Uiteindelijk is dat ook filteren natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
Snap ik.quote:Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Well I can’t help it that I made the choice to be a tease
Het leuke aan paiq is dat je echt met iemand het gesprek aan gaat voordat je een eventuele foto te zien krijgt. Daarnaast hebben ze leuke ijsbrekers in de app gebouwd om elkaar beter te leren kennen! Ik vond het wel grappig!quote:Op zondag 2 december 2018 20:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Nooit op gezeten, maar heb met zo'n naam altijd een beetje het idee dat het een soort Badoo-achtige site is, of valt dat wel mee ?
Heb je al jezelf aangemeld?quote:Op zondag 2 december 2018 20:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat kijk ik nu ook. Verbaast dat er zon leuke jongen tussen zit.
Boer Wim
Een goede neukpartij helpt daar veel beter tegen.quote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Praten over onze seksuele frustratie.
Weet ik, och zo opwindend. Vooral om die strijd aan te gaan wie harder kan teasen. Het is heerlijk als één iemand dan toegeeft en dan die die ontladingquote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat ook filteren natuurlijk.
[..]
Snap ik.
Hoewel dat twee kanten op kan werken, zijn ook mannen die dat net zo hard terug doen.
Heb je even?quote:Op zondag 2 december 2018 20:10 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Praten over onze seksuele frustratie.
Ja, maarja..quote:Op zondag 2 december 2018 20:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een goede neukpartij helpt daar veel beter tegen.
Nee volgens mij is het seizoen al afgelopen :p Zou toch ook nooit met andere vrouwen de strijd aan gaan.quote:
Ik vind paiq ook best aardig werken.quote:Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het leuke aan paiq is dat je echt met iemand het gesprek aan gaat voordat je een eventuele foto te zien krijgt. Daarnaast hebben ze leuke ijsbrekers in de app gebouwd om elkaar beter te leren kennen! Ik vond het wel grappig!
Die selectie is niet zo heel moeilijk: Mensen met een echte passie voor iets, schrijven dat vaak wel op..quote:Op zondag 2 december 2018 20:07 schreef Keyos het volgende:
[..]
Moet gewoon weer een dating-app komen waar je wat meer kan filteren op interesses e.d. dan uiterlijk, voorkom je dat je elke fucking keer moet gaan vissen naar conversation-starts.
Je gaat altijd met andere vrouwen de strijd aan.quote:Op zondag 2 december 2018 20:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het seizoen al afgelopen :p Zou toch ook nooit met andere vrouwen de strijd aan gaan.
Met de juiste persoon is dat leuk ja, mits beide niet even eigenwijs zijnquote:Op zondag 2 december 2018 20:12 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Weet ik, och zo opwindend. Vooral om die strijd aan te gaan wie harder kan teasen. Het is heerlijk als één iemand dan toegeeft en dan die die ontlading![]()
Maar genoeg over mijn preferences
Ik vind het wel even lekker zo, in september laatste "date" gehad (onenightstand) en was er daarvoor ook al wel klaar mee. Had nog een studie lopen die ik nu in januari klaar heb en ik geef mezelf deze maand nog een leuk cadeau😇quote:Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed als we allemaal stoppen met daten wat moeten we dan met dit topic?
Wij Groningers noemen een condoom een kledderpuut (puut = zak)quote:
Oppervlakkig figuur!quote:Op zondag 2 december 2018 20:14 schreef Classic_Smoseby het volgende:
[..]
Ik vind paiq ook best aardig werken.
Al heb ik het idee dat het gemiddelde uiterlijk daar veel lager ligt dan bij andere apps/sites.
Heb nogal eens dat het gesprek wel lekker loopt, en ik dan afknap als de foto's tevoorschijn komen.
Doe mij toch maar eerst selecteren op uiterlijk
Please doe dat, er staan nu gemiddeld 2-5 relevante opmerkingen per topic. Nodigd totaal niet uit nu. Er zijn slowchats genoeg om als kliekje elkaar te vertellen wat je gaat vreten die dag.quote:Op zondag 2 december 2018 20:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon lekker stil laten vallen. Evt nieuwe aanwas, kijken wat 't dan wordt.
Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.quote:Op zondag 2 december 2018 20:14 schreef Classic_Smoseby het volgende:
[..]
Ik vind paiq ook best aardig werken.
Al heb ik het idee dat het gemiddelde uiterlijk daar veel lager ligt dan bij andere apps/sites.
Heb nogal eens dat het gesprek wel lekker loopt, en ik dan afknap als de foto's tevoorschijn komen.
Doe mij toch maar eerst selecteren op uiterlijk
sorry!quote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.
Eens, krijg alleen maar matches uit de randstad. No thanks.quote:Op zondag 2 december 2018 20:19 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik vind het irritante vooral dat er wel matches komen die ver weg wonen. Heb daar niet veel aan.
Cool cool, kan ik mensen die voor Ajax zijn en naar rap luisteren gelijk wegfilteren.quote:Op zondag 2 december 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het leuke aan paiq is dat je echt met iemand het gesprek aan gaat voordat je een eventuele foto te zien krijgt. Daarnaast hebben ze leuke ijsbrekers in de app gebouwd om elkaar beter te leren kennen! Ik vond het wel grappig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |