Wat zat er volgens jou dan in die grote waszak?quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het het![]()
Wel mooi script
Die heeft op dag twee zijn tent compleet schoongeboend,tussen 07:00 en 08:00, logisch gedrag toch van een bejaarde pedo op een jeugdkamp op dag twee... om vervolgens de hele dag weg te zijn.quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:42 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Ongelooflijk gewiekst zoals “Joos” ervoor heeft gezorgd dat niet zijn eigen DNA, maar wel dat van de onschuldige Jos op de onderbroek van het slachtoffer is terechtgekomen.
Welk deel acht je ongeloofwaardig en sluit je 100% uit. En vooral, waarom?quote:Op vrijdag 7 december 2018 00:38 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe bedenk je het het![]()
Wel mooi script
Ik sluit niets de facto uit.quote:Op vrijdag 7 december 2018 02:43 schreef Inbox het volgende:
[..]
Welk deel acht je ongeloofwaardig en sluit je 100% uit. En vooral, waarom?
geen verrassingquote:Op vrijdag 7 december 2018 19:31 schreef Physsic het volgende:
“Twijfels overheersen in zaak Nicky Verstappen”
Volgens een deskundige van het NFI staat niet vast dat het dna van Jos een daderspoor betreft:
https://www.telegraaf.nl/(...)aak-nicky-verstappen
Ik ben wel benieuwd waar die informatie vandaan komt (aangezien vandaag niet de pro forma-zitting was). Staat dat in het artikel? Ik kan alleen de eerste alinea lezen.quote:
Waarom anderen weten toch alles beter, of denken het beter te weten.quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:50 schreef Inbox het volgende:
Dat gaat dan een interessante rechtszaak worden. Wordt tijd dat Jos Brech zn mond eens open gaat doen.
Goh...quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:31 schreef Physsic het volgende:
“Twijfels overheersen in zaak Nicky Verstappen”
Volgens een deskundige van het NFI staat niet vast dat het dna van Jos een daderspoor betreft:
Ik post even de hele alinea:quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:31 schreef Physsic het volgende:
“ Twijfels overheersen in zaak Nicky Verstappen ”
Eens.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:17 schreef Drekkoning het volgende:
Ik vermoed nog steeds dat justitie vol heeft ingezet op een bekentenis. Ze hebben verder he-le-maal niks. En als dat niet verandert hebben ze een heleboel uit te leggen.
Uiteraard zetten ze in op een bekentenis. Dat vervolgt het makkelijkst en dat is zo bij elke rechtszaak.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Goh...
Ik vermoed nog steeds dat justitie vol heeft ingezet op een bekentenis. Ze hebben verder he-le-maal niks. En als dat niet verandert hebben ze een heleboel uit te leggen.
Als het niet zo triest was, werd het bijna lachwekkend.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:20 schreef Za het volgende:
[..]
Ik post even de hele alinea:
Het staat niet vast dat de dna-sporen van Jos B. die op het onderbroekje van Nicky Verstappen werden gevonden, zogeheten dadersporen zijn. Ze kunnen ook op het kledingstuk terecht zijn gekomen tijdens „onschuldig contact” voor het overlijden van de jongen. Of na het overlijden, tijdens medisch-forensisch onderzoek . Dat concludeert een deskundige van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI), die de sporen onderzocht in opdracht van het Openbaar Ministerie
Onderstreepte mogelijkheid is door meerderen hier continue ontkend en bespot, wellicht nu het de conclusie betreft van iemand van het NFI in opdracht van het OM dat dit de discussie ten goede kan komen.
Hoe hebben ze de privacy geschonden?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:31 schreef Za het volgende:
[..]
Eens.
Niet alleen hebben ze niks, ze hebben ook nog eens protocollen geschonden maar ook de privacy van hun favoriete verdachte in alle opzichten denkbaar.
Misschien kan en wil Za dan even uitleggen waar ze dat DNA toen vandaan hebben gehaald dan?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:20 schreef Za het volgende:
[..]
Ik post even de hele alinea:
Het staat niet vast dat de dna-sporen van Jos B. die op het onderbroekje van Nicky Verstappen werden gevonden, zogeheten dadersporen zijn. Ze kunnen ook op het kledingstuk terecht zijn gekomen tijdens „onschuldig contact” voor het overlijden van de jongen. Of na het overlijden, tijdens medisch-forensisch onderzoek . Dat concludeert een deskundige van het Nederlands Forensisch Instituut (NFI), die de sporen onderzocht in opdracht van het Openbaar Ministerie
Onderstreepte mogelijkheid is door meerderen hier continue ontkend en bespot, wellicht nu het de conclusie betreft van iemand van het NFI in opdracht van het OM dat dit de discussie ten goede kan komen.
Maar is ook bekend hoe laat Nicky daar is weggehaald?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als het niet zo triest was, werd het bijna lachwekkend.
Nicky is rond 21:00 uur gevonden
Plaats delict is om 22:30 overgenomen door het OM
Jos fietste er uren later 250 meter verder voorbij
Werkt Jos dan bij het onderzoeksteam?
Was het afgezet en verboden terein?quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Jos fietste er uren later 250 meter verder voorbij
Werkt Jos dan bij het onderzoeksteam?
quote:Het dna van Jos B. werd op zeker 17 plekken gevonden, met name op de tailleband en op het voorpand van de binnenkant van de slip. Eén spoor zat op de pyjamabroek.
Ja, dat vervolgt zeker het makkelijkst, als je verder niks hebt.quote:Op vrijdag 7 december 2018 20:39 schreef Inbox het volgende:
[..]
Uiteraard zetten ze in op een bekentenis. Dat vervolgt het makkelijkst en dat is zo bij elke rechtszaak.
Ah, PRdV denkt dat het van Roethof afkomstig is:quote:Op vrijdag 7 december 2018 19:58 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waar die informatie vandaan komt (aangezien vandaag niet de pro forma-zitting was). Staat dat in het artikel? Ik kan alleen de eerste alinea lezen.
quote:Peter R. De Vries reageert namens de familie Verstappen en lijkt niet onder de indruk van de vraagtekens bij het dna-bewijs: ,,We hebben het gevoel dat Roethof zijn verdediging alvast is begonnen met een selectieve weergave uit het dossier. Een andere verklaring voor de presentatie van deze dossiergegevens hebben we niet.”
de familie, het OM en de politie heeft ook alle kansen benut om hun kant van de zaak te benoemenquote:Op vrijdag 7 december 2018 21:07 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ah, PRdV denkt dat het van Roethof afkomstig is:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |