JAAAAAAAAAAAAAA SCARFACE MAD JAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Trots dat jullie Ajax kampioen hebben gemaakt maar zelf met lege handen staan?
PSV staat gewoon nog 2 puntjes voor hoor.quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Heheheequote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
heee woon jij soms in AMERIKA?quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie staan nog twee punten voor vriendquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Dat is sowieso onmogelijkquote:Op zondag 2 december 2018 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen we maar altijd zo als nu in de eerste helft.
Uberhaupt een fitte selectie is wel fijn voor langer dan 2 weken.quote:Op zondag 2 december 2018 16:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Wanneer die Haps eindelijk fit is en blijft heb je wel een aardig elftal. Malacia is echt de zwakste schakel defensief. Van Beek heeft wel zijn kans gepakt denk ik.
Madquote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Denk je? Botteghin is gewoon basis als hij fit is hoor.quote:Op zondag 2 december 2018 16:35 schreef Duveldrinker het volgende:
Wanneer die Haps eindelijk fit is en blijft heb je wel een aardig elftal. Malacia is echt de zwakste schakel defensief. Van Beek heeft wel zijn kans gepakt denk ik.
treurig dat je zo weinig vertrouwen in de eigen ploeg hebt dat je denkt dat ze de voorsprong uit handen geven.quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Je gaat er al vanuit dat Ajax gaat winnen van PSV?quote:Op zondag 2 december 2018 16:26 schreef Scarface88 het volgende:
Daar heb je je tegenstander ook voor nodig danquote:Op zondag 2 december 2018 16:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Spelen we maar altijd zo als nu in de eerste helft.
Toch red hij het nooit bij een betere club. Feyenoord is zijn niveauquote:Op zondag 2 december 2018 16:47 schreef Caland het volgende:
Vilhena die in zijn ééntje de baas is over heel het middenveld.
Wat een god.
Prima toch?quote:Op zondag 2 december 2018 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch red hij het nooit bij een betere club. Feyenoord is zijn niveau
Hele matige invalbeurt inderdaad. Was volgens mij bij elk duel te laat.quote:Op zondag 2 december 2018 16:50 schreef Oldground het volgende:
Zelfs in dit baggerseizoen weer een redelijk makkelijke overwinning.
Met Ayoub viel het middenveld wel uit elkaar.
Please dont take me hoooooomequote:Op zondag 2 december 2018 16:47 schreef Caland het volgende:
Wat een god.
Verantwoordelijk voor de 2-1quote:Op zondag 2 december 2018 16:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hele matige invalbeurt inderdaad. Was volgens mij bij elk duel te laat.
Vilhena én Clasie waren erg goedquote:Op zondag 2 december 2018 16:47 schreef Caland het volgende:
Wat een god.
Tokkies gonna tokquote:Op zondag 2 december 2018 17:01 schreef Caland het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met die bal in het veld? Niet echt meegekregen, wel gelachen
Tonnygodquote:Op zondag 2 december 2018 16:47 schreef Caland het volgende:
Wat een god.
Bal werd vanuit Y2 het veld opgegooid tijdens een kans voor PSV, deze mistte ze en toen Feyenoord de bal in bezit kreeg floot de scheids af.quote:Op zondag 2 december 2018 17:01 schreef Caland het volgende:
Wat was er nou eigenlijk met die bal in het veld? Niet echt meegekregen, wel gelachen
Werd gegooid toen PSV een kans had, maar uiteindelijk niet echt invloed gehad op de aanval. En toen was iedereen bij PSV boos, vooral Dumfriesquote:Op zondag 2 december 2018 17:01 schreef Caland het volgende:
Oh, viel wel mee dusquote:Op zondag 2 december 2018 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bal werd vanuit Y2 het veld opgegooid tijdens een kans voor PSV, deze mistte ze en toen Feyenoord de bal in bezit kreeg floot de scheids af.
De bal werd net weggewerkt toen de bal gegooid werd.quote:Op zondag 2 december 2018 17:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Bal werd vanuit Y2 het veld opgegooid tijdens een kans voor PSV, deze mistte ze en toen Feyenoord de bal in bezit kreeg floot de scheids af.
Ik denk dat ie zich juist kan optrekken aan een hoger niveau. Heeft ie ook al meerdere keren laten zien bij Oranje. Z'n minste wedstrijden zijn de wedstrijden waarin ie tegen mindere tegenstanders het spel wil bepalen. Je moet 'm gewoon in z'n kracht gebruiken en dan zou ie niet misstaan bij een middenmoter in Engeland of een subtopper in Italië of Duitsland.quote:Op zondag 2 december 2018 16:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Toch red hij het nooit bij een betere club. Feyenoord is zijn niveau
je ziet wel dat ze echt lucht te kort komen om zo'n tempo vol te houden, misschien eens een arts van de schaatsbond raadplegenquote:
Snap eindelijk waarom jullie de beste supporters van Nederland worden genoemd.quote:
Ze trainen maar een paar uur per weekquote:Op zondag 2 december 2018 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je ziet wel dat ze echt lucht te kort komen om zo'n tempo vol te houden, misschien eens een arts van de schaatsbond raadplegen
Hier trouwens helemaal mee eens, als hij zelf door gaat krijgen dat hij het voetbal aan anderen moet overlaten kan het een meer dan verdienstelijke kuitenbijter bij een europese subtopper worden.quote:Op zondag 2 december 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich juist kan optrekken aan een hoger niveau. Heeft ie ook al meerdere keren laten zien bij Oranje. Z'n minste wedstrijden zijn de wedstrijden waarin ie tegen mindere tegenstanders het spel wil bepalen. Je moet 'm gewoon in z'n kracht gebruiken en dan zou ie niet misstaan bij een middenmoter in Engeland of een subtopper in Italië of Duitsland.
quote:Op zondag 2 december 2018 17:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze trainen maar een paar uur per week
Iedereen speelde gewoon goed vandaag vond ik.quote:Op zondag 2 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat Klaas van Toornstra vond de eerste helft.
Bohhhh wat was hij goed samen met Vilhena & Malacia
Het spel werd pas echt een stuk minder na minuut 60. Verder geen idee wat normaal is als je met zoveel intensiteit speelt, af en toe even een paar seconden uit moeten rusten lijkt me vrij normaal.quote:Op zondag 2 december 2018 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]geen idee maar als je na 30 minuten al naar adem hapt is er iets niet goed
Zeker. Maar met name Toornstra/Vilhena/Malacia vond ik echt heel erg goed.quote:Op zondag 2 december 2018 17:16 schreef fetX het volgende:
[..]
Iedereen speelde gewoon goed vandaag vond ik.
Hopelijk is De Pers gewoon fit, Vente kan er niet zoveel van.quote:Op zondag 2 december 2018 17:17 schreef onlogisch het volgende:
En hoe zou het met de Jorg zijn?
Je merkt dat zo'n Vente leuk en aardig is, maar je bent compleet je aanspeelpunt kwijt voorin
Vente is geen aanspeelpunt en dat heeft dit Feyenoord eigenlijk wel nodig.quote:Op zondag 2 december 2018 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Je merkt dat zo'n Vente leuk en aardig is, maar je bent compleet je aanspeelpunt kwijt voorin
Bedankt Hans.quote:Op zondag 2 december 2018 17:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Vente is geen aanspeelpunt en dat heeft dit Feyenoord eigenlijk wel nodig.
quote:Op zondag 2 december 2018 17:39 schreef Caland het volgende:
https://twitter.com/dannyonpc/status/1069251078892527622?s=21
Ondertussen hebben ze in Amsterdam weer de collaborateursrol aangenomen zoals we van ze gewend zijn in de jaren 40.
je weet pas echt dat je niet meer meetelt als je rivaal voor je gaat zingenquote:Op zondag 2 december 2018 17:39 schreef Caland het volgende:
Ondertussen hebben ze in Amsterdam weer de collaborateursrol aangenomen zoals we van ze gewend zijn in de jaren 40.
en dat pas in decemberquote:Op zondag 2 december 2018 17:39 schreef Caland het volgende:
Dat zou ik ook zeggen ja.quote:Op zondag 2 december 2018 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
je weet pas echt dat je niet meer meetelt als je rivaal voor je gaat zingen
Je hebt Robinho toch nogquote:Op zondag 2 december 2018 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Maison van den Boer catering kan zijn spullen pakkenquote:Op zondag 2 december 2018 17:39 schreef Caland het volgende:
Toonrstra voegt nooit wat voetballend toequote:Op zondag 2 december 2018 17:13 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben benieuwd wat Klaas van Toornstra vond de eerste helft.
Bohhhh wat was hij goed samen met Vilhena & Malacia
Die was slecht zegquote:Op zondag 2 december 2018 17:46 schreef Haringkop het volgende:
Ik las vanmorgen dat Hendrix bij ons basisspeler zou zijn
Ging liggen janken om niks vlak voor de 1-0 en liet z'n team in de steek. Wat als dat doelpunt niet was gevallen? Had je door zijn gemekker en theater 1-1 gespeeld?quote:Op zondag 2 december 2018 16:47 schreef Caland het volgende:
Wat een god.
Toornstra was mokergoed de eerste helft Klaas. Flauw van je dit niet toe te geven. Van iemand die aan Harvard gestudeerd heeft had ik meer verwachtquote:Op zondag 2 december 2018 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Toonrstra voegt nooit wat voetballend toe
Ik heb me eerlijk gezegd weer behoorlijk aan hem lopen ergeren...hij kan gewoon niet voetballen
Malacia en vilhena waren inderdaad goed
Moet pijnlijk voor hem zijn geweest om zo overklast te worden door iemand die wel wordt geselecteerd voor oranje.quote:Op zondag 2 december 2018 17:46 schreef Haringkop het volgende:
Ik las vanmorgen dat Hendrix bij ons basisspeler zou zijn
Niet mee eens. Vond hem bij Nederlands Elftal nooit uitblinken. Denk dat ie hooguit bij een club uit het rechter rijtje in dat soort competities in de basis zal spelen.quote:Op zondag 2 december 2018 17:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zich juist kan optrekken aan een hoger niveau. Heeft ie ook al meerdere keren laten zien bij Oranje. Z'n minste wedstrijden zijn de wedstrijden waarin ie tegen mindere tegenstanders het spel wil bepalen. Je moet 'm gewoon in z'n kracht gebruiken en dan zou ie niet misstaan bij een middenmoter in Engeland of een subtopper in Italië of Duitsland.
Ik kijk denk ik anders naar voetbal dan jijquote:Op zondag 2 december 2018 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toornstra was mokergoed de eerste helft Klaas. Flauw van je dit niet toe te geven. Van iemand die aan Harvard gestudeerd heeft had ik meer verwacht
quote:Op zondag 2 december 2018 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik anders naar voetbal dan jij
Toornstra is gewoon een regelrechte ramp
Hij staat af en toe op de goede plek en dan schiet hij blind ofzo en dan lijkt het allemaal goed.
Ik zie liever gewoon voetballers die echt wat met een bal kunnen...
Hij is zelf ook gaan geloven dat hij kan voetballen met dat bouwvakkerslichaam van hem...
quote:Op zondag 2 december 2018 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik anders naar voetbal dan jij
Toornstra is gewoon een regelrechte ramp
Hij staat af en toe op de goede plek en dan schiet hij blind ofzo en dan lijkt het allemaal goed.
Ik zie liever gewoon voetballers die echt wat met een bal kunnen...
Hij is zelf ook gaan geloven dat hij kan voetballen met dat bouwvakkerslichaam van hem...
Als je nu nog zit te zeiken op Vilhena raad ik je een psychiater aan.quote:Op zondag 2 december 2018 17:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ging liggen janken om niks vlak voor de 1-0 en liet z'n team in de steek. Wat als dat doelpunt niet was gevallen? Had je door zijn gemekker en theater 1-1 gespeeld?
Neger wat?quote:Op zondag 2 december 2018 17:47 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ging liggen janken om niks vlak voor de 1-0 en liet z'n team in de steek. Wat als dat doelpunt niet was gevallen? Had je door zijn gemekker en theater 1-1 gespeeld?
Je hoeft niet gelijk uit te blinken natuurlijk. Gewoon een hele nuttige speler die ook op een hoger niveau mee kan.quote:Op zondag 2 december 2018 17:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niet mee eens. Vond hem bij Nederlands Elftal nooit uitblinken. Denk dat ie hooguit bij een club uit het rechter rijtje in dat soort competities in de basis zal spelen.
quote:Op zondag 2 december 2018 18:04 schreef Caland het volgende:
https://www.ed.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Eierdop Dagblad is MAD
Dit dus. Al die madheid. Genot.quote:Op zondag 2 december 2018 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
De "echte" bal was al lang en breed weggeschoten door Van der Heijden
RikkertGodquote:Op zondag 2 december 2018 18:04 schreef Caland het volgende:
https://www.ed.nl/dossier(...)gn=socialsharing_web
Eierdop Dagblad is MAD
Ik ben dit seizoen vaak genoeg kritisch geweest op Vilhena, maar de laatste tijd speelt hij steeds beter. Vandaag was hij ook erg goed inderdaad.quote:Op zondag 2 december 2018 17:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nu nog zit te zeiken op Vilhena raad ik je een psychiater aan.
Dit inderdaad. Wat een gejank zeg. Daar was geen doelpunt uit gekomen.quote:Op zondag 2 december 2018 18:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
De "echte" bal was al lang en breed weggeschoten door Van der Heijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |