  zondag 2 december 2018 @ 19:59:04 #71
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183501462
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb na de Juf ook niet heel veel zin meer om die apps op te starten, en als ik dat dan wel doe en ik match iemand, heb ik ook weer geen motivatie om diegene aan te spreken... Omdat ik stiekem al weet dat na 1 zin het gesprek dood is... Ik zeg ook, 2019 pas weer daten!...
Of gewoon kappen met die chat-dating app onzin.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 2 december 2018 @ 19:59:19 #72
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501471
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Well they better be there ;(
Maar vergelijk je die gevoelens dan met wat je met iemand anders gehad bijvoorbeeld?
pi_183501473
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:28 schreef Anneloos het volgende:
@weethetevennnietmeer Ik snap het ook wel, want ik heb wel even hetzelfde. Wil niet daten om het daten. Hoe graag ik ook iemand zou willen om lekker tegen aan te kruipen en van wil genieten. Er heeft tot nu toe nog geen één man mij die gevoelens kunnen geven en elke keer iemand moeten afwijzen is ook niet leuk meer.

Ik denk eerder dat er iets mis met mij is dan met die mannen, want geloof me stuk voor stuk leuke mannen.
Er is genoeg mis met mij, vooral lichamelijk. En denk zelf dat velen daar niet mee om willen of kunnen gaan.. Hier en daar tref je een uitzondering die er doorheen kijkt en het niet boeit..

En ja, ik heb leuke mensen leren kennen.

Maar het vervelende is nu dat het bijna altijd na 1 date stopt.. En daar ben ik wel klaar mee.

En ik zeg ook zeker niet dat het allemaal aan mij ligt, maar met zelfmedelijden help ik niemand en al helemaal mijzelf niet.
pi_183501482
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:46 schreef dop het volgende:

[..]

pm het meisje en zeg het haar hoef je jezelf er hier ook niet voor te verdedigen.
Niet weer.
  zondag 2 december 2018 @ 20:01:16 #75
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501516
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:59 schreef Keyos het volgende:

[..]

Of gewoon kappen met die chat-dating app onzin.
Bij tijden kom ik er ook niet inderdaad.. en dan na een poosje toch maar weer want je weet nooit he.. Etc Etc.. :') Hopeloos
pi_183501539
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 19:54 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

En dan die arme date met blauwe ballen laten zitten.. Wat ben jij een kreng :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey I’m a tease.. I can’t help it
-
pi_183501546
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:54 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mag dat niet dan?
Ik vroeg wat er lachwekkend aan was. Dat is gewoon een vraag.
  zondag 2 december 2018 @ 20:03:30 #78
545 dop
:copyright: dop
pi_183501572
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2018 19:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet weer.
niet voor een date scheet. Om te zeggen dat hij het niet zo bedoeld en dat hij het niet meer zal doen
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183501594
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:03 schreef dop het volgende:

[..]

niet voor een date scheet. Om te zeggen dat hij het niet zo bedoeld en dat hij het niet meer zal doen
Heeft die al gezegd :')
  zondag 2 december 2018 @ 20:04:45 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501607
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:02 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hey I’m a tease.. I can’t help it
Voor over de bankleuning jij.. en niet zeuren.. :6
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:02 #81
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501611
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:02 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hey I’m a tease.. I can’t help it
Dat is een keuze ;)
pi_183501614
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:29 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183501622
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Gewoon lekker stil laten vallen. Evt nieuwe aanwas, kijken wat 't dan wordt.
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:42 #84
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501628
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Jou adoreren _O_
pi_183501629
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 19:55 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik probeer je een spiegel voor te houden ja, misschien heb je er wat aan maar je lijkt het alleen maar keihard te ontwijken, je durft het niet eens onder ogen te zien. En dan val je mij daar op aan.

Het gemis is voor mij niet pijnlijk ofzo hoor, als je een beetje geduld en "all is okay" houding aanneemt heb jij er misschien ook wat minder last van. En naast de ongeduld ben je tamelijk veeleisend lijkt het wel. Alsof je vergeet om gewoon te genieten, wat je misschien ook nodig hebt om "Sparks" te voelen.

En ik praat nu met een meisje waarbij de Sparks toch echt pas met de tijd komen dus...

Alleen maar goed bedoelde adviezen, dus een beetje rustig graag.
Ik doe rustig. Ik reflecteer veel op mijn gedrag en handelingen. Geduld is lastig te leren, maar stap voor stap kom ik daar wel. Echte gevoelens voor iemand willen voor ik daar toekomstplannen mee wil maken of het bed in wil duiken is voor mij iets normaals. Ik verspil geen tijd aan iemand waar ik dat niet mee wil.

Als dat veeleisend is .. ja ach! Ik heb zeker een all okay houding in de zin van dat ik iedereen in zijn waarde laat en eerlijk ben over wat ik voel. Genieten doe ik altijd daar is geen man voor nodig, maar het zou een mooie aanvulling zijn zeker! Ik zag daarin dergelijk nog geen advies,
vandaar mijn reactie.
-
  zondag 2 december 2018 @ 20:05:44 #86
545 dop
:copyright: dop
pi_183501631
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heeft die al gezegd :')
okay, goed van hem.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183501640
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Goede vraag..... :) :)
  zondag 2 december 2018 @ 20:06:17 #88
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501647
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Hier echt niet hoor, zo negatief ben ik dan weer niet om meteen de boel te verwijderen.
  zondag 2 december 2018 @ 20:06:40 #89
545 dop
:copyright: dop
pi_183501653
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
er zijn meer manieren dan alleen online!
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183501668
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Ik ga niet stoppen hoor. Dat kan ik die vrouwen niet aandoen. En voor je het weet zit ik dan ineens per ongeluk boer zoekt vrouw te krijgen. En van [hoe heet dat mens ook alweer] word ik spontaan een week impotent.
  zondag 2 december 2018 @ 20:07:13 #91
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183501670
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:01 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Bij tijden kom ik er ook niet inderdaad.. en dan na een poosje toch maar weer want je weet nooit he.. Etc Etc.. :') Hopeloos
Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183501676
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 19:56 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ook als ik nog voor Ajax ben? :@

Wanneer gaan we nou naar die karaokebar eigenlijk? *) :B
Ook dan. Je bent een schat ook met je voetbalvoorkeur. Die karaokebar gaat waarschijnlijk in januari ergens worden. Ergens halverwege eens afspreken dan! O+
-
pi_183501692
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Dat is een keuze ;)
Well I can’t help it that I made the choice to be a tease :@
-
pi_183501701
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:04 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Voor over de bankleuning jij.. en niet zeuren.. :6
Geil. Erg geil.
-
pi_183501704
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik ga niet stoppen hoor. Dat kan ik die vrouwen niet aandoen. En voor je het weet zit ik dan ineens per ongeluk boer zoekt vrouw te krijgen. En van [hoe heet dat mens ook alweer] word ik spontaan een week impotent.
Dat kijk ik nu ook. Verbaast dat er zon leuke jongen tussen zit.

Boer Wim *;
pi_183501709
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
Zou tof zijn inderdaad....
pi_183501711
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
Paiq werkt daarmee wel goed? Al zeg ik het zelf
-
  zondag 2 december 2018 @ 20:09:11 #98
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501732
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon lekker stil laten vallen. Evt nieuwe aanwas, kijken wat 't dan wordt.
Ik ben anders heul druk op Tinder enzo.. ik heb net weer wat likes gestuurd en ik heb een stilzwijgende match... Maar ik hou niet zo van stille liefdes.. :N

Ook nog een badoo match maar daar heb ik nog maar twee zinnen mee gesproken..

Oh en als iemand nog een zooi buitenlandse studentes wil.. die zijn er in overvloed hier.. :Y
  zondag 2 december 2018 @ 20:09:42 #99
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183501747
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Paiq werkt daarmee wel goed? Al zeg ik het zelf
Nooit op gezeten, maar heb met zo'n naam altijd een beetje het idee dat het een soort Badoo-achtige site is, of valt dat wel mee ? :{
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183501756
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Praten over onze seksuele frustratie.
-
  zondag 2 december 2018 @ 20:10:43 #101
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501766
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
Uiteindelijk is dat ook filteren natuurlijk.

quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Well I can’t help it that I made the choice to be a tease :@
Snap ik.

Hoewel dat twee kanten op kan werken, zijn ook mannen die dat net zo hard terug doen.
pi_183501784
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nooit op gezeten, maar heb met zo'n naam altijd een beetje het idee dat het een soort Badoo-achtige site is, of valt dat wel mee ? :{
Het leuke aan paiq is dat je echt met iemand het gesprek aan gaat voordat je een eventuele foto te zien krijgt. Daarnaast hebben ze leuke ijsbrekers in de app gebouwd om elkaar beter te leren kennen! Ik vond het wel grappig!
-
pi_183501786
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat kijk ik nu ook. Verbaast dat er zon leuke jongen tussen zit.

Boer Wim *;
Heb je al jezelf aangemeld?
pi_183501800
Het hoeft er ook maar 1 te zijn natuurlijk, dat maakt hrt misschien frustrerend dat iedereen zo h2g doet. In het begin kan je ook niet snel sarcastisch doen met iemand, terwijl ik zelf wel zo ben.
pi_183501811
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Praten over onze seksuele frustratie.
Een goede neukpartij helpt daar veel beter tegen.
pi_183501812
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uiteindelijk is dat ook filteren natuurlijk.

[..]

Snap ik.

Hoewel dat twee kanten op kan werken, zijn ook mannen die dat net zo hard terug doen.
Weet ik, och zo opwindend. Vooral om die strijd aan te gaan wie harder kan teasen. Het is heerlijk als één iemand dan toegeeft en dan die die ontlading O+

Maar genoeg over mijn preferences :P
-
pi_183501818
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Praten over onze seksuele frustratie.
Heb je even? :D
pi_183501831
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2018 20:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een goede neukpartij helpt daar veel beter tegen.
Ja, maarja..
-
pi_183501835
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heb je al jezelf aangemeld?
Nee volgens mij is het seizoen al afgelopen :p Zou toch ook nooit met andere vrouwen de strijd aan gaan.
pi_183501840
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je even? :D
Ik wel, kom maar op meid. I know how it feels :Y
-
pi_183501849
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het leuke aan paiq is dat je echt met iemand het gesprek aan gaat voordat je een eventuele foto te zien krijgt. Daarnaast hebben ze leuke ijsbrekers in de app gebouwd om elkaar beter te leren kennen! Ik vond het wel grappig!
Ik vind paiq ook best aardig werken.
Al heb ik het idee dat het gemiddelde uiterlijk daar veel lager ligt dan bij andere apps/sites.
Heb nogal eens dat het gesprek wel lekker loopt, en ik dan afknap als de foto's tevoorschijn komen.

Doe mij toch maar eerst selecteren op uiterlijk :7
pi_183501878
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:13 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, maarja..
Just sayin’
  zondag 2 december 2018 @ 20:15:26 #113
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501883
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:

[..]

Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
Die selectie is niet zo heel moeilijk: Mensen met een echte passie voor iets, schrijven dat vaak wel op..
Het gros is alleen daar voor de likes, voor een surrogaatpapa, of een kostwinner..
En dat schrijven ze niet op..
pi_183501952
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee volgens mij is het seizoen al afgelopen :p Zou toch ook nooit met andere vrouwen de strijd aan gaan.
Je gaat altijd met andere vrouwen de strijd aan.

Maar goed, als het seizoen voorbij is, is het denk ik wat laat om een emailtje te sturen. Je kan ook gewoon op de bonnefooi bij de boerderij langs gaan in een kort rokje. Kan jou het schelen. ;)
  zondag 2 december 2018 @ 20:17:48 #115
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183501959
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:12 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Weet ik, och zo opwindend. Vooral om die strijd aan te gaan wie harder kan teasen. Het is heerlijk als één iemand dan toegeeft en dan die die ontlading O+

Maar genoeg over mijn preferences :P
Met de juiste persoon is dat leuk ja, mits beide niet even eigenwijs zijn :P
  zondag 2 december 2018 @ 20:18:25 #116
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183501973
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Ik vind het wel even lekker zo, in september laatste "date" gehad (onenightstand) en was er daarvoor ook al wel klaar mee. Had nog een studie lopen die ik nu in januari klaar heb en ik geef mezelf deze maand nog een leuk cadeau😇
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 2 december 2018 @ 20:18:26 #117
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183501974
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Geil. Erg geil.
Wij Groningers noemen een condoom een kledderpuut (puut = zak)
En een "kledderpuut" icm "voor over een bankleuning" is wel iets waar je instant voor zou moeten vallen inderdaad.. :Y
pi_183501975
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:14 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Ik vind paiq ook best aardig werken.
Al heb ik het idee dat het gemiddelde uiterlijk daar veel lager ligt dan bij andere apps/sites.
Heb nogal eens dat het gesprek wel lekker loopt, en ik dan afknap als de foto's tevoorschijn komen.

Doe mij toch maar eerst selecteren op uiterlijk :7
Oppervlakkig figuur!
pi_183501990
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon lekker stil laten vallen. Evt nieuwe aanwas, kijken wat 't dan wordt.
Please doe dat, er staan nu gemiddeld 2-5 relevante opmerkingen per topic. Nodigd totaal niet uit nu. Er zijn slowchats genoeg om als kliekje elkaar te vertellen wat je gaat vreten die dag.
pi_183501993
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:14 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Ik vind paiq ook best aardig werken.
Al heb ik het idee dat het gemiddelde uiterlijk daar veel lager ligt dan bij andere apps/sites.
Heb nogal eens dat het gesprek wel lekker loopt, en ik dan afknap als de foto's tevoorschijn komen.

Doe mij toch maar eerst selecteren op uiterlijk :7
Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.
-
pi_183502003
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.
sorry! :'( :9
pi_183502008
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Just sayin’
Ik weet het, maar ik wil niet hoe’en
-
pi_183502016
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.
Eens, krijg alleen maar matches uit de randstad. No thanks.
pi_183502023
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2018 20:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Oppervlakkig figuur!
Nou en!
  zondag 2 december 2018 @ 20:20:24 #125
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183502025
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het leuke aan paiq is dat je echt met iemand het gesprek aan gaat voordat je een eventuele foto te zien krijgt. Daarnaast hebben ze leuke ijsbrekers in de app gebouwd om elkaar beter te leren kennen! Ik vond het wel grappig!
Cool cool, kan ik mensen die voor Ajax zijn en naar rap luisteren gelijk wegfilteren.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183502063
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Cool cool, kan ik mensen die voor Ajax zijn en naar rap luisteren gelijk wegfilteren.
Ik zou het briljant vinden om een vriendin te hebben die juist niet voor Ajax is... lekker pesten elke keer O-) Ook wel eens andersom natuurlijk ;)
pi_183502066
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:

Ik weet het, maar ik wil niet hoe’en
Als de nood hoog genoeg is komt het vanzelf goed.
  zondag 2 december 2018 @ 20:22:17 #128
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502078
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.
Misschien moeten we allemaal van huis wisselen.. ik heb er ook last van.. en wij twee zijn niet de enige hier.. :7
pi_183502088
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als de nood hoog genoeg is komt het vanzelf goed.
Een nieuw topic openen in fokkers helpen fokkers?
  zondag 2 december 2018 @ 20:22:55 #130
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502097
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een nieuw topic openen in fokkers helpen fokkers?
:D _O-

Ik zie nu een vrouw met een awfull gezicht en een uitgestrekte arm...
pi_183502108
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:18 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Ik vind het wel even lekker zo, in september laatste "date" gehad (onenightstand) en was er daarvoor ook al wel klaar mee. Had nog een studie lopen die ik nu in januari klaar heb en ik geef mezelf deze maand nog een leuk cadeau😇
Vibreert het?
-
pi_183502115
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:21 schreef Themeparktommy het volgende:

Ik zou het briljant vinden om een vriendin te hebben die juist niet voor Ajax is... lekker pesten elke keer O-)
Ik ben er vandaag achter gekomen dat mijn date van gisteren voor Ajax is. Gewoon ook vandaag. Dat ze ook meteen mij kan narren.

Nou ja, binnenkort is FCU weer aan de beurt om dat clubje te laten huilen.
  zondag 2 december 2018 @ 20:23:44 #133
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183502120
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een nieuw topic openen in fokkers helpen fokkers?
Is al een topic voor in seks. kpd
pi_183502129
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:22 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Misschien moeten we allemaal van huis wisselen.. ik heb er ook last van.. en wij twee zijn niet de enige hier.. :7
Verhuis naar Zuid-Holland!
-
pi_183502142
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:20 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Nou en!
I draw blank.
pi_183502158
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:20 schreef Keyos het volgende:

[..]

Cool cool, kan ik mensen die voor Ajax zijn en naar rap luisteren gelijk wegfilteren.
Ook geen Eminem?
-
pi_183502169
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wij Groningers noemen een condoom een kledderpuut (puut = zak)
En een "kledderpuut" icm "voor over een bankleuning" is wel iets waar je instant voor zou moeten vallen inderdaad.. :Y
Toen werd het minder geil.
-
pi_183502178
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als de nood hoog genoeg is komt het vanzelf goed.
Ja, mijn speeltjes die helpen
-
  zondag 2 december 2018 @ 20:25:58 #139
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502179
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:24 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Verhuis naar Zuid-Holland!
Ja echt he.. dat hele zuiden wil wel daten..
Maar ik ben hier niet weg te slaan.. :'(
pi_183502208
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja echt he.. dat hele zuiden wil wel daten..
Maar ik ben hier niet weg te slaan.. :'(
En toch ben je single.. al merk ik wel dat er veel leuke mannen uit Groningen komen en dat accent ook.. man man man
-
pi_183502209
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Een nieuw topic openen in fokkers helpen fokkers?
Nou, ik ben vrij selectief met wie ik het bed in duik. Er zijn vast anderen die de wachtrijen aan willen duwen.
  zondag 2 december 2018 @ 20:26:54 #142
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502211
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Toen werd het minder geil.
Als je het zo positief bekijkt ben je heul geen kreng.. :D
  zondag 2 december 2018 @ 20:27:15 #143
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183502222
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ook geen Eminem?
Die mag door, zelf ook nog naar geluisterd vroeger of course ^O^ .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 2 december 2018 @ 20:27:53 #144
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183502241
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:23 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Vibreert het?
😂😂😂

Als ik het start wel😉
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183502243
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:25 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja, mijn speeltjes die helpen
Dat vervangt de real thing niet. Dat weet jij hoop ik ook wel.
pi_183502265
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef Keyos het volgende:

[..]

Die mag door, zelf ook nog naar geluisterd vroeger of course ^O^ .
MATCH DING DING DING
-
pi_183502281
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat vervangt de real thing niet. Dat weet jij hoop ik ook wel.
Ja :{ , maar ik moet mezelf moed inpraten :N
-
  zondag 2 december 2018 @ 20:29:36 #148
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502293
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:26 schreef Anneloos het volgende:

[..]

En toch ben je single.. al merk ik wel dat er veel leuke mannen uit Groningen komen en dat accent ook.. man man man
Ja maar dat ik single ben komt omdat jullie hier niet willen wonen.. :7
pi_183502297
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:27 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

😂😂😂

Als ik het start wel😉
Och.. nieuwsgierig :Y
-
  zondag 2 december 2018 @ 20:30:07 #150
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183502305
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:29 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ja :{ , maar ik moet mezelf moed inpraten :N
Heb je al katten in bestelling staan?
pi_183502313
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:29 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja maar dat ik single ben komt omdat jullie hier niet willen wonen.. :7
Mijn leven is hier op dit moment. Zegt niet dat ik er niet voor opensta in de toekomst ;)
-
pi_183502323
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:30 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mijn leven is hier op dit moment. Zegt niet dat ik er niet voor opensta in de toekomst ;)
Op fok bedoel je? Damn
pi_183502335
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2018 20:30 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Heb je al katten in bestelling staan?
Nee, ik ben allergisch.. :'( I love cats though.. zelfs nog twee gered van de dood dit jaar en ondergebracht bij een vriendin die er goed voor zorgt :)
-
pi_183502344
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:30 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Op fok bedoel je? Damn
Leer lezen.
-
pi_183502379
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Leer lezen.
Niet te serieus nemen, melig.
  zondag 2 december 2018 @ 20:33:24 #156
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502391
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:30 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mijn leven is hier op dit moment. Zegt niet dat ik er niet voor opensta in de toekomst ;)
Nee nee nee.. Je wilt de bankleuning graag of niet :{w

:6 :+
  zondag 2 december 2018 @ 20:34:55 #157
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183502428
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:29 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Och.. nieuwsgierig :Y
Andere motor, tegen het einde van her jaar willen ze altijd wel verkopen dus deze week proefrit maken😃
Oude user in een nieuw jasje.
  zondag 2 december 2018 @ 20:36:20 #158
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183502466
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:31 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Nee, ik ben allergisch.. :'( I love cats though.. zelfs nog twee gered van de dood dit jaar en ondergebracht bij een vriendin die er goed voor zorgt :)
Oh dat is minder, zou hier niet meer zonder willen O+
Hoe dat zo? hoewel dit wel erg offtopic is :P
  zondag 2 december 2018 @ 20:37:23 #159
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502494
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:34 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Andere motor, tegen het einde van her jaar willen ze altijd wel verkopen dus deze week proefrit maken😃
Bedrijven nu.. en particulieren over een paar maand als het voorjaar word, dan is de accu leeg, staat het ding plots in de weg etc..

Motorrijden is ook veel leuker dan daten *O*
pi_183502503
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:36 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Oh dat is minder, zou hier niet meer zonder willen O+
Hoe dat zo? hoewel dit wel erg offtopic is :P
Very very long story :@ meestal kan ik wel tegen katten als het schoon is ergens
-
pi_183502513
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:34 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Andere motor, tegen het einde van her jaar willen ze altijd wel verkopen dus deze week proefrit maken😃
Pics :@
-
pi_183502736
Misschien moeten we de sc verhuizen :P
  zondag 2 december 2018 @ 20:49:50 #163
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183502793
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Bedrijven nu.. en particulieren over een paar maand als het voorjaar word, dan is de accu leeg, staat het ding plots in de weg etc..

Motorrijden is ook veel leuker dan daten *O*
Ga ook kijken bij een bedrijf. Heb nog nooit een klagende motor gehad, wel een klagende ex die m'n rijstijl niet zo tof vond😂. Stap nu over van een supersport naar een naked.

[ Bericht % gewijzigd door CoolGuy op 02-12-2018 20:52:25 ]
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183502794
Mensen nog gedate? O-)
pi_183502811
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen nog gedate? O-)
Nopes :P
  zondag 2 december 2018 @ 20:52:50 #166
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502859
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien moeten we de sc verhuizen :P
Kan iemand niet even de TT aanpassen met de toevoeging SC? O-)
pi_183502870
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:52 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Kan iemand niet even de TT aanpassen met de toevoeging SC? O-)
denk niet dat dat mag.
  zondag 2 december 2018 @ 20:53:38 #168
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183502885
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien moeten we de sc verhuizen :P
Gewoon hiervan de SC maken en die andere op de schop.
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 20:53:55 #169
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183502893
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:46 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien moeten we de sc verhuizen :P
Dat lijkt me een heel goed idee. Het is of dat of ik ga posts verwijderen, en als het toch allemaal nirt over daten gaat kan ik het topic net zo goed sluiten.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 20:54:11 #170
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183502899
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:53 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gewoon hiervan de SC maken en die andere op de schop.
Nee.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 2 december 2018 @ 20:54:23 #171
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183502904
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

denk niet dat dat mag.
:'(

Sorry coolguy
  zondag 2 december 2018 @ 20:55:24 #172
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183502933
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen nog gedate? O-)
Nee, maar wel zin in een Asian food + film date.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 2 december 2018 @ 20:55:29 #173
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183502936
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee.
Waarom niet? Is dat kliekerige ook meteen weg. Dat is voornamelijk de reden dat men daar niet wil posten.
pi_183502944
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom niet? Is dat kliekerige ook meteen weg. Dat is voornamelijk de reden dat men daar niet wil posten.
Heb de duurt lang naar boven gekicked :P
  Moderator zondag 2 december 2018 @ 20:56:40 #175
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183502963
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom niet? Is dat kliekerige ook meteen weg. Dat is voornamelijk de reden dat men daar niet wil posten.
Wil je die discussie echt gaan voeren of is dit gewoon vragen naar de bekende weg? Dit topic gaat over daten. Einde discussie.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183503032
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nee, maar wel zin in een Asian food + film date.
Ik heb een unlimited kaart O-)
-
pi_183503059
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 20:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom niet? Is dat kliekerige ook meteen weg. Dat is voornamelijk de reden dat men daar niet wil posten.
Dit. Ik kom daar één keer gluren en ik word gelijk weer voor mevrouw geen eigenwaarde aangezien
-
  zondag 2 december 2018 @ 21:00:20 #178
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183503060
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Pics :@
Naked bike van Kawasaki, twijfel tussen de Z750 800 of 1000. Even het verschil uit proberen.

Laatste ex vond het motorrijden maar niks, wou zelfs niet achterop. Zou wel leuk zijn als de volgende dat minimaal wel wil. Of zelf een motor heeft😊.

Heb ik gelijk een goede reden om nieuwe foto's te maken voor tinder😌
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183503069
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:00 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit. Ik kom daar één keer gluren en ik word gelijk weer voor mevrouw geen eigenwaarde aangezien
Duurt lang sc is er ook. Wel even een door het geslijm heen kijken.
pi_183503101
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen nog gedate? O-)
Ja, maar dat heb ik een paar uur geleden al verteld en we zijn alweer een paar honderd posts verder. ;)
pi_183503124
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb ik een paar uur geleden al verteld en we zijn alweer een paar honderd posts verder. ;)
Vertel het nog een keer en dan haken wij weer in.
  zondag 2 december 2018 @ 21:02:49 #182
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183503142
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Duurt lang sc is er ook. Wel even een door het geslijm heen kijken.
* Zolderkamer Has arrived
pi_183503170
quote:
7s.gif Op zondag 2 december 2018 21:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vertel het nog een keer en dan haken wij weer in.
Trouwens date van gisteren was erg leuk, tijd vliegt als we samen zijn. Hebben ook weer afgesproken snel elkaar te treffen. Vanavond eens agenda’s trekken.

Maar: er zit iets bij haar waar ik mijn vinger niet op kan leggen. Ik heb er wel naar gevraagd (nog niet rechtstreeks, maar gewoon open vragen, want het is ook lastig om rechtstreeks te vragen naar iets waar je je vinger niet op kan leggen), maar ik krijg er vooralsnog de vinger niet achter. Iets zegt mij dat het heel bepalend kan zijn. En dus wil ik het ook wel snel weten.

Nou moet ik ook niet zeuren, ze is iemand met een wild verleden, wat ik zelf altijd kan waarderen, en daar sluimert vaak iets bij. Maar iets zegt mij dat er nog niemand ooit echt haar hart heeft weten te veroveren, alleen andersom (en vaak!). En ik hou wel van een uitdaging, maar ja, het is toch vaak alsof je bij de Grand Canyon staat en denkt ‘volgens mij ga ik de eerste zijn die het lukt naar de overkant te springen’.

Nou heb ik wel de juiste combinatie van arrogantie en domheid in mij om het toch weer te proberen, maar misschien moet ik ook eens gaan leren van al die keren dat ik in de Colorado River ben gepleurd.
pi_183503189
quote:
12s.gif Op zondag 2 december 2018 21:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Trouwens date van gisteren was erg leuk, tijd vliegt als we samen zijn. Hebben ook weer afgesproken snel elkaar te treffen. Vanavond eens agenda’s trekken.

Maar: er zit iets bij haar waar ik mijn vinger niet op kan leggen. Ik heb er wel naar gevraagd (nog niet rechtstreeks, maar gewoon open vragen, want het is ook lastig om rechtstreeks te vragen naar iets waar je je vinger niet op kan leggen), maar ik krijg er vooralsnog de vinger niet achter. Iets zegt mij dat het heel bepalend kan zijn. En dus wil ik het ook wel snel weten.

Nou moet ik ook niet zeuren, ze is iemand met een wild verleden, wat ik zelf altijd kan waarderen, en daar sluimert vaak iets bij. Maar iets zegt mij dat er nog niemand ooit echt haar hart heeft weten te veroveren, alleen andersom (en vaak!). En ik hou wel van een uitdaging, maar ja, het is toch vaak alsof je bij de Grand Canyon staat en denkt ‘volgens mij ga ik de eerste zijn die het lukt naar de overkant te springen’.

Nou heb ik wel de juiste combinatie van arrogantie en domheid in mij om het toch weer te proberen, maar misschien moet ik ook eens gaan leren van al die keren dat ik in de Colorado River ben gepleurd.
Maar wat is het dan?
pi_183503244
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:00 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Naked bike van Kawasaki, twijfel tussen de Z750 800 of 1000. Even het verschil uit proberen.

Laatste ex vond het motorrijden maar niks, wou zelfs niet achterop. Zou wel leuk zijn als de volgende dat minimaal wel wil. Of zelf een motor heeft😊.

Heb ik gelijk een goede reden om nieuwe foto's te maken voor tinder😌
800 en dan zwart met groen _O_ _O_ _O_
-
pi_183503259
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2018 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Maar wat is het dan?
Ik denk ernstige hechtingsproblematiek. Nou weet ik wel dat ze flink aan zichzelf heeft gewerkt, zonder dat ze daar heel erg op inzoomt, aangezien ze als ik doorvraag aangeeft dat ze het even nog voor zichzelf wil houden, maar de vraag is dus: wat dan precies en waar staat ze nu.

En ik denk minder ver dan ze zelf denkt, of zelf aangeeft.

Dat haal ik met name uit haar dategedrag de laatste jaren. Daar zit gewoon het patroon in van wat ze heel haar leven heeft gehad.

En natuurlijk kan het aan al die mannen liggen. Dat ze ook echt niet leuk genoeg waren. Maar zij is wel de constante factor.

Maar wie weet kan een man die zo leuk is als ik daar wel doorheen beuken.

(ik hoor het mijzelf denken en weet dat ik echt dit niet moet negeren, hoe leuk ze ook is)
pi_183503273
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk ernstige hechtingsproblematiek. Nou weet ik wel dat ze flink aan zichzelf heeft gewerkt, zonder dat ze daar heel erg op inzoomt, aangezien ze als ik doorvraag aangeeft dat ze het even nog voor zichzelf wil houden, maar de vraag is dus: wat dan precies en waar staat ze nu.

En ik denk minder ver dan ze zelf denkt, of zelf aangeeft.

Dat haal ik met name uit haar dategedrag de laatste jaren. Daar zit gewoon het patroon in van wat ze heel haar leven heeft gehad.

En natuurlijk kan het aan al die mannen liggen. Dat ze ook echt niet leuk genoeg waren. Maar zij is wel de constante factor.

Maar wie weet kan een man die zo leuk is als ik daar wel doorheen beuken.

(ik hoor het mijzelf denken en weet dat ik echt dit niet moet negeren, hoe leuk ze ook is)
Hebben niet al je dates hier een beetje last van?
  zondag 2 december 2018 @ 21:09:53 #188
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183503344
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 20:59 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik heb een unlimited kaart O-)
Let's go.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183503345
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hebben niet al je dates hier een beetje last van?
Niet zo extreem. Denk ik.

Maar ja, ik weet ze ook wel te kiezen hoor. En de dates die het totaal niet hebben vind ik dan vaak weer te saai.

I am fucked up.
  zondag 2 december 2018 @ 21:09:59 #190
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183503349
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:06 schreef Anneloos het volgende:

[..]

800 en dan zwart met groen _O_ _O_ _O_
Kom dan! R&P / [R&P SC] duurt lang
pi_183503364
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet zo extreem. Denk ik.

Maar ja, ik weet ze ook wel te kiezen hoor. En de dates die het totaal niet hebben vind ik dan vaak weer te saai.

I am fucked up.
Join the club :D
pi_183503579
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Join the club :D
Ze is overigens wel bijzonder leuk. Dat is ook wat het zo fucked up maakt. Ook als de conclusie gaat zijn dat het weer op niets uit gaat lopen is het zo moeilijk om weg te lopen van haar.

Maar het is ook vaak wel extremen. Ofwel ze zijn overdreven braaf, ofwel ze hebben werkelijk alles gedaan wat god verboden heeft. Van die vrouwen die als ze een autobiografie schrijven dat het bij fictie gerangschikt wordt omdat niet uit te leggen valt dat dit gewoon iemands levensverhaal is.

Ergens verwacht ik dat ik nog wel eens een paar dates ga terugzien bij ‘het mooiste meisje van de klas’.
pi_183503715
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:09 schreef Keyos het volgende:

[..]

Let's go.
Weet niet wanneer ik tijd heb deze week! Volgende week is beter! :Y
-
pi_183503753
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
pi_183503807
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef Amy1990 het volgende:
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
Ik vertel het gelijk :P
pi_183503840
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef Amy1990 het volgende:
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
Ik deel het pas als het minimaal een relatie gaat worden. Anders kan ik iedereen uit gaan leggen dat het niets geworden is ;).
  zondag 2 december 2018 @ 21:26:21 #197
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183503856
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:20 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Weet niet wanneer ik tijd heb deze week! Volgende week is beter! :Y
Zolang we maar geen Marvel film doen :* .
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183503899
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef Amy1990 het volgende:
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
Mijn vrienden vragen mij eigenlijk altijd met wie ik bezig ben. Met name de getrouwde vrienden, die leven hun fantasiën plaatsvervangend uit via mij vermoed ik.
pi_183503921
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 21:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Ik deel het pas als het minimaal een relatie gaat worden. Anders kan ik iedereen uit gaan leggen dat het niets geworden is ;).
Ja das altijd vervelend maar moet het altijd wel delen :P
  zondag 2 december 2018 @ 21:51:37 #200
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183504523
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef Amy1990 het volgende:
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
Laat.. Ik ben daar altijd wat terughoudend mee..
Al ben ik hier wel direct.. :7 En ik deel veel met een vriend.. maar het blijft tussen vier muren dan..
pi_183504590
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 21:51 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Laat.. Ik ben daar altijd wat terughoudend mee..
Al ben ik hier wel direct.. :7 En ik deel veel met een vriend.. maar het blijft tussen vier muren dan..
Je moet inderdaad wel één iemand in vertrouwen kunnen nemen.....maar verder wacht er het liefst zo lang mogelijk mee.... :)
  zondag 2 december 2018 @ 21:57:41 #202
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183504665
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef Amy1990 het volgende:
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
Als het ter sprake komt, Kan meteen zijn maar ook na een tijdje.
pi_183504740
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:26 schreef Keyos het volgende:

[..]

Zolang we maar geen Marvel film doen :* .
Hater ;(
-
  zondag 2 december 2018 @ 22:03:17 #204
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183504788
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:01 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Hater ;(
Die Batman films waren wel goed ( 8-) ).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183504815
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 21:22 schreef Amy1990 het volgende:
Wanneer vertellen jullie aan vrienden dat je met iemand aan het daten bent?

Ik merk zelf dat ik mijn enthousiasme over iemand al vrij snel wil delen... en ik vroeg me af hoe dat bij anderen zit. :)
Niet snel. Ben daarin nogal bijgelovig geworden. :@
Het heden is eindig. Het verleden blijft bestaan.
pi_183504834
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Die Batman films waren wel goed ( 8-) ).
Mag ik huilen, dat is DC _O-
-
pi_183504838
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Die Batman films waren wel goed ( 8-) ).
Noem je Batman nou een Marvelfilm? Nee toch?
pi_183504853
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:05 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Noem je Batman nou een Marvelfilm? Nee toch?
Wij moeten trouwen
-
  zondag 2 december 2018 @ 22:06:25 #209
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183504868
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Mag ik huilen, dat is DC _O-
I know, ik wilde alleen deze boze reactie uitlokken :D.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183504875
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:05 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Wij moeten trouwen
Kennelijk ja... _O-
pi_183504988
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2018 20:18 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wij Groningers noemen een condoom een kledderpuut (puut = zak)
En een "kledderpuut" icm "voor over een bankleuning" is wel iets waar je instant voor zou moeten vallen inderdaad.. :Y
Ik ben een rasechte Groninger en dit is de eerste keer dat ik hier van hoor :o :o
pi_183505030
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:10 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik ben een rasechte Groninger en dit is de eerste keer dat ik hier van hoor :o :o
Heb je nog iets van je stalker gehoord?
pi_183505060
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je nog iets van je stalker gehoord?
Van de dude met stalk neigingen (in het verleden) of de dude die alles heeft opgezocht over mij? :D
pi_183505076
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:12 schreef Halimede het volgende:

[..]

Van de dude met stalk neigingen (in het verleden) of de dude die alles heeft opgezocht over mij? :D
Die laatste
  zondag 2 december 2018 @ 22:13:22 #215
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183505085
Die jongen nam het heel goed op toen ik zei dat ik geen klik voelde en hij zei dat hij blij was dat ik eerlijk was en bedankte mij voor de leuke date. :)
pi_183505102
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef -Phineas- het volgende:
Die jongen nam het heel goed op toen ik zei dat ik geen klik voelde en hij zei dat hij blij was dat ik eerlijk was en bedankte mij voor de leuke date. :)
Das mooi.
pi_183505121
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Die laatste
Niet echt meer nee, hij merkte wel dat ik er niet blij mee was.
pi_183505123
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:14 schreef Halimede het volgende:

[..]

Niet echt meer nee, hij merkte wel dat ik er niet blij mee was.
Hopen dat het zo blijft dan.
pi_183505142
Mijn nichtje had een ex die haar een tijd stalkte. En dan waarschijnlijk nog niet eens zo erg als die echte stalk verhalen maar vond het wel doodeng.
  zondag 2 december 2018 @ 22:17:26 #220
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183505185
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:13 schreef -Phineas- het volgende:
Die jongen nam het heel goed op toen ik zei dat ik geen klik voelde en hij zei dat hij blij was dat ik eerlijk was en bedankte mij voor de leuke date. :)
Alleen maar mooi toch, opgelucht dat hij zo gereageerd heeft?
  zondag 2 december 2018 @ 22:18:57 #221
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183505239
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje had een ex die haar een tijd stalkte. En dan waarschijnlijk nog niet eens zo erg als die echte stalk verhalen maar vond het wel doodeng.
Bah, wel al signalen dat het een creep was tijdens de relatie of kwam dat gedrag uit het niets aan het licht?
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183505256
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn nichtje had een ex die haar een tijd stalkte. En dan waarschijnlijk nog niet eens zo erg als die echte stalk verhalen maar vond het wel doodeng.
Oh dat is echt creepy :( de politie doet er meestal ook helemaal niks aan...
pi_183505265
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:18 schreef Keyos het volgende:

[..]

Bah, wel al signalen dat het een creep was tijdens de relatie of kwam dat gedrag uit het niets aan het licht?
Ja tijdends de relatie werd het duidelijk dat het een borderliner was. Was een drama.
  zondag 2 december 2018 @ 22:22:30 #224
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183505338
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tijdends de relatie werd het duidelijk dat het een borderliner was. Was een drama.
Good riddance dan iig, wel kut dat je nooit aan verwerken/vergeten toe kan komen door dat bizarre gedrag. Snap dat nooit zo waarom mensen elkaar daarna lastig blijven vallen. Mijn ex heeft me op het einde van de relatie ook shit geflikt die ik haar nooit kan/ga vergeven, maar dan is het altijd beter om erboven te staan, niet meer te reageren en de persoon gewoon compleet proberen te vergeten dan het te blijven voeden.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183505352
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:22 schreef Keyos het volgende:

[..]

Good riddance dan iig, wel kut dat je nooit aan verwerken/vergeten toe kan komen door dat bizarre gedrag. Snap dat nooit zo waarom mensen elkaar daarna lastig blijven vallen. Mijn ex heeft me op het einde van de relatie ook shit geflikt die ik haar nooit kan/ga vergeven, maar dan is het altijd beter om erboven te staan, niet meer te reageren en de persoon gewoon compleet proberen te vergeten dan het te blijven voeden.
Ik geloof dat een borderliner niet echt rationeel kan nadenken :p
pi_183505476
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:06 schreef Keyos het volgende:

[..]

I know, ik wilde alleen deze boze reactie uitlokken :D.
Stout. I like it
-
  zondag 2 december 2018 @ 22:28:44 #227
447547 -Phineas-
Are you tokking to me?
pi_183505488
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 22:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Alleen maar mooi toch, opgelucht dat hij zo gereageerd heeft?
Ja maar hij reageerde zo goed dat er wat gedachten door mijn hoofd gingen. Want zijn reactie was het laatste wat ik had verwachtte :D Maar wel tof dat hij niet moeilijk doet en het respecteert verder :)
  zondag 2 december 2018 @ 22:39:12 #228
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183505748
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:28 schreef -Phineas- het volgende:

[..]

Ja maar hij reageerde zo goed dat er wat gedachten door mijn hoofd gingen. Want zijn reactie was het laatste wat ik had verwachtte :D Maar wel tof dat hij niet moeilijk doet en het respecteert verder :)
Zoals wat dan?
pi_183505885
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen nog gedate? O-)
Vrijdag voor het laatst, en weer voor vrijdag in de planning. Maar zie hem wel woensdag alweer
  zondag 2 december 2018 @ 22:50:31 #230
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183505959
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:28 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Stout. I like it
Doe maar een Guinness.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183506019
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:50 schreef Keyos het volgende:

[..]

Doe maar een Guinness.
Ik begin je steeds leuker te vinden. Daar ben ik ook voor in :Y
-
pi_183506035
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 22:53 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik begin je steeds leuker te vinden. Daar ben ik ook voor in :Y
Volgende sushidate :P
  zondag 2 december 2018 @ 22:58:37 #233
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183506118
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgende sushidate :P
Guiness-date in de Paddy Murphy's is ook goed ;) (al schenken ze daar dat smerige Murphy's stout, enige smetje op die tent).
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183506228
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:58 schreef Keyos het volgende:

[..]

Guiness-date in de Paddy Murphy's is ook goed ;) (al schenken ze daar dat smerige Murphy's stout, enige smetje op die tent).
Maar ook Guiness dus dat is goed. Ik ben in.
-
pi_183506231
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 22:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Volgende sushidate :P
Het was geen date, vriendschappelijk
-
pi_183506244
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2018 23:04 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Het was geen date, vriendschappelijk
Ja bedoelde het niet letterlijk als date :P

Vind het wel stoer dat je het hebt gedaan trouwens.
pi_183506355
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:05 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja bedoelde het niet letterlijk als date :P

Vind het wel stoer dat je het hebt gedaan trouwens.
Ik doe het wel vaker, maar ik ben ook wel een extravertje dus ik vind het niet zo eng! Niet iedereen vindt het denk ik zo prettig
-
  zondag 2 december 2018 @ 23:24:29 #238
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183506510
Wel een nadeel dat alle leuke matches inmiddels kinderen lijken te hebben }:|

Of je matched en dan vullen ze achteraf in dat ze dat hebben waardoor je ze alsnog moet afwijzen.
  zondag 2 december 2018 @ 23:31:29 #239
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183506593
quote:
6s.gif Op zondag 2 december 2018 23:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wel een nadeel dat alle leuke matches inmiddels kinderen lijken te hebben }:|

Of je matched en dan vullen ze achteraf in dat ze dat hebben waardoor je ze alsnog moet afwijzen.
Het is niet alsof Tinder heel veel ruimte geeft om dat soort informatie op voorhand te geven natuurlijk. Of je plaatst een foto van jezelf met je kids of course. Denk wel dat zoiets alle partijen tijd kan schelen op de lange termijn.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  zondag 2 december 2018 @ 23:44:17 #240
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183506719
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is niet alsof Tinder heel veel ruimte geeft om dat soort informatie op voorhand te geven natuurlijk. Of je plaatst een foto van jezelf met je kids of course. Denk wel dat zoiets alle partijen tijd kan schelen op de lange termijn.
Er staat toch gewoon een tekstvak :P
Foto is vaak gokken of het niet een neefje/nichtje is natuurlijk.

Zeker, zei het ook dus ik kreeg ook meteen de opmerking dat ik lekker direct was.
  zondag 2 december 2018 @ 23:46:41 #241
107525 Caithlinn
Still me....
pi_183506740
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 20:49 schreef Themeparktommy het volgende:
Mensen nog gedate? O-)
Zondag weer een date, maar mag het van Strato geen date noemen dus we gaan vriendschappelijk op pad :+
Telt dat ook?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_183506831
Foto's van kinder(en) op Tinder = hinder
  maandag 3 december 2018 @ 00:02:35 #243
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183506909
quote:
13s.gif Op zondag 2 december 2018 23:55 schreef RockBabe het volgende:
Foto's van kinder(en) op Tinder = hinder
Tis een beetje alsof je op voorhand alvast aangeeft dat je kampt met een (date) handicap, kan me voorstellen dat iemand dat niet zo snel doet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 3 december 2018 @ 00:05:28 #244
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183506940
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 00:02 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tis een beetje alsof je op voorhand alvast aangeeft dat je kampt met een (date) handicap, kan me voorstellen dat iemand dat niet zo snel doet.
Nouja kinderen zijn ook gewoon behoorlijk irritant ja, dus wat dat betreft heb je wel gelijk :P
pi_183506943
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 23:31 schreef Keyos het volgende:

[..]

Het is niet alsof Tinder heel veel ruimte geeft om dat soort informatie op voorhand te geven natuurlijk. Of je plaatst een foto van jezelf met je kids of course. Denk wel dat zoiets alle partijen tijd kan schelen op de lange termijn.
Daar heb je gewoon een tekstvak voor :?

Ik heb geen problemen met vrouwen met een kind, wel met foto's van die kinderen op tinder. Swipe ik allemaal naar links.
A mind with a heart of it's own
pi_183507198
Daar heb ik als jonkie geen last van! Niet veel met kids of ze geven het niet aan :P
-
  maandag 3 december 2018 @ 00:29:04 #247
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183507226
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Daar heb ik als jonkie geen last van! Niet veel met kids of ze geven het niet aan :P
Genoeg teen moms. De horror om dan al je leven te verzieken.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 3 december 2018 @ 00:40:40 #248
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183507338
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 00:26 schreef Anneloos het volgende:
Daar heb ik als jonkie geen last van! Niet veel met kids of ze geven het niet aan :P
Voor vrouwen lijkt het ook meer iets om mee te pronken ofzo daarop.
  maandag 3 december 2018 @ 02:32:34 #249
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183507926
Ik zet mijn kind ook niet op Tinder. Ja, hij is onderdeel van mijn leven, maar hij hoeft mijn inziens niet te kijk te staan online. Al zou het wellicht goed zijn voor de likes ;)

Speel er overigens wel altijd open kaart over. Kom niet na 3 a 4 dates met een "Verassing!"
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183508522
Soms word ik heel moe van de saaie matches op tinder. Maar daardoor springen de leuke matches/gesprekken er wel extra positief uit. Vanochtend om 6 uur een nieuwe match met wie ik net 1,5 uur non stop gekletst heb. Hij heeft zo te zien alles: uiterlijk, lengte, humor, scherpte (soms iets te). Ben benieuwd of dit tot een date gaat leiden of dat dit ook in no time doodbloed :)
Sarcasme. Herken het.
pi_183508665
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 07:47 schreef Spirit82 het volgende:
Soms word ik heel moe van de saaie matches op tinder. Maar daardoor springen de leuke matches/gesprekken er wel extra positief uit. Vanochtend om 6 uur een nieuwe match met wie ik net 1,5 uur non stop gekletst heb. Hij heeft zo te zien alles: uiterlijk, lengte, humor, scherpte (soms iets te). Ben benieuwd of dit tot een date gaat leiden of dat dit ook in no time doodbloed :)
Ik zou gewoon zsm iets spontaan plannen. Dat dagenlange gepraat vinden de meeste maar niets. Actie actie actie *O* *O*
-
  maandag 3 december 2018 @ 08:08:27 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183508683
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 02:32 schreef M1stral het volgende:
"Verassing!"
Ver-assingen zijn idd niet zo prettig :N
  maandag 3 december 2018 @ 09:37:48 #253
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183509355
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 08:05 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zsm iets spontaan plannen. Dat dagenlange gepraat vinden de meeste maar niets. Actie actie actie *O* *O*
Je bent wel van de goede ideeën volgens mij hé ;).

Totally agree, heb sowieso al niet zo extreem veel met chatten (gebruik het meer functioneel door groepsapps met vrienden), maar volgens mij haal je door iets teveel te chatten voor de date/afspraak alleen maar de gespreksstof en de mystiek van de persoon weg. Lijkt me ook dat je op de app eerder zal oordelen over de dingen die je nou juist niet bevalt aan de persoon (of moet je je weer verantwoorden omdat je geen zin hebt om te chatten maar om het nieuws te lezen op de plee van je werk).

[ Bericht 0% gewijzigd door Keyos op 03-12-2018 09:44:15 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
  maandag 3 december 2018 @ 09:38:47 #254
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183509367
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 08:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ver-assingen zijn idd niet zo prettig :N
Nee, nu je het zegt. Had dus verrassing moeten zijn ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183509523
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 08:05 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zsm iets spontaan plannen. Dat dagenlange gepraat vinden de meeste maar niets. Actie actie actie *O* *O*
Ik laat dat initiatief altijd graag bij de man 😜 Daarbij zou morgenavond voorlopig de enige mogelijkheid zijn en dat vind ik dan weer iets te enthousiast.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 11:25:35 #256
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183510632
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik laat dat initiatief altijd graag bij de man 😜 Daarbij zou morgenavond voorlopig de enige mogelijkheid zijn en dat vind ik dan weer iets te enthousiast.
Waarom? Waarom niet gewoon voorstellen een simpel drankje te doen en even de klik in real life te testen?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 december 2018 @ 12:04:26 #257
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_183511437
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waarom? Waarom niet gewoon voorstellen een simpel drankje te doen en even de klik in real life te testen?
Dit, een beetje initiatief van de vrouw is ook wel leuk.
Oude user in een nieuw jasje.
pi_183511710
Prima als jullie niet zo zijn, maar ik ben wel zo en val ook op mannen die zo zijn. Als hij niks voorstelt, is het sowieso mijn type niet en ik dus die van hem niet. Deze discussie hebben we hier al vaker gevoerd, dan maar het label “prinsesje”. Maar hij heeft al aangegeven dat hij graag af wil spreken, dus no worries ;)
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 12:37:10 #259
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183512048
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:18 schreef Spirit82 het volgende:
Prima als jullie niet zo zijn, maar ik ben wel zo en val ook op mannen die zo zijn. Als hij niks voorstelt, is het sowieso mijn type niet en ik dus die van hem niet. Deze discussie hebben we hier al vaker gevoerd, dan maar het label “prinsesje”. Maar hij heeft al aangegeven dat hij graag af wil spreken, dus no worries ;)
Oh ik hou ook zeker van mannen die intiatief nemen, maar weet uit ervaring ook dat sneller afspreken is meer beter.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183512141
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2018 12:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Oh ik hou ook zeker van mannen die intiatief nemen, maar weet uit ervaring ook dat sneller afspreken is meer beter.
Heb je ook helemaal gelijk in! Anders bloedt een gesprek snel dood. Maar dat is lastig aan het hebben van een kind: die gaan vóór daten 😜
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 12:48:57 #261
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183512307
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 12:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Heb je ook helemaal gelijk in! Anders bloedt een gesprek snel dood. Maar dat is lastig aan het hebben van een kind: die gaan vóór daten 😜
Ook begrijpelijk. Stomme kinderen ook altijd :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183512841
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2018 12:48 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ook begrijpelijk. Stomme kinderen ook altijd :P.
Echt he! Energieslorpers zijn het... Vind het wel leuk dat vrijwel al mijn matches er heel positief op reageren. Bijna niemand vindt het een probleem dat ik een kind heb, hoewel ik vanuit dit topic af en toe het idee krijg dat half mannelijk nederland het een enorme afknapper vindt...Ik heb geloof ik 1x meegemaakt dat ik ontmatcht werd op basis van die info. En de meeste mannen die ik match hebben zelf (nog) geen kinderen. Bijzonder wel! En heel leuk, ze hoort tenslotte bij mij en ik kan haar niet even uitzetten ofzo.. Laatst had een date zelfs heel lief een schoenkadootje voor haar meegenomen O+
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 13:43:56 #263
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183513334
Als je het aangegeven hebt is dat natuurlijk logisch dat je alleen diegene matcht die het oke vinden.
  maandag 3 december 2018 @ 13:48:33 #264
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183513412
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Echt he! Energieslorpers zijn het... Vind het wel leuk dat vrijwel al mijn matches er heel positief op reageren. Bijna niemand vindt het een probleem dat ik een kind heb, hoewel ik vanuit dit topic af en toe het idee krijg dat half mannelijk nederland het een enorme afknapper vindt...Ik heb geloof ik 1x meegemaakt dat ik ontmatcht werd op basis van die info. En de meeste mannen die ik match hebben zelf (nog) geen kinderen. Bijzonder wel! En heel leuk, ze hoort tenslotte bij mij en ik kan haar niet even uitzetten ofzo.. Laatst had een date zelfs heel lief een schoenkadootje voor haar meegenomen O+
Ligt ook wel een beetje aan de leeftijd van de topic-posters hier hé. Iemand die 30/40+ en single is heeft daar denk ik minder snel problemen mee dan iemand die tussen de 20-30 is en nog bewust geen kinderwens heeft voor zichzelf.

Heb zelf een lange tijd doorgeleerd en ben nu pas (met vaste baan en inkomen) in de positie om veel te reizen en leuke dingen te doen. Dan kom ik pas in mijn iets verdere 30’s met een eventuele kinderwens. Zo zal ik vast niet de enige zijn.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183513422
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Als je het aangegeven hebt is dat natuurlijk logisch dat je alleen diegene matcht die het oke vinden.
Bij velen komt de aap pas later uit de mouw, en dat ervaar ik wel als vervelend.

Weet graag op voorhand of je kinderen hebt en hoeveel / welke leeftijd.
pi_183513430
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 13:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Echt he! Energieslorpers zijn het... Vind het wel leuk dat vrijwel al mijn matches er heel positief op reageren. Bijna niemand vindt het een probleem dat ik een kind heb, hoewel ik vanuit dit topic af en toe het idee krijg dat half mannelijk nederland het een enorme afknapper vindt...Ik heb geloof ik 1x meegemaakt dat ik ontmatcht werd op basis van die info. En de meeste mannen die ik match hebben zelf (nog) geen kinderen. Bijzonder wel! En heel leuk, ze hoort tenslotte bij mij en ik kan haar niet even uitzetten ofzo.. Laatst had een date zelfs heel lief een schoenkadootje voor haar meegenomen O+
Ik heb meer het omgekeerde probleem.....dat ik matches heb die nog wél een kinderwens hebben...... :)


Maar wel superlief van jouw date!
  maandag 3 december 2018 @ 14:20:15 #267
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183514092
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 13:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Bij velen komt de aap pas later uit de mouw, en dat ervaar ik wel als vervelend.

Weet graag op voorhand of je kinderen hebt en hoeveel / welke leeftijd.
Vind het zelf ook vervelend om achteraf iemand op zoiets af te wijzen, helemaal als diegene mij verder wel leuk lijkt. Maargoed ik hou liever niet iemand onnodig an het lijntje, helemaal omdat ik weet dat het voor mij gewoon niet werkt.
pi_183514384
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 09:37 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je bent wel van de goede ideeën volgens mij hé ;).

Totally agree, heb sowieso al niet zo extreem veel met chatten (gebruik het meer functioneel door groepsapps met vrienden), maar volgens mij haal je door iets teveel te chatten voor de date/afspraak alleen maar de gespreksstof en de mystiek van de persoon weg. Lijkt me ook dat je op de app eerder zal oordelen over de dingen die je nou juist niet bevalt aan de persoon (of moet je je weer verantwoorden omdat je geen zin hebt om te chatten maar om het nieuws te lezen op de plee van je werk).
Bedankt en eens. Het enige wat ik wel belangrijk vind is om tussen het daten door wel contact te houden. Vragen hoe het gaat met iemand, interesse tonen ook als je elkaar even niet kunt zien! Via app veel miscommunicatie en de mysterie bewaren is ook goed!
-
pi_183514399
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 09:53 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik laat dat initiatief altijd graag bij de man 😜 Daarbij zou morgenavond voorlopig de enige mogelijkheid zijn en dat vind ik dan weer iets te enthousiast.
Oei. Ben je dan iets terughoudend of? Waarom zou morgen te snel zijn. Overigens vind ik dat initiatief van beide mag komen, maarja dat ben ik.
-
pi_183514430
quote:
17s.gif Op maandag 3 december 2018 11:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Waarom? Waarom niet gewoon voorstellen een simpel drankje te doen en even de klik in real life te testen?
Dit is waarom jij geweldig bent _O_ _O_
-
pi_183514611
Ik stel het ook voor. Je kun het beter maar gehad hebben :P
  maandag 3 december 2018 @ 14:50:54 #272
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183514651
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:39 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Dit is waarom jij geweldig bent _O_ _O_
Well thanks B-).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 3 december 2018 @ 14:56:35 #273
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183514731
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oei. Ben je dan iets terughoudend of? Waarom zou morgen te snel zijn. Overigens vind ik dat initiatief van beide mag komen, maarja dat ben ik.
Mee eens, ook vaak zat dat men er niet opin gaat of omheen praat, leuker als beide er zin in hebben.
pi_183514943
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 08:05 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Ik zou gewoon zsm iets spontaan plannen. Dat dagenlange gepraat vinden de meeste maar niets. Actie actie actie *O* *O*
Dit ja, als ik met iemand praat met intentie tot daten dan wil ik graag 1-2 weken max wachten om af te spreken, anders word het trekken (hihihiiihihihihihihihihihii) aan een dood paard.
pi_183515373
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 13:43 schreef S95Sedan het volgende:
Als je het aangegeven hebt is dat natuurlijk logisch dat je alleen diegene matcht die het oke vinden.
Neehoor, voel me daar absoluut niet toe verplicht. Alleen als iemand in zijn profiel heeft staan dat vrouwen met een kind naar links mogen swipen, swipe ik ze met liefde naar links. Maar dat kom ik ook maar zelden tegen.

quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 14:37 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Oei. Ben je dan iets terughoudend of? Waarom zou morgen te snel zijn. Overigens vind ik dat initiatief van beide mag komen, maarja dat ben ik.
Neehoor, ben helemaal niet terughoudend. Ik ben gewoon een beetje ouderwets daarin, denk ik. Ik vind het leuk als een man het voortouw neemt. Zo spreek ik ook zelden een match aan. Wil niet zeggen dat ik niet hint of flirt, maar het echte initiatief mag bij de man vandaan komen.

En morgen te snel... dat is een goede vraag eigenlijk. Misschien is het niet persé te snel (hoewel we pas sinds vanochtend contact hebben), maar ik date niet zomaar met iedereen. Misschien vind ik het ook wel gewoon een beetje eng omdat ik bang ben weer teleurgesteld te worden (als in: ik voel weer die klik niet, waarom date ik uberhaupt nog).
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 15:49:27 #276
263417 Keyos
Like a Boss
pi_183515531
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neehoor, voel me daar absoluut niet toe verplicht. Alleen als iemand in zijn profiel heeft staan dat vrouwen met een kind naar links mogen swipen, swipe ik ze met liefde naar links. Maar dat kom ik ook maar zelden tegen.

[..]

Neehoor, ben helemaal niet terughoudend. Ik ben gewoon een beetje ouderwets daarin, denk ik. Ik vind het leuk als een man het voortouw neemt. Zo spreek ik ook zelden een match aan. Wil niet zeggen dat ik niet hint of flirt, maar het echte initiatief mag bij de man vandaan komen.

En morgen te snel... dat is een goede vraag eigenlijk. Misschien is het niet persé te snel (hoewel we pas sinds vanochtend contact hebben), maar ik date niet zomaar met iedereen. Misschien vind ik het ook wel gewoon een beetje eng omdat ik bang ben weer teleurgesteld te worden (als in: ik voel weer die klik niet, waarom date ik uberhaupt nog).
Ben nu bezig met het boek ‘the subtle art of not giving a fuck’, misschien dat het lezen van dit boek of iets soortgelijks je helpt om de angsten of disappointments opzij te zetten. Als je date en het wordt een kut avond? Fuck it, on to the next one. Date je en is het helemaal geweldig? Fuck yes. Het ergste dat kan gebeuren is dat je meer weet over de persoon en het zonde van de tijd was. Maar die tijd was je door langer door te appen ook wel kwijt geweest, dan had je die tijd beter kunnen besteden aan het kijken van The Sopranos.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_183515646
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:49 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ben nu bezig met het boek ‘the subtle art of not giving a fuck’, misschien dat het lezen van dit boek of iets soortgelijks je helpt om de angsten of disappointments opzij te zetten. Als je date en het wordt een kut avond? Fuck it, on to the next one. Date je en is het helemaal geweldig? Fuck yes. Het ergste dat kan gebeuren is dat je meer weet over de persoon en het zonde van de tijd was. Maar die tijd was je door langer door te appen ook wel kwijt geweest, dan had je die tijd beter kunnen besteden aan het kijken van The Sopranos.
Oh ik denk dat je me verkeerd begrijpt, of ik leg het verkeerd uit. Als ik date, heb ik sowieso een leuke avond, of die klik er nou is of niet, maar ik moet er wel zin in hebben. En ik heb er nu gewoon niet echt zin in eigenlijk om daar energie in te steken. Ik zou graag willen weten of deze man uit is op snelle seks bijvoorbeeld, of dat hij oprecht interesse heeft. Ik wil graag weten met wie ik afspreek en of ik iemand een beetje kan vertrouwen. Dat heeft me nog nooit windeieren gelegd. En deze man komt nu heel eager over, maar het voelt een beetje als "too good to be true", en meestal is dat dan ook zo. Hij ziet er zo goed uit op zijn foto's dat ik een beetje verwacht dat het een gladde player is.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 15:59:30 #278
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183515687
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neehoor, voel me daar absoluut niet toe verplicht. Alleen als iemand in zijn profiel heeft staan dat vrouwen met een kind naar links mogen swipen, swipe ik ze met liefde naar links. Maar dat kom ik ook maar zelden tegen.
Vanuit de man zijn perspectief had ik het over, dat degene die het niet willen bij voorbaat al geen match zouden wezen.
pi_183515701
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 15:41 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Neehoor, ben helemaal niet terughoudend. Ik ben gewoon een beetje ouderwets daarin, denk ik. Ik vind het leuk als een man het voortouw neemt. Zo spreek ik ook zelden een match aan. Wil niet zeggen dat ik niet hint of flirt, maar het echte initiatief mag bij de man vandaan komen.

En morgen te snel... dat is een goede vraag eigenlijk. Misschien is het niet persé te snel (hoewel we pas sinds vanochtend contact hebben), maar ik date niet zomaar met iedereen. Misschien vind ik het ook wel gewoon een beetje eng omdat ik bang ben weer teleurgesteld te worden (als in: ik voel weer die klik niet, waarom date ik uberhaupt nog).
Als het voor jou werkt is het toch goed! Ik snap ook wel dat het eng kan zijn om te daten en vooral dat jouw situatie anders is. Dus dan hoop ik voor je dat je iets moois mag vinden, maar daar geloof ik wel in O+ O+ !
-
pi_183515735
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:49 schreef Keyos het volgende:

[..]

Ben nu bezig met het boek ‘the subtle art of not giving a fuck’, misschien dat het lezen van dit boek of iets soortgelijks je helpt om de angsten of disappointments opzij te zetten. Als je date en het wordt een kut avond? Fuck it, on to the next one. Date je en is het helemaal geweldig? Fuck yes. Het ergste dat kan gebeuren is dat je meer weet over de persoon en het zonde van de tijd was. Maar die tijd was je door langer door te appen ook wel kwijt geweest, dan had je die tijd beter kunnen besteden aan het kijken van The Sopranos.
Dit probeer ik dus ook. Dat boek moet ik lezen. Is het Nederlands of Engels? Lees het liefst in het Engels :@ tmi. Maar het hier wel mee eens. Zo heb ik er ook wel de afgelopen tijd in gestaan, maarja het afwijzen dat doe ik niet makkelijk.. je zou denken na het elke keer afwijzen dat het makkelijker wordt, maar nee :{ I still give to many fucks.
-
pi_183515907
Ik heb geloof ik weer een tinder gekkie *O*

Dit weekend een eerste date mee geplanned, ik stuurde hem wat memes. Je weet wel hoe dat gaat, het gesprek gaat niet heel soepel en je hebt ook niet zo veel te vertellen, maar je hebt wel wat stomme/gare plaatjes waar je om kan gniffelen. Blijkbaar spoorde een vunzige meme hem aan om iets te persoonlijke details over zijn weekend te delen :@

Ik bloos niet snel hoor, maar dat zag ik niet even niet aankomen :')
pi_183515931
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:10 schreef Halimede het volgende:
Ik heb geloof ik weer een tinder gekkie *O*

Dit weekend een eerste date mee geplanned, ik stuurde hem wat memes. Je weet wel hoe dat gaat, het gesprek gaat niet heel soepel en je hebt ook niet zo veel te vertellen, maar je hebt wel wat stomme/gare plaatjes waar je om kan gniffelen. Blijkbaar spoorde een vunzige meme hem aan om iets te persoonlijke details over zijn weekend te delen :@

Ik bloos niet snel hoor, maar dat zag ik niet even niet aankomen :')
Had hij een heel geil weekend met een andere dame dan?

Op zulke info zou ik namelijk afknappen.
-
  maandag 3 december 2018 @ 16:12:28 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183515943
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:10 schreef Halimede het volgende:
Ik bloos niet snel hoor, maar dat zag ik niet even niet aankomen :')
En nu moeten we vragen hoe of wat?
  maandag 3 december 2018 @ 16:13:03 #284
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183515954
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En nu moeten we vragen hoe of wat?
Gokken toch en dan kijken wie er het dichtste bij zit.
pi_183515972
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 16:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En nu moeten we vragen hoe of wat?
Nou :X er is een reden dat ik niet in detail ben gegaan. Laten we dat maar zo houden :')
  maandag 3 december 2018 @ 16:14:14 #286
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183515978
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2018 16:13 schreef S95Sedan het volgende:

Gokken toch en dan kijken wie er het dichtste bij zit.
Snap ook niet waarom iemand moet blozen om iets wat een ander gedaan heeft wat losstaat van jezelf.
pi_183515987
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 15:59 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Als het voor jou werkt is het toch goed! Ik snap ook wel dat het eng kan zijn om te daten en vooral dat jouw situatie anders is. Dus dan hoop ik voor je dat je iets moois mag vinden, maar daar geloof ik wel in O+ O+ !
Wat lief, dank je wel :)
Sarcasme. Herken het.
pi_183516000
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:10 schreef Halimede het volgende:
Ik heb geloof ik weer een tinder gekkie *O*

Dit weekend een eerste date mee geplanned, ik stuurde hem wat memes. Je weet wel hoe dat gaat, het gesprek gaat niet heel soepel en je hebt ook niet zo veel te vertellen, maar je hebt wel wat stomme/gare plaatjes waar je om kan gniffelen. Blijkbaar spoorde een vunzige meme hem aan om iets te persoonlijke details over zijn weekend te delen :@

Ik bloos niet snel hoor, maar dat zag ik niet even niet aankomen :')
Memes O+
pi_183516005
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Nou :X er is een reden dat ik niet in detail ben gegaan. Laten we dat maar zo houden :')
Als hij je een dickpic gestuurd hebt, moet je hem hier posten he. Je kent de forumregels.
Sarcasme. Herken het.
pi_183516006
Ben wel erg nieuwsgierig nu.
pi_183516011
quote:
10s.gif Op maandag 3 december 2018 16:13 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gokken toch en dan kijken wie er het dichtste bij zit.
Oh dat mag, maar ik ga niet herhalen wat hij vertelde :')
pi_183516018
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als hij je een dickpic gestuurd hebt, moet je hem hier posten he. Je kent de forumregels.
Ik heb nog nooit een dickpic gekregen! :o
pi_183516022
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:16 schreef Halimede het volgende:

[..]

Oh dat mag, maar ik ga niet herhalen wat hij vertelde :')
Ahhh toe nou :{
  maandag 3 december 2018 @ 16:17:23 #294
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183516032
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 16:14 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ook niet waarom iemand moet blozen om iets wat een ander gedaan heeft wat losstaat van jezelf.
Misschien niks gewend?

Kijk zelf nergens meer van op tegenwoordig. :D

quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:16 schreef Halimede het volgende:

[..]

Oh dat mag, maar ik ga niet herhalen wat hij vertelde :')
Dat hoeft toch ook niet meteen maar een richting zegt al iets.
pi_183516086
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Als hij je een dickpic gestuurd hebt, moet je hem hier posten he. Je kent de forumregels.
Godver dan moet ik mijn album opentrekken. Sinds wanneer geldt deze regel?
-
pi_183516123
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 16:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Misschien niks gewend?

Kijk zelf nergens meer van op tegenwoordig. :D

[..]

Dat hoeft toch ook niet meteen maar een richting zegt al iets.
Ik in principe ook niet, mits het gaat over mensen die ik ken. Al had ik op een gegeven moment een vriend die me ongevraagd foto's stuurde van meisjes die het leuk vonden om bont en blauw geslagen te worden tijdens de sex. Dat was niet zo heel leuk om te zien..

Maar dit waren gewoon gore details van een goor avontuur van iemand die ik niet ken :N
pi_183516144
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 16:20 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Godver dan moet ik mijn album opentrekken. Sinds wanneer geldt deze regel?
Ik heb hem zojuist geimplementeerd.

Haha, that's what he said!! :')
Sarcasme. Herken het.
pi_183516176
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:23 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik heb hem zojuist geimplementeerd.

Haha, that's what he said!! :')
Geweldig. Je had mee moeten gaan met de efteling meet. Had je de hele dag that’s what he/she said grapjes om je oren geslingerd gekregen _O- _O-
-
pi_183516218
quote:
1s.gif Op maandag 3 december 2018 16:25 schreef Anneloos het volgende:

[..]

Geweldig. Je had mee moeten gaan met de efteling meet. Had je de hele dag that’s what he/she said grapjes om je oren geslingerd gekregen _O- _O-
Ik wist niet dat die er was!! Maar had waarschijnlijk toch al plannen/mijn dochter dat weekend ;) Volgende keer beter.
Sarcasme. Herken het.
  maandag 3 december 2018 @ 16:28:41 #300
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_183516248
quote:
0s.gif Op maandag 3 december 2018 16:22 schreef Halimede het volgende:

[..]

Ik in principe ook niet, mits het gaat over mensen die ik ken. Al had ik op een gegeven moment een vriend die me ongevraagd foto's stuurde van meisjes die het leuk vonden om bont en blauw geslagen te worden tijdens de sex. Dat was niet zo heel leuk om te zien..

Maar dit waren gewoon gore details van een goor avontuur van iemand die ik niet ken :N
Tja ieder zijn/haar ding. Zo extreem is mijn ding ook niet hoewel ruig leuk kan zijn, maar iedereen heeft weer andere interesses daarmee.

Wel aangegeven dat je er niet op zat te wachten en wat zei die daarop dan?
pi_183516274
quote:
6s.gif Op maandag 3 december 2018 16:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tja ieder zijn/haar ding. Zo extreem is mijn ding ook niet hoewel ruig leuk kan zijn, maar iedereen heeft weer andere interesses daarmee.

Wel aangegeven dat je er niet op zat te wachten en wat zei die daarop dan?
Ik heb tegen hem gezegd dat ik er extreem ongemakkelijk van werd en heb hem sindsdien niet meer gesproken :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')